Jak aktualizovat HTC Desire HD

Diskuze o komunikátoru HTC Desire (Nexus One)
Odpovědět
lukdo
nováček
nováček
Příspěvky: 8
Registrován: ned zář 02, 2012 7:29
Zařízení: HTC Desire HD

Jak aktualizovat HTC Desire HD

Příspěvek od lukdo »

Mám na Vás prosbu ohledně aktualizace rom. Na svém HTC mam android 2.3.3 a senze 2.1. Telefon jsem koupil nový, žádné úpravy jsem neprováděl. Je nebrandovaný a mám ho již 1,5 roku. Do současné doby mi telefon nenabídnul žádnou aktualizaci, ačkoli jsem se o ní snažil nesčetněkrát manuálním kontrolováním, ale vždy mi to napíše, že pro můj telefon nejsou aktualizace. Vím, že je již třeba ofic. rom 2.3.5 a sense 3.0, ale přes ota mi to nic nenabízí. Může mi někdo poradit jak mám ota aktualizace zprovoznit a nebo alespoň návod jak nový android nainstalovat. Nikde jsem ho nenašel ke stažení a navíc jsem totální laik a nevím jak se aktualizuje pomocí rootu a podobně. Já root nemám.
Můžete mi někdo prosím napsat jednoduchý návod nejlépe na zprovoznění ota aktualizací, případně na aktualizaci ruční s linkem na stažení funkční, nejlépe oficiální rom se sense. K tomu bych potřeboval znát postup na root i vše ostatní. Moc děkuji
Uživatelský avatar
Čambus
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 213
Registrován: sob úno 26, 2011 15:45
Zařízení: Apple iPhone 5S 16GB
Bydliště: Otrokovice
Kontaktovat uživatele:

Jak aktualizovat HTC Desire HD

Příspěvek od Čambus »

Nejlepsi by pro tebe mohl byt Cyanogenmod. Komunita kolem nej vetsinou portuje nejnovejsi Android i na tento stroj, nicmene je to cisty Android bez Sense prostredi... Root neni nic tezkeho...
Uživatelský avatar
Čambus
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 213
Registrován: sob úno 26, 2011 15:45
Zařízení: Apple iPhone 5S 16GB
Bydliště: Otrokovice
Kontaktovat uživatele:

Jak aktualizovat HTC Desire HD

Příspěvek od Čambus »

Toto je asi ta nejnovější ROM, kterou můžeš na HTC Desire HD pichnout... Nikde není psané, žeby něco nefungovalo, takže směle do toho! :wink: