neuznaná reklamace

Všeobecná diskuze o systému Windows Phone 8.1 (vlastnosti, jádro, buildy...)
Odpovědět
pelo
nováček
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: pon srp 25, 2014 20:12
Zařízení: lumia 920

neuznaná reklamace

Příspěvek od pelo » čtv říj 13, 2016 10:22

Zdar borci....
Přítelkyně má lumii a přestal jí fungovat slot na sim kartu (neustále vyskakuje hláška "chyba sim karty"...má dual sim a v obou slotech ta hláška vyskakuje) Tel.je ještě v záruce...jenže....má prasklý displej...v prodejně telefon převzali s tím,že ten prasklý displej nemá vliv na tuto závadu a tel.odeslali do servisu ( arvato services).
Odtamtud přišlo vyjádření,že tel.jeví známky mechanického poškození a že nesplňuje podmínky a předpoklady záruční opravy....jenže NIKDE v záručních podmínkách jsem se nedočetl,že by jakékoliv mechanické poškození,které nemá vliv na závadu byl důvodem k neuznání reklamace...
Jak bych měl postupovat dál? Díky...

Uživatelský avatar
htcjirka
Ban
Ban
Příspěvky: 12257
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

neuznaná reklamace

Příspěvek od htcjirka » čtv říj 13, 2016 10:28

Nijak, mohl byt i mechanicky poskozeny slot na simkartu nebo tam vzniklo jiné poskozeni při pádu.
Je potřeba pykat a ne si naivně myslet, ze všechno zalepí záruka.

xHeretic
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 163
Registrován: ned lis 26, 2006 19:08
Zařízení: Windows Phone!

neuznaná reklamace

Příspěvek od xHeretic » čtv říj 13, 2016 10:43

Přesně jak píše Jirka.
Pravděpodobně při pádu nebo prohnutí, při kterém tvoje přítelkyně praskla sklo, došlo k poškození i něčeho jiného.

Na to ti ani nejlepší soudní znalec nepomůže.

Odpovědět

Zpět na „Windows Phone 8.x“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů