Sledujte nás na YouTube

Samsung zbrojí na CES 2013: Dočkáme se velké proměny

Na začátku listopadu se objevily první zprávy o tom, že Samsung na veletrhu CES 2013, který se uskuteční na začátku ledna v Las Vegas, chystá velkou proměnu značky, která by neměla zůstat jen u změny loga. Samsung se prý chce zbavit nálepky „asijského výrobce“. Pro změnu firemní identity si jihokorejský gigant přizval na pomoc uznávaného reklamního konzultanta Scotta Bedburyho, který již v minulosti pracoval na několika obchodních projektech pro firmy Starbucks a Nike.

V souvislosti s blížícím se CESem Samsung uvolnil krátké video, které dává tušit, že právě v Las Vegas se budou dít velké věci. Pokud si brousíte zuby na premiéru Galaxy S IV, tak si nechte zajít chuť, na tenhle kousek je ještě brzy, ale i tak je jisté, že se nějaké zajímavé hardwarové novinky od Samsungu na CESu objeví.

Jiří Hrma

Zakladatel a šéfredaktor SMARTmania.cz, fanoušek moderních technologií a chytrých zařízení, milovník elektronické hudby a vyznavač extrémních sportů. Máte zájem o spolupráci? Ozvěte se na redakce@smartmania.cz.

5 komentářů

  1. uni (neregistrovaný)

    Mno, video jistě mohlo být inovativnější a aspoň náznakem něco naznačit, takhle je to prostě jen pozvánka, škoda. Snad to neznačí věci budoucí:-)

  2. Geary (neregistrovaný)

    Moc nerozumím tomu, proč se chce zbavovat nějaké nálepky asijského výrobce, to přeci není nálepka, on je to asijský výrobce a rozhodně nezapadá, mezi ostatní asijské značky. Ani v evropě a v americe to nikomu evidentně nevadí , tak čeho tím chce docílit, když je nejprodávanější napříč kontinenty. Někdy taková změna může být k horšímu, ale on asi ví, co dělá.

  3. sweet (neregistrovaný)

    samsung (ťam-ťung) bude navzdy sikmooky šmejd a nic na tom nezmeni (la) ani reklama na dresoch londynskeho klubu (chelsa) co je rovnaky smejd

  4. locomachine (neregistrovaný)

    Troll detected!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *