Sledujte nás na YouTube

Vyzkoušeli jsme iMenu: iPad jako elektronický jídelní lístek

iMenu je zajímavý český projekt, který počítá s využíváním iPadu jako elektronického jídelního lístku. My jsme jej vyzkoušeli a teď už víme, jak chutná budoucnost.

V České republice se začínají objevovat první restaurace, ve kterých si návštěvníci mohou objednat jídlo a pití prostřednictvím iPadu. Pro zákazníky je tato forma objednávky velice zajímavá a zároveň lákavá. Kdo ví, možná tablety se speciálně navrženými aplikacemi v budoucnu vytlačí klasické jídelní lístky. My jsme přijali pozvání na představení projektu iMenu, který restauracím dodává komplexní řešení na míru. Nejde tedy jen o nainstalování specifické iOS aplikace do iPadu, ale i o montáž hardware do stolů, napojení na účetní software a další služby spojené s uvedením do provozu.

-

V současné době je možné iMenu otestovat v pražské restauraci Mr. Sushi, ale už brzy se počítá s rozšířením do dalších podniků. Samotná aplikace je velice přehledná a s ovládáním nebudou mít problémy ani méně zkušení uživatelé, kteří s iPadem ještě třeba do kontaktu nepřišli. A pokud by přece jenom tápali, mají k dispozici pěkně zpracovanou nápovědu, která je navede a seznámí se základním ovládáním aplikace.

- -

V restauraci Mr. Sushi se aktuálně osvědčilo používání jednoho iPadu pro celý stůl, čímž se snížily celkové pořizovací nároky, ale vždy záleží na provozovateli, kolik iPadů se rozhodne nakoupit, respektive pronajmout. Tím se náklady ještě více sníží.

-

- - 
iMenu pro iOS nabízí přehledné prostředí, ve kterém se snadno zorientujete

Jídelní lístek na iPadu

Hlavní obrazovku aplikace tvoří virtuální jídelní lístek. Samozřejmostí je uzpůsobení grafické podoby do stylu dané restaurace a příprava dalších jazykových mutací. Produkty jsou rozděleny do několika kategorií, u kterých kromě popisku najdete i fotografii, takže rovnou vidíte, co si objednáváte. Po rozkliknutí kategorie už vidíte detaily jídel, které jsou opět doplněny základním popisem. Kliknutím na tlačítko „Objednat“ danou položku přemístíte do objednávky. Jakmile si objednají všechny osoby u stolu, stačí už jen výběr schválit stisknutím tlačítka „Potvrdit objednávku“.

- - - 
Výběr pokrmu, zobrazení detailu a šup k dokončení objednávky

V této fázi iPad skrze bezdrátovou sít začne komunikovat s kasou a pokladním systémem restaurace, kde číšník ihned vidí zákazníkovu objednávku. V současné době autoři iMenu spolupracují se čtyřmi společnostmi, které se zabývají vývojem kasových systémů a do budoucna se počítá s dalším rozšířením, aby byly pořizovací náklady pro majitele restaurací co nejnižší a nebylo nutné měnit stávající kasový systém, na který je personál restaurace zvyklý. Autoři projektu si jako klíčovou platformu zvolili iOS, a to především kvůli stabilitě. Aktuální verze iMenu umožňuje zákazníkovi kdykoliv aplikaci ukončit a přepnout se zpět do hlavní nabídky systému iOS, nicméně v dalších aktualizacích už tento neduh bude ošetřen a zákazník se z aplikace nedostane nikam, kam nemá.

- 

- -

Rozšíří se do dalších restaurací?

Zatímco ve Spojených státech se iPady jako jídelní lístky používají celkem běžně, v České republice příliš rozšířené nejsou. Z průzkumů vyplývá, že uživatelé si tuto formu objednávky velice pochvalují a do restaurace se díky tomu rádi vrací; menu na iPadu zároveň funguje jako výborná reklama, protože spousta návštěvníků se o tuto zkušenost podělí se svými přáteli, kteří si tento způsob objednávky ve většině případů také budou chtít vyzkoušet. iPad s sebou číšník nemusí pokaždé nosit, na přání provozovatele restaurace je možné tablet integrovat do desky stolu, přepevnit na stěnu pomocí rámečku, nebo je společnost schopna dodat i speciální držáky a stojany.

Tým okolo projektu iMenu tvoří parta mladých a nadšených lidí, kteří se nebojí inovací. Pokud je chcete podpořit nebo s nimi navázat spolupráci, navštivte jejich webové stránky na adrese iMenu.cz. Další vývoj projektu můžete sledovat také na této Facebook stránce. Jsme zvědaví, zda Česká republika v blízké budoucnosti zažije takovou malou gastronomickou revoluci a iPady nebo jiné tablety nahradí klasické jídelní lístky. Budeme rádi, když se v diskuzi podělíte o svůj názor – líbí se vám interaktivní menu na tabletu nebo byste raději dali přednost klasice v podobě tištěného lístku?

Jiří Hrma

Zakladatel a šéfredaktor SMARTmania.cz, fanoušek moderních technologií a chytrých zařízení, milovník elektronické hudby a vyznavač extrémních sportů. Máte zájem o spolupráci? Ozvěte se na redakce@smartmania.cz.

46 komentářů

  1. tomulinek (neregistrovaný)

    Jak tabletům nepokrytě fandím od jejich počátků, v restauraci bych se s nimi potkával nerad. K drtivé většině restaurací to stylově nepatří – mezi jídlo, talíře. (Dost na tom, že si tam nosíme vlastní „displeje“. Teď ještě upatlaný tablet na stole.) / Či, jak říká Šéfkuchař: „Sejdeme se na kožním…“ ;)

  2. Mauik (neregistrovaný)

    to chce len trochu kreativity. verim, ze restauracia na vysokej urovni si moze zohnat rozne obaly na tablety aby ladili s interierom a tiez ze po kazdom hostovi tablet prebehnu antibakterialnym sprejom a vyputzuju :) Taketo objednavanie jedal a napojov je efektivne a efektne. Ale to len subjektivne, este som v takej restauracii nebol :)

  3. Jonage (neregistrovaný)

    Ta restaurace na obrázkách, vypadá skvěle, ale jak to tam vypadá cenově? Kolik stálo to menu? Je to špatně čitelné – žeby 990,- Kč? To ale neni pro normální lidi…

    • Andy (neregistrovaný)

      Tou restaurací je Mr. Sushi, viz. text. Když se podíváš na cenové relace sushi, je to běžná cena, za kterou sushi pořídíš. Věřím, že kvalita bude taková jaká má být, ne když si to objednáš z pizza4you. A definuj prosím normální lidi :) Můžeš vydělávat majlant a být gastronomický břídil a zároveň mít průměrný plat, ale víš, že se vyplatí si za dobré jídlo připlatit. A v dnešní době nejsou ty ceny tak rozdílné. Stačí se podívat do posledního Reflexu, za co jsou lidé ochotni si připlatit. Pro mě iMenu výborný nápad a hlavně změna. Těším se až vyzkouším….

    • poterienko (neregistrovaný)

      Andy (neregistrovaný): Někomu stačí rohlík s tatarkou a někdo se chce najíst. Ovšem proti gustu…

    • poterienko (neregistrovaný)

      Andy: špatná reakce, patřila výše…

    • iMenu (neregistrovaný)

      poterienko (neregistrovaný): Ahoj, jak jsem odpovídal níže. Produkt iMenu se díky hardware na kterém běží řadí ke středně drahým (ne nejdražším) produktům na trhu. V současné době jsme uzavřeli smlouvu s restaurací, kde si pochutná i klasický strávník za velmi dobré ceny :-).

      Kuba

    • poterienko (neregistrovaný)

      iMenu (neregistrovaný): Zdravím. Já jsem neříkal, že je špatně, aby existovali drahé restaurace. Sám si rád za kvalitní a dobré jídlo připlatím. Jinak si musím najít to MR. Sushi, protože sushi mám opravdu rád a taky rád zkusím Váš produkt :)

    • iMenu (neregistrovaný)

      poterienko (neregistrovaný): Dejte nám potom vědět, jak Vám chutnalo a případně i nějaké připomínky, co bychom mohli zlepšit :-)

  4. iMenu (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    díky za všechny příspěvky. Jak se píše v článku, tak jsme schopni iPad zabudovat přímo do stolu pod skleněnou desku, na speciální stojan, nebo do rámečku u stolu. Takže se jakýkoliv přenos bakterií minimalizuje. Ohledně hygieny zde není žádný rozdíl od klasického jídelního lístku až na to, že jak bylo řečeno lze ho přetřít antibakteriálním roztokem a je jako nový.

    Restaurace na obrázcích opravdu patří do vyšší cenové kategorie. Už teď ovšem máme rozdělanou další síť restaurací, kde si v klidu dáte i knedlo-vepřo-zelo za normální peníze.

    Kuba Šumanský

    • Ondra (neregistrovaný)

      Aha, ale když ho dáte do stolu, pod skleněnou desku, jak se bude ovládat????

    • iMenu (neregistrovaný)

      Ondra (neregistrovaný): Velmi podobně, jako, když na něj dáte folii :-). Nejen, že to hezky vypadá, ale je to neuvěřitelně funkční :-)

    • Ondra (neregistrovaný)

      iMenu (neregistrovaný): Myslel jsem, že dát ho pod skleněnou desku znamená dát ho pod minimálně 0,5 mm tlusté sklo a to není to samé jako folie, to by ovládat nešlo!

      Zřejmě máte na mysli sklo tlusté cca 0,1 mm…

    • iMenu (neregistrovaný)

      Ondra (neregistrovaný): Rád bych Vám prozradil více, ale to bohužel nemohu. Ale věřte, že naše sklo to dokáže :-)

  5. niky79 (neregistrovaný)

    Tento projejt se mi libi. Jen chci zapolemizovat s tvrzenim, že „Zatímco ve Spojených státech se iPady jako jídelní lístky používají celkem běžně“. Myslím, že to rozhodně není pravda :-)

  6. Davewolf (neregistrovaný)

    Jediná věc, která mě na tom trochu odrazuje je to, že to tak nějak vytlačuje lidský kontakt. něco ve smyslu pořídili jsme iPady, vyhodíme jednoho číšníka, protože nemusí přijímat objednávky. Kdoví, jak to pak bude pokračovat. A pak už bude těžké sehnat kolemjdoucího číšníka, abych se ho zeptal, jestli v tom jídle jsou houby nebo abych se dočkal úsměvu od milé číšnice…

    • Budjik (neregistrovaný)

      Souhlasím, prostě do dobré restaurace patří i dobrý servis, který mi jídlo prodá a funguje to mnohem lépe, když mi člověk doporučí jídlo a já si o tom s ním můžu promluvit, než když mi to bude svítit na iPadu.

    • iMenu (neregistrovaný)

      Budjik (neregistrovaný): Díky za dobrý postřeh. Naším cílem není zbavit čísníky práce. Naopak jim chceme dát mnohem více prostoru pro komunikaci se zákazníkem. Jen se chceme vyhnout situacím, kdy si jako zákazník s někým povídáte a čísník se Vás během 30 minut 6x zeptáý jestli něco nechcete. (přhnaná iniciativa nebývá kolikrát na místě) V aplikaci plánujeme umístit tlačítko „přivolat obsluhu“.

      Vše ovšem záleží na majiteli restaurace, pro jaký model používání iMenu se rozhodne.

      Kuba Šumanský

    • beckett (neregistrovaný)

      iMenu (neregistrovaný): Ale prosimvas, toto vam mozu zhltnut naivni teenageri ktori su novymi technologiami posadnuti.

      V prvom rade je to pre vas dobry biznis a urcite nemyslite na nejakych casnikov.

      Ked si zoberiem ze je minimum restauracii s podobnym systemom tak sa pred vami otvara dost slusny obchod. Nehovorim ze vam to neprajem, ste kreativny, poznate ake su trendy.

      Ale nehovorte mi ze vam ide o dobro casnikov. Restauracia ktora investuje do takehoto systemu viac ako 100 000Kc v zavislosti od velkosti bude chciet vidiet navratnost investicie a potom uz len profitovanie z toho ze usetria na vyplatach dvoch troch casnikov.

      este jedno doplnim, pre mna ako zakaznika takyto system nema ziadny vyznam. Osobny kontakt sa obmedzi a informacie o jedlach si viem precitat v dostupnom jedalnom listku. Mozno to bude plus pre ludi ktori sa budu citit „modernejsie“

  7. iMenu (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    tvrzením „Zatímco ve Spojených státech se iPady jako jídelní lístky používají celkem běžně“ je myšleno to, že v USA je používání iPadů v gastronomii úplně někde jinde než u nás. Opravdu se tam velmi silně rozmáhá. Pokud kouknete na naše FB stránky máme tam několik videí.

    Davewolf: Díky za dobrý postřeh. Naším cílem není zbavit čísníky práce. Naopak jim chceme dát mnohem více prostoru pro komunikaci se zákazníkem. Jen se chceme vyhnout situacím, kdy si jako zákazník s někým povídáte a čísník se Vás během 30 minut 6x zeptáý jestli něco nechcete. (přhnaná iniciativa nebývá kolikrát na místě) V aplikaci plánujeme umístit tlačítko „přivolat obsluhu“.

    Vše ovšem záleží na majiteli restaurace, pro jaký model používání iMenu se rozhodne.

    Kuba Šumanský

    • niky79 (neregistrovaný)

      „v USA je používání iPadů v gastronomii úplně někde jinde než u nás.“

      Jako to je možné, ale na zaklade toho rozhodne nelze rici, že „pouzivani ipadu v restauracich“ je bezne. Opravdu neni. Jinak samozrejme resime chujoviny :)

    • iMenu (neregistrovaný)

      niky79: Máte pravdu. Běžné není, mělo být napsáno spíše „častější výskyt“

      Kuba

    • spectorcz (neregistrovaný)

      Hmmm, zajimave, jim v restauracich ve Phoenixu kazdy den a nikde jsem pouzivani iPadu v gastronomii nevidel, asi tento trend do tohoto mesta jeste nedorazil…taky pravda, jeste jsem nebyl ve vsech restaurackach tady ;)

    • Máte pravdu, tvrzení „v USA je používání iPadů v gastronomii úplně někde jinde než u nás“ je trochu nadsazené, ale chtěl jsem tím pouze říci, že se tam s tím lze setkat častěji než v ČR, nic víc. Snad mi bude odpuštěno :-)

    • beckett (neregistrovaný)

      Jiří Hrma: no hej, najprv to bolo uplne bezne potom nekde uplne jinde nez u nas a teraz uz ani to.

      takymto tvrdenim sa len snazite navodit dojem ako keby cr gastronomia v niecom zaostavala a vsetky restauracie zacali investovat do takehoto systemu.

      Ja vam nato odpoviem takto. Vo Svajciarsku, Rakusku a Thajsku, staty co maju najkvalitnejsiu gastronomiu som sa s ipadom v restauracii nikdy nestretol, nikdy.

      Ale stretol som sa s usmievajucim personalom v tradicnom obleceni ochotnym vzdy poradit a nie s ipadom ktory mi ukaze strohe informacie.

      Po gastronomickej stranke je to krok spat ale po ekonomickej stranke krok vpred. Do akej miery chcete zavadzat technologie do spolocnosti ?????

      Bude vam vyhovovat ked pridete do restauracie, cez ipad si objednate jedlo, prinesie vam ho ipadom ovladany robot a potom zaplatite cez kreditnu kartu bez toho aby ste boli obsluhovani nejakym personalom

    • beckett (neregistrovaný)

      beckett (neregistrovaný): este doplnim ze potom sa europania cuduju ze stale viac mladych ludi nema pracu ked len vsetko zefektivnuju, zrychluju a digitalizuju a pritom vsetky zariadenia sa vyrabaju v cine.

      Hej je pravda ze aj taketo zariadenia treba programovat a treba nato ludi. Ale je to omnoho efektivnejsie a ked uz mam vytvoreny program na obsluhu restauracie, dalej robim uz len kozmeticke upravy a nepotrebujem zamestnavat x ludi.

      ono aj listok na vlak, parkovne atd sa da platit cez tablet bez toho ze budete musiet cakat v rade pri okienku a pani pracujucu mozu pokojne vyhodit.

      Toto je spravne ?

    • beckett: Díky za komentář. Asi jsme se úplně nepochopili, článek se nesnaží navodit dojem, že by gastronomie v ČR nějak zaostávala; to jste napsal vy, ne já.

      Samozřejmě mám také rád komunikaci s personálem, číšníkem, ale nevidím problém v tom, že si menu vyberu na iPadu a v případě potřeby se usměvavé číšnice zeptám na doporučení – nechám si poradit s výběrem. Tenhle článek „řetězce objednávky“ přece nikdo nevylučuje a o žádném robotu ovládaném iPadem není nikde ani zmínky. Takže když to shrnu – rád si jídlo objednám přes iPad, který mi donese číšník/číšnice a se kterým mohu v případě potřeby kdykoliv komunikovat, nic víc :)

    • beckett (neregistrovaný)

      Jiří Hrma: lepsie je komunikovat s casnikom predtym ako si nieco objednate ako potom zastavovat casnikov ktorych jedinou ulohou je donasanie jedal z kuchyne. Samozrejme, ten software sa da vypilovat do detailov tak ze tam zadate par parametrov naco mate zhruba chut a potom vam poradi ake jedlo objednat atd.

      Vo vacsich a rusnych restauraciach to moze byt perfektny pomocnik, ale ako som naznacil, hlavna vyhoda takehoto riesenia je pre majitela podniku a usetreniu nakladov.

      Ja myslim aj trosku inak nez len efektivne lebo viem ze takymto zefektivnovanim prichadzaju ludia o pracu.

      Gastronomia a pohostninost v cr je na vysokej urovni a podla mna nepotrebuje ziadne vylepsenia :)

    • morcatko (neregistrovaný)

      beckett (neregistrovaný): a nebylo by ono lepsi rozbit stroje a zavest zpatky manufaktury, aby meli vsichni praci?

    • beckett (neregistrovaný)

      morcatko (neregistrovaný): ja pisem k veci, nie kraviny ze rozbijeme vsetky pc aby sa viac predavali knihy a cd. chodte takyto system ponukat do svajciarska. tam vas s usmevom na tvari poslu spat odkial ste prisli.

      v dnesnej dobe sa da sprqvit hocico. zavedte napr system do supermarketov ze si budete blokovat sami potraviny a po nablokovani a zaplateni vam to otvori dvere a mozte ist dalej. je to moderne, efektivne a rychle. a tak by som mohol pokracovat do nekonecna. uz chapete naco som narazal?

    • Dano (neregistrovaný)

      beckett: samoobsluzne pokladne uz su – napr. v hyper-Tescu som videl na vlastne oci.

      Co sa tyka technologii buducnosti – co potom spravi zo zamestnanostou taky replikator :)

    • beckett (neregistrovaný)

      Dano (neregistrovaný): ja viem ze su uz samoobsluzne pokladne. V anglicku som tiez videl.

      Dalo by sa to uplne zautomatizovat ze by pokladnikov vobec nemuseli zamestnavat.

      Kazdy tovar by mal napr v obale magneticky pruzok a bez nablokovania a zaplatenia vsetkych poloziek by ta to nepustilo dalej. Takisto by to mohlo fungovat aj v obchode s elektronikou. Ved taky ipad terminal mi hodi viac informacii o produkte ako nejaky predavac co sa tam prave zauca.

      Ved sa pozrite ake ma eu problemy. V spanielsku alebo taliansku nema pracu 40% mladych ludi a medzinimi je aj vela vysokoskolsky vzdelanych ludi.

  8. tomas_2002 (neregistrovaný)

    Nápad je jistě dobrý. Nicméně si dovedu představit pouze variantu 1 zákazník – 1 účet. Varianta pro celý stůl je podle mě hloupost, neboť co mi vadí nejvíc je, když se rozhodnu platit a číšník se mě zeptá:“Co jste měl“ ? Já jsem v hospodě od jezení a od pití a ne od počítání. Tudíž bych uvítal samostatný účet na samostatném ipadu, navíc s možností, kdy až se rozhodnu tak kliknu na „zaplatit“, aplikace mě přehodí na 3D Secure, já kartou zaplatím, u výcodu předám ipad na kterém bude na 1. pohled vidět zaplacený lístěk ( tj. že bude třeba diplej svítit zeleně) a mizím. Já vím, z hlediska tuzérů je to trochu blbý.

    • poterienko (neregistrovaný)

      A víš, že není? U nás v ČB v indické restauraci se tě terminál nejdříve zeptá na výši dýška (0 až milion volitelně).

  9. iMenu (neregistrovaný)

    Dobrý den, Tomasi_2002

    Díky za příspěvek. Naprosto s Vámi souhlasím. Vše co píšete, lze udělat a naprogramovat. Záleží pouze na majiteli restaurace na tom, jak se rozhodne jaký stylem iMenu využije. Pro nás jsou možnosti prakticky neomezené.

    Kuba Šumanský

  10. Darekh (neregistrovaný)

    Dobry den,

    Osobne mam take Ipad…..ale proc by to musel byt zrovna jen Ipad a ne jiny tablet. Vzdyt jsou i jine moznosti nez Ipad nebo klasicke tablety, existuji prece i jine dotykove ovladace a reseni je urcite daleko levnejsi.

    • radospol (neregistrovaný)

      Rozhodli sa pre ipad,tak to tak je :) pridat tam par hier,alebo moznost si precitat biznis spravy nez donesu jedlo a uplne full servis.

    • iMenu (neregistrovaný)

      radospol: Pro iPad jsme se rozhodli z toho důvodu, protože iOS na kterém běží, je jedním z nejstabilnějších systémů. Zároveň díky jednoduchému uživatelskému zážitku pochopí užívání opravdu každý (narozdíl od jiných platforem). Tvoření aplikací pro Apple je jednoduché a můžeme vyjít stylu a požadavkům jakékoliv restaurace. Proto iPad a proto iOS.

      Kuba

  11. Jjjj (neregistrovaný)

    Tak restaurace v CR, ktere mohla pouzit ihned by mohla byt „the PUB“. Akorat upgrade ovladaci panel(vycepni rizeni uprostred stolu ) by jim stalo hodne. Implementace iPad do stolu by mohlo vyresit tento problem. Az se tento obejdnavaci system uchyti v restauraci, tak to Cinane zaplavi trh s levne Android tablet. A mate originalni tvurci akorat oci pro plac…

    Vubec bych se nedivil, ze to nekde v Koreji nebo Japonsko uz to maji davno vyresene. Akorat, ze to neni iPad, ale na miru napsane a sestrojene software a HW.

  12. Honza (neregistrovaný)

    Tleskám každému dobrému nápadu a tohle je jeden z nich. Kontakt s dobrou obsluhou je nenahraditelný, bohužel u nás se často setkávám s opačným příkladem servisu. Sláva tvůrcům.

    Další věcí je, pokud jsem to dobře pochopil, že člověk má stále na očích, co a v jakém počtu si objednal. Takže „omylem“ připsaných 10 piv a panáky (to zažil při větší společnosti asi každý) se stanou minulostí.

    Otázka pro tvůrce: neplánujete aplikace, přes které by se dal rezervovat stůl a dopředu objednat jídlo podle aktuálního jídeláku přesně na daný čas?

    • iMenu (neregistrovaný)

      Dobrý den,

      Děkujeme za pochvalu i za podporu. Podobným stylem (nespokojenost s obsluhou) vznikl i celý náš projekt. Brzy se budete moci dočíst na nových stránkách.

      Teď k Vašemu dotazu. Chápete to naprosto správně. Na Screenu objednávky vidíte přesně co a v jakém počtu jste si objednal ještě před tím, než objednávku odešlete, nebo předáte číšníkovi.

      A k druhé otázce… Honzo, vy nám snad čtete myšlenky. Něco podobného máme v plánu. Podrobnosti si ovšem necháme zatím pro sebe. Snad se nebudete zlobit. Ale jak jsem již předesílal, tak nic není nemožné a všechna přání jsou splnitelná :-))

  13. Petr1976 (neregistrovaný)

    Znate Menu55? [odkaz]

    Je to podobny system ale pobezi na cemkoliv, nejen na iPadu ale na kteremkoliv tabletu

  14. iMenu (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    ano tuto konkurenci známe :-)

  15. Mr.Slider (neregistrovaný)

    Myšlenka je zajímavá, ale přijde mi nedotažená.

    Ideální by bylo, kdyby se ta aplikace dala stáhnout i do jiných systémů (Android, BlackBerry, …). Po příchodu do restaurace by se hostovi načetlo na jeho přístroji do této aplikace menu restaurace (buď dle GPS/GLONASS souřadnic, nebo vyfocením QR kódu). Na svém přístroji (tablet/telefon) by si vybral a provedl objednávku. Ta by se poslala šifrovaně přes internet do systému restaurace.

    Navštívená restaurace by se uložila do navštívených, kde by si uživatel i doma/v práci mohl procházet aktuální menu restaurace a na základě toho se rozhodovat, zda restauraci navštíví. Tím by si restaurace zajistila distribuci menu zakázníkům.

    Pro ostatní uživatele by restaurace poskytovala menu na vlastních tabletech jako je to u iMenu. Nemuselo by jich být časem tolik. Navíc by to mohlo být na levnějších typech, než je iPad.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *