Reklamace O2 (zkušenosti)

Diskuze o komunikátoru Samsung OmniaPRO (B7610)
Odpovědět
komunista
nováček
nováček
Příspěvky: 47
Registrován: úte říj 06, 2009 14:05
Zařízení: Google Nexus S, Samsung B7610, Motorola V500
Bydliště: Litomyšl

Reklamace O2 (zkušenosti)

Příspěvek od komunista » pát kvě 20, 2011 6:48

Mám v plánu dát svůj Samsung na reklamaci! A než ho tam dám tak jsem se chtěl zeptat jestli má někdo nějaké zkušenosti s reklamací tohoto modelu koupeného u O2! Mám uprotřed displeje malou skrvnku, jakoby bylo něco mezi vrstavam displeje (mám to od začátku, ale nijak zvlášť mi to nikdy nevadilo není to skoro vidět při rozsvícebném displeji) pak na pouzdru paměťových karet je nejspíš něco s pružinkou! Paměťová karta tam nedrží a když ji nezajistím papírkem je schopná vylítnout i několik metrů ode mě! Pak nevim jestli je to softwerově nebo hardwerově, ale tlačítka občas reagují a občas ne! Myslíte si, že mám šanci na reklamaci? Nejlépe na vrácení peněz? Děkuji za odpověď

Uživatelský avatar
pavliicek
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 215
Registrován: ned kvě 11, 2008 22:49
Zařízení: Nokia Lumia 820, Samsung Galaxy S3 i9300
Bydliště: Česká republika

Reklamace O2 (zkušenosti)

Příspěvek od pavliicek » pát kvě 20, 2011 8:47

na reklamaci asi jo, penize ti vratej pri 3. uznany reklamaci na stejnou vadu nebo 4. uznany reklamaci na ruzny vady.

komunista
nováček
nováček
Příspěvky: 47
Registrován: úte říj 06, 2009 14:05
Zařízení: Google Nexus S, Samsung B7610, Motorola V500
Bydliště: Litomyšl

Reklamace O2 (zkušenosti)

Příspěvek od komunista » pát kvě 20, 2011 22:17

No osobně bych byl nejraději kdyby mi peníze vrátily hned při první reklamaci s tim, že je to neopravitelná vada!
Ty tlačítka, ale hlavně ta krata mě docela štve! A navíc i rychlost telefonu co se týče sms je hrůza! Ikdyž uvedu telefon do původního stavu (hard resetem) tak po chvíli zase aplikace sms chodí směšně pomalu! Ovšem toto uvést při reklamaci asi nemůžu! A hlavně by mi přehráli soft a to nic neřeší! Už jsem to skoušel!

FloydPink
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 65
Registrován: ned srp 09, 2009 9:29
Zařízení: Nokia Lumia 630

Reklamace O2 (zkušenosti)

Příspěvek od FloydPink » sob čer 25, 2011 9:57

Zajímalo by mě jak si dopadl s reklamací. Mám úplně stejné problémy jak ty. Flek a tlačítka.

komunista
nováček
nováček
Příspěvky: 47
Registrován: úte říj 06, 2009 14:05
Zařízení: Google Nexus S, Samsung B7610, Motorola V500
Bydliště: Litomyšl

Reklamace O2 (zkušenosti)

Příspěvek od komunista » úte črc 19, 2011 14:38

Zatim nijak! Nemůžu si zatim dovolit být bez mobilu! Tudíš ho dám na reklamaci nejdřív první týden v srpnu! Ale to, už určitě! Tlačítko ukončení aplikací (hovoru) začíná blbnout víc a víc! Už jem pomalu rád když občas zareaguje!

FloydPink
přispěvatel
přispěvatel
Příspěvky: 65
Registrován: ned srp 09, 2009 9:29
Zařízení: Nokia Lumia 630

Reklamace O2 (zkušenosti)

Příspěvek od FloydPink » úte črc 19, 2011 18:00

No já zase jsem ho už poslal a to tlačítko jde zmáčnout hodně blbě. Tak jak to opraví, dám vědět.

EDIT: Mobil dorazil z reklamace (Alfamobil 1800) samozřejmě "pro jistotu" olejovou skvrnu na displeji nenašli. Co mi opravili tak to byly tlačítka, takže se dá mobil používat. A pro jistotu mi neposlali zpátky záruční list (který jsem posílal poté zvlášť poštou), protože mi tvrdili, že nelze opravit telefon s kopií záručního listu. A nakonec to šlo.

Tak jsem z toho takový rozmrzelý. :evil:

komunista
nováček
nováček
Příspěvky: 47
Registrován: úte říj 06, 2009 14:05
Zařízení: Google Nexus S, Samsung B7610, Motorola V500
Bydliště: Litomyšl

Reklamace O2 (zkušenosti)

Příspěvek od komunista » ned srp 14, 2011 16:43

Já ho dával na reklamaci tohle úterý! Závady - displej, talčítko, paměťová karta (vylítávala) a v pondělí hlavní závada nešel nabíjet a nehlásil se ani přez usb k počítači! Takže něco s usb, tak jsem zvědav z čim přijdou!

Mapory
mám jeden příspěvek
mám jeden příspěvek
Příspěvky: 1
Registrován: úte srp 19, 2014 15:26
Zařízení: Samsung

Reklamace O2 (zkušenosti)

Příspěvek od Mapory » úte srp 19, 2014 15:29

Bohužel mám špatné zkušenosti s reklamací u O 2. Mám Samsung, třikrát reklamace zamrzání displeje a odpověď servisu byla nestahujte nic do mobilu. Takže teď přemýšlím co s tím.

Uživatelský avatar
M.BoBo
smartguru
smartguru
Příspěvky: 578
Registrován: stř pro 17, 2008 13:18
Zařízení: iPhone XS, iPad 2018, Apple Watch 5
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Reklamace O2 (zkušenosti)

Příspěvek od M.BoBo » úte srp 19, 2014 16:05

Jestli myslíš zasekavani displeje jako zamrzavani aplikaci (sekání) telefonu, tak ma servis pravdu. Pokud se jedna o nějaký lowend android a je jedno jestli Samsung nebo jiná znacka, tak je to v teto kategorii naprosto normální.

Uživatelský avatar
GreenArrow
Ban
Ban
Příspěvky: 1178
Registrován: čtv dub 15, 2010 14:41
Zařízení: iPhone 6

Reklamace O2 (zkušenosti)

Příspěvek od GreenArrow » úte srp 19, 2014 16:21

Ovšem vyjádřit se k tomu, že nemá nic stahovovat...já bych to někam dal, protože to je jak kdyby u mikrovlnky napsal servis, neohřívejte jídlo

Uživatelský avatar
htcjirka
Ban
Ban
Příspěvky: 12262
Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
Bydliště: Praha

Reklamace O2 (zkušenosti)

Příspěvek od htcjirka » úte srp 19, 2014 16:25

Jestli to O2 posila do Britexu tak se ani nedivim tomuto vyjadreni, "nic nestahovat" :tlem:
Pan Straka by nam to zase opet pekne ve svém topicu vysvetlil nebo spise nevysvětlil.

Uživatelský avatar
Jumbo78
moderátor
moderátor
Příspěvky: 828
Registrován: ned led 16, 2011 10:49
Zařízení: iPhone 7+ 256 GB
Bydliště: Jindřichov ve Slezsku

Re: Reklamace O2 (zkušenosti)

Příspěvek od Jumbo78 » stř srp 20, 2014 5:58

Samsungy už servisuje i VSP data. Pošli to tam. Pan Zítek je aktivní na jiném fóru tak to zkus...

Odpovědět

Zpět na „Samsung OmniaPRO“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů