Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
Prosím o radu, jaký je rozdíl pokud si koupím mobil v ČR z oficiální České nebo Evropské distribuce ?
Myslím záruku, češtinu, update, funkce .
Děkuji Martin
Myslím záruku, češtinu, update, funkce .
Děkuji Martin
-
- šéfredaktor
- Příspěvky: 9220
- Registrován: čtv čer 16, 2005 16:44
- Zařízení: ---
- Bydliště: Praha
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
Co se týče lokalizace, tak tam by neměl být problém, protože čeština je přímo součástí Androidu tuším od verze 1.6... s aktualizacemi by to také mělo být bez potíží.
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
Se zárukou už problém vzniká. Neznám autorizovaný servis, kde by přijali na záruční opravu telefon, který nemá platnou českou záruku (ofiko distro). Pokud máš šedivku (neofiko - euro distro), jsi odkázán pouze na místo, kde jsi telefon zakoupil a reklamovat ho musíš pouze tam, to jak se k tomu postaví daný prodejce je otázkou. On jej totoiž musí poslat do země, kde jej koupil, nebo ho reklamovat u nás, ale platí opravu, je to tedy pouze na něm. Osobně mám ofiko distro ze Setosu a šedivku bych nekoupil, těch pár korun rozdílu neřeším a nemusím se o nic strachovat.Neříkám ale že šedivka = chyba.
Re: Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
Ahoj. Já psal přímo do britexu jakožto jediného autorizovaného servisního střediska pro samsung. Tam mi sdělili ze aby byla uznána záruka, musí být telefon určen pro český slovenský či mám pocit jeste maďarský trh. Jinak nelze telefon servírovat v rámci záruky.
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
ahoj,
Galaxy mám objednanýho z dovozu EU, tak už dopředu počítám stím že jsem odkázán jen na ten shop, kde ho kupuju.
Jen bych se zeptal, jestli mobil z dovozu lze normálne používat, synchronizovat přes Kies, nahravat firmware (firmware oficialnich galaxy pro ČR??) díík
mno a touhle šedivinou sem ušetřil tak 2 000.- (bohužel já ty 2000.- na ofik.mob. neměl :D)
tak doufám že nebudu litovat...
Galaxy mám objednanýho z dovozu EU, tak už dopředu počítám stím že jsem odkázán jen na ten shop, kde ho kupuju.
Jen bych se zeptal, jestli mobil z dovozu lze normálne používat, synchronizovat přes Kies, nahravat firmware (firmware oficialnich galaxy pro ČR??) díík
mno a touhle šedivinou sem ušetřil tak 2 000.- (bohužel já ty 2000.- na ofik.mob. neměl :D)
tak doufám že nebudu litovat...
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
Dopisoval jsem si se servisním střediskem:
..takže asi tak ;)
- zásah do MT -> tím reaguje daný člověk na úpravu registrů v PC a instalování neoficiálně uvolněných aktualizací do MTDobrý den,
Akceptují se jen MT určené pro náš region s platným ZL operátora či open marketu.pokud byl MT zakoupen v ČR ale jedná se o dovoz.reklamujte u prodejce,který musí zajistit záruční opravu.
Pokud dojde k zásahu do MT viz níže jedná se samozřejmě o zásah který není v souladu se záručními podmínkami.
..takže asi tak ;)
-
- nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: pon čer 08, 2009 22:03
- Zařízení: Samsung Galaxy S (root Froyo 2.2)
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
Take by mě zajimala odpověd.IIIRazor píše:ahoj,
Galaxy mám objednanýho z dovozu EU, tak už dopředu počítám stím že jsem odkázán jen na ten shop, kde ho kupuju.
Jen bych se zeptal, jestli mobil z dovozu lze normálne používat, synchronizovat přes Kies, nahravat firmware (firmware oficialnich galaxy pro ČR??) díík
mno a touhle šedivinou sem ušetřil tak 2 000.- (bohužel já ty 2000.- na ofik.mob. neměl :D)
tak doufám že nebudu litovat...
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
S připojením na KIES nebude porblém (tedy bude problém, ale ten mají i lidé s ofiko distribucí :D), co se týká FW, taky si ho budeš moci aktualizovat, jen ten FW bude pro tebe uvolněný v jiný datum, než bude uvolněn por ČR. Neříkám, že to musí být nutně pozdější datum, je možné, že budeš mít štěstí a pokud máš telefon třeba někde z větší dálky, můžeš mít froyo ještě dřív než my ostatní.
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
tak už asi 2 týdny používám Galaxy z dovozu EU a zatím žádný problém, balení vypadá uplně jako originál (návod, záručák od samsungu bohužel nevyplněn, ale myslím si že oboje jen vytisknuty aby to líp vypadalo) dostal jsem platný záruční list od prodejce (u kterého ho také mohu 2 roky normálně reklamovat)
V mobilu jsem žádný zádrhel nenašel, v Kies zatím aktualizace na Froyo není k dispozici, snad časem už se nemužu dočkat.
Troufám si říct že ve věci dovozu je rozdíl jen v aktualizaci (kde to trvá déle) a v reklamaci, která je omezena jen na prodejce..a jeho smluvený servis, který třeba nemusí uznávat to , co ofik. uznává
V mobilu jsem žádný zádrhel nenašel, v Kies zatím aktualizace na Froyo není k dispozici, snad časem už se nemužu dočkat.
Troufám si říct že ve věci dovozu je rozdíl jen v aktualizaci (kde to trvá déle) a v reklamaci, která je omezena jen na prodejce..a jeho smluvený servis, který třeba nemusí uznávat to , co ofik. uznává
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
Ahojte,
Mám záujem o kúpu Galaxy S z Alza.sk, mám v tých distribúciach trochu zmätok a s tým aj pár otázok na Vás:
1. Na http://www.alza.sk/samsung-galaxy-s-i9000-d169452.htm uvádzajú ako produktové číslo: GT-I9000HKDXEZ, preto by som sa chcel spýtať, či neviete o akú distribúciu ide, poprípade či ste nekupovali SGS cez Alzu aj Vy?
2. Ak by sa jednalo aj o CZ či EU distribúciu, je možné aj na týchto distribúciach používať Slovenský jazyk ako jazyk systému?
Som v Androide nováčik a trochu sa v tom ešte nevyznám, tak ma prosím ospravedlnte, ak sa pýtam blbosti
Vopred ďakujem za všetky odpovede, Dominick
Mám záujem o kúpu Galaxy S z Alza.sk, mám v tých distribúciach trochu zmätok a s tým aj pár otázok na Vás:
1. Na http://www.alza.sk/samsung-galaxy-s-i9000-d169452.htm uvádzajú ako produktové číslo: GT-I9000HKDXEZ, preto by som sa chcel spýtať, či neviete o akú distribúciu ide, poprípade či ste nekupovali SGS cez Alzu aj Vy?
2. Ak by sa jednalo aj o CZ či EU distribúciu, je možné aj na týchto distribúciach používať Slovenský jazyk ako jazyk systému?
Som v Androide nováčik a trochu sa v tom ešte nevyznám, tak ma prosím ospravedlnte, ak sa pýtam blbosti
Vopred ďakujem za všetky odpovede, Dominick
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
1) kupoval jsem telefon u alzy.cz zhruba v pulce srpna a mam XEZ
2) nevím jak na ostatních ale na mém telefonu jde nastavit slovensky jazyk bez problemu
2) nevím jak na ostatních ale na mém telefonu jde nastavit slovensky jazyk bez problemu
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
Ono u Androidu je to zvláštní. I Verze co jsem viděl v čínských "Ipadech" na videu, měly v menu češtinu. Android má lokalizace asi v každé mutaci. Jediné, v čem by mohl být problém je Swype. Btw. na té alze.sk je to drahý jak pes ;)
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
Ďakujem moc za odpoveď, napriek tomu by som mal ešte jednu otázku.
Keďže XEZ je predpokladám CZ distribúcia (aj podľa iných diskusíí), zaujíma ma ma ako by to bolo s plateným Marketom pre SK? (ak sa objaví ) Neviem, ako to tam funguje, či sa krajina marketu nejako volí v nastaveniach zariadenia, alebo sa určuje práve distribúciou. Bol by som nerád, keby mi časom vznikli problémy v nákupe aplikácií, kedy by som musel platiť v CZK namiesto v EUR
Opäť vopred ďakujem za všetky odpovede , Dominick
Keďže XEZ je predpokladám CZ distribúcia (aj podľa iných diskusíí), zaujíma ma ma ako by to bolo s plateným Marketom pre SK? (ak sa objaví ) Neviem, ako to tam funguje, či sa krajina marketu nejako volí v nastaveniach zariadenia, alebo sa určuje práve distribúciou. Bol by som nerád, keby mi časom vznikli problémy v nákupe aplikácií, kedy by som musel platiť v CZK namiesto v EUR
Opäť vopred ďakujem za všetky odpovede , Dominick
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
market je myslim na zaklade sim karty...kdyz budes mit slovenskou, mel by byt slovensky ;)..proto vsichni shaneli sim karty americkych operatoru ;)
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
OK, ďakujem za objasnenie problematiky Teraz mi teoreticky nič nebráni ísť ho kúpiť
- Petr_K
- přispěvatel
- Příspěvky: 99
- Registrován: ned zář 21, 2008 22:31
- Zařízení: HTC Diamond 2
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
Ahoj všem.
Má někdo tip na nějaký obchod, kde mají byť EU verzi za dobré peníze, ale firmu, která po Novém roce nezmizí z trhu.
Děkuji
Má někdo tip na nějaký obchod, kde mají byť EU verzi za dobré peníze, ale firmu, která po Novém roce nezmizí z trhu.
Děkuji
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
je možnost při koupi z evropske distribuce některých softwarovych chyb v telefonu co ostatni zakaznici nepozoruji, nebo je to kus od kusu, konkretne samsung galaxy s2
děkuji
děkuji
-
- přispěvatel
- Příspěvky: 75
- Registrován: ned dub 05, 2009 18:28
- Zařízení: HTC Touch Pro2, Samsung Galaxy S II
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
Důležité upozornění: u telefonů z evropské distribuce nelze uplatnit DPH. Pouze u telefonů z české distribuce. Toto tedy vyřešilo můj "problém" kterou verzi vzít.
Re: Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
A ja bych jen upresnil, ze se nejvic vyplati si zajet treba do Polska a tam koupit ofiko PL verzi. Oproti ceskenu zastiupeni Samsungu ten polsky funguje. A hlavne pokud potrebuji reklamaci, tak zajedu do toho obchodu a oni uz se postaraji vcetne odeslani ke mne domu do CR. A netrva to tak dlouho jako u ofiko cr. Cesti prodejci akorat predrazuji sve zbozi a s kvalitou naslednych sluzeb hrozne zaostavaji.
Mobil z oficiální České nebo Evropské distribuce
Dobrý večer,
dnes jsem se stal majitelem majitelem ACE.
Snažím se vypátrat odkud pochází, ale tápu.
Nastavení,O telefonu ?
Nikde nemůžu nalést produktové číslo s kódem původu
Děkuji
dnes jsem se stal majitelem majitelem ACE.
Snažím se vypátrat odkud pochází, ale tápu.
Nastavení,O telefonu ?
Nikde nemůžu nalést produktové číslo s kódem původu
Děkuji
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 hostů