Sledujte nás na YouTube

Samsung chystá velkou proměnu: Chce se zbavit nálepky asijského výrobce

Společnost Samsung si za několik posledních let vydobyla nezastupitelné místo v mnoha oblastech spotřební elektroniky. Nicméně i přes její prodejní úspěchy se stále nemůže zbavit nálepky jednoho z mnoha asijských výrobců. Vedení společnosti si tuto situaci velmi dobře uvědomuje a na začátek příštího roku proto chystá výraznou proměnu v podobě nového loga a reklamních kampaní, které mají dopomoci ke změně vnímání samotné značky širokou veřejností. Pro změnu firemní identity si jihokorejský gigant přizval na pomoc uznávaného reklamního konzultanta Scotta Bedburyho, který již v minulosti pracoval na několika obchodních projektech pro firmy Starbucks a Nike.

 

Z neoficiálních zdrojů dokonce přichází zprávy o tom, že nová tvář Samsungu a jeho produktů bude úzce spojována s aktvním stylem života. Z toho lze jasně vydedukovat i jistou snahu se přiblížit na podobnou pozici vnímání značky, jakou má Apple. Dle mého názoru se jedná o skvělou strategii, která v případě zdařilých kampaní povede k dalšímu růstu společnosti. Samsung si tím může výrazně zlepšit pozici nejen na globálním trhu, ale i v aktuálních tahanicích s Applem. Odhalení přepracovaného loga a nové tváře společnosti je naplánováno na leden příštího roku. Údajně se tak stane na veletrhu spotřební elektroniky CES 2013, který se již tradičně koná v Las Vegas.

Zdroj

Richard Streit

Redaktor serveru SMARTmania.cz, fanoušek mobilní a výpočetní techniky. Vyznává a aktivně provozuje adrenalinové sporty. Mezi další zájmy patří hudba, příroda a moderní vědy. Jeho velkou vášní je Apple a partnerský web CeskyMac.cz.

25 komentářů

  1. uni (neregistrovaný)

    Dotkne se to to taky bagrů, ledniček, tankerů…? Já jen, že ten Samsung toho dělá fakt hromadu:-)

  2. Standa (neregistrovaný)

    Kdybych měl být povrchní, řeknu, že s plastovou konstrukcí bude Samsung vždycky „asijský“. Jenže z kovových (a skleněných) telefonů jsem vyléčen, mám raději výdrž konstrukce jako celku než jen image, a bude mi bohatě stačit, když upustí od lesklých plastů.

    Pokud to zkloubí s kvalitním vzhledem, bude to pro mě daleko výraznější posun k lepšímu, než jen změna marketingu a image značky.

    • mino (neregistrovaný)

      tak aj Samsung ma kovove veci.

      Suhlasim, ze plast je casto praktickejsi, len nevyzera cool.

    • R1S0 (neregistrovaný)

      tak z praktickeho hladiska si neviem predstavit nic lepsie ako pogumovany plast….alebo teda soft touch.

      osobne nepotrebujem ziadne studene hliniky ci sklenene panely…

      imidz je na nic… :P

    • xsarahdi (neregistrovaný)

      Presne tak…soft ako na Xperii T je oveľa lepší na mobil ako hliník,sklo alebo pukajúci plast. ala S3 :/

    • Alamaster (neregistrovaný)

      Co třeba ten typ plastu, ze ktereho je Lumia 800 ?:) Vypadá cool, nejsou na něm skoro vůbec vidět otisky a je velmi odolný

    • xsarahdi (neregistrovaný)

      ale klouže v ruke :) Soft je soft. Skoč si chytiť Xperiu T keď pôjdeš okolo a uvidíš ten rozdiel v materiáli. :)

    • Lajosko (neregistrovaný)

      N 9 !!!!

  3. mino (neregistrovaný)

    ….

  4. mimonaut (neregistrovaný)

    Měli by začít u změny názvu :)

  5. niky79 (neregistrovaný)

    Takže hruška do loga? Samozřejmě nakousnutá?

  6. Mauik (neregistrovaný)

    Podla mna celkom fajn napad. Idealne, ak by sa tykal len ciernej techniky. Tie ich ostatne veci nech maju samsung, na pracke to je asi jedno :)

    Ale mobilna divizia, tablety, televizory a spol by mohli z noveho image, znacky, loga a podobne profitovat :)

  7. Radek33 (neregistrovaný)

    A já myslel, že přestěhují výrobu do Německa nebo Finska. :-))

    Byl by to totiž jediný neasijský výrobce telefonů.

  8. Johny8 (neregistrovaný)

    Stačí přestat kopírovat, to jim pomůže nejvíc ;)

  9. Lubean (neregistrovaný)

    Měl bych radu pro Nokii. Ať se podívá po odvětvích, ve kterých se Samsungu dařilo. Sama Nokie má částečnou zkušenost např. se satelnitní technikou atd. Takže ať zkusí oprášit to, čemu se teď třeba Samsung nevěnuje.

  10. Andreas (neregistrovaný)

    Redakce: Jenom malá poznámka pro autora – proč je nahoře ve štítcích spolu se Samsungem jenom Android? Zbytečně pak u jinýho filtru článek zmizí.

  11. locomachine (neregistrovaný)

    Tohle nedopadne dobře, v lepším případě to bude jen stát hromadů prachů, v horším případě totálně zmatou zákazníky, kteří už si zvykli.

    • Dawe (neregistrovaný)

      Nemyslím si.

      Nike i Starbucks mají skvělý marketing.

      Myslím si, že to jen tak neodfláknou a s novou image si vyhrají.

  12. nox (neregistrovaný)

    Jen jestli si tim pomuze – osabne zacinam mit radeji neznackove vyrobce pred „znackovymi“. Ten neznackovy je sice casto nedodelany, ale aspon levny. Ve „znackovem“ pristroji byva pulka funkci zablokovana prave vyrobcem.

  13. Goro b.p. (neregistrovaný)

    SAmsung bude NAVZDY sikmooka szraczka s nalepkou vyrobcu chladniciek !!! Kto si kupi fotoaparat, audio, ale aj TV (mobil) je cisty K…… !

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *