Google Play
Napsal: stř čer 12, 2013 12:34
Řeším problém s google play a už jsem pro googlil kde co a nedobral jsem se žádného závěru.
Používám telefon Galaxy Note a tablet Hyundai X900, problém nastal včera,
kdy mi jak z telefonu tak tabletu zmizely z marketu placené aplikace, jinak market funguje,
když se přepnu do části moje aplikace tak v záložce "vše" mi to píše "Při načítání informací ze serveru došlo k chybě. (RPC:S-5:AEC-0)".
Aby to nestačilo tak mi nefunguje přístup ani přes web (používám Chrome), když si ve svém účtu na play zadám odkaz "moje aplikace android" skončí to hláškou "Omlouváme se, došlo k chybě. Zkuste to prosím znovu později."
Toto trvá druhý den, takže si myslím, že je nějaký problém na mém účtě. Který asi bude muset vyřešit nějaký admin nebo někdo - rozhodně to nedokážu nejspíš já.
Co jsem tak googlil tak s podobným problémem nejsem sám. Psal jsem na facebook Google Česká Republika. Tak se tam můžete přidat pokud někdo řeší stejný problém.
Používám telefon Galaxy Note a tablet Hyundai X900, problém nastal včera,
kdy mi jak z telefonu tak tabletu zmizely z marketu placené aplikace, jinak market funguje,
když se přepnu do části moje aplikace tak v záložce "vše" mi to píše "Při načítání informací ze serveru došlo k chybě. (RPC:S-5:AEC-0)".
Aby to nestačilo tak mi nefunguje přístup ani přes web (používám Chrome), když si ve svém účtu na play zadám odkaz "moje aplikace android" skončí to hláškou "Omlouváme se, došlo k chybě. Zkuste to prosím znovu později."
Toto trvá druhý den, takže si myslím, že je nějaký problém na mém účtě. Který asi bude muset vyřešit nějaký admin nebo někdo - rozhodně to nedokážu nejspíš já.
Co jsem tak googlil tak s podobným problémem nejsem sám. Psal jsem na facebook Google Česká Republika. Tak se tam můžete přidat pokud někdo řeší stejný problém.