Podle serveru The Information Samsung získal nového klíčového člena do týmu, stal se jím Tim Gudgel. Jméno vám možná nic neřekne, ale je jedním z nejdůležitějších lidí, kteří vytvořili dnešní síť obchodů Applu. Gudgel je již druhým člověkem stojícím za obchody Apple Store, kterého Samsung najal. Dříve se ke korejskému gigantovi připojil Michael Forrest a v současnosti má na starosti vedení a šíření obchodů Galaxy Store. Byť lidem často se pohybujícím na internetu může připadat samozřejmé nakupovat věci online, většina spotřebitelů stále volí kamenné obchody, kde si můžeme různé produkty osahat.
Z tohoto důvodu chce Samsung nejlepší možnou prezentaci vlastních výrobků a kde jinde se inspirovat než u Applu, jehož kamenné obchody vykazují jedny z nejlepších údajů v celosvětovém měřítku. Dalším důležitým efektem dobře spravované sítě obchodů je reklama. Když lidé vidí v nákupních centrech a na ulicích krásné obchody Samsungu a nikde nenarazí na HTC, nebo LG, bude to mít vliv na jejich rozhodnutí při volbě nového zařízení. Funkčnost této strategie prokazuje již zmíněný Apple, jehož obchody zaujmou i člověka, kterého jinak produkty s nakousnutým jablkem ve znaku nechávají zcela chladným.