Sledujte nás na YouTube

Samsung otevírá v Praze první Zákaznické centrum

Samsung včera představil nový koncept komunikace se zákazníky v podobě Zákaznického centra v ulici Ječná, nedaleko náměstí I. P. Pavlova v Praze. Toto Zákaznické centrum v sobě spojuje servisní podporu pro stávající majitele produktů Samsung a showroom, ve kterém si mohou zákazníci podrobně prohlédnout novinky společnosti Samsung z oblasti mobilních technologií, audio-video či IT a rovnou si je zde i zakoupit.

  

Nové Zákaznické centrum Samsung propojuje na 320 m2 plochy naše dosavadní přístupy k zákazníkovi – servisní centrum, showroom i prodejnu na jednom místě. Je také tréninkovým místem našich obchodních partnerů, kteří tak budou ještě lépe připraveni na veškeré dotazy zákazníků na prodejnách. V budoucnu plánujeme otevřít tento typ zákaznického centra i v ostatních větších městech České republiky,“ řekl Jin Hwan Kim, prezident společnosti Samsung Electronics v ČR a SK.

Zákaznické centrum Samsung se nachází v centru Prahy – ulice Ječná 36 (roh s ulicí Melounová – Street View). Zájemci jej mohou navštívit každý všední den od 9 do 18 hod a v sobotu v čase od 9 do 12 hod. U vybraných typů produktů Samsung poskytne servisní centrum zákazníkům náhradní přístroj po dobu opravy jejich stávajícího. Pokud si tedy chcete některý z produktů korejského Samsungu prohlédnout, máte díky novému centru možnost.

Michal Javůrek

Nadšený fanoušek chytrých telefonů, počítačů a automobilů. Lyžař, běžec, plavec a náruživý biker, za každého počasí. Fanoušek metalu, který nepohrdne sklenkou dobrého vína u kvalitního filmu.

9 komentářů

  1. aeon101 (neregistrovaný)

    Bylo na case, HTC je tu uz myslim 3 roky. Osobne tento krok vnimam pozitivne. Bliz k zakaznikovi- bliz k byznisu a lepsi duvera ve znacku. Ty znackove pseudoobchody Samsung v nekterych nakupnich centrech jsou vysmech (naposledy mne v brnenske Olympii jeden z prodavacu asi 50 minut presvedcoval, ze Tab 10.1 umi telefonovat pres GSM…)

    • uni (neregistrovaný)

      No co jsem tak jako zaslechl, tak ze strany Samsungu dost drhne komunikace, resp. si to celé sumarizuji trvalý několikaletý podivný pířstup českého zastoupení. To ale nic nemění na příp. odborné úrovni konkrétních lidí v „pseudoobchodech“, to je pravda.

    • bkf1 (neregistrovaný)

      uni: tak ceske zastoupeni Samsungu u nas v CR je celkove TRAGEDIE :( Slibovali napravu, tak uvidime. Jsem tedka hlavne zvedavy, jak operativne budou resit ICS UPDATE u SGS2…

    • Marek (neregistrovaný)

      Po osobní zkušenosti stále bída. Slečna v servisním cetnru opakovaně píše Blue Ray (správně Blu-ray) a stejně to vypadá i dále v zastoupení. O ledna reklamuji výrobek(BDD-8500), který ve skutečnosti nemá v návodu uvedené funkce. O TV 3D bych taky mohl napsat co vše má vyřešené uživatelsky naprosto nevyhovujícím způsobem (nahrávání, nemožnost nastavení času nahrávání atd…) Takže vlastně úroveň servisu (myšleno presonální) a výrobků koresponduje s úrovní Samsung = LOW END.

      Souhlasím s hodnocením BKF1 (to je přezdívka? :-) )

  2. Patrik Vogl (neregistrovaný)

    Noo, nechci nic říkat, ale tohle hodně připomíná stylem Apple Store :)

    • esaras (neregistrovaný)

      To Patrik Vogl: ja cekal kdo to tady jako prvni napise a ani jsem nemusel dlouho cekat :D

    • uni (neregistrovaný)

      esaras: Bezesporu se tu také brzo dočteč reakce typu „co chceš na tomhle měni, není jak, podobně jako u tabletu), ale jsem si jist, že min. v toto případě JE rozhodně co vymyslet než jen jít s fotooaparátem ke konkurenci…:-)

    • Petr (neregistrovaný)

      To Patrik Vogel: ten AppStore…to jsi myslel takovou tu velkou místnost s pultem, dvěma stolíkama, šesti produktama, dvěma prodavačema a (někdy) třema puberťákama slintajícíma nad nějakou krabičkou?

  3. tomda (neregistrovaný)

    proč vy mamrdi namáte na webu i telefonní číslo?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *