TOPlist

Black Friday slevy na Whokeys: OEM licence Windows 11 za 20,5 eur

Balení produktů značky Microsoft

Standardní licence k operačnímu systému Windows 11, či kancelářskému balíku Office není zrovna dvakrát levná, nicméně na webové stránce WhoKeys.com máte díky aktuální Black Friday akci možnost zakoupit si OEM licenční klíče k těmto aplikacím za výhodnější ceny.

Nákup licence můžete využít v případě, že jste si pořídili počítač bez operačního systému, protože budete řešit otázku, jak Windows 11 získat. Kromě klasické licence se nabízí právě pořízení OEM licenčního klíče (digitální licence), který nyní navíc můžete získat se slevou. Stejná slevová akce aktuálně platí pro kancelářský balík Microsoft Office 2019.

V odkazech níže najdete aktuální slevové akce, v rámci kterých můžete ušetřit. Stačí pouze do objednávky vložit slevový kód smart25, který cenu sníží o 25 procent.

Aby se vám sleva uplatnila, nezapomeňte použít výše uvedený slevový kód. Licenční klíče jsou plně funkční s CZ/SK verzí systému Windows 11 a kancelářského balíku Office.

Upozornění: Zakoupený licenční klíč lze vždy použít pouze jednou. Pokud tedy například naformátujete disk, nebo přeinstalujete operační systém, zakoupený licenční klíč již nebude možné znovu použít.

Jak licenci zakoupit?

Na stránce WhoKeys.com klikněte na červené tlačítko Koupit nyní v pravém bočním sloupci. Následně se bude nutné na webu zaregistrovat. Po přihlášení se dostanete do košíku, kde uvidíte vložený produkt.

Do pole Propagační kód zadejte “smart25“, čímž se vám aplikuje 25% sleva. Poté klikněte na tlačítko Odeslat objednávku, vyberte platební metodu a potvrďte. Následně vám na e-mail přijde potvrzení a licenční klíč.

Aktivace Windows

Vyskytly se problémy?

V případě, že budete mít s aktivací licenčního klíče či s jeho doručením problém, můžete využít podpory přímo na webu prodejce (v angličtině). Pokud by se vám problém nepodařilo vyřešit, ozvěte se na e-mail [email protected]. Otázce přeprodeje OEM klíčů k produktům společnosti Microsoft se podrobně věnuje například tento článek.

Autor článku PR článek
PR článek
Takto označený obsah má charakter reklamního sdělení, jehož zadavatelem je subjekt třetí strany. Máte-li zájem o spolupráci či publikaci PR článku, kontaktujte nás na e-mailu [email protected].

Kapitoly článku