Iphone z USA nebo Německa

Vše, co se točí okolo tabletu iPad a telefonech Apple iPhone 6, 5/5s, 4, 3GS, 3G…
Zamčeno
Davidd111
nováček
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: čtv črc 17, 2014 10:47
Zařízení: iPhone

Iphone z USA nebo Německa

Příspěvek od Davidd111 »

Zdravím, možná to bude stupidní dotaz.. Ale moc vás prosím. Plánuji si kupovat iPhone 5s z USA přímo v Applestoru, nebo z Německa zde: http://www.sparhandy.de/apple/iphone.html#iphone-5s" onclick="window.open(this.href);return false; Pod obrázkem mobilu je ikonka T-Mobile. Která nabídka je lepší? Plánuji si kupovat blokovaný buď od T-Mobile nebo od AT&T.

Jak vlastně funguje odblokování? Prý u obou operátorů se platí měšičně.Když budu chtít odblokovat,tak to znamená přestat platit měsíčně. Co se stane,když odblokuji operátory a dám tam české operátory.. Určitě ty operátory AT&T nebo T-Mobile to zjistí?

Sorry,jsem nováček, rád bych věděl co s nimi,než do toho půjdu. Předem díky!!
Bender1
častý přispěvatel
častý přispěvatel
Příspěvky: 157
Registrován: stř črc 18, 2012 19:50
Zařízení: Sony

iPhone z USA nebo Německa

Příspěvek od Bender1 »

Zdravím,

mám pocit, že ten odkaz co jsi dal nabízí pouze dotovaný iPhone, to znamená s nějakou uzavřenou smlouvou na nějakou dobu. Když vidím na německý Apple store a jejich ceny, připadají mi, že jak je teď intervence od ČNB, nevyplatí se to a je levnější si koupit iPhone tady v ČR, když základní 16 GB na německém Apple store stojí přes 19 tisíc.

Odblokovaný iPhone z USA , jak je na americkém Apple store stojí v přepočtu kolem 13 tisíc ale tam je ještě asi nějaký háček dle daní a tak :) V tom se už moc nevyznám ale každopádně jsem chtěl reagovat na tvůj odkaz...
Davidd111
nováček
nováček
Příspěvky: 7
Registrován: čtv črc 17, 2014 10:47
Zařízení: iPhone

Iphone z USA nebo Německa

Příspěvek od Davidd111 »