Sledujte nás na YouTube

Skinzone spouští nový web pro objednání dekorativních polepů

Společnost SkinZone představila nový portál pro objednávání dekorativních polepů druhé generace a kvalitních plně transparentních ochranných fólií značky ScreenShieldTM. Kromě nového a přehlednějšího e-shopu společnost také rozšířila nabídku o mnoho nových zařízení v kategorii chytrých telefonů, notebooků, ultrabooků, tablet pc, navigací, e-čteček, tiskáren či PC a také nové technologie umožňující zákazníkovi vybrat si skin s 3D efektem.

Nový web také umožňuje jednoduchým způsobem generovat automaticky vouchery s unikátním kódem. Prodejce v segmentu IT či GSM tak může zákazníkovi rychle nabídnout tuto unikátní službu. Zákazník, který si zakoupí chytrý telefon, tablet, e-čtečku či notebook, si přímo na prodejně (po počáteční registraci prodejce) může zakoupit voucher, který zaplatí prodejci a následně jej aplikuje vklidu domova. Zákazník vybere obrázek/motiv z databáze na skinzone.cz/themes nebo nahraje svůj vlastní obrázek, zadá unikátní kód a Skinzone vyrobí na zakázku a zašle zákazníkovi zdarma na určenou adresu.

 

Skinzone své produkty a služby nabízí i firemním klientům pro podporu korporátních produktů, vizí či marketingových programů. Více na http://skinzone.cz/document/pro-firmy.

Skinzone nabízí jednu z nejširších produktových řad značkových vinylových skinů pro spotřební elektroniku v Evropě. Během svého krátkého působení na trhu si značka ScreenShieldTM získala oblibu u koncových zákazníků, kteří tyto fólie považují za jeden z nejlepších způsobů (64 zákazníků ze 71 by doporučilo ScreenShield) ochrany zařízení s dotykovými displeji. Skinzone podporuje stovky přístrojů nejznámějších značek a rychle uvádí na trh nejnovější produkty.

Skinzone s.r.o. je produkční firma s produkčními centry v Praze a Budapešti. Firma se specializuje na dekoraci a ochranu zařízení dennodenní potřeby. V nabídce ořezů disponuje databází čítající až 1700 přesně zaměřených zařízení a neustále doplňuje nabídku o nové produkty, které přichází na trh.

PR článek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *