Sledujte nás na YouTube

T-Mobile má výpadek na území celé ČR, nefungují hlasové služby ani data

Zhruba od včerejší 21. hodiny se tuzemský T-Mobile potýká s rozsáhlými výpadky služeb na území celé České republiky. Operátor už všechny své zákazníky prostřednictvím sociálních sítí upozornil, že problém řeší, nicméně ani o půl čtvrté ráno není síť funkční a můj telefon je už několik hodin bez signálu. Na facebookovém profilu se hromadí stížnosti naštvaných zákazníků.


Síť T-Mobile zaznamenala v uplynulých hodinách výrazné výpadky

Vážení zákazníci, moc se omlouváme, ale v současné chvíli řešíme problémy s přihlašováním čísel do sítě, může se proto stát, že se ve vašem telefonu bude síť hlásit jako nedostupná. Kolegové z technologického úseku řešení věnují maximální prioritu. Děkujeme za pochopení,“ uvádí T-Mobile na Facebooku.


Nejprve jsme z nedostupnosti sítě podezřívali redakční Lumii 1020, problém však je na straně operátora

První náznaky problémů se objevily už v podvečerních hodinách, k velkému výpadku však došlo až v průběhu večera. Nefungují jak telefonní hovory, tak ani textové zprávy či datové přenosy, funguje pouze tísňové volání. Přetížená je rovněž infolinka operátora. Výpadek se netýká všech zákazníků, ale pouze konkrétních číselných řad, kdy dochází k problému při registraci SIM karty do sítě.

Jiří Hrma

Zakladatel a šéfredaktor SMARTmania.cz, fanoušek moderních technologií a chytrých zařízení, milovník elektronické hudby a vyznavač extrémních sportů. Máte zájem o spolupráci? Ozvěte se na redakce@smartmania.cz.

11 komentářů

  1. LaJa (neregistrovaný)

    Mě data normálně fungují celou noc…

    Brno

    • mceza (neregistrovaný)

      Nejde o místo, jde o číselnou řadu SIM. Mě to začalo zlobit už někdy kolem sedmý. Od devíti jsem byl v háji úplně.

      V duchu jsem začal svou Lumii 920 nenávidět :D Pak jsem se dozvěděl, že je v háji i kamarádův Samsung a druhého iPhone – to už dalo napovědět, že chyba není na naší straně.

  2. bendan (neregistrovaný)

    Pomohlo mi zapnout a vypnout mód letadlo. Od té doby vše ok.

  3. Tonda (neregistrovaný)

    To je lež, volat nešlo už včera před polednem (stále to psalo jen „Volaný nepřijímá“) a na zákaznické infolince to moc dobře věděli…

  4. roznovskyd (neregistrovaný)

    I me to pořád nejede. Vedle sebe mam služební Lumii 820 a ta jede,můj SGN2 nic

    • mceza (neregistrovaný)

      Není to problém telefonu, ale SIM karty (tedy její registrace do sítě operátora). Když bs přendal SIMky, tak by to mělo být naopak.

  5. Side (neregistrovaný)

    Ted sem byl v krame vymenit simku. Pry pomaha zkusit ji zprovoznit v nejakem ne-smartphonu. V krame ji to na nejakym prehistorickym zarizeni v pohode najelo. Me pak v Galaxy ani prd.

  6. Pipa (neregistrovaný)

    Stejná zkušenost, dneska jsem přes den oprášil stařičkou N7110, která mi leží jako talismánek v šuplíku – a zas dobře posloužila, protože simka v SG Note nefachala a nepomáhal ani restart ani vyndání sim baterie a já nevím co všechno. Ve stařičký Nokii samozřejmě simka šlapala v pohodě. Teď už to maká.

    • lusi (neregistrovaný)

      Taky hned ráno pomohlo dát telefon do režimu v letadle a zase nahodit,jen linky přetížený.

    • mceza (neregistrovaný)

      Ne, nebylo to přetíženejma linkama, ale tím, že si chytré telefony pamatovaly nastavení sítě (a to bylo chybné). Proto je stačilo (různými způboby) donutit si vyžádat nové nastavení sítě. A bylo hotovo.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *