TOPlist

Vodafone otevírá nové zákaznické centrum pro firmy

Vodafone otevírá nové OneNet zákaznické centrum. Jedná se o moderní a technologiemi prodchnutý prostor, kde si zákazníci mohou sestavit telekomunikační řešení na míru, naživo si vyzkoušet vybrané produkty a přesvědčit se o tom, jak je Vodafone schopen zajistit kvalitu služeb. To vše na jednom místě a za přítomnosti kvalifikovaného průvodce. Vodafone se pro vybudování moderního centra speciálně pro firemní zákazníky rozhodl poté, co v posledním roce zvýšil svůj podíl na počtu firemních zákazníků ze 17,7 % na 18,9 % a významně posílil v segmentu zákazníků ze státní správy. 

„Ve OneNet Centru vše začíná rozhovorem. O konkrétních potřebách daného oboru podnikání a dané firmy a výzvách, jež před ní stojí. Neptáme se podnikatelů, jaké služby potřebují. Ptáme se, jak jim jako operátor můžeme pomoci růst,” říká Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu. 

Vodafone a firmy

  • 205 000 firem již telefonuje s Vodafonem
  • 2 500 firem využívá platformu OneNet sdružující jak mobily, tak pevné linky a internet
  • Ze 4 % na 6,9 % vzrostl oproti minulému roku podíl Vodafonu na poskytování mobilních služeb státní správě
  • KKCG, HZS ČR, Madeta a Národní památkový ústav jsou nejvýznamnějšími klienty Vodafonu 

Produkty a služby naživo

  • OneNet (řešení pro pevnou, mobil a internet)
  • Nejnovější mobilní telefony (Apple, Blackberry, Nokia aj.)
  • Microsoft Office 365
  • Zařízení se SIM: kamery, dohled nad vozovým parkem
  • Vlastní 3G zóna – femtobuňka 

Technická podpora

  • Nástroje pro samostatnou správu účtu online
  • Videokonferenční hovor s technickým centrem – možnost sledovat kvalitu hovorů a datových přenosů konkrétní firmy
Autor článku Michal Javůrek
Michal Javůrek
Nadšenec do mobilních technologií, vášnivý fotograf, cyklista a sběratel starých telefonů. Pokud zrovna nesedím u počítače, najdete mě v přírodě s fotoaparátem přes rameno, nebo v sedle na kole.

Kapitoly článku