Zamítnuta reklamace - Hard SPL, POZOR na to!

Diskuze věnovaná komunikátoru HD2 s 1GHz procesorem
Uživatelský avatar
jtfcobra
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 54
Registrován: pon lis 23, 2009 22:32
Zařízení: HTC Desire HD CZ 1.72
Kontaktovat uživatele:

Zamítnuta reklamace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od jtfcobra » čtv dub 15, 2010 7:23

!! Takze panove pozor na otevreny SPL !!

Oficialni technicka podpora HTC mi zamýtla reklamaci kvuli otevrenemu SPL

Oprava : LCD dotykove plochy!


Viz:
Závada je způsobena díly uvedenými výše. Popis závady: Závady popisované zákazníkem se projevily. V telefonu zjištěn nelegální SW - porušeny záruční podmínky, nutná placená výměna hlavní desky.

Uživatelský avatar
Petulinek
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1849
Registrován: stř lis 11, 2009 21:46
Zařízení: iP 8+
Bydliště: Praha

!! Takze panove pozor na otevreny SPL !!

Příspěvek od Petulinek » čtv dub 15, 2010 7:55

To je ovšem klasická buzerace a šikana... SW nemá vliv na to, že "chcípne" dotyková plocha... Vyměnovat motherboard budou kvůli odemčené ROM? Bomba

Milan Pištělka
smartguru
smartguru
Příspěvky: 762
Registrován: sob črc 12, 2008 8:17
Zařízení: HTC HD2 Leo
Bydliště: někdy Praha 4, někdy Zliv(ČB)

!! Takze panove pozor na otevreny SPL !!

Příspěvek od Milan Pištělka » čtv dub 15, 2010 9:12

Není úplně jasné, kdo je "Oficialni technicka podpora HTC". Je to servis VSPData v Táboře?
Ano, je to zbytečná buzerace, ale pokud to mají v podmínkách reklamace, tak s tím nejde nic dělat.
Pochopitelně, pokud to stav stroje dovolí, není nic jednoduššího než tam dát ofiko ROMku se zámkem.

marek_proksa
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 201
Registrován: stř kvě 28, 2008 8:06
Zařízení: LG G3, note 8.0
Bydliště: vsetin

!! Takze panove pozor na otevreny SPL !!

Příspěvek od marek_proksa » čtv dub 15, 2010 11:17

blbé je když je stroj ve stavu že tam ofiko ROM nedostanu...pak smůla...

Uživatelský avatar
Majesty
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 101
Registrován: pon lis 30, 2009 10:11
Zařízení: Nokie řady N --> HTC HD2
Bydliště: pod Blaníkem

!! Takze panove pozor na otevreny SPL !!

Příspěvek od Majesty » čtv dub 15, 2010 11:30

A je v záručních podmínkách vůbec napsáno, že při porušení jakékoliv části podmínek je ztráta záruky v plném rozsahu? Chtělo by to načíst a nespoléhat na nějakého "technika". Dost často se snaží využít neznalosti zákazníka. V tomhle případě bych pochopil ztrátu záruky po softwarové stránce, ale ne přece na hardware, to prokazatelně nemá vliv a já osobně bych zkusil argumentovat OZ, o tom zase většinou vědí prd oni. Tam je jasně dáno jaké jsou podmínky reklamací a jejich vlastní reklamační podmínky musí dodržovat platné zákony daného státu.

jarysek120
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 100
Registrován: sob úno 14, 2009 9:52
Zařízení: HTC HD2

!! Takze panove pozor na otevreny SPL !!

Příspěvek od jarysek120 » čtv dub 15, 2010 13:43

jak ho zpatky zamknu?

Milan Pištělka
smartguru
smartguru
Příspěvky: 762
Registrován: sob črc 12, 2008 8:17
Zařízení: HTC HD2 Leo
Bydliště: někdy Praha 4, někdy Zliv(ČB)

Zamitnuta reklmace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od Milan Pištělka » čtv dub 15, 2010 14:00

Jarysek,Jarysek, že voni nedávali pozor, když se to probíralo? :)
Je to hned ve vedlejším tématu zde.

Uživatelský avatar
NeoPlex
smartstar
smartstar
Příspěvky: 932
Registrován: sob čer 10, 2006 10:52
Zařízení: BB Bold, SGSII
Kontaktovat uživatele:

Zamitnuta reklmace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od NeoPlex » čtv dub 15, 2010 14:47

to je hlavni pravidlo pri HardSPL.. vzdy zarizeni zpet uzamknout kdyz jde na opravu, jinak se muze stat co se stalo tady..

marek_proksa
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 201
Registrován: stř kvě 28, 2008 8:06
Zařízení: LG G3, note 8.0
Bydliště: vsetin

Zamitnuta reklmace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od marek_proksa » čtv dub 15, 2010 16:09

no jo to se ví zamknout zpátky, ale co když se zkazi tak, že je mrtvé, nesvítí displej...jak ho zamknu zpátky?? :idea:

Uživatelský avatar
jacek
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1145
Registrován: stř lis 28, 2007 10:19
Zařízení: Samsung Galaxy Note
Bydliště: Frýdlant

Zamitnuta reklmace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od jacek » čtv dub 15, 2010 16:39

marek_proksa píše:no jo to se ví zamknout zpátky, ale co když se zkazi tak, že je mrtvé, nesvítí displej...jak ho zamknu zpátky?? :idea:
potom ani nemohou přijít na to, že je odemknuto, si myslím :???:

marek_proksa
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 201
Registrován: stř kvě 28, 2008 8:06
Zařízení: LG G3, note 8.0
Bydliště: vsetin

Zamitnuta reklmace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od marek_proksa » čtv dub 15, 2010 17:28

taky pravda... :tlem: :idea: to mne nenapadlo..

TomasSX1
moderátor
moderátor
Příspěvky: 545
Registrován: pát črc 08, 2005 23:14
Zařízení: Lumia 950XL DS White / Lumia 920 White

Zamitnuta reklmace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od TomasSX1 » čtv dub 15, 2010 18:32

Tak to si nemyslim ze by ich ten nesvietiaci display zastavil v tom aby zistily ci je pristroj zamknuty alebo nie. Bodla mna im staci ked sa dostanu do obvodu..potom uz maju nato SW aby si to zistily...

A potom este nato mozu prijst ak opravily ten dispaly..oni ho urcite budu testovat a ked funguje, tak nato pridu :P

E1X
nováček
nováček
Příspěvky: 41
Registrován: stř kvě 13, 2009 0:56
Zařízení: SE Xperia mini pro

!! Takze panove pozor na otevreny SPL !!

Příspěvek od E1X » čtv dub 15, 2010 20:42

Milan Pištělka píše:Není úplně jasné, kdo je "Oficialni technicka podpora HTC". Je to servis VSPData v Táboře?
Ano, je to zbytečná buzerace, ale pokud to mají v podmínkách reklamace, tak s tím nejde nic dělat.
Pochopitelně, pokud to stav stroje dovolí, není nic jednoduššího než tam dát ofiko ROMku se zámkem.
VSPData to jsou porad jenom zmenili adresu..

VPS data a.s.
Servisni stredisko GSM
Service Park
Prumyslova zona 1181
391 02 Sezimovo Usti II

:)

Uživatelský avatar
Petulinek
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1849
Registrován: stř lis 11, 2009 21:46
Zařízení: iP 8+
Bydliště: Praha

Zamitnuta reklmace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od Petulinek » čtv dub 15, 2010 21:02

No on je Sezimáč v podstatě součástí Tábora...

E1X
nováček
nováček
Příspěvky: 41
Registrován: stř kvě 13, 2009 0:56
Zařízení: SE Xperia mini pro

Zamitnuta reklmace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od E1X » čtv dub 15, 2010 21:03

Moje chyba.. Nebydlim pobliz a nezjistoval sem kde to presne je..

Uživatelský avatar
jtfcobra
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 54
Registrován: pon lis 23, 2009 22:32
Zařízení: HTC Desire HD CZ 1.72
Kontaktovat uživatele:

Zamitnuta reklmace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od jtfcobra » čtv dub 15, 2010 22:02

Tak stejnak je to divne co ma SW spolecne s HW

Uživatelský avatar
Petulinek
smartmaniak
smartmaniak
Příspěvky: 1849
Registrován: stř lis 11, 2009 21:46
Zařízení: iP 8+
Bydliště: Praha

Zamítnuta reklamace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od Petulinek » pát dub 16, 2010 8:17

Nic...Jen jsi exemplární případ...

Uživatelský avatar
Libunda
stálý přispěvatel
stálý přispěvatel
Příspěvky: 440
Registrován: čtv pro 11, 2008 9:47
Zařízení: HD2, iPAD, iPhone4, HTC One X
Bydliště: Náchodsko

Zamítnuta reklamace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od Libunda » pát dub 16, 2010 12:30

Přesně tak. Jim jde o princip a neřeší, zda má něco spojitost s něčím. A na druhou stranu se jim nedivím. Záruční podmínky máme jasně dané....... naše blbost, že se v tom hrabeme...

Godin
už mám dva příspěvky
už mám dva příspěvky
Příspěvky: 2
Registrován: čtv črc 09, 2009 8:10
Zařízení: HTC Touch HD

Zamítnuta reklamace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od Godin » pon dub 19, 2010 8:04

Tak jsem si dal včera práci a pročetl jsem si pečlivě záruční podmínky od T-mobile, od nichž mám brandovanej telefon a nikde není ani zmínka o tom, že se nesmí přehrávat SW v zařízení. Když vezmu v potaz, že v zaříení které mě poslali před měsícem, byla úplne nejstarší ROMka, a telefon díky ní nešel téměř používat a proto jsem ihned odemkl a přeflashoval na nejnovější TMO US romku, se kterou chodí telefon parádně, tak pokud by na mě v servise něci obdobného zkusili, tak bych se rozhodně bránil, anpř. pomocí Sdružení spotřebitelů. Ono to totiž trochu zavání "Zkusíme to na ně, třeba si to nechají líbit"

udim
nováček
nováček
Příspěvky: 42
Registrován: čtv črc 16, 2009 21:17
Zařízení: iPhone 4 16GB white
Bydliště: Praha

Zamítnuta reklamace - Hard SPL, POZOR na to!

Příspěvek od udim » čtv dub 22, 2010 16:41

taky prispeju troskou do mlyna. Mel jsem HD2 s HARDSPL, ale behem nahravani neoficialni ROM mi vyskocil error a s telefonem neslo nic udelat (reseno tady na foru) ale nic nepomohlo. Zkusil jsem dat tedy HD2 na reklamaci do Mobil pohotovsti. Druhy den mi volali at si pro nej prijdu - prehran SW vse v poradku fungovalo a ani zminka, ze bych mel telefon odemknuty nebo, ze jsem do nej nejak zasahoval...

Odpovědět

Zpět na „HTC HD2“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů