Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
Ok ... jasny ... chapu ze vam to nejde na rozum... me ostatne taky ne... nebudu se s nikym dohadovat, mam tady svoji zkusenost a ta se stala tak, jak jsem ji popsal... kdo mi neveri, jeho problem... kdo si mysli ze to je moje chyba, ja mu jeho nazor neberu...
Ale jsem pouze uzivatel telefonu a pokud se mi pred ocima zjevy z niceho nic 3cm dlouha prasklina a kdekne display, bez toho abych to vedome fyzicky poskodil a pujdu tento vyrobek reklamot, chci aby semnou bylo alespon zachazeno slusne a ne jako s povlem, zvlast kdyz prijdu s 3 tydny starym telefonem za 14 tis, alespon to slusne vysvetlit a nesmat se mi do xichtu, a delat ze me vola... na to snad jeste zakaznik v teto zemi pravo oficialne ma...
Jo a jenom bych se vas zeptal, jak a kde podle vas chytraku mam ten telefon teda nosit? Kdyz se to do kapes u kalhot ho strkat nesmi, na krku asi taky ne, pac by poskakoval a zase prasknul, v namrsni kapse? To se predklonite zavazat si tkanicku a je to zase na chodniku a z ruky vam to v davu nejakej chmatak vytrhne a utece... Ja jsem myslel ze Mobilni telefon uz od podstaty sveho jmena slouzi jako prenosne zarizeni a tak se taky konstruhuje a ma neco vydrzet. Nebo si ho mam koupit, postavit doma na policku a koukat jak krasne sviti?
Jo a mimochodem bylo ten posledni mesic alespon u nas horko jak v peci a nejaky dziny nebo upnyty mrkvace se nosit nedali, takze ten telefon kdyz byl v kapse tak ve volnych trenkach, kde ma "vsechno volnost" vcetne telefonu. (ale v te kapse zase poskakoval, takze zase moje chyba, jasny )
Ale jsem pouze uzivatel telefonu a pokud se mi pred ocima zjevy z niceho nic 3cm dlouha prasklina a kdekne display, bez toho abych to vedome fyzicky poskodil a pujdu tento vyrobek reklamot, chci aby semnou bylo alespon zachazeno slusne a ne jako s povlem, zvlast kdyz prijdu s 3 tydny starym telefonem za 14 tis, alespon to slusne vysvetlit a nesmat se mi do xichtu, a delat ze me vola... na to snad jeste zakaznik v teto zemi pravo oficialne ma...
Jo a jenom bych se vas zeptal, jak a kde podle vas chytraku mam ten telefon teda nosit? Kdyz se to do kapes u kalhot ho strkat nesmi, na krku asi taky ne, pac by poskakoval a zase prasknul, v namrsni kapse? To se predklonite zavazat si tkanicku a je to zase na chodniku a z ruky vam to v davu nejakej chmatak vytrhne a utece... Ja jsem myslel ze Mobilni telefon uz od podstaty sveho jmena slouzi jako prenosne zarizeni a tak se taky konstruhuje a ma neco vydrzet. Nebo si ho mam koupit, postavit doma na policku a koukat jak krasne sviti?
Jo a mimochodem bylo ten posledni mesic alespon u nas horko jak v peci a nejaky dziny nebo upnyty mrkvace se nosit nedali, takze ten telefon kdyz byl v kapse tak ve volnych trenkach, kde ma "vsechno volnost" vcetne telefonu. (ale v te kapse zase poskakoval, takze zase moje chyba, jasny )
-
- smartstar
- Příspěvky: 879
- Registrován: čtv pro 20, 2007 20:03
- Zařízení: NEXUS 6 / 64GB
- Bydliště: Kutná Hora
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
Pozorně jsem si pročetl diskusi a...
1. Byla velká chyba, že jsi si nechal vyměnit ten prasklý díl.
2. To jestli byl/nebyl displej už naprasklý TADY NIKDO NEMŮŽE S JISTOU POSOUDIT !!!, prosím všechny co ihned vidí v českém človíčku podvodníka, aby se chovali slušně a s respektem ! Každý solidní servis MUSÍ provést recostignaci a posouzení ! Žádný produkt není 100%ní a pokud to byla výrobní vada, servis a následně výrobce se tím musí zabývat ! Není možné od stolu ihned posoudit stav a už není vůbec není možné, aby se k závadě vyjadřoval přijímací technik. Přijímací technik je tam od toho, aby přístroj řádně přijal do servisu - důkladně popsal závadu a MUSÍ vždy vyjít zákazníkovi vstříc !
Stav servisní sítě je bohužel v ČR žalostný a služby tak tak vypadají. Ale není možné, aby zákazník podstupoval takové orgie.
A teď k samotnému případu. Nemám vůbec důvod nevěřit, že displej mohl prasknout "sám", po ťuknutí do něj. Osobně jsem se za svojí víc jak 10ti letou servisní praxi s pár případama které vypadali podivně setkal. Třeba po ťuknutí na dotikový displej u foťáku, displej prasknul, jednalo se o fungl nový díl... To je moje zkušenost a rozhodně ne jediná...
A moje rada ? Teď po výměně displeje už bych se s tím nezabýval. Díl je vyměněn a pokud půjdeš do nějakého sporu, bude tě to stát hodně peněz. Soudní znalec, právník, atd... Nechal bych to být. Nemá to cenu...
1. Byla velká chyba, že jsi si nechal vyměnit ten prasklý díl.
2. To jestli byl/nebyl displej už naprasklý TADY NIKDO NEMŮŽE S JISTOU POSOUDIT !!!, prosím všechny co ihned vidí v českém človíčku podvodníka, aby se chovali slušně a s respektem ! Každý solidní servis MUSÍ provést recostignaci a posouzení ! Žádný produkt není 100%ní a pokud to byla výrobní vada, servis a následně výrobce se tím musí zabývat ! Není možné od stolu ihned posoudit stav a už není vůbec není možné, aby se k závadě vyjadřoval přijímací technik. Přijímací technik je tam od toho, aby přístroj řádně přijal do servisu - důkladně popsal závadu a MUSÍ vždy vyjít zákazníkovi vstříc !
Stav servisní sítě je bohužel v ČR žalostný a služby tak tak vypadají. Ale není možné, aby zákazník podstupoval takové orgie.
A teď k samotnému případu. Nemám vůbec důvod nevěřit, že displej mohl prasknout "sám", po ťuknutí do něj. Osobně jsem se za svojí víc jak 10ti letou servisní praxi s pár případama které vypadali podivně setkal. Třeba po ťuknutí na dotikový displej u foťáku, displej prasknul, jednalo se o fungl nový díl... To je moje zkušenost a rozhodně ne jediná...
A moje rada ? Teď po výměně displeje už bych se s tím nezabýval. Díl je vyměněn a pokud půjdeš do nějakého sporu, bude tě to stát hodně peněz. Soudní znalec, právník, atd... Nechal bych to být. Nemá to cenu...
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
Diky moc pekne a vecne napsano...
Ja to tady i jinde v pods. resim jen ve vire, ze se z me zkusenosti nekdo treba pouci, ze pokud se nekomu stane neco podobneho, bude mit alespon nejake indicie jak se k problemu stavit a jake ma cekat reakce a podle nich se zaridi...
Je taky mozne ze se napr. zacnou ozyvat lide se stejnym problemem a najednou zjistime, ze mame vsichni stejnou kazovou radu dispaju/telefonu a muzeme se ve vetsim poctu obratit na vyrobce...
Nikdy nevite co se muze stat a pokud budeme vsichni jako ovce mlcet, drzet hubu a krok, sypat penize za nesmysli a vady vyrobcu, bez toho aby jsme se ozvali a nechame se sebou zametat, dojde to tak daleko, ze jednou prijdete do prodejny reklamovat nefunkcni tlacitko na 2 dny starem telefonu a chlapek s nim pred vama mrskne na podlahu, rekne ze mate mechanicke poskozeni a jestli si to u nich neopravite, zrusi vam zaruku a budete bez telefonu... A buhvi jestli tam uz nahodou nejsme
Ja to tady i jinde v pods. resim jen ve vire, ze se z me zkusenosti nekdo treba pouci, ze pokud se nekomu stane neco podobneho, bude mit alespon nejake indicie jak se k problemu stavit a jake ma cekat reakce a podle nich se zaridi...
Je taky mozne ze se napr. zacnou ozyvat lide se stejnym problemem a najednou zjistime, ze mame vsichni stejnou kazovou radu dispaju/telefonu a muzeme se ve vetsim poctu obratit na vyrobce...
Nikdy nevite co se muze stat a pokud budeme vsichni jako ovce mlcet, drzet hubu a krok, sypat penize za nesmysli a vady vyrobcu, bez toho aby jsme se ozvali a nechame se sebou zametat, dojde to tak daleko, ze jednou prijdete do prodejny reklamovat nefunkcni tlacitko na 2 dny starem telefonu a chlapek s nim pred vama mrskne na podlahu, rekne ze mate mechanicke poskozeni a jestli si to u nich neopravite, zrusi vam zaruku a budete bez telefonu... A buhvi jestli tam uz nahodou nejsme
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
To se klidně může stát, ale pro tebe by se už defakto nic nezměnilo. To tvoje nebylo řešené jako servisní výměna v rámci reklamace. Prostě to byla jen výměna displeje.Je taky mozne ze se napr. zacnou ozyvat lide se stejnym problemem a najednou zjistime, ze mame vsichni stejnou kazovou radu dispaju/telefonu a muzeme se ve vetsim poctu obratit na vyrobce...
Tím, že sis to nechal vyměnit sis ulehčil spoustu starostí, ale zároveň jsi se připravil o možnost jakékoli kompenzace.
-
- častý přispěvatel
- Příspěvky: 180
- Registrován: čtv lis 05, 2009 21:44
- Zařízení: HTC HD2 ( Qtek 8310, Dell Axim 51v)
- Bydliště: Moravska placka (Hana)
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
Souhlasim. Nedavno jsem do firmy kupoval 90 telefonu identickych u dvou nefungovala od vyroby dotykova vrstva. Pred nekolika lety jsme stejne kupovali take nejake telefony a u jednoho pri vyndani z krabice displaye v jednom rohu zobrazoval obraz ponekud tmaveji, nakonec se pri reklamaci zjistilo, ze display byl na rosku poskozen ( kousek byl ulomen, ale ulomena cast se v telefonu nenachazela takze vyrobni vada ) Nic mene Slecna u O2 mi tenkrat narovinu rekla, ze kdybych neprisel jako jejich vyznamny zakaznik a nebral den pred tim XY kousku stejneho telefonu tak, ze mi to zamitnou, ale u nas, ze si to nedovoli.milennium píše:Pozorně jsem si pročetl diskusi a...
1. Byla velká chyba, že jsi si nechal vyměnit ten prasklý díl.
2. To jestli byl/nebyl displej už naprasklý TADY NIKDO NEMŮŽE S JISTOU POSOUDIT !!!, prosím všechny co ihned vidí v českém človíčku podvodníka, aby se chovali slušně a s respektem ! Každý solidní servis MUSÍ provést recostignaci a posouzení ! Žádný produkt není 100%ní a pokud to byla výrobní vada, servis a následně výrobce se tím musí zabývat ! Není možné od stolu ihned posoudit stav a už není vůbec není možné, aby se k závadě vyjadřoval přijímací technik. Přijímací technik je tam od toho, aby přístroj řádně přijal do servisu - důkladně popsal závadu a MUSÍ vždy vyjít zákazníkovi vstříc !
Stav servisní sítě je bohužel v ČR žalostný a služby tak tak vypadají. Ale není možné, aby zákazník podstupoval takové orgie.
A teď k samotnému případu. Nemám vůbec důvod nevěřit, že displej mohl prasknout "sám", po ťuknutí do něj. Osobně jsem se za svojí víc jak 10ti letou servisní praxi s pár případama které vypadali podivně setkal. Třeba po ťuknutí na dotikový displej u foťáku, displej prasknul, jednalo se o fungl nový díl... To je moje zkušenost a rozhodně ne jediná...
A moje rada ? Teď po výměně displeje už bych se s tím nezabýval. Díl je vyměněn a pokud půjdeš do nějakého sporu, bude tě to stát hodně peněz. Soudní znalec, právník, atd... Nechal bych to být. Nemá to cenu...
-
- častý přispěvatel
- Příspěvky: 169
- Registrován: pát úno 23, 2007 1:31
Re: Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S
pokud by si to nenechal vyměnit, tak by znalec mohl určit příčinu, např. žádný prostor pro rozpínání materiálu vlivem tepla, čímž muže dojít k prasknutí. Viděl jsem prasknout zadní okno u octavie, kdy reklamace byla uznána, jelikož octavie byla ze serie, kde bylo okno špatně uchyceno.
-
- moderátor
- Příspěvky: 1249
- Registrován: ned zář 16, 2007 11:24
- Zařízení: iPhone Xs Max 512GB Space grey
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
Displeje prodávám a pokud jsem se zákazníkem ve sporu tohoto typu, tak mu nabídnu jiný LCD za nákupku. Ale neuznal bych to taky, protože 99,99% prasknutí je z viny uživatele.
Dá se s tím nesouhlasit, ale to je bohužel vše. Pokud je opravdu někdo přesvědčen, že to nezavinil, tak ho to asi uvnitř štve, ale měl by stanovisko prodejce chápat. Mě by výrobce v životě prasklý LCD neuznal, ani kdyby mi věřil.
Dá se s tím nesouhlasit, ale to je bohužel vše. Pokud je opravdu někdo přesvědčen, že to nezavinil, tak ho to asi uvnitř štve, ale měl by stanovisko prodejce chápat. Mě by výrobce v životě prasklý LCD neuznal, ani kdyby mi věřil.
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
Ja ten praskly display porad mam ... sice neni na telefonu, ale je v puvodnim stavu... pokud je nejaka moznost ho poslat na prezkoumani, rad bych ji vyuzil... At se na to nekdo u samsungu alespon podiva jinak nez na prepazce... Nejaky kontakt? cokoliv
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
Otřesný přístup majite telefonu co si poškodil sám displej..
Panove nesrovnavejte nesrovnatelne a nesrovanavejte prasknuti displeje versus prasknutim okna u auta,je to zcestne.Viděl jsem prasknout zadní okno u octavie, kdy reklamace byla uznána, jelikož octavie byla ze serie, kde bylo okno špatně uchyceno.
-
- moderátor
- Příspěvky: 1249
- Registrován: ned zář 16, 2007 11:24
- Zařízení: iPhone Xs Max 512GB Space grey
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
Můžeš poslat foto? Makro?kreed píše:Ja ten praskly display porad mam ... sice neni na telefonu, ale je v puvodnim stavu... pokud je nejaka moznost ho poslat na prezkoumani, rad bych ji vyuzil... At se na to nekdo u samsungu alespon podiva jinak nez na prepazce... Nejaky kontakt? cokoliv
-
- častý přispěvatel
- Příspěvky: 169
- Registrován: pát úno 23, 2007 1:31
Re: Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S
Jirko, co je na tom zcestného? Prostě každý materiál při změně teploty pracuje a stačí blbě displej usadit a najednou nebude mít prostor na změnu teploty reagovat a praskne. Nesrovnával jsem, jenom jsem podotknul zkušenost z jiného odvětví, bylo to sklo vs. sklo a né vs. nějaký plast.
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
Otřesný přístup majite telefonu co si poškodil sám displej..
Srovnavat sklo auta a displej je uplne zcestne.Nezlob se na me..Neporovnavatelne.
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
A já si myslím, že není. Jak tu bylo řečeno, je to podobný materiál.
Často jsem měnil služební auta a sklo jsem měnil už i u svého. Mám tyto zkušenosti
1) Zima, mrazy, půl roku staré auto. Celou zimu jsem auto parkoval před vraty. Večer před tím, než jsem měl auto měnit jsem ho luxoval a dal ho před barák o 90° jinak. Ráno přijdu k autu a sklo prasklé. V servisu jsem říkal, že auto bylo ok. A oni se zeptali, kde jsem parkoval. Pak mi vysvětlili, že to mohlo být tím, že materiál auta byl zvyklej na každodenní parkování a stejné změny typlot z různých stran. A já ho zaparkoval jinak.
2) Zima, mrazy, rok staré auto (jiné - moje). Byl jsem v Brně, týden stálo auto na silných mrazech. Pak jsem dojel domů, zaparkoval auto do garáže. Ráno přijdu a... ...prasklé sklo. Pravděpodobně mi na těch děsných silnicích nějaký kamínek sklo poškodil (ale po příjezdu domů žádné poškození na skle vidět jebylo (ale nezkoumal jsem nijak podrobně) a po změně teplot se to roztáhlo a křuplo.
3) Léto, ani horko, ani zima. Týden staré auto. Sednu do něj, nastartuju a najednou vidím, jak se přede mnou rozšiřuje prasklina. Klidně mi nevěřte, ale před očima mi opravdu prasklo sklo. Ještě večer bylo 100% v pohodě - myl jsem ho.
A proč jsem to psal? Sklo je zajímavý materiál, který má určité chování. Stačí výrobní vada, usazení nebo jen nějaká změna teploty a nebo prostě něco, co se nedá obejvit (ano, má svůj důvod, ale jaký?). Takže určitě bych hned nedělal verdikt, že je zákonitě tazatel lhář.
Bohužel i kdyby se mu to stalo ne přímo jeho vinou (nošení v kapse apod.) i znalecký posudek jen těžko prokáže, že tam byla nějaká výrobní vada, smítko nebo cokoli problémového. O to víc, když už je displej venku. Už bych to vážně neřešil, protože i kdyby si prasklý displej nesl rovnou ke znalci, tak šance na vyhrání tohoto sporu je velmi malá.
Ale když si přečteš podmínky záruky a co s tím telefonem smíš dělat a co nesmíš, tak ti z toho vlastně vyjde, že by si ho správně neměl snad ani vyndat z krabice. Proto je klidně i možné, že ač nevědomky, poškození displeje sis způsobil sám.
Ale to teď už nezjistíme. Displej je vyměněn, bylo s ním manipulováno, přístroj otevřen. Tohle by už asi nezjistili ani v CSI Miami...
Často jsem měnil služební auta a sklo jsem měnil už i u svého. Mám tyto zkušenosti
1) Zima, mrazy, půl roku staré auto. Celou zimu jsem auto parkoval před vraty. Večer před tím, než jsem měl auto měnit jsem ho luxoval a dal ho před barák o 90° jinak. Ráno přijdu k autu a sklo prasklé. V servisu jsem říkal, že auto bylo ok. A oni se zeptali, kde jsem parkoval. Pak mi vysvětlili, že to mohlo být tím, že materiál auta byl zvyklej na každodenní parkování a stejné změny typlot z různých stran. A já ho zaparkoval jinak.
2) Zima, mrazy, rok staré auto (jiné - moje). Byl jsem v Brně, týden stálo auto na silných mrazech. Pak jsem dojel domů, zaparkoval auto do garáže. Ráno přijdu a... ...prasklé sklo. Pravděpodobně mi na těch děsných silnicích nějaký kamínek sklo poškodil (ale po příjezdu domů žádné poškození na skle vidět jebylo (ale nezkoumal jsem nijak podrobně) a po změně teplot se to roztáhlo a křuplo.
3) Léto, ani horko, ani zima. Týden staré auto. Sednu do něj, nastartuju a najednou vidím, jak se přede mnou rozšiřuje prasklina. Klidně mi nevěřte, ale před očima mi opravdu prasklo sklo. Ještě večer bylo 100% v pohodě - myl jsem ho.
A proč jsem to psal? Sklo je zajímavý materiál, který má určité chování. Stačí výrobní vada, usazení nebo jen nějaká změna teploty a nebo prostě něco, co se nedá obejvit (ano, má svůj důvod, ale jaký?). Takže určitě bych hned nedělal verdikt, že je zákonitě tazatel lhář.
Bohužel i kdyby se mu to stalo ne přímo jeho vinou (nošení v kapse apod.) i znalecký posudek jen těžko prokáže, že tam byla nějaká výrobní vada, smítko nebo cokoli problémového. O to víc, když už je displej venku. Už bych to vážně neřešil, protože i kdyby si prasklý displej nesl rovnou ke znalci, tak šance na vyhrání tohoto sporu je velmi malá.
Ale když si přečteš podmínky záruky a co s tím telefonem smíš dělat a co nesmíš, tak ti z toho vlastně vyjde, že by si ho správně neměl snad ani vyndat z krabice. Proto je klidně i možné, že ač nevědomky, poškození displeje sis způsobil sám.
Ale to teď už nezjistíme. Displej je vyměněn, bylo s ním manipulováno, přístroj otevřen. Tohle by už asi nezjistili ani v CSI Miami...
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
Je to sakra hodne odlisny material Je to zlomene od noseni v kalhotech,staci jeden prohyb a praskne to jak nic.je to podobný materiál.
Navic sklo u auta je vystaveno mnohem horsim podminkach.Netahejte sem nesmysly.
-
- moderátor
- Příspěvky: 1249
- Registrován: ned zář 16, 2007 11:24
- Zařízení: iPhone Xs Max 512GB Space grey
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
Šlo asi o příměr. Nicméně souhlas s tím, že většina userů nosí mobily po kapsách a to je to nejhorší - namáhání v ohybu a krutu - často odejde i deska!
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
Tak teda par obrazku... ale nejsem zadny fotograf, jestli mam neco nafotit lip nebo doplnit, klidne reknete, makro fotim poprve...
https://plus.google.com/photos/10080933 ... rfaCqZXoBQ" onclick="window.open(this.href);return false;
https://plus.google.com/photos/10080933 ... rfaCqZXoBQ" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
Uplne staci,takova prasklina se sama od sebe neudela.Od zacatku neni o cem diskutovat a co resit.
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
A jeste jedna vec... ja absolutne nechapu, jak je mozne, ze tady nekdo takto tvrde prohlasuje , ze na tom displaji nemohla byt vyrobni vada... V republice je 10 mil lidi a tak 15 mil telefonu, rocne se proda nejmene 2 miliony telefonu (a to bude mozna i vic) z toho je dnes najakych 70% smartphonu... to jsou obrovske cisla.. at mi nikdo netvrdi, ze pri tak obrovske vyrobni kapacite se nenajde vadny kus, ktery projde kontrolou... a to, ze jste to jeste nevidel, prece neznamena, ze to neexistuje... Vsichni verime na atomy, kvarky, ufo nebo na chucka norrise ... ale nikdo je vlastne nevidel doopravdy...
Jo a jinak s tim prirovnanim k autosklu je to naprosto korektni... Autosklo je lepeno ze dvou kusu, sice prochazi vyrobou soucasne, ale mohlo byt jedno z nich rychlejc schlazeno, tam staci aby se na to nekdo jenom jinak podival, kazdy kus dostane trochu jine vlastnosti a pri teto plose je to naprosto zasadni rozdil, pak se to slepi a pri rozdilnych vlastnostech a tepelne roztaznosti v ruznych smerech, to pri tepelnem namahani proste prdne... Prachsprosta fyzika, kdo ma alespon stredni skolu, musi to pochopit, na principu rozdilu tepelne roztaznosti kovu funguje spoooouusta teplomeru...
Ty displaye jsou to same jen meritko je jine, ale krehkost nekolikrat vetsi a tloustka malinka, pevnost zadna, jsou na tom vlastne jeste hur, ty vrstvy samotneho displaye, kazda z odlisneho materialu, dale je obklopen dalsimi materialy zase odlisneho charakteru... a pri tech plochach, ktere se dneska delaji se to musi zakonite samo kroutit... ale konstrukcne to samosebou bude kompenzovane, ale spatne usazeni jak nekdo psal, to klidne muze znicit jako to autosklo...
Nerikam, ze to je muj pripad, ale mozne to je... tot vse
Jo a jinak s tim prirovnanim k autosklu je to naprosto korektni... Autosklo je lepeno ze dvou kusu, sice prochazi vyrobou soucasne, ale mohlo byt jedno z nich rychlejc schlazeno, tam staci aby se na to nekdo jenom jinak podival, kazdy kus dostane trochu jine vlastnosti a pri teto plose je to naprosto zasadni rozdil, pak se to slepi a pri rozdilnych vlastnostech a tepelne roztaznosti v ruznych smerech, to pri tepelnem namahani proste prdne... Prachsprosta fyzika, kdo ma alespon stredni skolu, musi to pochopit, na principu rozdilu tepelne roztaznosti kovu funguje spoooouusta teplomeru...
Ty displaye jsou to same jen meritko je jine, ale krehkost nekolikrat vetsi a tloustka malinka, pevnost zadna, jsou na tom vlastne jeste hur, ty vrstvy samotneho displaye, kazda z odlisneho materialu, dale je obklopen dalsimi materialy zase odlisneho charakteru... a pri tech plochach, ktere se dneska delaji se to musi zakonite samo kroutit... ale konstrukcne to samosebou bude kompenzovane, ale spatne usazeni jak nekdo psal, to klidne muze znicit jako to autosklo...
Nerikam, ze to je muj pripad, ale mozne to je... tot vse
-
- smartmaniak
- Příspěvky: 12222
- Registrován: úte úno 27, 2007 21:57
- Zařízení: Samsung Galaxy Note9, Samsung Galaxy Note8
- Bydliště: Praha
Otřesný přístup majite telefonu co si poškodil sám displej..
To je síla co jste schopný vytáhnout Ještě jste zapoměl na Rumburaka.Vsichni verime na atomy, kvarky, ufo nebo na chucka norrise ... ale nikdo je vlastne nevidel doopravdy...
-
- častý přispěvatel
- Příspěvky: 196
- Registrován: úte zář 06, 2011 19:06
- Zařízení: Samsung Galaxy Nexus
- Bydliště: Praha
Otresny pristup samsung servisu k vade displaye Galaxy S3
mike-biker: OT- Typuju, že máte za sebou strojní nebo stavební vejšku, podle toho jak jste napsal " namáhání v ohybu a krutu" :D
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 hostů