Sledujte nás na YouTube

Univerzální Skype pro Windows 10 Mobile dorazil jako beta do obchodu aplikací

Microsoft v červenci odstranil ze svého obchodu aplikací moderní Skype s tím, že jeho funkce budou integrovány přímo do systémových aplikací ve Windows 10 a v jeho mobilní verzi. Bohužel v Redmondu nestihli jednotlivé aplikace do vydání počítačových Windows 10 připravit, mobilní Windows 10 by se však při svém podzimním startu mohly integrovaného Skype dočkat – beta verze pro Insidery totiž právě přistála do Windows Store.

   

Aplikace se jmenuje Messaging Skype Preview a dokáže zcela nahradit výchozí systémový editor SMS/MMS zpráv, kterému je také velmi podobná. V rámci konverzace je však navíc možné přepnout psaní SMS/MMS do Skype chatu, a to včetně podpory Skype smajlíků. Integrace proběhne rovněž v rámci seznamu kontaktů, přímo z karty je nově možné vyvolat Skype hovor, případně videohovor skrze přidruženou aplikaci Skype video.

  

Zajímavou novinku odhaluje snímek aplikace ve Windows Store – v dialogu hovoru se nově objevuje tlačítko „record“, které nebude sloužit k ničemu jinému, než k dříve spekulovanému nahrávání hovorů. Aplikace Messaging Skype Beta si můžete zdarma stáhnout z následujícího odkazu, funguje pouze na Insider preview Windows 10 Mobile.

Odkaz na WP katalog

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

208 komentářů

  1. TomasSX1 (neregistrovaný)

    Su to oni ale blby. Ved podla Arakina uz MS W pre mobily ukoncil. Naco to robia?

    Pre ostatnych, som rad ze konecne vydali testovaciu verziu. Uz bolo na case. RTM sa blizi.

    • l0lz (neregistrovaný)

      Keby ho aspoň neznefunkčnia

    • l0lz (neregistrovaný)

      Ja hlavne nechápem ako mohli zrušiť dotykový Skype (Windows app), pred vydaním náhrady. Úplný amaterizmus.

    • cardi (neregistrovaný)

      Tomassx1: na to, aby to zase za chvili zavrhli ?? Jak jednoduche :D njn ms haha

    • imperator (neregistrovaný)

      cardi nie je ti smutno ze android 4.4 je tvoj posledny update ?

    • cardi (neregistrovaný)

      co beres kamo? kdyz na mojim founu je 5 ? tak kde je chyba? to neni win potapany :D

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Cardi: asi si zaspal dobu. Uz je vonku 6. Aha…ale nie pre tvoj telefon :D [odkaz]

    • imperator (neregistrovaný)

      mas 5tku ? uff tak potom mas maximalne rocny telefon ;) tak potom nic ;) 6tka az o rok…teda vobec

    • cardi (neregistrovaný)

      Aaaaa promluvili ti co maji na wp hovno :D ooooopeeettt pobavili :D win 10 uz uz??? Mamlasci :D jsem zvedavi co tu mate dale :D me jinak vsecko maka jak ma ja 6ku vubec nepotrebuju ale co vy s tim win 10 :D az vam bude fungovat normalne watshap messenger atd. Tak napisete :D opet se vam vysmeju do xichtu :D

    • imperator (neregistrovaný)

      cardi nevadi ti ze mmska z rodinnej dovolenky ti moze restartovat telefonik ? inak vidim ze ti praska zilka neda sa to po tebe ani citat ;)

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Cardi: hlavne ze ked my napiseme ze to nepotrebujeme tak sme chudaci. Ale ked ty nepotrebujes 6tku (lebo ju proste nedostane lebo sa tak povedalo) tak uz je to ako Argument v poriadku. Zamysli sa nad sebou ;)

    • cardi (neregistrovaný)

      Ukaz jak mi resetuje foun sup sup..

      Tomasx1: ale vy to potrebujete jelikoz, vy na to cekate jak na smilovani bozi :D pro me 6tka nic neresi :) me funguje vsecko jak ma coz u vas? :D tak jake pak zamysleni? Troliku :D

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Cardi: kde si ty cital take ze na to cakame ako na smilovani? Kde som o W10M cital tak vsetci len nadavaju ze to uz nie je ono a viaceri napisali ze na W10M ani neprejdu lebo su s W8.1 spokojny. Tak o com ty pises furt dokola?

      Btw. si predstav ze aj mne vsetko funguje uz teraz ako ma a s nicim nemam problem. Ale ty problem mas s tymi bezpecnostnymi dierami ;)

    • imperator (neregistrovaný)

      Ako na smilovanie necakam vobec ale budem rad ked dostanem to je vsetko :)

    • cardi (neregistrovaný)

      Tomassx1: diru mas ty v prdeli to jo :) ja je v mojim founu nem a jak tsk uz mi to ukazes??? Chci to fakt videt..pls pls smutne koukam :)

    • _WTF_ (neregistrovaný)

      Cardi, Kolko maš pre Boha rokov ?

    • cardi (neregistrovaný)

      co te to zajima decko

    • _WTF_ (neregistrovaný)

      Aha, tolko mi stači, diky :D

  2. egee (neregistrovaný)

    Čekanka ….. mobilní Windows 10 by se však při svém podzimním startu mohly integrovaného Skype dočkat HAHAHAHAHAHAHA

    • fs (neregistrovaný)

      Hele, jak to ze Win je cekanka a ostatni ne kdyz je dost veci co ma win ale ostatni ne. Porad se ptam a ty nic.

    • Petr (neregistrovaný)

      Egee se dostal na úroveň houpacího koně ke Cardimu.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Petr: On tam bol už od začiatku.

      K veci, Messaging s integrovaným Skype funguje parádne. Nepadá, neseká. Zatiaľ dobrá práca.

    • qwerty (neregistrovaný)

      My cakame ale sa dockame. Na rozdiel od vas droidakov, vy nic necakate, lebo ani nic nedostanete

    • egee (neregistrovaný)

      PETR (NEREGISTROVANÝ)

      ale máme mobily které od vybalení nemusí na nic čekat jako dlaždice – fungovalo tam vše jako na starém symbianu na rozdíl od dlaždic které rok čekaly na možnost změny zvuků a podobně, Ne nic se nám neseká nelaguje a nefňukáme na forech že to či ono ještě nějak nejde v čekankách… [odkaz] neoznačíte to za lži a nesmysly že .. [odkaz] a Aktualizace (2.12.2013): Microsoft vyslyšel stížnosti uživatelů a začíná doplňovat nejžádanější funkce. První je možnost nastavení vlastních notifikačních zvuků a průzkumník souborů. Operační systém Windows Phone je stále v několika směrech nedoladěný. V dnešním článku si představíme ty nejpodstatnější chyby, které uživatelům nejvíce vadí [odkaz] a pindy že to nepotřebujete vyvrací : Dle hlasování si nejvíce lidí, přesněji přes 54 000, přeje přidat možnost vlastního výběru zvuků k notifikacím u SMS, MMS, emailů atd. V současné době je možné vybírat pouze z několika předdefinovaných zvuků a vlastní vyzvánění lze přiřadit pouze k příchozím hovorům. Nepamatuji že by takové mouchy měl S3 což byl můj první android – konkurent Lumie 800 :-D Takže jaký systém je čekanka ?

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Jej, Egeeho aktuálne články z roku 2013. To je fasa, už som si myslel, že sa nedočkám.

    • cardi (neregistrovaný)

      A vy blbinci nez vyjde ten vas win 10 final to bude radosti co? :D jak ja to tu mam rad a nasmeju se :D a nejvice pobavil qwerty ten to zabil total dmnt :D

    • imperator (neregistrovaný)

      tak predsa len radost ked 2 rocne zariadenie za 100eur dostane posledny system kdezto cardi a jeho galaxy s5 za 800eur spred roka dostane velke kulove…preco sa netesit…aj ked je to smutne radovat sa z nestastia druhych

    • egee (neregistrovaný)

      Zaklinac

      ono jde o to koupit si přístroj který umí to na co jsem byl zvyklý a ne čekat ( bez ohledu na to kdy to bylo ) na autualizace ROK . Jinak napsáno Když jsem si koupil Samsunga S3 byla Lumia nedodělek a čekanka – výše uvedené odkazy jen POTVRZUJÍ smutnou pravdu. Chceš o tom polemizovat ? Dlaždice nikdy nedoženou jiné systémy a stále budou na aplikace čekat – ono totiž vývojáři se.ou na vás.

    • Zaklinac (neregistrovaný)

      Ono sa to dokonca snaží komunikovať!

    • imperator (neregistrovaný)

      „ono jde o to koupit si přístroj který umí to na co jsem byl zvyklý a ne čekat ( bez ohledu na to kdy to bylo ) na autualizace ROK“

      Rok budes cakat na android 6 ktory je uz teraz ak teda si medzi vyvolenymi a vysolel si prašule za vlajkovu lod. pre ostatnych ostavaju oci pre plac.

    • Menty (neregistrovaný)

      No upřímně pánové, on má trochu ale pravdu přecejenom v tom, že jinými slovy uživatelé WP onanují nad aktualizacemi jako nad spásou (protože spása jsou), přitom přirozeně ideální je vybalit z krabice přístroj bez příslibů, že tohle váš telefon, to, co má konkurence roky, to dostanete za rok v updatu. MS nemá jinou možnost, já bych to nenazýval, že jsou hodní.

    • imperator (neregistrovaný)

      pises o androide ? s tym rokom ?

      „že tohle váš telefon, to, co má konkurence roky, to dostanete za rok v updatu.“

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Imperator: rozdil, ktery tobe vubec nedochazi je v tom. Ze uzivatel Androidu 4.4 je schopen fungovat bez jakychkoli omezeni i dnes. To u WP neplati. Proto je pro uzivatele wp kazdy upgrade spasou, kdezto drtive vetsine Androidaku je to u p*dele. Btw. Podivej se k Sony – Xperia Z dostane Android 6.0 – to je 3 roky stary telefon.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Ano, uzivatelum Androidu je to u prdele, protoze opet system bude zapasit s RAM, stabilitou a tabulka bugu, ktera ma nyni pres dva miliony polozek se opet rozsiri.Takze u Androidu fakt neni co k tešení.

    • imperator (neregistrovaný)

      sony je jedina inak by si nemal aky priklad dat – ale sony 2% z androidu to znamena cca 1% uzivatelov…

      aky rozdiel je medzi jakkymkoli omezenimi i dnes a co u wp neplati ?

    • imperator (neregistrovaný)

      android 5.0

      Runtime and Performance

      A faster, smoother and more powerful computing experience

      ART, an entirely new Android runtime, improves application performance and responsiveness

      Up to 4x performance improvements

      Smoother UI for complex, visually rich applications

      Compacting backgrounded apps and services so you can do more at once

      ja by som sa ako uzivatel lagdroidu tesil ze moje lagy po tomto zmiznu…ale update nikde…to je bez jakychkoli omezeni i dnes ?

      a co toto ? toto nechyba 4.4 ?

      Silent mode added after missing on Android 5.0

      General improvements in system stability

      Improved RAM management

      Fixes for sudden app closures

      Improved battery management

      Excessive consumption of network devices when used Wi-Fi fixed

      Issues with wireless connections fixed

      Problems with Okay Google function solved

      Notifications problems solved

      Some sound problems experience by certain devices fixed

      Other improvements and changes

    • ManT (neregistrovaný)

      Hmmm…byl by odkaz na tu tabulku bugu citajici 2mil? i kdyby je mi to ukradene, proc bych mel tohle resit kdyz mi telefon slape jak ma? Ukaz mi jedineho cloveka mimo tebe a par dalsich cvoku kteri tohle resi a poukazujiu „Android ma 2miliony bugu“ a reknmeme WP je urcite nema ze….nebo se na ne zatim neprislo…stolni WP maji take xxx chyb a uzivatelum je to upne jedno, proste je pouzivaji a tyhle nesmysly v hlave nedrzi, ty ale proste musis rypat kde se da a vytahujes tyhle pitomosti.

    • imperator (neregistrovaný)

      to ze tebe slape neznamena ze to neexistuje :D

      vies jak hovoril bolek… ja tvoji p.. nevidel a taky verim ze ji mas :D

      tu mas zatial 38 tisic [odkaz]

    • ManT (neregistrovaný)

      Dobre ty chyby existuji ale znovu se ptam, proc bych mel tohle cele cist a resit ci si s tim delat starosti? hlasku „xxx aplikace bohuzel prestala pracovat a bude ukoncena jsem nevidel dva roky, stejne tak samovolny restart, tyhle chyby v systemu jsou zadny neni dokonaly, ale pokud mi to pri pouzivani nevadi a nekomplikuje praci, proc se tim mam proboha zabyvat? :-)

    • imperator (neregistrovaný)

      a preco by sme si my napr mali robit starosti s 2% podielom na trhu co tu dookola mele aaron a arakin ked vsetko funguje ako ma ? :) okrem toho ja to vytahujem az po arogantych utokoch pretoze vasich 38 tisic bugov ma vazne netrapi ;)

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Mant: tak si stastni clovek. Ja tu mam HTC One teraz uz cca 3 ci 4tyzdena som velmi rad ze mam este aj L920. aj ked HTC One nepouzivam full time a mam tak skoro stock Android tu tebou spominanu hlasku vidim v priemere tak 5x do dna ked nie viac. A o padoch Chromu ani radsej ani nepisem.

    • ManT (neregistrovaný)

      Jo nektere telefony se takhle chovaji, chyba je ale na strane vyrobce ktery cisty android domrvi vlastni nadstavbou, casto to ale citam u aceru a nekterych noName, nadstavba HTC byva vetsinou chvalena.

      Kdyby se mi takhle choval samsung co ted mam, udelam HR pro jistotu jeste preflashnu a kdyz by to nepomohlo reklamuji, vic k tomu asi nemam co rict.

      Tyhle hlasky jsem mival kdysi tak ctyri roky zpet na android tabletu mivvy q721 s 2.1 tam to bylo priblizne jak pises snad petkrat denne a co vim zlobil launcher.

      Jinak chrome mi zatim nespadl ani jednou a ze jsem mel i otevrenych snad 21 karet najednou, vse to slapalo v pohode a volna ram z tech 1GB se stale pohybovala okolo 350MB system si ji udrzuje myslim dobre, jinak se to bude bud zpomalovat nebo cely chrome jednoduse spadne.

    • imperator (neregistrovaný)

      „chyba je ale na strane vyrobce“

      a mna to ma ako uzivatela zaujimat ? jakoze v aute budem mat nahovno sedacky a za to nemoze mercedes ale cinsky producent bavlny a peny ktoru osadil do sedaciek ? nie proste sa mi sedi naprd a tym trpi cele auto ;)

    • ManT (neregistrovaný)

      Mas pravdu na vine je vyrobce telefonu a ty jako zakaznik pozadujes aby to co koupis, fungovalo jak ma.

      Prave proto si pred nakupem telefonu o nem co nejvic zjistim, shanim po diskuzich a v komentarich vse mozne a snazim se vyvarovat noname, cine kde je navic plno bloatware a telefon si nekde dukladne odzkousim.

      U HTC to zamrzi a HTC One nebyl nejlevnejsi telefon, to je fakt.

    • cardi (neregistrovaný)

      IMPERATOR: vyjadrs se pls na tadyk toto? blbinku?

      napsal Mr.Arakin…

      Imperator: rozdil, ktery tobe vubec nedochazi je v tom. Ze uzivatel Androidu 4.4 je schopen fungovat bez jakychkoli omezeni i dnes. To u WP neplati. Proto je pro uzivatele wp kazdy upgrade spasou, kdezto drtive vetsine Androidaku je to u p*dele. Btw. Podivej se k Sony – Xperia Z dostane Android 6.0 – to je 3 roky stary telefon.

      PLS CHCU ODPOVED ty noumo

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Cardi: jasne, ale aj s tymi bezpecnostnymi dierami velkymi ako je diera v tvojej hlavicke ;)

    • imperator (neregistrovaný)

      CARDI k tomu som sa vyjadril : pytal som sa ake su obmedzenia dnes na wp ze sa neda pouzivat oproti ziadnym obmedzeniam na 4.4 kedze v 5tke to je teda pouzitelnejsie omnooho viac

      General improvements in system stability

      Improved RAM management

      Fixes for sudden app closures

      Improved battery management

      Excessive consumption of network devices when used Wi-Fi fixed

      Issues with wireless connections fixed

      Problems with Okay Google function solved

      Notifications problems solved

      Some sound problems experience by certain devices fixed

      Other improvements and changes

    • cardi (neregistrovaný)

      Jde videt ze ti dobre jebe :D pls tak az mi neco z toho ukazet na mojem founu ok tak sup sup ty nyte :D pls konecne mi to ukaz :D

    • imperator (neregistrovaný)

      neviem ci ma pustia k tebe do liecebne – takych ako ty davaju vacsinou na uzatvorene oddelenie :D

    • cardi (neregistrovaný)

      Pujdu…rad ale az po tobr az vydaji win10 na ty vase kramy :D

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Cardi: rozdiel medzi tebou a mnou je ten ze ja ten update dostanem. Ty zial nie, tak neviem kto je v lepsej pozicii :)

    • cardi (neregistrovaný)

      Proc bych ho potreboval kdyz mi vsecko fachci a jede jak ma coz u tebe nehrozi :D njn win 10 zatim nic co :)

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Cardi: no jo, trapny Argument typu „ja to nepotrebujem“.

      Koledujes si o banan. Koncim s tebou tuto detsku debatu.

    • cardi (neregistrovaný)

      Dite jsi max ty a ten ban pls pls zarid mi to budu moc rad :D mi to tak trha zili ty magorku :D ale win 10 potrehujes ty aby jsi dohnal tu konkurenci hahs

  3. Fantas! (neregistrovaný)

    Nejak se mi nedari tu appku vyhledat. Ani pres odkaz vyse se mi pri prihlaseni na webu k memu live uctu nedari ji instalnout. Nejaka rada? :(

    • LubiCzech (neregistrovaný)

      Kamaráde „FANTAS!“ – tady ji máš : [odkaz]

      Aha, ty asi hledáš Skype pro WP …. hele, nezrušil ji Microsoft ?

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Skype pro WP nikdo nezrusil trolle

      [odkaz]

    • imperator (neregistrovaný)

      aha uz tu je narusneny lubicezch so svojim kamaradovanim… trapnym odkazom na gplay a detinskym hoaxom o zrusenim… bravo… dnesna davka stacila teraz zobrat lieky a spat

    • egee (neregistrovaný)

      [odkaz] a co to tady čtu HTCJirko : Antonín · 6. 9. 2015

      Dřív ještě šla aplikace používat , teď vůbec, spustim aplikaci, a hned po zapnutí mi spadne( vypne). Když se mi podaří aplikaci zapnout, tak se mi to nenačte. Zůstala jenom prázdná obrazovka.

      Byla tato recenze užitečná? Ano (0) Ne (0)

      Luděk · 4. 9. 2015

      Bída, pomalé. Vytáčení čísla skoro nereaguje. Tohle , ze vlastní Microsoft?

      Byla tato recenze užitečná? Ano (0) Ne (0)

    • cardi (neregistrovaný)

      Kvalita zvana mrkvasoft :D

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Google Play – Radomír Gazda 1.září 2015 – Samo se to odpojuje. Jakmile se přepnu do jiné aplikace tak notifikace ukazuje, že je Skype připojený, ale po jeho spuštění se musím znovu přihlásit. Nepoužitelné

      Pavel Kašpar – 1.září 2015 – Blbne Často se nenačítá konverzace i několik hodin.

      Martina Škodová – 5. září 2015 – Porad mi to říká hovor selhal

      Tak zase někdy Egee :-D

    • imperator (neregistrovaný)

      hangouts

      [odkaz]

      Martin Petrík 18. mája 2013

      cele zle ….angry

      Marek Košnár 15. augusta 2015

      Dalsia somarina ktora sa neda odinstalovat a zbytocne zabera miesto

      Milan Jacko 13. augusta 2015

      Znižujem hodnotenie po poslednej aktualizácií, jednoduchú a rýchlu appku ste spomalili a určite zhoršili. Kontakty v menu? Načítanie kontaktu spomalené. Navyše na widgete zobrazovalo 5 kontaktov teraz sa tam zmestia len tri. Načo to zbytočne voľné miesto?

      Andrea Mrawec Mrawcová 15. augusta 2015

      Zlééé Po aktualizácii mi prestal hang fungovať… dakujem vám

      a toto ma dostalo :D :D :D :D

      Robert Mucha 19. augusta 2015

      Google talk bol 1000 krát lepší ale Google dojebe všetko ako vždy!!!!!

    • Jirka (neregistrovaný)

      HTCJIRKA: Souhlas, MS neumi mapsat funkcni aplikaci ani pro WP ani pro android

    • cardi (neregistrovaný)

      Htc jirka: jeden update a je vse ok coz u vas nehrozi jelikoz na wp se vyserou :D

  4. egee (neregistrovaný)

    [odkaz] tak to je u nás se Skype

    • imperator (neregistrovaný)

      a takto je to u vas s chromom

      [odkaz]

      Hiiiiiighly consuming of battery in sleep mode by some services running on background. After uninstall of Chrome, usage of battery is normal.

      I can’t copy the link of webpage, why did you disabled it???

      Najnovšia aktualizácia a nejde mi spustiť web gmailu..

      František Stračina

      Blbost Kto tomuto môže vravieť stabilná appka? Vkuse padá nič nepodporuje hanba Google

      Dušan Ďurta 13. augusta 2015

      Nejak seka pri rolovani. Predtym isiel lepsie.

      ImJoker InThePack 1. septembra 2015

      Zlé !!! vkuse zamŕza a padá…Predtým v pohode

    • cardi (neregistrovaný)

      jde videt ze to nemas ani v mobilu co? kdyz o tom víš hovno :D mam chrom od zacatk ua nespadl mi ani jednou,,,OPET SE TE PTAM HATERKU kde je problem? ZE BYCH MEL S5??? ASI :D tak co uz mate ten W10 final? nebo ne :D

    • egee (neregistrovaný)

      Chrome bez problémů v LG3, Tab 3 i v neznačkovém tabletu .

      Ale máme i jiné prohlížeče Pufin s flash playerem který opravdu funguje, a další ? zde [odkaz] IMPERATOR jak je to s flash playerem u vás ? Jen nepoš že to nepotřebuješ a podobně.

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Cardi: no mne pada Chrome bezne aj pri jednom tabe. Takze na tvojom mieste by som bol radsej tisko.

      Egge: keby si sledoval diane v IT tak vies ze Flash je po smrti minimalne na mobilnych zariadeniach a pomaly ale isto to nasleduje aj na PC.

    • imperator (neregistrovaný)

      u nas je to rovnako ako na iphone – neexistuje ani alternativny prehliadac s podporou flash – vacsinou su uz len html5 videa… a ja to fakt nepotrebujem…v podstate kto chce flash tak jedine android – aj ked oficialne sa nanho vyvoj zastavil pokial viem

    • imperator (neregistrovaný)

      a u vas ako stagefright ? uz opraveno ? to by ma viac zaujimalo ako mrtvy flash.

      [odkaz]

      The problem is that most devices won’t receive the fix right away, if ever.

    • cardi (neregistrovaný)

      Tomassx1: tak to je rukama ty suldo :D se ani nedivim :D a me nepada nic njn S5 asi jina liga :D opet zasmani co tam jr dale? :D

      Iperator: tohle vuuubec neresim co tam jr dale??? Uz ty winy pustili??? Uz uz??

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Cardi: tak to tazko. Je tam stock Android na HTC One. Takze chyba bude v OS/aplikacii.

    • imperator (neregistrovaný)

      Este nie – maju byt v oktobri a ja update dostanem mozno az v januari ako som spominal necakam nanho ako vy s bugfixami na smilovanie bozie ale ked upgradnem tak budem rad :)

    • cardi (neregistrovaný)

      Problem v aplikaci? Aha takze kdyz mi to nepada kde je ten problem??? Co??? Njn rukama nic vic nic min :)

  5. egee (neregistrovaný)

    Funguje na LG3, S3, S4, BEZ problémů ….. Proč tomu tak není u dlaždic ?

    • imperator (neregistrovaný)

      fakt neviem… ja s mailom problemy nemam

      [odkaz]

      Tibor Braun 6. septembra 2015

      samsung note 3 nezobrazuje mi celu konverzaciu urobte s tym nieco!!!

      Peter Hlinka 26. augusta 2015

      V aplikacii mi nefunguje tlačidlo späť. Musím používať len tlačidlo home.

      Vladimír Borek 30. augusta 2015

      Gmail Po aktualizácii nefunguje ! Ani posledná aktualizácia nepomohla. Po aktualizácii pri spustení je vypísaný neznamy problém so službami Google Play :( a následne všetko padne … jedine po odinštalovani aktualizácii viem pozrieť maily …

      Rastislav Moravčík 1. septembra 2015

      Nefunguje Neznamy problem s google play

      Lukáš Ďurajka 28. augusta 2015

      Too many advertisements! Stop doing that!

      Michal Liptak 1. septembra 2015

      Crash Crashes when viewing image attachments

    • l0lz (neregistrovaný)

      Dajak ti na tom androide nefunguje tlačidlo „reagovať“

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Android uz ma list s dvema miliony bugy tak snad se nekdy docka oprav :-D

    • imperator (neregistrovaný)

      pokial ho urobia nanovo tak mozno aj hej :D

    • cardi (neregistrovaný)

      prijde mi nekdo ukazat ty bugy na moji S5? nebo tu bude pan co ma v obrazku win 10 jako spasu porad trolit? :D PLS PLS cekam

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Prijd na sraz mobilnich fandu a ukazky se dockas.Jenze jsi jen tluchubik a poseroutka, takze jako vzdy nikdy nikam nedorazis.

  6. egee (neregistrovaný)

    Ale tady to je o Skype ….. Když jste se tak rozepsali milí dlaždiči – tak proč se androidy tak kupují ?? A nekupuje se : Windows Phone 8 – nejrychleší a nejstabilnější OS na trhu. ?? Protože to asi není pravda co – Kdyby to byla pravda byl by na prvním místě v prodejnosti a oblíbenosti ale lidi si raději připlatí za systém který není nedodělek ( nikdy jsem nekupoval telefon pod 10 tisíc – asi vím proč )

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Egee: mas problem s pouzitim „reagovat“?? Alebo ti to fakt na androidu nefunguje? :D

    • imperator (neregistrovaný)

      tvoj chrome prehliadac ti blokuje asi linky nakolko nevies a nemozes kliknut na reagovat…

      to ze nemas na telefon nad 10tisic ale nie je nasa chyba…my vime proc…lebo na to nemas…to neznamena ale ze si to niekto iny nemoze dovolit :)

      no ako som uz skor pisal… ludia pocuvaju srajdy…pozeraju reality tv…a zeru najnekvalitnejsie jedlo… rozky nie su najkvalitnejsie jedlo na svete a predsa sa kupuje na miliony lol

    • ManT (neregistrovaný)

      To je marny egee, ano android neni nejlepsi, ale je je nejvic rozsireny, siroka nabidka zarizeni s nim, spousta kvalitnich (i nekvalitnich samo) aplikaci, velke moznosti prizpusobeni, zkratka lidem i pres sve chyby (ktery os je nema) stale vyhovuje, proto se drzi na spici.

      Ted zase budu cist ty blaboly ze cisla nic neznamenaji a vysoke prodeje neznaci automaticky kvalitu (ze jiriku?) to je vsechno hezke ale vyvojari aplikaci to vidi uplne jinak a ty si muzes s takovyi blaboly leda namazat prsa nebo stezovat na lamparne ze tvuj milovany os stale jen paberkuje.

    • ManT (neregistrovaný)

      TOMASSX1

      Hele nevim jak u jinych os, ale ja kdyz jsem na mobilu a v chrome otevru m.smartmania.cz, po stisknuti „reagovat“ se nic nestane a kdyz chci napsat koment, musim prepnout stranku na plnou verzi.

    • imperator (neregistrovaný)

      no mne to je v podstate jedno ja som spokojny… bohuzial tvoje lagy, warez, spyware, neaktualizacie sa snazis zachranit prisposobovanim (zmenim si ikonku wifiny a nastavim si ze po kliknuti na prehliadac mi spusti hudbu a do toho cez ftp stiahnem warez film parada)

    • imperator (neregistrovaný)

      vidis tak to ja na wp problem nemam :D chrome – najlepsi a najrozsirenejsi prehliadac na mobilnom trhu

    • ManT (neregistrovaný)

      Jo chrome na androidu to patrne neumi, jsem ale s tim prohlizecem spokojeny a jen kvuli tomuto nebudu prechazet na jiny.

      Ohledne prizpusobeni, ano me to takhle proste vyhovuje a ver tomu ze warez na mobilu ani pc neprovozuji stejne tak stahuji aplikace jen oficialni cestou pres google play.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Manty, trosku si kakas do ust, my paberkovani u WP neresime a spokojene si svuj OS uzivame a be omezeni, paberkovani resite za nas jen vy, neuzivatele WP :-D Ty jsi dobra trubka :-D

    • imperator (neregistrovaný)

      njn a co tak 99% deti co nemaju v gplay sparovanu kreditku a telefon plny hier ? :D

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Jj, warez hodne Android zatraktivnuje a podporuje vyrazne jeho podil a oblibu.

    • ManT (neregistrovaný)

      HTCJIRKA

      Misto tehle kecu a nadavani do trubek, by jsi mohl spise odpovedet jinde ohledne tech blafu ze ti co kupuji na zaklade recenzi a zkusenosti + si telefon nekde vyzkousi, jsou stadoidni ovce…

      Spokojene si uzivej WP nikdo ti v tom nebrani ale nemel v kazdym druhym prispevku o samozasiraci lagujici reklamni sracce, ktera je proste zlo a naopak ze WP jsou jedine to spravne, mozna tak pro tebe a par tisic dalsich, naprosta vetsina to vidi jinak.

      Uzivej si dokud to pujde a WP8.1 bude MS stale podporovat, sam si jinde psal ze pockas az doslouzi stavajici lumia a pokud budou esitky takove jako tp odejdes jinam.

      Zajimalo by me vsak kam, kdyz i BB se patrne chysta svuj OS opustit a veovat se tebou tak nenavidenemu androidu, to bude pro tebe utrpeni oooo :DDD

    • ManT (neregistrovaný)

      IMPERATOR

      Ohledne reakci na prispevky na m.smartmania.cz v chrome to nebude, dela to jak defaultnoi android prohlizec, tak dolphin ci uc browser, jine jsem nezkousel a ie na andoid neni, takze takhle :-)

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Zase si kakas do ust, kde melu v kazdem druhem prispevku to co jsi napsal?Nikde, takze opet pan trubka..Pravda boli, smir se s tim.

    • ManT (neregistrovaný)

      neni to tak dlouhpo co toho diskuze a tve prispevky byly plne tak nelzi, hledat to vazne nebudu a bonzacke screenshoty si pokud vim delas jen ty troubo.

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Mant: nemusis varezit aby si Android vyviedol z mieri. Staci na to aplikacie castejsie skusat (instalovat/odinstalovat) a za paar dni/tyzdnov mozes robit hard reset aby to predychal.

    • imperator (neregistrovaný)

      to niesu bonzacke screeny ale screeny na rok 2016 pri predstaveni dalsich lumii ze MS WP zarizl…

      jj chapem takze na androidu nejde vobec reagovat…

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Napsal jsi v kazdem druhem prispevku, kde to je v kazdem druhem prispevku?Nikde ulhanku, tak se hod do klidu, nebo si ublizis a skoncis na leceni.

    • Mr. Arakin (neregistrovaný)

      Ale tomiku, zase ty tve pohadky z mechu a kapradi…

    • ManT (neregistrovaný)

      Jo ja zapomel ze ty rad chytas za slovo vid? dobre bylo to casto a ne v kazdem druhem prospevku spokojeny? tohle nepopres ostatni by mohli vypravet, mam pocit ze si s tim nekdy tu praci dam a ty tve nesmysly z jedne diskuze najdu, je to tak dva roky zpet, skoncilo to tak ze jsi se sam shodil ostatni ti to davali zezrat ale ty jsi se jako vzdy stahnul a uz nereagoval, co je pro tebe typicke a caste.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Na to se tesim, zezrat me jeste nikdo nic nedal, za to ty uz jsi musel menit nekolikrat prezdivku a uteci z Mobilmanie :-D Takze sezrat a zabrat dostavas pekne dlouho ty.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Ono pokracovat nekolik dni v diskuzi s tezkymi pripady jako jsi ty se fakt neda :-D Jedna perla za druhou.

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Arakin: kakas si do ustocka. Sam si to napisal ze uzivatel musi vediet co instaluje a nemoze hocico. Vid clanok vedla. Tak kde je pravda?

    • ManT (neregistrovaný)

      Klid jiriku jsme na SM to co jsem mel s nekym na na MM sem netahej, o tom jsme si rekli sve a co vim psal jsi ze toho nechasm

    • ManT (neregistrovaný)

      Tehdy to bylo jeste za smiska co se pamatuji, ostatni te usvedcili ze lzi, jednou jsi psal tohle podruhe neco jineho jak se ti to hodilo a pak jsi se uz neozval, dva roky jsou dlouha doba takze si to mozna nepamatujes, ja vim sve a par ostatnich take.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Kdepak nikdo me z niceho neusvedcil, pamet ti vazne neslouzi, podsouvani lzi, to by ti slo. Nakonec byl usvedcen smisek a s ostudou vymizel.To same ceka casem Arakiny,Aarony a tebe zase pod jinou prezdivkou.

    • l0lz (neregistrovaný)

      Ja len stale nechapem, čo maju títo rýpalovia za problém (mant)

    • cardi (neregistrovaný)

      HTC jirka: a co tvoje lhani ? na to jsi zapomel? co lhari ulhanej? na tomhle foru jsem toho byl svedky hodne…ale to co predvadis ty kamo to je masakr..maximalne kdo si tadyk sere do ust jsi ty decko :D a ty tvoje keci to je dílo :D

    • egee (neregistrovaný)

      imperator

      asi neumíš číst -// jinak bys nenapsat to ze nemas na telefon nad 10tisic ale nie je nasa chyba…my vime proc…lebo na to nemas…to neznamena ale ze si to niekto iny nemoze dovolit :) // psal jsem POD 10 000.- asi to tvůj prohlížeč nezvládá … Myslím že nejsi hloupý aby jsi zjistil ceny S3 S4 a LG3 když přišly na trh – opakuji když přišly na trh – kupuji zásadně NOVÉ nešedivky .

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Egee: ale co. Uz ti na tom Chrome funguje tlacitko „reagovat“?!

    • cardi (neregistrovaný)

      A tobe wp jak ma? Chrom jede v klidku tak co ty tvoje gramlave ruce?? :D

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Cardi: chlapce. Ja na WP problem nemam narozdiel od Egeeho ktory nevie pouzit „reagovat“. Sam to priznal vcera :)

    • cardi (neregistrovaný)

      Spis ti to dela naschvál, aby jsi byl z toho spatny, nez ze to neumi :)

    • imperator (neregistrovaný)

      Podma recenzii na gplay je chrome jeden velky zmetek a zrut baterky ;)

    • imperator (neregistrovaný)

      „dela naschval“ je stejne detinska vyhovorka ako ze kamarat kamarata mi hovoril… :):)

    • cardi (neregistrovaný)

      Aha zajimave :D takze nekdo ma bordel v mobilu zere mu neco jineho a uz je to chtomem :D oky opet pobavilooo..tak proc ne to nezere???? Co??? A pouzivam dene bez padu apl.? Tak co tedka napises??? Troliku

  7. ManT (neregistrovaný)

    nema to smysl, ty proste svoji chybu nikdy nepriznas a vzdy je vse v poradku, dobrou.

    • htcjirka (neregistrovaný)

      Neni co priznavat, v kazde diskuzi nemuzu byt do nekonecna a hlidat do nekonecna, to bych ani nemohl pracovat, spat. Polepsi se a nepis nesmysly, ublizuje ti to a řadí na uroven zoufalcu Cardi, Egee.

    • Rosencrantz (neregistrovaný)

      htcjirka: sorry, ale každej tě tu má za debila… Proč asi.

    • _WTF_ (neregistrovaný)

      Naopak mant sa v tejto diskusi zostrelil aj sam a poriadne :D Tento nick tu vidim po prve, tipujem ze si to ty Mant, však :D

    • Martin II (neregistrovaný)

      Rosencrantz:

      Dalsi clovek co sa pasuje za hovorcu vsetkych. Tymto si sa zhodil sam a rada do buducnosti: hovor len sam za seba!

    • cardi (neregistrovaný)

      Zhodil si se max ty, on pouze potvrdil to co je pravda :D

  8. htcjirka (neregistrovaný)

    Dobrou vsem a snad me Mant neobvini za rok, ze jse v teto diskuzi nepokracoval, pokud se tu jeste nejake nesmysly strhnou a nebudu nahodou u toho.

  9. Iggy (neregistrovaný)

    Na co je dobrý Skype, když všichni využívají Hangouts? :-D

  10. egee (neregistrovaný)

    HTCJIRKA

    jsi lhář a bylo ti to nejen mnou dokázáno, tu nálepku ti nikdo neodpáře… to že bylo smazáno vlákno kde jsem ti s moderátory dokázal lži mám uloženo.

    Iggy – čeho je ale mezi lidma více ? Skype nebo Hangoust či whatsapp a ICQ Není dobré mít sytém který UMÍ vše?

    • _WTF_ (neregistrovaný)

      Ja tu vidim stale bludy len od teba, tiež sa dokážeš odpáliť poriadne aj sám, ako mant :D

    • egee (neregistrovaný)

      WTF

      bludy ? Proč se tady nikdo nezastane HTCJirky ? Protože každý ví co je zač …. neumí přiznat chybu / omyl či se za pomluvu omluvit.

      Já mu slíbil že mu to budu připomínat .

      WTF tobě by se taky jistě nelíbilo kdybych psal o tobě lži a pomlouval tě dokonce na jiném fóru – to ty nevíš ?

      (( Chlapci renek a egee se presunuli na Smartmanii a stacili vyfasovat banan behem trech dnu jejich aktivity,gratulace.. )) tak už to víš taky pravda ale byla jiná i počet dnů … :-D

    • imperator (neregistrovaný)

      mozno preto ze v celej teme o w10 su len androidaci – necudo kedze v temach o androide sa nedej nic zaujimaveho… temu o android 6 preskakuju bo sa ho nikdy nedockaju… tak aspon vleziete do w10 clankov… hehe

    • cardi (neregistrovaný)

      Kamo nestrapnuj se tadky…jelikoz kdo tu na neco ceka jste max vy :D wp lamy ktere dohani co konkurence uz davno ma :D ale opet jsi pobavil :D jen tak dal

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Cardi: asi fakt nevies predychat fakt ze nedostanes update na 6 co?

    • cardi (neregistrovaný)

      Ne jelikoz nevidim zadnej prinos updatu :) ale co ty win 10? Porad nic? Ja byt ms tak to ani nevypoustim :D

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Cardi: si ty normalny prosim ta? W10 su vo vyvoji, tak co sa ty s tym tu zaoberas? Premyslal by som radsej nad tvojim updatom ktory je uz vonku nejaky ten piatok a ty ho este furt nemas, ba co dokonca nemaho ani jeden Samsung.

    • cardi (neregistrovaný)

      Nepotrebuji 6 kdyz vsecko funguje, proc si takovi magor ze tohle nepochopis,, njn wp founy maji problem porad proto ten vyvoj az rok :D supaas systemek to bych chtel

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Cardi: no jo, trapny Argument typu „ja to nepotrebujem“.

      Koledujes si o banan. Koncim s tebou tuto detsku debatu.

    • imperator (neregistrovaný)

      Ja som tiez spokojny takze tak… Ale teču ti nervy mas problem s vyjadrovanim ;)

    • cardi (neregistrovaný)

      Me tecou nervy? :D zvas dvou? Tak to jsi mi to dal wp fan :D ooooooo

    • cardi (neregistrovaný)

      Chci ten bannnnn tak co je s nimmmm :D decko

    • imperator (neregistrovaný)

      Psychicky nevyrovnany pubescent :) predviedol si sa v plnej parade :) a teraz šup písať ulohy na zajtra bo dostaneš 5tku – ale nie android ale do žiackej knižky ;)

    • egee (neregistrovaný)

      Myslím že jsi trapný už dost …. IMPERATORE už ten nick …. asi hraješ moc hry že. A navíc jak čtu, anální alpinista HTCJirka jistě ocení že jsi napsal že jeho podpis není lež ( ale sám přiznáváš něco jiné )

    • _WTF_ (neregistrovaný)

      Myslim že navažanie sa do Imperatora, ktory ma aspon prispevky na urovni, na rodiel od Cardiho, kde nepovies nič, hovorí o tebe dosť :)

    • imperator (neregistrovaný)

      hry som hral tak pred 15timi rokmi :) sem tam samozrejme nieco zahram ale uz na to nie je cas :) do mojho nicku ta je velke kulove ja tiez tvoje egee nerozberam nakolko ani nema zmysel tak ako aj ty :)

    • egee (neregistrovaný)

      _WTF_ na úrovni čeho ? Ano beru že přiznal že dlaždice NĚCO tak nějak neumí a že MUSÍ čekat až jednou …. Ale jinak napsáno k čemu dokonalé auto když v něm to čí ono NEFINGUJE a musí se čekat až to bude fungovat … Ano to jsou čekanky dlaždice.

    • cardi (neregistrovaný)

      Nepovim nikdy nic :D tak proc mi porad odpovidate decka? :D KDE JE TEN BANN???

    • _WTF_ (neregistrovaný)

      „_WTF_ na úrovni čeho ?“ No tak určite na vyššej ako

      „Čekanka ….. mobilní Windows 10 by se však při svém podzimním startu mohly integrovaného Skype dočkat HAHAHAHAHAHAHA“

      Ak maš mozog, tak to pochopiš :)

  11. egee (neregistrovaný)

    HTCJirko – ten tvůj podpis na fórech není lež ?

  12. Wertigo (neregistrovaný)

    Pánové chováte se jako malí parchanti někde na písečku. Kdysi mně zajímalo co je v komentářích pod články – týkaly se totiž tématu. Teď už si je radši nečtu. Jestli má majitel robůtka potřebu komentovat WP aplikaci budiž mu to přáno i když to nechápu. Zrovna tak nechápu majitele WP,který má potřebu na to reagovat. Vy jste spokojeni s Androidem,já Vám to přeju a nemám potřebu ten systém hanit. Očekávám stejný přístup i od Vás. Začnete se chovat jako dospělí – pokud tedy jste ať jsou ty diskuze zase o něčem a ne o výkalech.

    • RadekLaz (neregistrovaný)

      Přesně…. je tu milion komentářů a ani jeden se netýká článku.

      Já třeba nemohu Messaging Skype nainstalovat. Ve webovém Storu je odkaz pro stažení neaktivní a v mobilním Storu aplikaci nemám. Mám build 10512…

    • Martin Alexandr (neregistrovaný)

      Souhlasím s Radkem, též mi nejde.

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Martin Alecandr: skus spravit to co napisal Krayzie

      RADEKLAZ: Na fore pisali toto, mozno pomoze: „Pokud vás Edge nepřesměruje do aplikace Store, ale neustále načítá jen webový Store, je potřeba v jeho nastavení zvolit jako preferovanou mobilní verzi stránek, potom to funguje“

  13. jirxu (neregistrovaný)

    Lze nějak oddělit zvuk příchozí zprávy od příchozí Skype zprávy? Appka je to hezká, ale když mám v práci rozjetých 24 konverzací na skypu a všechny se mi chovají jak sms, takže mi neustále řičí telefon…to je pak celkem nahovno:(

    • RadekLaz (neregistrovaný)

      Promiň, otázka mimo…. Tobě funguje odkaz? Jaký máš build a lokaci. Mě odkaz nefunguje a ve storu aplikaci nevidím.

    • jirxu (neregistrovaný)

      mám build 10512 a lokaci čr vcetne jazyka…

    • RadekLaz (neregistrovaný)

      A fungoval ti odkaz ve webovém prohlížeči a nebi si našel aplikaci na mobilním storu?

    • René (neregistrovaný)

      [odkaz]

    • RadekLaz (neregistrovaný)

      JJ, ale get the app mám zesvětlený, takže nefunguje.

    • René (neregistrovaný)

      Tak nevím, mě to normálně fachá, mám lumii 735… Co máš za telefon, třeba to nebilo uvolněné pro všechny…

    • RadekLaz (neregistrovaný)

      Lumia 930, build 10512

    • René (neregistrovaný)

      Jinak aplikace je určená pro mobily na pc ti to nepůjde.

    • RadekLaz (neregistrovaný)

      Jj, to je mi jasný. Jen nechápu proč tu apku nemůžu najít v mobilním storu.

    • jirxu (neregistrovaný)

      Taky L930 10512 build..a slo to tady z odkazu…

      Jen to nastaveni zvuku me mrzi:/

    • Krayzie (neregistrovaný)

      RADEKLAZ: Na fore pisali toto, mozno pomoze: „Pokud vás Edge nepřesměruje do aplikace Store, ale neustále načítá jen webový Store, je potřeba v jeho nastavení zvolit jako preferovanou mobilní verzi stránek, potom to funguje“

    • RadekLaz (neregistrovaný)

      Suprrrr, děkuji. Bylo to v nastavení prohlížeče.

    • zipiik (neregistrovaný)

      Rene: Nemaje W10 na notebooku ani v mobilu, chtel jsem se zeptat, jak bylo myslene to, ze je universal app Skype urcena jen pro mobily? Mel jsem za to, aspon vsude to tak podavaji, ze universal app bezi jak v telefonu tak v PC a to je prave obrovska vyhoda ekosystemu W10.

    • TomasSX1 (neregistrovaný)

      Zipiik: zatial nepojde (ta beta). Ale treba vyckat. Skype app by uz ako taka ani nemala byt. Mal by byt len skype integrovani komplet do OS (ako na PC tak na mobilu). Aspon tak by to malo byt. Uvidime

  14. Nyny (neregistrovaný)

    Chtěl bych se zeptat někoho, kdo to vyzkoušel. Dá se v tom psát na šířku? A to nahrávání hovorů funguje jen když se volá přes Skype, nebo i při normálním hovoru?

  15. egee (neregistrovaný)

    Je podivné že se takoví dlaždicoví exoti nevyskytují i na jiných fórech, ale to je vlastně dobře. Normální člověk přizná chyby systému, normální člověk ve svých podpisech zaslepeně nechválí svůj systém a vlastně se utvrzuje jak koupil dobře. Normální člověk rozumně investuje peníze a před koupí si vše prostuduje aby následně nefňukal že jeho zařízení neumí to či ono. Normální člověk taky čte manuál – pro lamy – Návod k používání. A pro ostatní – můj první mobil byl Motorola TX 770 byl v roce 1996, mnozí z vás měli v té době na zadku kolečko od nočníku.

    • mposvar (neregistrovaný)

      Myslíš že může zůstat kolečko na zadku i 30 let ? :-))

    • egee (neregistrovaný)

      Jak tak čtu tak ano ….

      jinak čím jsem já tyto stránky obohatil [odkaz]

    • mposvar (neregistrovaný)

      Chorobnou posedlostí vtáhnout do osobního sporu (s Jirkou) ostatní.

      Podívej, každý máme někdy k někomu nějaké výhrady, osobní ctí každého chlapa, je řešit si pokud je to možné, své problémy sám.

      Nic více, nic méně.

    • mposvar (neregistrovaný)

      Tak EGEE pojď s odpovědí, to dáš…

      Jinak odesílaný text si již kontrolují, bude to v odpovědích trochu déle trvat, ale dáme to, neboj.

  16. cardi (neregistrovaný)

    KUR:.. CHCU TEN BANN DPC tak co je ??? ke jsou ti hateri co mi tu vyhrouzuji tim banem??? NOOOOOOOOOOOOOO CEKAM PORAD

    • mposvar (neregistrovaný)

      Nejsme takoví, hádáme se, mnohdy i obviňujeme, někdy mažeme příspěvky netýkající se tématu, ale nikoho násilým nepotlačíme pro jeho odlišný názor!

    • egee (neregistrovaný)

      NASI ČÍM ??? násilým to se jen tak nevidí :-D

    • mposvar (neregistrovaný)

      Násilím – ach jo, píšu s opravou textu na Nexu10-tce :-).

      Omluva, dám si na to pozor než to příště odešlu….

  17. hudyss (neregistrovaný)

    Děkuji většině zůčastněných. Dnes jsem se opravdu pobavil :)

  18. mposvar (neregistrovaný)

    Opakovaně poprosím CARDI nechť zůstane a stane se tak momentem.

    Nedopusťte, pakliže nebude vulgární a sprostý, potlačení jeho názorů.

    On se „srovná“, já tomu věřím.

    Dnes to je tedy ale opravdu “ náročné“.

    Musíme to vydržet, nedopusťte potlačení oponentních názorů silou.

    Děkuji.

  19. ManT (neregistrovaný)

    Zábavné číst jaký ne chrome šmejd, neustále padá…..používám poslední dostupnou verzi z play a šlape jak hodinky.

    Komentáře v obchodu jsem četl, někdo chválí jiný zavrhuje že na jeho přístroji nechodi jak má.

    Často čtu kritiku ze neumí pluginu a adobe flash, tenhle nenazranec je ale na mobilech prakticky mrtvý a není ho žádná škoda, HTML5 je daleko lepší a ne tak HW náročný, videa fungují k plné spokojenosti.

    Dále někdo kritizuje ze se sám od sebe při každém updatu aktualizuje, dotyčný ale patrně neví že auto. aktualizace, lze v google play zakázat.

  20. egee (neregistrovaný)

    MPOSVAR

    čím se má stát cardi ?? momentem ?????????????????????????

    • mposvar (neregistrovaný)

      Mementem…

      Dobrý?

    • mposvar (neregistrovaný)

      No a máme ještě v psaném textu něco dalšího?

    • mposvar (neregistrovaný)

      EGEE

      Dočkáme se od Tebe i návrhů na opravy psaného textu u CARDIHO?

      A že by jsi se vyřádil co? :-)

    • egee (neregistrovaný)

      Cardiho texty se mi líbí …..

    • mposvar (neregistrovaný)

      Tomu nerozumím?

      Čeština není o tom co se komu líbí?

      Má svá pravidla, nebo se pletu?

    • egee (neregistrovaný)

      Není to taky o tom na jaké klávesnici a v jakém systému se píše ? Osobně si přečtu to co napíšu … SwiftKey klávesnici používám řadu let ve svých androidech … a i ve windows je kontrola pravopisu …. nebo už ne e ?

    • mposvar (neregistrovaný)

      Jinak výše v příspěvcích očekávám stále odpověď.

    • mposvar (neregistrovaný)

      Píšu na klávesnici Google.

      Text to opravuje a výsledek se někdy dostaví.

      Je to daň za rychlost.

      Časový slovosled v mých příspěvcích je odpovědí.

      Jinak jsem psal že to budu kontrolovat, a už je to o.k.?!

    • _WTF_ (neregistrovaný)

      „Cardiho texty se mi líbí ….. “

      To o tebe dosť vypovedá :)

  21. cardi (neregistrovaný)

    Ja chcu ten ban ale…pls bann od tech co mi psali ze sinkoledujj tak pls sup sup

    • mposvar (neregistrovaný)

      Už to není ani vtipné.

      Zde se tyto problémy takto neřeší, jsi ve společnosti zodpovědných, a k takovému kroku musí mít vážné a opakované důvody.

    • ManT (neregistrovaný)

      Takhle to tu cardi nefunguje, timhle se banu nedockas :-) , jini jej vask dostali aniz by vedeli proc a pak jsou taci co si o nej koleduji delsi dobu, na cas ho meli, zakladali nove nicky (ma sz komunikace s jednim modem) a ted se tvari ze to bylo neopravnene a vlastne se nic nestalo, kecy v kleci.

    • mposvar (neregistrovaný)

      MANT

      Ty o tom něco víš?

    • ManT (neregistrovaný)

      Ja tu BAN mel vsehovsudy jednou, od p.Javurka a byl opraveny.

    • mposvar (neregistrovaný)

      Aha, děkuji za upřímnost.

      To jsem nevěděl.

    • ManT (neregistrovaný)

      Neni zac, je to rok dva zpet, konflikt s tehdejsim mcezou, choval jsem se jak se choval a admin zasahl, posleze jsem jej kontaktoval omluvil se uznal ze jsem to prepiskl a mohl se vratit zpet.

    • ManT (neregistrovaný)

      „opravneny“ :-)

    • mposvar (neregistrovaný)

      Jsme na tom stejně :-)

      Také automatické opravy?

      Já snad budu muset začít používat jinou klávesnici a cz databázi pravopisu.

      Ale jó, jinak na Nexe10 nedám dopustit.

      Droid 5 mu sice nechutná, tak to valím na 4.4.2 a v pohodě.

      Syn na Nexu7, ten je s 5tkou droidem taky mimo :-).

    • ManT (neregistrovaný)

      Mj :) já ale spíš ty automatické opravy vypnu úplně, budu sice psát bez háčků a carek, ale bude klid. ;)

    • mposvar (neregistrovaný)

      Jj, také jsem o tom uvažoval.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *