Sledujte nás na YouTube

Nová reklama Sony: James Bond letos opět dostane Xperii. O jaký model půjde?

V listopadu přijde do kin v pořadí již dvacátá bondovka s názvem Spectre, přičemž společníkem hlavního hrdiny by se měl opět stát smartphone značky Sony. V dubnu se sice spekulovalo, že producenti chtějí za reklamu mobilní značky v rukách agenta 007 příliš mnoho peněz, nakonec však zřejmě došlo k dohodě. Naznačuje to oficiální spot s názvem Made for Bond.

Jeho hlavní hvězdou je sekretářka ředitele Britské tajné služby MI6 Moneypenny v podání Naomie Harris. Ta nejprve uniká před nepřáteli, aby získala telefon Jamese Bonda, kterým je překvapivě Xperia Z5, a nikoliv prémiový model se 4K displejem. Moneypenny využije schopnost jeho fotoaparátu pořizovat snímky za špatného osvětlení, i když zrovna v její situaci by se bezpochyby hodila optická stabilizace, kterou zmíněný telefon nedisponuje.

  

Zda se Xperia Z5 objeví i v samotném snímku v rukách Jamese Bonda, je prozatím ve hvězdách. Ve Velké Británii bude možné u operátora Vodafone zakoupit speciální černou James Bond edici Xperie Z5, kromě vzhledu budou benefitem speciální témata, spořiče obrazovky a přístup k videoblogu Moneypenny.

   

Od Sony Pictures nicméně můžeme očekávat využití jména James Bond k propagaci svých dalších elektronických hraček. Ve výše uvedeném spotu se kromě Xperie Z5 objevuje i fotoaparát Cyber-shot RX100 IV.

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

6 komentářů

  1. ondrejd25 (neregistrovaný)

    no tk s cenovkou kolem 700 € nema sanci uspet :X

  2. Martin... (neregistrovaný)

    osobně nejsem fanda toho, když slavná osobnost dělá reklamu na telefon (cokoli), např. „Iron man“ na HTC, kdy je to většinou takové nedůvěryhodné, křečovité, člověk prostě nevěří, že to dotyčný opravdu užívá a je z toho tak nadšený, jak tvrdí v reklamě. Jsou to zbytečně vyhozené peníze, které se pak promítají do ceny výrobku. Někde jsem četl, že Daniel Craig je pěkně nenasytný, že chtěl za propagaci Xperie neskutečný peníze, kvůli čemuž nejpíše tato reklama s Bondem byla vlastně bez Bonda, že. Něco jiného je reklama uvnitř filmu, když se ale povede, např. dát miliony za to, že na 5 sekund podrží flašku Heinekenu, byla blbost – člověku se to nespojí s žádnými emocemi, nemá to žádný efekt. Stejný nulový efekt by mělo, kdyby udělali reklamu na Aston Martin, kdy by to jen doporučoval, jenže když je to přímo zapojený do akce filmu, tak je to jiná. Stejně tak s Xperií – pokud ji jen na 5 vteřin na chvíli podrží v záběu, tak jsou to vyhozené peníze, ale bude-li to nějaká akce, třeba i pod vodou, bude s tím něco důelžitého řešit, např. dostane na něm plány na zneškodnění bomby, bude to zvětšovat, listovat, přepínat, tak možná, ale jestli s tím prostě pošle jednu sms, tak naprostá zbytečnost.

  3. LubiCzech (neregistrovaný)

    Kamarádi, co jiného by mě Bond asi mít ???

    MGM, Columbia pictures je vlastně Sony Pictures, opakuji SONY.

    Proto ve filmech od těchto společností najdete Playstation a ne Onebox (nebo jak se to jmenuje)

    • Martin... (neregistrovaný)

      zdá se to být logické, ale realita je asi složitější – byl tu článek, že se Danielu Craigovi a nelíbila cena atd., že dost možná bude mít telefon od Samsungu.

    • Velda (neregistrovaný)

      MGM je MGM, Sony má v něm jen 20% podíl.

  4. finchcz (neregistrovaný)

    technicka, Spectre by mela byt bondovka celkove sestadvacata, spis ale petadvacata (Casino Royale z 1967 byl takovy ulet :)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *