Sledujte nás na YouTube

Šest je více, než šest. Samsung si v reklamách opět střílí z iPhonu 6

Samsung opět přichází s reklamami, které přímo srovnávají vlajkovou loď Samsung Galaxy S6 Edge a iPhone 6 od společnosti Apple, který z nich samozřejmě nevychází vítězně. Podobnými spoty si Samsung získal spoustu fanoušků, neboť se jim nedá upřít jistá dávka vtipu, mnoho uživatelů si však znepřátelil, neboť vlastníky jablečných zařízení zpravidla hází do jednoho pytle a považuje je za iOvce.

 

V aktuálních spotech Samsung srovnává telefony, když leží na displeji. U svého S6 Edge vyzdvihuje, že díky zahnutému displeji uvidíte, kdy vám volá některý z 5 vašich oblíbených kontaktů, neboť vás o tom displej informuje barevným světélkováním. Stejně tak umí zobrazovat spoustu dalších informací. iPhone tohle sice neumí, ale prý „alespoň vibruje.“

Ve druhém spotu Samsung srovnává přední selfie kamerku, která u S6 Edge pořizuje snímky pod širším úhlem, a tak se na fotku vejde i babička, ta při focení iPhonem zůstane podle Samsungu useknuta. U své vlajkové lodi také vyzdvihuje integrovanou funkci bezdrátového nabíjení, kterou u iPhonu nenajdeme.

 

Samsung bezpochyby vzbudil svým zakřiveným displejem u S6 Edge velký zájem, a jelikož zatím nemá konkurenci, může si svým způsobem dělat legraci z kohokoliv, přičemž Apple vždy platil za největšího konkurenta a vděčný cíl. Je však možné, že Samsung brzy zjistí, že největší hrozba nepřichází od amerického giganta, ale od konkurentů z Asie, kteří jsou schopni velmi rychle napodobovat úspěšné inovace a přinášet je na trh za mnohem příznivější cenu.

David Preiss

Student vysoké školy žijící v Praze. Rád zkouší nové věci a neustále šilhá po novém telefonu, i když ho nepotřebuje. Fanoušek Elona Muska a jeho projektů, především pak vozů Tesla. Rád běhá, plave a odpočívá na gauči.

10 komentářů

  1. shd (neregistrovaný)

    nevidim dovod, aby si v amerike netocili porovnavacie reklami a preco nie? u nas je to zakazane, ale neviem preco.. ak sa porovanvaju top modely alebo cenovo zrovnatelne produkty, tak preco neukazat na nieco co ja mam a iny nie ??

    tiez to robila nokia s prvym pw. fotakom aby ukazala ako je daleko pred konkurenciou, kedy iphone fotil len tmu alebo vybliskane tvare od blesku…alebo ked sa porvnaval surface a ipad, aby ukazali co vsetko ipad nevie.

    nevidim v tom nic zle, pokial su informacie pravdive a nezavadzaju ludi ako v niektorych inych reklamach…

  2. mrazik (neregistrovaný)

    tak to jsou „uzasny“ reklamy… :-D

  3. BRudolph (neregistrovaný)

    Samsungy se špatně prodávají, tak je prostě třeba svézt se na vlně úspěchu někoho jiného :D Ale jinak, celkem vtipné…

  4. GreenArrow (neregistrovaný)

    Nechci nějak obhajovat 6tku, bezdrátové nabíjení je určitě fajn věc(i když Nokie to umí už dávno, že?), ale to opravdu jako hlavní přednost u S6E považuje samsung to, že zprznil fotky do filmového formátu? Díky bohu, že iPhony fotí do 4:3 jako klasické foťáky.

    • shd (neregistrovaný)

      to sa neda nastavit? ci 16:9 alebo 4:3?

    • jbem (neregistrovaný)

      Bezdrátově jsem nabíjel v roce 2009 svůj Palm Pre a teď se nestačím divit, jakej se z toho dělá hyperobjev a unseen feature.

    • GreenArrow (neregistrovaný)

      SHD: Určitě dá, ale nechápu k čemu to je a hlavně bych se tím nechlubil v reklamě.

    • Frissone (neregistrovaný)

      Naprosto souhlasím, momentálně používám Blackberry Z30 a fotky formátu 16:9 mě činí vyloženě nešťastným

    • Jakub (neregistrovaný)

      Frissone veď to si zmeň na 4:3 kde je problém??? Mám z30 to ide zmeniť.

      Greenarrow nechápem tvoju kritiku proste je to tam máš možnosť si to zmeniť podľa predstáv je lepšie mať možnosť výberu nie??

  5. Vladislac (neregistrovaný)

    Už mi ten Samsung silně leze na nervy!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *