Terraria pro WP?
-
- přispěvatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: čtv srp 15, 2013 16:49
- Zařízení: Lumia 520
Terraria pro WP?
Někde jsem četl, že se chystá Terraria pro WP a bude před Androidem. Na Android je, ale na WP nic nevíte o to někdo něco? ;) Díky
-
- častý přispěvatel
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř srp 19, 2009 7:09
- Zařízení: Nexus 5, Galaxy S3, Nokia X, iPad mini
Terraria pro WP?
Terraria byla dělaná v XNA. To bylo dostupné jen pro WP7... Vzhledem k tomu, že pro WP8 by to museli naportovat na MonoGame, příp. přepsat úplně, tj. měli by s tím úplně stejně práce, jako s iOS a Android... Tak asi holt zvolili platformy podle priorit (velikostí). Pokud vím, tak na iOS už je, uvidíme, třeba časem bude i pro WP.
- mimonaut
- smartmaniak
- Příspěvky: 2935
- Registrován: pát srp 26, 2011 9:53
- Zařízení: Nokia Lumia 950XL
- Bydliště: Internet (a občas Praha)
Terraria pro WP?
počkej, vždyť starší hry programované v XNA pro WP7 na WP8 normálně běží..
-
- přispěvatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: čtv srp 15, 2013 16:49
- Zařízení: Lumia 520
Terraria pro WP?
No já právě, četl, nedávno hodně na mobilenetu, že se před Androidem chystá pro WP, ale na Androida už je a pro WP ne? ;)
-
- častý přispěvatel
- Příspěvky: 264
- Registrován: stř srp 19, 2009 7:09
- Zařízení: Nexus 5, Galaxy S3, Nokia X, iPad mini
Terraria pro WP?
No, hry v XNA dělané pro WP7 na WP8 běží a neběží... Jen v 800x480, tj. např. na HTC 8X s černými pruhy po stranách. Navíc ani ta emulace není dokonalá, u větších her. Co jsem dělal můj 3D engine, tak 2/3 vůbec nejedou. Stejně tak moje Handwrite Notes totálně zlobí na WP8, spouští se jen v malém okénku apod. Mimochodem, i přes 50 WP7 Xbox Live her museli na WP8 zablokovat, protože tam nejely.
Pokud chtějí využít vyšší rozlišení displejů a nová API, musí hru přepsat do WP8. A tam už XNA není... Bohužel to zatím Microsoft docela komplikuje, protože i mezi WP8 a Win8 jsou dost rozdíly (v implementaci in-appů, ukládání dat, lokalizace apod.)
Pokud nevyužívají nějaký větší engine, jako Unity (a to oni určitě ne), pro iOS a Android mají nejspíš verzi založenou na OpenGL ES. Jenže to opět funguje opět na všech platformách, kromě WP
Pokud chtějí využít vyšší rozlišení displejů a nová API, musí hru přepsat do WP8. A tam už XNA není... Bohužel to zatím Microsoft docela komplikuje, protože i mezi WP8 a Win8 jsou dost rozdíly (v implementaci in-appů, ukládání dat, lokalizace apod.)
Pokud nevyužívají nějaký větší engine, jako Unity (a to oni určitě ne), pro iOS a Android mají nejspíš verzi založenou na OpenGL ES. Jenže to opět funguje opět na všech platformách, kromě WP
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů