TOPlist

Samsung se omluvil za problémy s Note7, bude se snažit obnovit důvěru zákazníků

Šéf mobilní divize Samsungu, Dong-jin Koh, se veřejně omluvil za všechny problémy, které způsobila vlajková loď Galaxy Note7. Koh je údajně frustrovaný z celé situace stejně, jako samotní zákazníci.

Za každou cenu najdeme přesnou příčinu problémů a budeme se snažit obnovit důvěru našich zákazníků, aby mohli bez jakýchkoliv obav používat naše produkty“ dodává Koh.

Tip ke čtení: Smutný příběh Note7: Je načase najít tabletofonům od Samsungu nové jméno?

note-7-apology

Ať už se Samsungu podaří najít příčinu vybuchujících telefonů či nikoliv, zpravodajské weby naznačují, že by mohl Samsung stávajícího výkonného ředitele vyhodit za to, že nebyl schopen zajistit kvalitu při výrobě baterií. Koh není přitom ve světě velkého byznysu žádným nováčkem. Svou kariéru začal v roce 1984 – místo šéfa mobilní divize však převzal teprve minulý rok po Jong-kyun Shinovi.

Autor článku Xaver Jandura
Xaver Jandura
Milovník „road trip" cestování a exotického jídla, velký fanoušek a zároveň kritik Apple zařízení, rád boxuji, cvičím jógu a přemýšlím u sklenky vína.

Kapitoly článku