TOPlist

Apple je opět nejhodnotnější světovou značkou: Rostly i Google, Samsung a Facebook

Další ročník žebříčku nejhodnotnějších značek, který vydává společnost Interband, je zde. I v letošním roce jsou horní pozice okupovány technologickými společnostmi, prvenství si udržel Apple, přičemž hodnota jeho značky je odhadována na 118,863 miliard dolarů, stříbrnou pozici si drží Google. Situace se oproti loňsku nezměnila ani na dalších čtyřech příčkách, které okupují Coca-Cola, IBM, Microsoft a koncern GE.

  

Na sedmé místo poskočil korejský Samsung, v první patnáctce se ještě nacházejí Intel, Cisco a Amazon, který byl díky 25% nárůstu označen za skokana roku. Největší skok oproti loňskému roku zaznamenala značka Facebook, která sice okupuje „až“ 29. příčku, ovšem její cena posílila o 86 procent. Novým mobilním hráčem v žebříčku je společnost Huawei, která se usadila na 94. místě, naopak dvě pozice od vyřazení ze seznamu se nachází Nokia. Celý žebříček si můžete prohlédnout na tomto odkazu.

Autor článku Jakub Karásek
Jakub Karásek
Příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých smartphonů.

Kapitoly článku