Úspěch dnes už legendárního titulu Flappy Bird spočíval ve vysoké obtížnosti na první pohled jednoduše vypadající hříčky. Flappy Bird ještě před několika měsíci hrál téměř každý a autorovi titul v dobách největší slávy vydělával přes 50 000 USD denně.
Timberman: Dočká se stejného úspěchu jako Flappy Bird?
V květnu letošního roku se na App Store a Google Play zcela v tichosti objevila hra Timberman od studia Digital Melody, která opět staví na jednoduchém herním principu v kombinaci s vysokou obtížností. Až do dnešních dnů si titulu příliš mnoho uživatelů nevšimlo, nicméně popularita Timbermana začíná raketově stoupat. Velký podíl na tom má samotný Apple, který titul zařadil do nabídky Editor’s choice v App Store, což autorovi přineslo přes 2,5 milionu stažení za poslední tři dny, a to pouze na platformě iOS.
V případě Androidu se počty stažení aktuálně pohybují nad hranicí 500 000 stažení. O Timbermanovi už ale informoval například TechCrunch.com a další světové servery, proto se dá očekávat, že popularita rychle poroste a z autora se velmi rychle stane milionář.
Tip na článek: Tvůrce Flappy Bird odhalil identitu a poskytl rozhovor: Co ho vedlo ke stažení a jaké hry dále chystá?
Princip hry je skutečně jednoduchý a opět poměrně dost chytlavý, i když mě samotného Flappy Bird bavil více. Cílem je sekat nekonečně dlouhý strom – během této činnosti se musíte uhýbat všudypřítomným větvím a při rozhodování z které strany kmen sekat nesmíte příliš otálet. Běží vám totiž „čas“ a jakmile se jeho ukazatel vyprázdní, hra pro vás končí.