Sledujte nás na YouTube

Spotify už hudba nestačí: Chystá se rozšířit nabídku o videa

Hudební streamovací služba Spotify patří k nejrozšířenějším po celém světě. Společnost rozhodně neusíná na vavřínech a neustále chystá různé novinky. Posle posledních zpráv ale přestává Spotify stačit jen streamování hudby a chystá se vrhnout také do světa videí.

 

20. května proběhne v New Yorku tisková konference, na které budou oznámeny detaily. Společnost chce údajně spolupracovat s umělci a producenty, kteří v současné době publikují svá díla na YouTube. Na Spotify bychom tedy mohli časem najít například hudební videoklipy, sestřihy sportovních událostí a další. Detaily chystané služby se dozvíme až po tiskové konferenci.

Zdeněk Beran

Redaktor serveru SMARTmania.cz a dalších technologických webů, fanoušek počítačového hardwaru, mobilních zařízení všeho druhu a jiné elektroniky, milovník akčních počítačových her a nadšený amatérský fotograf.

2 komentáře

  1. Lukas Kosik (neregistrovaný)

    No bylo na čase! YouTube je bez celé diskografie umělce na jednom místě na prd. Stejně tak je Spotify bez oficiálních videí poloviční. Už jsem si chystal přechod na YouTube Music Key, nebo TIDAL. Doufejme tedy, že tam bude většina klipů od většiny populárních umělců dneška – což například u TIDAL rozhodně nehrozí.

  2. Martin P. (neregistrovaný)

    Rozšiřovat si můžou třeba hipsterské GIFy. Už se psalo jak chtějí ustřihnou bezplatné Spotify a Youtube chce mít i premiovou část…

    Zatím to vypadá, že lidé za premium nechtějí tak platit a sponzorovaný model vydělává moc málo. Spouta umělců také není nadšená z smlouvy s streamery

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *