WP 8 a 8.1 - problémy se Store trial/paid

Všeobecná diskuze o systému Windows Phone 8.1 (vlastnosti, jádro, buildy...)
Odpovědět
shicola
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 123
Registrován: pát zář 30, 2011 7:54
Zařízení: Lumia 930

WP 8 a 8.1 - problémy se Store trial/paid

Příspěvek od shicola »

Zdravím, mám ve Store několik aplikací, jsou placené s možností trial, jsou psané ještě pro WP 7.8, takže trial není nijak časově omezený.

Aplikace jsem řekněme několik měsíců neupdatoval a nyní mi uživatelé hlásí problémy s tím, že i když mají aplikace koupené, jde jim nainstalovat pouze jako trial. Na aplikace jsem žádnou slevu nikdy nedával, trial a placené byly od začátku. Technická podpora MS prý nereaguje (asi emailový support).

Neznáte někdo nějaký postup nebo způsob jak mám mým uživatelům pomoct ?

Jaké máte s tímto zkušenosti vy?

Díky.
ShiCola
hujer
smartguru
smartguru
Příspěvky: 730
Registrován: čtv dub 06, 2006 9:01
Zařízení: Alcatel Idol 4S (Win10)
Bydliště: Opava

WP 8 a 8.1 - problémy se Store trial/paid

Příspěvek od hujer »

Ahoj

Občas se mi nějaký uživatel ozve, ale ještě se nestalo, že by mnou (a MS) doporučovaný postup nefungoval.
Pokud by to tak bylo, je to chyba u MS (zřejmě dočasná) a my s tím nic nesvedem. Nezbývá pak než kontaktovat MS.
Zde je přibližný text, který v těchto ojedinělých případech uživatelům posílám:

U Windows Phone Store to funguje tak, že zaplacenou aplikaci (nebo in-app produkt) můžete (třeba v případě problémů) kdykoliv odinstalovat a poté kdykoliv znovu a již bezplatně nainstalovat (pod stejným MS účtem aka. LiveID !!!).
Jen se nesmíte nechat odradit tím, že na Store je opět tlačítko KOUPIT!
Jakmile ho zvolíte, systém by měl sám poznat, že jste již aplikaci koupil a dovolí vám ji nainstalovat opět a zcela zdarma.
Odpovědět

Zpět na „Windows Phone 8.x“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 hostů