Mrtvý telefon bez ROM [UK]

Téma věnované výkonnému komunikátoru HTC Desire HD se systémem Android
Odpovědět
Uživatelský avatar
air4most
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: čtv bře 21, 2013 19:40
Zařízení: HTC
Bydliště: Most

Mrtvý telefon bez ROM [UK]

Příspěvek od air4most »

Zdravím všechny uživatele, kteří budou mít čas si toto přečíst.
Jsem nováček a již naprosto zoufalý, 3 dny nespím - ponocuji. Budu rád, za jakoukoliv radu.

Koupil jsem si od někoho na portálu Aukro mobilní telefon HTC Desire HD.
Když jsem ho doma rozbalil a zapl, byl anglicky a uvnitř vložena SIM karta od Orange. Stejné logo bylo při zapínání telefonu.
S čekou SIM (O2) nekomunikuje, tak jsem se chtěl pokus s tím něco sám udělat. Což byla asi tedy chyba.
Po vložení česé karty to po mě chtělo nějaký 8-místný pin. Tento problém se mi podařilo Unlocknout.
Ale ani přes to, to nefungovalo. Hledal jsem co se dalo a pokoušel se o různé rootování a flashování.
Dostal jsem do něj recovery Clockwork 5.8 a chtěl nahrát jiný ROM.
V recovery modu jsem tedy mnou vybraný rom nainstaloval a napsalo to, že úspěšně. Po rebootnutí se už ale nespustil. Po zapnutí telefonu jednou zavibruje a je tam bíla plocha s logem HTC. Takto to zůstane a nic se nezmění. Nejde mi tudíž ani spojit s PC.
Ze zoufalosti a neznalosti jsem dal v recovery: restore / backup
Vypadalo to, že se sám nahrál původní systém. Ale nic, po rebootu opět jen bíla plocha.

Nyní je telefon ve stavu, kdy už nejde ani Recovery. Při podržení Volume down a power, se načte bootloader. Funkce fastboot jde, ale možnost recovery neudělá nic. Jen se vypne a zase zapne na bílou obrazovku s logem.
Jsem už z toho vyřízenej. Neví někdo jak telefon nějak oživit nebo tak? :(

V bootloaderu je toto:
*** UNLOCKED ***
ACE PVT SHIP S-ON RL
HBOOT-2.00.0029
MICROP-0438
RADIO-26.14.04.28_M
eMMC-boot


Ocením jakoukoliv pomoc, děkuji.
Vacclaf
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 143
Registrován: čtv pro 09, 2010 15:44
Zařízení: HTC DHD