Reklamace tlačítka hlasitosti

Diskuze věnovaná smartphonům řady Samsung Galaxy (S7, edge, S6 a dalším…)
Odpovědět
jenda996699
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 103
Registrován: čtv srp 15, 2013 16:49
Zařízení: Lumia 520

Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od jenda996699 » ned črc 13, 2014 14:37

Ahoj mám tento telefon (S3) relativně nový asi měsíc a už mám problém s tlačítkem hlasitosti když jí chci dát nahoru tak se máčkne občas se nevrátí ani zpátky je to prostě špatný. Třeba máčknu jednou a ono je to jako dvojmáčknutí. Myslíte, že mi to reklamují?

Kupován nový u mp.cz

jenda996699
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 103
Registrován: čtv srp 15, 2013 16:49
Zařízení: Lumia 520

Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od jenda996699 » ned črc 13, 2014 15:17

Je to sice jen lehce nefunkční (funguje, ale velmi špatně) tlačítko hlasitosti, ale nemám nárok třeba na vrácení peněz nebo kompletní výměnu přístroje?

landov
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 141
Registrován: pát pro 07, 2007 10:25
Zařízení: HTC Cruise I

Re: Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od landov » ned črc 13, 2014 15:41

Po mesiaci ani náhodou...jedine klasicka reklamácia.

jenda996699
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 103
Registrován: čtv srp 15, 2013 16:49
Zařízení: Lumia 520

Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od jenda996699 » ned črc 13, 2014 15:44

Ok ok a nemáte tu někdo zkušenosti jak dlouho to u nich tak trvá?

http://servis.mp.cz/sluzby/moznost-zasl ... ve-postou/" onclick="window.open(this.href);return false;

Stačí tedy zabalit mobil i s příslušenstvím + fakturu - daňový doklad, napsat závadu a odeslat to na adresu v odkaze?

Sorry, že se tak blbě ptám, ale nikdy jsem v životě nic nereklamoval, a ten postup nemají moc dobře řešený.

Radeczek
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 273
Registrován: ned led 26, 2014 22:54
Zařízení: iPhone 5s

Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od Radeczek » ned črc 13, 2014 15:51

Jak ani náhodou? Při reklamaci do 6 měsíců od zakoupení může využít tzv. vyvratitelnou domněnku, že rozpor s kupní smlouvou existoval již při převzetí věci (§ 616 odst. 4 občanského zákoníku). Nejste to tedy vy, ale prodávající, kdo musí dokázat opak. Pokud tak neučiní, můžete požadovat výměnu věci za bezvadnou nebo odstoupení od smlouvy (= vrácení kupní ceny). Při reklamaci po době delší než 6 měsíců již musíte akceptovat zákonnou lhůtu pro vyřízení.

Jinak při klasické reklamaci není nutné posílat i příslušenství, stačí jen telefon.

jenda996699
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 103
Registrován: čtv srp 15, 2013 16:49
Zařízení: Lumia 520

Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od jenda996699 » ned črc 13, 2014 15:53

Dobrá takže můžu napsat závadu a připsat, že požaduji podle § 616 odst. 4 občanského zákoníku výměnu věci za bezvadnou? nebo to odstoupení? ;)

Radeczek
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 273
Registrován: ned led 26, 2014 22:54
Zařízení: iPhone 5s

Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od Radeczek » ned črc 13, 2014 16:03

To záleží na tobě. Pokud se ti jinak telefon líbí, požaduj výměnu věci.

Tady je něco z obchodních podmínek MP.CZ :

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

landov
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 141
Registrován: pát pro 07, 2007 10:25
Zařízení: HTC Cruise I

Re: Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od landov » ned črc 13, 2014 17:58

Radeczek: a reálne ste uplatnoval toto niekedy? Prajem pevne nervy a veľa času...

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12220
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od htcjirka » ned črc 13, 2014 18:14

Ja do 6 mesicu nekolikrat (vymena za novy anebo vraceni penez), vyrizuji to i znamym.Nikdy nikdo po citaci zakona nedelal problem, ani nemohl, je to neprustrelne.Chybu delaji uzivatele, ze hned na startu reklamace nereknou, ze nechteji telefon opravovat ale vymenit za jiny kus.Obvykle to vytasi az v prubehu nebo kdyz telefon prijde ze servisu a to je pozde.

jenda996699
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 103
Registrován: čtv srp 15, 2013 16:49
Zařízení: Lumia 520

Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od jenda996699 » ned črc 13, 2014 18:26

Myslíte, že i kvůli takové banalitě vymění za nový kus? Tlačítko jde máčknout, ale není to prostě to pravé ořechové a používat by to nešlo díky bohu, že aspoň druhá polovina funguje tak si to táhnu přes displej.

Uživatelský avatar
GreenArrow
Ban
Ban
Příspěvky: 1156
Registrován: čtv dub 15, 2010 14:41
Zařízení: iPhone 6

Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od GreenArrow » ned črc 13, 2014 18:43

Je jedno jaká banalita to je. Koupil sis smartphone, který má nějak fungovat. Pro mě teda to, že zmáčknu tlačítko a telefon zaznamená dva stisky je velký problém, který by mě při poslechu hudby třeba obtěžoval a rozhodně bych jim to do MP šel omlátit o hlavu (obrazně řečeno :tlem: )

Uživatelský avatar
mahon
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 442
Registrován: čtv úno 14, 2008 16:29
Zařízení: Samsung Note 2 N7100, Note 3
Bydliště: VS

Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od mahon » ned črc 13, 2014 19:03

MobilPohotovost alias Britex tak tam se vrácení peněz nebo výměny za nový bohužel nedočkáš. Tohle je pro ně odstranitelná závada takže si asi budeš muset počkat na opravu která asi bude trvat kratší dobu než by si se s nima dohadoval o výměně za nový nebo vrácení peněz.Je to na tobě.

jenda996699
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 103
Registrován: čtv srp 15, 2013 16:49
Zařízení: Lumia 520

Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od jenda996699 » ned črc 13, 2014 19:12

Fůůů tak uvidíme no já jedu do Brna kde mají pobočku koncem měsíce tak budu požadovat nový kus.

Uživatelský avatar
htcjirka
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 12220
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od htcjirka » ned črc 13, 2014 19:13

Do 6 mesicu vada nemusi byt odstranitelna, aby se mohla zadat vymena za novy kus.Pokud byl telefon kupovan jako fungl novy a ne jako zanovni, tak bez problemu to projde.

jenda996699
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 103
Registrován: čtv srp 15, 2013 16:49
Zařízení: Lumia 520

Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od jenda996699 » ned črc 13, 2014 19:24

Tak já jím když tak pohrozím něčím můžu? :-D

Radeczek
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 273
Registrován: ned led 26, 2014 22:54
Zařízení: iPhone 5s

Re: Reklamace tlačítka hlasitosti

Příspěvek od Radeczek » ned črc 13, 2014 19:25

landov píše:Radeczek: a reálne ste uplatnoval toto niekedy? Prajem pevne nervy a veľa času...
Ano, mám to vyzkoušené a funguje to. Samozřejmě, při honbě za co nejnižší cenou můžete narazit na nepoctivého prodejce, to se v životě stane asi každému, ale pravidla jsou nastavena tak, jak jsem uvedl. Pokud je někdo obchází, nenakupujte u něho a upozorněte na tyto praktiky potencionální zákazníky.

Odpovědět

Zpět na „Samsung telefony“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů