TOPlist

Samsung pro majitele Galaxy S7 (edge) připravil speciální servisní balíček

Česká pobočka značky Samsung si pro majitele smartphonů Galaxy S7 a Galaxy S7 edge připravila speciální nabídku týkající se servisních služeb. Každý nový zákazník, který si v období od 11. března do 31. června letošního roku pořídí jeden z těchto smartphonů, získá balíček pojištění proti náhodnému poškození svého telefonu v délce trvání jednoho roku od data nákupu.

Galaxy_S7_edge

Stačí, když si zákazník stáhne aplikaci S7 Agent z Google Play (odkaz naleznete níže) a zaregistruje se dle pokynů. Po vyplnění registrace dojde k aktivaci pojištění mobilního telefonu, které je možné využít například na opravu rozbitých displejů v důsledku upuštění, pádu nebo jiné kolize anebo opravu poškození telefonu způsobeného tekutinami. V rámci balíčku pojištění je stanovena spoluúčast ve výši 990 Kč vč. DPH a krytí poškození je omezeno na jedno poškození za rok.

Orientační cena standardní opravy rozbitého displeje je u Samsung Galaxy S7 3 455 Kč bez DPH, u Galaxy S7 edge vyjde na 6 545 Kč bez DPH. Díky speciální nabídce tak mohou zákazníci ušetřit až 6 930 Kč s DPH.

S7 Agent
Cena: zdarma

Využitím aplikace S7 Agent získají zákazníci také přímou linku na službu MojeS7. Služba MojeS7 zajišťuje nejen potřebné informace ohledně nastavení, návodu či reklamace zařízení, ale také osobní vyzvednutí mobilního telefonu na zákazníkem určeném místě a bezplatný odvoz zařízení do servisního střediska a zpět (v případě, že zařízení splňuje záruční podmínky; nevztahuje se na mechanické poškození zařízení). Po dobu opravy Samsung zákazníkům zdarma zapůjčí náhradní telefon Galaxy S7.

Na této stránce si rovněž zákazníci mohou dokoupit k vybraným zařízením Samsung balíčky rozšířené záruky.

Autor článku Michal Javůrek
Michal Javůrek
Nadšenec do mobilních technologií, vášnivý fotograf, cyklista a sběratel starých telefonů. Pokud zrovna nesedím u počítače, najdete mě v přírodě s fotoaparátem přes rameno, nebo v sedle na kole.

Kapitoly článku