Zdravím,
v říjnu dostala teta (věrná to zákaznice operátora) SONY XPERIA tipo za korunu, a hodila "tu podivnost" do šuplíku. V úterý jsem ho poprvé zapnul, telefon se ozval o přechod na vyšší verzi androida, v dosahu byla wifi tak jsme mu dali chvilku čas aby si posloužil... Pak jsem instaloval aktualizace aplikací, které se nabídly - youtube, gmail, +Vy, Mapy, Street view.
Všechno v pořádku, nastavil jsem na obrazovkách vidgety, naučil tetu je používat, telefon reagoval výborně. Ale druhý den už ne. Display rapidně zhoršil citlivost. V podstatě nelze uchopit ikonu a táhnout po obrazovce. Slide prstem ve většině případů nepřejde na jinou obrazovku, ale spustí náhodnou aplikaci která prstu zrovna stála v cestě. Psaní na klávesnici je horor, napíšete požadovaný znak v jednom ze tří pokusů. 1/3 pokusů si vás display nevšimne, a v posledním 1/3 pokusů vás pochopí jakože jste písmeno podrželi, a přejete si ho zapsat např. s háčkem atd...
Jediné co pomohlo, byl reset zařízení do továrního nastavení. Znovu to byl funkční telefon. Na jednu hodinu. Pak se problém vrátil. Od té doby jsem resetnul tovární nastavení ještě asi 4x, z toho jednou jsem vrátil displayi citlivost na 10 minut, ve zbývajících případech jsem už nikdy ničemu nepomohl.
A teď k dotazu: Jakým způsobem mám postupovat při reklamaci? Evidentně se nejedná o vadný display z hlediska hardwaru, takže je mi jasné že teta bude 30 dní bez telefonu, aby se jí pak vrátil s poznámkou, že "display je naprosto v pořádku".
XPERIA tipo - ztráta citlivosti displaye
-
- nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: ned dub 11, 2010 21:15
- Zařízení: LG Optimus Black
- Bydliště: Praha 9 - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
XPERIA tipo - ztráta citlivosti displaye
Tak reklamace byla vyřešena kladně. Chyba byla v softwaru, provedli nahrání nového a reset do továrního nastavení. Poté už telefon funguje jak má.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů