Samsung Omnia W: Hodně muziky za málo peněz (recenze)

Samsung Omnia W je nástupem oblíbeného modelu Omnia 7, oproti kterému nabízí menší rozměry a hmotnost, rychlejší reakce a lepší výdrž baterie. Jak telefon obstál v našem testu?

Ačkoli by to dle vyhlášení ankety Android roku 2011 mohlo vypadat, že většinu telefonů s Androidem vyrábí Samsung a ve svém portfoliu snad ani nic jiného nemá, opak je pravdou. Kromě vlastního systému Bada se Samsung pustil i do rybníka spravovaného Microsoftem a svoji novinku Omnia W vybavil operačním systémem Windows Phone 7.5. A dnes se na tento kousek podíváme podrobněji. Omnia W je nástupcem velice oblíbeného modelu Omnia 7, který je dnes možné pořídit za poměrně sympatickou cenu, i když ani nová Omnia W nestojí příliš mnoho. Ve srovnání s původním modelem je Omnia W nepatrně menší a lehčí; podíl na tom má i displej s úhlopříčkou 3,7" (Omnia 7 disponuje čtyřpalcovým panelem). Pocitově se nám také zdá, že Omnia W je o něco rychlejší, poznáte to třeba při spouštění aplikací nebo používání webového prohlížeče. Zlepšila se také výdrž baterie, i když to stále není ideální.

- - -

Klady (+)

- nízká cena
- slušný výkon, rychlé reakce
- kvalitní displej
- operační systém a bonusový software

Zápory (-)

- absence paměťových karet
- 8 GB vnitřní paměti
- fotoaparát
- průměrná výdrž baterie

-
Za zapůjčení děkujeme společnosti Sunnysoft, kde si Samsung Omnia W můžete zakoupit.

Obsah balení

Omnia W dorazila v malé bíle krabičce obsahující kromě samotného telefonu a baterie ještě sluchátka, microUSB kabel, nabíječku a návody. Tedy nic extra a není se tu dál čemu věnovat. I tak se ale musím u některých součástí zastavit. Slušně mě zklamala sluchátka. Vůbec mi nesedí v uších, šumí, praská v nich a mají na můj vkus zbytečně dlouhý kabel. Upřímně, kdyby si je Samsung odpustil, udělal by lépe.

SAMSUNG i8350 Omnia W lze pořídit v e-shopech za cenu od (Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>

Dneska je poměrně moderní dávat do balení nabíječku, do které se zapojí přibalený datový kabel. U Omnie W se Samsung vrátil k řešení samostatné nabíječky (včetně kabelu) a samostatného datového kabelu. Já osobně to vnímám jako krok zpět a možná zbytečné náklady.

- - -

Takže můj výsledný dojem je následující. Kdyby si Samsung odpustil sluchátka, použil jiné řešení nabíječky a Omnii W ještě o nějakou tu korunu zlevnil, udělal by mnohem lépe pro prodejnost tohoto jinak povedeného modelu.

Komentáře

Dominik556

27.01.2012 v 13:34 | Odpovědět
Já mám omnia 7. A u téhle omnie vidím největší minus ten menší displej a menší paměť. To by mě od nákupu odradilo.
 

janac_marek

28.01.2012 v 8:23 | Reagovat
Vidíš. Teba odradilo a iného to práve donútilo zamyslieť sa nad jeho kúpou.
 

Marek Hajn

28.01.2012 v 19:28 | Reagovat
Máte pravdu. Podle mě menší displej tolik na závadu není, ale jen 8GB ano.
Na druhou stranu subjektivně je OmniaW příjemnější do ruky, a to ovlivní hodně těch, kteří se rozhodují mezi ní a Omnií 7.
 

Mathew (neregistrovaný)

27.01.2012 v 13:41 | Odpovědět
Moc pěkná recka jako vždy. Já jsem nakonec nevydržel a vzal bazarovou Omnii 7 a teď přemýšlím o Lumii 800, ale Wéčko bylo mojím favoritem docela dlouhou dobu.
 

Marek Hajn

28.01.2012 v 19:13 | Reagovat
Děkuji ;)
Lumia 800 bude určitě dobrá volba ;)
 

Ondra (neregistrovaný)

27.01.2012 v 13:53 | Odpovědět
Já tento telefon vlastním a nemůžu si ho vynachválit! :)
Výdrž baterie není nic překvapivého (u dnešních smartphonů sem asi nezažil že by telefon vydřel při celodenním používání déle než den..), cena je opravdu odpovídající ba naopak bych řekl že za něj chtějí hodně málo, takže nechápu proč autor napsal že by ho mohli ještě zlevnit..
 

Ondra (neregistrovaný)

27.01.2012 v 14:03 | Odpovědět
A to že nemá špetku inovace v designu autor okamžitě odvolá :D :D , i kvůli němu se mi totiž zalíbila :)
 

Marek Hajn

28.01.2012 v 19:15 | Reagovat
Kdepak, neodvolám ;) Platí, co jsem psal ;)
Omnia W není ničím zajímavá, ale zároveň neurazí. Je konzervativní.
Nicméně mě osobně se hodně líbí.
 

Andreas

27.01.2012 v 14:20 | Odpovědět
Díky za recenzi a za bílé pozadí u ukázek ze systému, není to tak časté a je to osvěžující :-)
 

martan1981

27.01.2012 v 14:25 | Reagovat
A hlavne je to zabijak baterky pri AMOLEDoch, potom sa autor cuduje ze to nic nevydrzi :)
 

Jiří Hrma

27.01.2012 v 14:52 | Reagovat
To jsem zmiňoval už v recenzi Omnie 7, ostatně i Samsung doporučuje používat černé téma a Marek jej také při testování měl nastavené. Jen pro fotky jsme použili bílé, protože nám to přišlo zajímavé :)
 

Marek Hajn

28.01.2012 v 19:31 | Reagovat
Přesně tak. Ve většině recenzí co jsem viděl, mají WP7 telefony nastavené tmavé téma. Proto jsme pro tuto recenzi volili bílé, abychom se něčím odlišili.
Jsem rád, pokud se to líbí.
Jinak jsem celou dobu používal tmavé téma, takže s výdrží to nemá nic společného.
 

gotys (neregistrovaný)

27.01.2012 v 15:14 | Odpovědět
Mám dotaz, proč fotíte obrazovky a neděláte screeny? Fotky displeje nevypadají moc dobře....
 

Mathew (neregistrovaný)

27.01.2012 v 15:49 | Reagovat
Protože Windows Phone screenshoty dělat neumějí. Už se to několikrát probíralo i tady ve fóru!
 

htcjirka

27.01.2012 v 15:55 | Reagovat
Mathew (neregistrovaný): Presne tak,aplikace pro screenshoty existuje jen v podobe homebrew takze je potreba mit odemceny telefon.
 

Marek Hajn

28.01.2012 v 19:16 | Reagovat
Viz. předchozí dva příspěvky.
Screnshoty lze na Windows Phone 7.5 dělat jen pomocí aplikací, které fungují jen na odemčeném telefonu.
A i když by to šlo, tak zapůjčené telefony opravdu odemykat nebudu.
 

Mr. Vosa (neregistrovaný)

27.01.2012 v 15:36 | Odpovědět
Musím autora pochválit. Takto má vypadat recenze. Oproti vašemu partnerskému webu mobilmania.cz, kde byla velice suchá a nudná recenze na Lumii 800, tak toto je přímo bomba. Plná osobních zkušeností a názorů a ne výpis vlastností, které vyčteme z tabulky. Skvělá práce! Z tohoto si může člověk udělat obrázek o telefonu, když se rozhoduje o koupi. A já jakožto majitel jsem zase čekal na nějakou pořádnou, abych viděl můj mobil i z jiného pohledu, nejen z mého

Jinak tak nějak souhlasím s autorem. Uživatel nejsem příliš náročný a zároveň jsem chtěl vyzkoušet WP, proto jsem volil Omnii W a za cenu 6 900? To se musí koupit :). Mobil je přesně takový, jaký jsem očekával a chtěl. Větší paměť by mu slušela, ale naučil jsem se s ní žít a víc nepotřebuji. Člověk aspoň v tom mobilu má jen to, co opravdu potřebuje a necpe tam všechno.

Fotoaparát jsem skvělý nečekal, ale dle mého když se s tím člověk trošku naučí, tak ty fotky jsou vcelku povedené.
Tip: U každé fotky dejte "automaticky opravit". Zlepší to kvalitu fotky. Třeba při focení s bleskem odpadne zelený nádech fotky.
 

Marek Hajn

28.01.2012 v 19:18 | Reagovat
Děkuji za pěknou pochvalu. Potěšila. A budu se snažit, abych ani v dalších recenzích nezklamal ;)
 

Radiiimek

27.01.2012 v 16:22 | Odpovědět
Ty sluchátka mě fakt pobavily, vysvětlí mi někdo jak k telefonu řekněme od 7 výše (vyjma ty skvělé ejč tý sí s beats audio, které jsou jen předražený základní model s lepšíma sluchátkama) dostanete takové prachsprosté, odporné sluchátka, které mají hudební přednes takřka nulový? Ať je to Samsung, LG, Apple prostě ty sluchátka stojí za ho**o. Tak buď ať tam výrobci sluchátka vůbec nebalí a nebo ať dělají nějaké slušné. Uživatel je pak nucen pokud chce poslouchat hudbu si dokoupit sluchátka což je další investice navíc.
 

mimonaut

27.01.2012 v 17:18 | Reagovat
mě třeba sluchátka u omnia7 přišli lehce nadprůměrné. Jsem hodně náročný na kvalitu zvuku, a přesto je vydržím poslouchat.. Takže mě překvapila ta zmínka o nekvalitě u Wčka..
 

premikkoci

27.01.2012 v 20:38 | Reagovat
mimonaut: Sluchátka u Omnie 7 mě také překvapily, ale konec konců kupujeme si telefon, ne sluchátka. Pokud chce někdo lepší zvuk, tak si stejně koupí jiné.
 

Radiiimek

27.01.2012 v 21:24 | Reagovat
premikkoci: Jo o tom žádná souhlasím s tím co si napsal, jenomže prostě když si koupím telefon na několik tisíc tak bych čekal i to dodávané příslušenství bude té cenně odpovídat. A ne že dostanu sluchátka, co bych koupil třeba v Tes*u za 99,- Kč a to by ani nebyly v akci.
 

Sonny McLaren

28.01.2012 v 13:10 | Reagovat
Ona ty sluchátka od Apple jsou úplně stejně na h*vno. Jen vypadají stylověji a stojí asi 1500,-
 

Radiiimek

28.01.2012 v 14:10 | Reagovat
Sonny McLaren: Nechápu teď tvůj komentář? Pokud si četl i můj první příspěvek tak sem tam psal že i Apple dodává sluchátka v kvalitě která určitě cenně celého přístroje (i dodávaného příslušenství) neodpovídají. Sluchátka co byly u iPhonu sem používal asi 10 minut. Jsou stejně nekvalitní (co se týče zvuku) tak jako třeba tady ty u Omnii W ;-)
 

Sonny McLaren

28.01.2012 v 15:11 | Reagovat
Radiiimek: Omlouvám se, Apple jsem tam přehlédl :)
 

Fireman (neregistrovaný)

30.01.2012 v 16:25 | Reagovat
To je otázka... když si koupím nový telefon a dodávaná sluchátka jsou na prd, koupím si jiné, lepší. Ale když si později koupím jiný telefon a dodávaná sluchátka jsou opět na prd, nemusím si kupovat jiná sluchátka, protože už jedny mám.
Když by tam dodávali kvalitní sluchátka, stejně nemusí sednout všem (viz tato recenze, autor neříká, že zní špatně, ale že mu nesedí v uších a to je rozdíl) navíc má každý rád jiný zvukový přednes toho samého, takže ani super audiofilní sluchátka nemusí oslovit každého. A jen budu zbytečně platit víc za něco o co nestojím.
 

xyz (neregistrovaný)

27.01.2012 v 17:40 | Odpovědět
By me zajimalo, z jakeho duvodu stoji lumie 800 zhruba o pet tisic vic, kdyz je hardware az na 8gb pameti prakticky identicky.
 

premikkoci

27.01.2012 v 20:41 | Reagovat
Zkus napsat do Nokie, třeba ti odpoví :D Btw. cenu ani tak nedělá hardware
 

Radiiimek

27.01.2012 v 21:19 | Reagovat
Co třeba za "jedinečnost" tohoto modelu? Jeho zpracování co sem četl všude na internetu je "nadprůměrné" oproti ostatním WP telefonům. A také má trošku jinou výbavu, např. Navi a všechny ty ostatní Nokijácké doplňky :-)

Myslím že o cenně o WP nerozhoduje ani tak HW ale spíše zpracování a "něco" co ti dá výrobce navíc a pak samozřejmě zpracování a použité materiály.
 

Marek Hajn

28.01.2012 v 19:23 | Reagovat
Lumia 800 má navrch 8GB paměti, kvalitní navigaci, lepší foťák.
Nicméně ten rozdíl je hlavně v designu, zpracování a zaměření telefonu.
A když se to sečte, tak si ten cenový rozdíl rozhodně obhájí.
 

mlndsk

28.01.2012 v 20:04 | Reagovat
Marek Hajn: Navigace od Nokie (Drive) je naprosto k nicemu. Pouzival jsem ji cca tyden a srovnaval s navigonem. Navigon jasne vede, v moznostech, nastaveni a hlavne navigaci. Nokia ani jednou nezvolila spravnou trasu. Ano je zdarma, ale radeji zaplatit, nez se nechat navigovat blbe.
 

Marek Hajn

28.01.2012 v 22:38 | Reagovat
mlndsk: V autě mám už víc jak rok Navigon 70. Nemám k němu větších výtek, kromě toho, že mě občas protáhne děsnejma dírama. Ale funguje spolehlivě.
Teď používám navigaci v Lumia 800 a stejně tak nemám výtek. Trasy hledá +- stejné jako Navigon a funkčně bohatě stačí.
 

htcjirka

29.01.2012 v 10:40 | Reagovat
mlndsk: Navigon se urcite neda srovnavat s Nokia Drive.Ta navigace je uplne nekde jinde.Nokia Drive je zdarma takze je pochopitelne,ze nedosahne kvalit Navigonu.
 

htcjirka

29.01.2012 v 10:53 | Reagovat
Marek Hajn: Neplet sem Navigon 70,ale Navigon ve verzi 4 pro Windows Phone,rict ze vysledek trasy je uplne stejny je hodne odvazne.Nokia Autem je spise takova zaloha ci nouzovka.
 

makovac (neregistrovaný)

31.01.2012 v 10:16 | Reagovat
Marek Hajn: Nerozumím zmínce o kvalitní navigaci. Ta navigace je hodně nedodělaná a ve srovnání s ostatními hlasovými navigacemi zaostává ve funkčnosti o parník. To samé platí i o srovnání navigace Lumie s jejími symbianovskými sestrami hlasové navigace. Bohužel, na WP7 je zatím k dipozici jenom jedna hloasovaá navigace od Navigonu bez české lokalizace. Takže existencí navigace Lumia rozhodně navýšení ceny neobhájí, spíše naopak. Měla by lidem platit za to, že jsou ochotni její beta nedodělek vůbec testovat.
 

Marek Hajn

31.01.2012 v 11:30 | Reagovat
makovac (neregistrovaný): V cem konkretne zaostava a co ji chybi?
A jakou jinou navigaci tedy? Navigon neni v cestine ( coz by pro spoustu lidi mohl byt podstatne vetsi problem, nez ze Nokii chybin cas dojezdu) a stoji 2000 Kc.
A jinou pouzitelnou jsem v Marketplace zatim nenasel.
 

Marek Hajn

1.02.2012 v 17:11 | Reagovat
htcjirka: Chceš mi říct, že Navigon pro WP7 počítá trasy jinak než Navigon 70?
 

htcjirka

1.02.2012 v 20:29 | Reagovat
Marek Hajn: Ne,chci tim rict ,aby jsi srovaval srovnatelne,logika trasy Nokia Autem je zcela odlisna oproti Navigonu 4.1 a znatelne horsi oproti Navigonu 4.1.Napsat ze Nokia Autem naviguje stejne dobre a otimalne jako Navigon 4.1 je hodne zcestne a neobjektivni.Nokia Autem jsou zatim nedodelek.
 

Marek Hajn

2.02.2012 v 17:04 | Reagovat
htcjirka: No očividně to tak úplně není.
Porovnával jsem cca 15 tras po celé republice (které znám a které jezdím) (různé profily cest, různé vzdálenosti, různé směry). A Nokia Autem je s minimální odchylkou naplánovala stejně jako Navigon 70. Takže v tomhle problém vážně nevidím.
Tzn. z mého uživatelského pohledu není v tomto mezi Nokia Autem a Navigon 70 žádný rozdíl.
Dokonce mám trasu na severovýchodě Čech, kde mě Navigon pokaždé vede špatně (polní cesta) a Nokia trasu spočítala správně.
 

htcjirka

2.02.2012 v 17:27 | Reagovat
Marek Hajn: Tak ja obe navigace testuju a viditelne Nokia Autem podava horsi vysledky,zalezi take na aktualnosti map jake mas v Navigonu.Potvrzuji to nejen ma slova,ale i ostatnich uzivatelu nejen tady ale i na webu.Ale jako nouzivka Noka Autem dobre.Nic velkeho od navigace zadarmo clovek cekat nemuze.
 

Marek Hajn

2.02.2012 v 19:31 | Reagovat
htcjirka: Pak by to znamenalo, že Navigon 70 plánuje trasy jinak než Navigon pro WP7.
V čem konkrétně pozoruješ rozdíly v plánovaných trasách?
 

miramares (Vývojář)

27.01.2012 v 21:41 | Odpovědět
Recenze na tento web poněkud "neobvyklá", ale dobrý. Jen by mě zajímali, jestli bude autor při každé recenzi WP telefonu znovu upozorňovat na systémové nedostatky viz. zvuk apod.
 

biscuit84

27.01.2012 v 22:12 | Reagovat
Tak Marek Hajn ma trochu iny styl pisania nez Jirka Hrma. Taky volnejsi a menej formalny by som povedal :)
 

Marek Hajn

28.01.2012 v 19:25 | Reagovat
V čem je podle vás recenze neobvyklá?
Na nedostatky WP7 nebudu pokaždé upozorňovat, stejně jako to nedělám u recenzí telefonů s Androidem.
Nerecenzuji OS, ale hlavně telefony.
OmniaW je první recenze s WP7, takže jsem se částečně zaměřil i na systém jako takový.
 

xxx (neregistrovaný)

30.01.2012 v 17:12 | Reagovat
Proč by ne. WP jsou neoddělitelnou součástí telefonu => chyba systému = chyba telefonu.

Jako potenciální zákazník se chci z recenzí dozvědět i nedostatky telefonu.
 

miramares

30.01.2012 v 17:53 | Reagovat
Marek Hajn: máte pravdu, toto je skutečně vaše první recenze, u Lumie to ještě recenze nebyla :-)
 

miramares

30.01.2012 v 17:55 | Reagovat
xxx (neregistrovaný): chyba systému a nedostatek systému jsou dost diametrálně odlišné významy
 

xxx (neregistrovaný)

31.01.2012 v 7:27 | Reagovat
miramares: Máte pravdu, zjednodušil jsem to. Ovšem výsledek je u obou stejný - naštvaný/zklamaný/iritovaný uživatel.
 

Marek Hajn

31.01.2012 v 11:14 | Reagovat
miramares: Nic ve zlym, ale zatim jen placate nesmysly a nijak konkretne jste se nevyjadril.
V jednom mate ale pravdu. Clanek o Lumii nebyla recenze, ale prvni dojmy, coz v nem bylo nekolikrat zmineno, takze mate plusove body navrch ;)
Nicmene se ptam znovu. V cem je recenze "neobvykla"? Co konkretne se vam nelibi? Co konkretne vam vadi?
 

janac_marek

29.01.2012 v 2:40 | Odpovědět
"Dotykové tlačítko s lupou, které funguje jako vyhledávání je další nesmysl. Zaprvé rovnou otevírá stránku s vyhledávačem Bing, za druhé není možné jeho funkci změnit a za třetí držím-li telefon v pravé ruce, ocenil bych na místě lupy spíš tlačítko se šipkou zpět."

Moc nesúhlasím. Tlačidlo back je na skvelom mieste a dostupnom palcom a vľavo... je späť pochopiteľnejśie ako keby bolo späť napravo.

A lupa Bing... No v našich končinách sa možno otvorí IE a Bing, ale dal som si jazyk pre browser ENG a ide mi natívna app, ktorá je blesková a viem pomocou nej prekladať text, zistiť aká pesnička práve hrá, načítať QR kód alebo vyhľadať niečo na webe.
Toto vôbec nepovažujem za zlé a je to na správnom mieste. Osobne som zato, aby sa sem zintegrovala možnosť aj navigácie.

Zadám back, naťukám destináciu, dám OK. Neznie to geniálne?
A presne o tom je WP. Bleskovosť.
 

Marek Hajn

29.01.2012 v 13:54 | Reagovat
Tisíc lidí, tisíc názorů.
Já tlačítko s lupou moc nepoužívám, takže mi vážně překáží.
Mám prohlížeč přenastavený na English(UK), ale ani tak to není žádná výhra.
Spíš jsem zvědavej, jak bude vypadat integrace Seznam.cz
 

janac_marek

30.01.2012 v 18:01 | Reagovat
Marek Hajn: Tak samozrejme. 1000 ludi, 1000 chutí.
Ale...
Ak sa spraví štatisticka často používaných funkcií, vyhľadávanie je neodeliteľnou súčasťou dnešného sveta.
Mne sa zda celkom logické, že pod jedným tlačidlom viem vyhľadať reštauráciu, preložiť text, zistiť aká hudba to hraje, načítať QR kód. Chcel by som aj u nás lepší Scout.
Z tohoto buttonu by som privítal aj prístup k navigácii. Zdá sa mi to také prirodzené umiestnenie.
 

Marek Hajn

31.01.2012 v 11:19 | Reagovat
janac_marek: S tim co pisete naprosto souhlasim a treba v PC vyhledavani na Googlu pouzivam mnohokrat za den.
Jenze WP7 vam nabidnou bud Bing nebo pri zmene lokalizace par funkci navrch, ale porad to neni dotazene a plne lokalizovane reseni.
Az bude tohle vsechno fungovat v CR/SK tak jak ma, pak to bude super. Ale zatim me to dost podivne reseni.
Nicmene to nemeni nic na tom, ze sipku zpet na telefonu pouzivam mnohem casteji nez lupu a proto bych jejich prohozeni uvital.
 

aaa (neregistrovaný)

30.01.2012 v 19:04 | Odpovědět
Hmm ja sa len pozastavim pri vydrzi telefonu. To co pises je podla mna velmi ale velmi slusne vyuzitie. nezavidim ti sice tvoj zivotny styl, ale pri takom pouzivani je jedne den celkom pekne. Ja na mojom desire mam denne cca 10 min hovoru denne 0 sms, 1 mail, alebo daka IM, wifi cely den vypnuty net dokopy 20 minut polovica na wifi polovica 3g a ked si pustim jednoduchu hru na 10-20 minut telefon je do vecera 10-20 % max a musim nabijat stale.
Keby som robil co ty tak neverim ze je na trhu telefon co prezije 2 dni a ak to 2 dni v pohode prezit nema trba nabijat kazdy vecer, nebudem celey den trpnut kolko mi este ostava vydrz.
 

qwerty (neregistrovaný)

30.01.2012 v 21:29 | Odpovědět
Mne sa zda zvlastne kritizovat jedinu uroven hlasitosti, a pritom chvalit jednoduchost systemu. Ved v tom je ta jednoduchost. Kopec urovni, ktore teraz mam v mobile a ani neviem ako su nastavene ma moc netesi.
 

xxx (neregistrovaný)

31.01.2012 v 7:38 | Reagovat
Pokud používáte Android, jsou tam tyto „úrovně”:
1) Systém (popravdě jsem nepřišel na to, co ovlivňuje, takže ho abi nemusíme počítat)
2) Vyzvánění
3) Oznámení (základně spojeno s vyzváněním)
4) Média
5) Alarm

Pokud nejste šťoural, může te si 1 a 3 škrtnout. Zbylé 3 jsou logické. nebo byste snad chtěl, aby vás budík nevzbudil, protože jste si večer ztlumil zvuky, nebo abyste neslyšel zvoněni, protože jste poslouchal hudbu na citlivých sluchátkách a zapomněl vrátit hlasitost na původní úroveň?
 

Marek Hajn

31.01.2012 v 11:23 | Reagovat
xxx (neregistrovaný): Souhlas.
Jednoduchost systemu a jednotna hlasitost vyzvaneni podle me neni jedno a to same.
Nepouzivam flight mod, jen kazdy vecer ztlumim vyzvaneni. A diky tomu mi budik rano nezazvoni.
Kdyz v hlucnem prostredi nastavim hlasitejsi vyzvaneni a zapomenu ho pak vratit, tak mi sluchatka urvou usi. To preci neni normalni reseni.
 

Fred (neregistrovaný)

31.01.2012 v 12:11 | Reagovat
Marek Hajn: Budik zvoni i pri ztlumnem vyzvaneni...
 

Wolf9

31.01.2012 v 9:36 | Odpovědět
Jen pár poznámek:
- mapy jsou kvalitní jen pokud nepřepnete na satelitní snímky a nejste čirou náhodou v Česku :-(
- měsíční přehled v kalendáři, to je prostě běs

Ale zkusili jste se někdy podívat na Youtube na videa z rozbalování tohoto telefonu? Zjistíte, že v jiných částech světa se dodává ve větší krabičce, je tam mj. praktické pouzdro a taky špuntová sluchátka, patřící do trochu jiné kategorie.
 

sss (neregistrovaný)

31.01.2012 v 22:38 | Odpovědět
Zana chcela Samsungung Omnia W a ja mam Samsung Galaxy SII. Zo zvedavosti som ho par dni pouzival. Tak som si nan zvykol, ze uz som jej ho nechcel vratit. Skvely telefon. Neskutocne rychly a taky akurat do ruky/vrecka. Dlho som nevydrzal a kupil som este jeden pre seba. Vrelo odporucam.
 

streethawk

3.02.2012 v 12:34 | Odpovědět
Tak Tak, Omnia W je super, mal som vela telefonov, ci uz android, alebo staru Omniu (i900) i Omniu 2, ale toto je fakt bomba, perfektne ovladanie, vsetko funguje ako ma, som maximalne spokojny, mam ju 2 mesiace, ale za nic by som ju momentalne nevymenil...ODPORUCAM
 

janac_marek

20.02.2012 v 14:58 | Odpovědět
Aká je čierna na tomto zariadení oproti Lumii 800?
 

Jakub (neregistrovaný)

20.02.2012 v 18:18 | Odpovědět
Zdravím, jsem čerstvým vlastníkem Omnia W a narazil jsem na problém s SMS zprávami. Často (během posledních třech dní jednou denně) mi asi 20 vteřin po odeslání sms přijde hláška, že se sms nepodařilo doručit, přestože vím, že mobil adresáta je funkční a zaplý (ověřeno u několika adresátů). Zatím se mi nepodařilo zjistit co to způsobuje, ani restart telefonu nepomáhá. Pomůže až delší časová prodleva (zatím se mi to přesně nepodařilo vyzkoumat). Můj operátor je TMobile a pokud vím, tak ten žádné problémy s SMSkami v posledních dnech nemá. Nemáte někdo z vás podobnou zkušenost?
 

Paulus (neregistrovaný)

21.02.2012 v 19:24 | Odpovědět
Zajímalo by mě zda "W-čko má displej s gorilla glas. Dík
 

htcjirka

21.02.2012 v 19:58 | Reagovat
Staci se podivat na stranky Gorilla Glass a zjistis ze ano

[odkaz]
 

David (neregistrovaný)

30.03.2012 v 10:58 | Odpovědět
Dobrý den,
s vaší recenzí na Samsung Omnia W jsem velice spokojený. Zeptám se na jednu otázku četl jsem na jiném fóru že tlačítka na přidávání hlasitosti se i při zamknutých klásách stále fungují a lze si přidávat nebo ubírat hlasitost. Což mezi námi není moc dobré. Jaký na to máte názor? Je to tak či není?

Děkuji za ochotu a odpověď David
 

htcjirka

30.03.2012 v 17:24 | Reagovat
Ano,funguji pri prehravani hudby s pripojenymi sluchatky,coz je logicke.Jinak ne.
 
Jméno
E-mail (neveřejný)