Sledujte nás na YouTube

Už i Coca Cola se pouští do virtuální reality. Jde však spíše o dobrý marketing

Virtuální realita nejspíše bude hitem roku 2016, neboť se zdá, že výrobcům chytrých telefonů docházejí nápady a zákazníci již na počty jader a megapixelů neslyší. Ostatně, tento dojem nabyli i Jirka s Ríšou, kteří přinášeli čerstvé informace z Barcelony a na shrnutí jejich dojmů se můžete podívat na videu z posledního dne veletrhu MWC.

1749_Coca_Cola_headset

Trendu virtuální reality se chytá překvapivě i Coca Cola, a to vskutku originálně. Přináší totiž nový způsob recyklace obalů větších balení oblíbeného nápoje. Materiál i účel je stejný jako u Google Cardboard, tedy karton, ze kterého se složí brýle, do kterých pak zasunete iPhone 6, případně jiný telefon, který je podobných rozměrů. Složit je můžete třemi způsoby – mimo jiné jako origami z kartonového obalu 12 plechovek nebo z obalu na 2 půllitrové lahve.

Nejedná se samozřejmě o náhradu pokročilejších zařízení jako je HTC Vive nebo Samsung Gear VR a zážitek bude relativně omezený. Jde spíše o dobrý marketing, kterým chce Coca Cola vytěžit z aktuálního trendu něco pro sebe. I tak však nejde společnosti upřít zajímavou přidanou hodnotu balení a doufejme, že se brzy dostane i na  pulty českých obchodů.


David Preiss

Student vysoké školy žijící v Praze. Rád zkouší nové věci a neustále šilhá po novém telefonu, i když ho nepotřebuje. Fanoušek Elona Muska a jeho projektů, především pak vozů Tesla. Rád běhá, plave a odpočívá na gauči.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>