TOPlist

Rozhovor s vývojáři z Madfinger Games: Akční titul ShadowGun vás dostane!

Na největší herní události roku – veletrhu E3, si brněnští vývojáři z Madfinger Games připravili prezentaci očekávané 3D akční hry ShadowGun, na které několik posledních měsíců usilovně pracují a která bude dostupná jak pro Android, tak také pro iOS. Příběh hry hráče zavede do roku 2350, kde budete postaveni do boje proti šílenému genetikovi a jeho armádě mutantů. V tomto rozhovoru se dozvíte další podrobnosti o hře, ale také nahlédneme do úplných začátků nadějného herního studia.

Kdy vaše studio vzniklo, kolik má současně zaměstnanců (kolik z toho je vývojářů) a jak vznikl název MadfingerGames?

MadfingerGames: Když jsme vymýšleli název, tak jsem chtěli mít něco, co by nějakým způsobem bylo společné s touchscreenem, iPhonem/Androidem, jak chceme naše hry hrát a tak. Už ani nevím koho to tehdy napadlo. Prvně jsme měli jenom Mad Finger, pak jsme zjistili, že v Česku existuje jazzová kapela, co už používá tohle jméno, tak jsme do názvu přidali ještě slovo Games. No a nechtěli jsme mít tři slova, tak jsem to ve finále změnili na Madfinger Games.

Vznikli jsme v květenu 2010, stávající počet zaměstnanců je 10, vývojářů je také 10.

- - - -


Jaká byla první hra, kterou jste vydali a pro jakou platformu byla určena. A proč právě touhle hrou jste začínali?

MadfingerGames: První hra byla 15 Puzzle, ale to bylo jen tak na zkoušku, raději bych se o tom dále nezmiňoval. První opravdová hra byl Samurai: Way of the Warror pro iPhone/iPod. Ještě jsem ji dělali ve volném čase před oficiálním založením firmy. A proč tohle? Chtěli jsme dělat něco, co ještě není na App Store, něco co nás baví a co jsem v herní branži nemohli dělat. Navíc jsme chtěli využít dotykového displeje a ovládání pomocí gest se nám také líbilo.

- -


Na nedávné herní výstavě E3 jste prezentovali připravovaný akční titul ShadowGun. O co konkrétně půjde, bude hra mít nějaký příběh, kdy jste na ni začali pracovat a co na ní bude nejzajímavější?

MadfingerGames: Hra má příběh už zveřejněný (viz webové stránky vývojářů). Budete hrát za postavu profi bounty huntera (John Slade) v roce 2350. John si jen tak lítá po vesmíru a plní práce od jednotlivých vlád či korporací. Má vlastní loď a lítá s Androidem S.A.R.A, který mu pomáhá i s navigací, atd. Kontaktuje ho Toltech Enterprises (trans-galactická korporace), která mu zadá úkol, aby dostal Dr. Edgar Simon, bývalého zaměstnance, který zmizel i se svým výzkumem.

Na příběhu a dialozích spolupracujeme se spisovatelem Micahem Nathanem. Na hře jsme začali dělat v únoru letošního roku. Zajímavé na ni bude, že chceme udělat hru v té nejlepší možné grafice na tablety a chytré telefony. A přitom to bude opravdová hra, s příběhem, dobrou AI a souboji s vice nepřáteli najednou. Taky chceme, aby se dobře hrála na dotykovém displeji, takže na optimalizaci velmi usilovně pracujeme.

Kromě toho coveru (což je tak jediné, co máme společného s hrou Gears of War), tam bude více věcí, které ale nechci zatím prozrazovat. Bude to součástí marketingu, takže ještě nepřišel čas. Ale nebude to jenom hloupá střílečka, čeká vás opravdu napínavý příběh a spousta úkolů.

- -

 

Všechny určitě zajímá datum vydání, zda se chystá i nějaká demoverze, pro jaké platformy bude hra určena a jak moc bude náročná na výkon zařízení?

MadfingerGames: Datum vydání je naplánováno na září tohoto roku. Hra bude dostupná na App Store a Android Marketu. Demoverze se také plánuje. Každopádně to pojede na všem, co má výkon podobný jako iPhone 4, minimálně bude vyžadováno 256 MB RAM. Tegra 3 dostane speciální verzi. Cenu zatím neprozradím.


V současné době pracujete pouze na této hře nebo chystáte ještě něco dalšího. Na co se v budoucnosti můžeme těšit?

MadfingerGames: Pokud to nestihneme do vydání, tak určitě první co uděláme, bude přídavek pro ShadowGun, který bude obsahovat podporu multiplayeru. A pak se uvidí, máme v zásobě Samurai III a ještě jednu rozpracovanou hru. A do budoucna počítáme i se Shadowngun II.

Staňte se součástí MadfingerGames
Studio do svého týmu hledá nové talentované grafiky. Pokud máte zájem o další informace, můžete se ozvat na e-mail [email protected].

No a my ostatní se budeme těšit na den, kdy nám na Marketu a v App Store objeví očekávaná 3D pecka ShadowGun.

Tento článek původně vyšel na blogu Dotekománie (dotekomanie.blog.mobilmania.cz).

Autor článku Jiří Hrma
Jiří Hrma
Zakladatel a šéfredaktor SMARTmania.cz, fanoušek moderních technologií a chytré domácnosti, cestovatel, milovník elektronické hudby a vyznavač extrémních sportů.

Kapitoly článku