Samsung Galaxy Note: Na půl cesty mezi telefonem a tabletem (recenze)

Samsung vkročil na velmi tenký led a uvedl na trh zařízení, které se snaží zkombinovat výhody smartphonu a tabletu a přidává ještě něco málo navrch. Má šanci na úspěch?

Před nějakou dobou jste si mohli přečíst první dojmy z používání novinky na trhu telefonů i tabletů, Samsungu Galaxy Note. Dnešní recenzí na tento článek plynule navážu. Budu se snažit zodpovědět otázky, které z tohoto článku vyvstaly a zodpovím i některé otázky, které jste mi v diskusi pod tímto článkem položili.

Klady (+)

- dílenské zpracování
- velký displej s HD rozlišením
- slušná výdrž
- stylus
- výkonný hardware
- kombinace telefonu & tabletu

Zápory (-)

- chyby v software
- chybí notifikační dioda
- kvalita fotografií za špatného světla
- občas rozporuplné použití stylusu

Nejprve bych se ale trochu pozastavil nad Galaxy Note jako takovým. Nebudu se zamýšlet nad jeho smyslem nebo zaměřením. Nechci hledat, natož hodnotit cílovou skupinu tohoto moderního hi-end smartphonu. Jen podotknu, že Samsung tímto modelem, dle mého subjektivního názoru, trefil do černého. Na první pohled se vám může zdát, že na telefon je příliš veliký a na tablet zase příliš malý. Nenechte se ale mýlit. V mnoha situacích vám totiž Galaxy Note pohodlně a velmi dobře nahradí obě tato zařízení. Telefonovat se s ním dá bez problémů, a pokud by vám snad přišel opravdu velký, stačí připojit jakékoli handsfree. Na druhou stranu displej s úhlopříčkou 5,3“ je už dostatečně velký pro pohodlné surfování, čtení časopisů či knih, hraní her apod. Pokud bych si tedy já osobně měl koupit Galaxy Note, bylo by to v případě, že bych se rozhodoval jaký tablet si koupím k telefonu (pak bych telefon prodal), nebo dokonce jaký smartphone a tablet k němu. V obou případech bych s největší pravděpodobností pořídil Galaxy Note, protože za rozumné peníze dokáže plnit funkce obou uvedených zařízení. Pojďme se tedy na Galaxy Note podívat podrobněji.

- - -

Začnu poměrně netradičně, a to Androidem 2.3.6, který je softwarovým srdcem telefonu. Popisem tohoto systému bych opět nosil dříví do lesa a proto si odbudeme OS hned na začátku. Zvláště pak za předpokladu, že Galaxy Note dostane ve velmi brzké době upgrade na Android 4.0 Ice Cream Sandwich a s ním bude spousta věcí úplně jinak, včetně podpory stylusu a rozpoznávání písma. Za zmínku u Androidu snad stojí jen to, že u Galaxy Note je optimalizován ne pro velký, ale obrovský displej a HD rozlišení a díky tomu v seznamu aplikací zobrazí až 25 ikon plus spodní řádek na jedné obrazovce. Dříve testovaná Motorola Razr zobrazí o jeden sloupec (pět ikon) méně. Jinak je Galaxy Note plně srovnatelný se svým menším kolegou, Galaxy S II.

Standardem jsou aplikace Social Hub, Music Hub a Readers Hub, kdy poslední jmenovaná s obrovským displejem dostává větší smysl. Dále pak aplikace od Googlu pro vyhledávání a hlasové ovládání, Zprávy a počasí, Správce úloh, Mapy, Navigace, Místa, Latitude, Internet, E-Mail, Galerie, Android Market, Nastavení, Moje soubory, Videa, Gtalk, FM Rádio a další, které známe ze záplavy ostatních Android zařízení hlavně od Samsungu.

Samsung dodává Samsung Apps, svoji obdobu Android Marketu. Já osobně si nejsem jist, jestli vůbec má smysl se jím zabývat. Market toho nabízí dost a nepotřebuje alternativu. Zvláštní je pakt fakt, že Galaxy Note mi nabídl používání jednoho nebo druhého. Ne však obou „obchodů“ naráz, což mi přijde přinejmenším podivné. U dalšího testovaného Samsungu, Omnia W, jsou aplikace od Samsungu zařazené přímo do Marketplace Microsoftu.

-
Za zapůjčení děkujeme společnosti Sunnysoft, kde si Samsung Galaxy Note můžete zakoupit.

Obsah balení

Balení, ve kterém Galaxy Note dorazil, můžeme považovat za naprosto standardní, nijak nevybočující z průměru. Kromě telefonu samotného dostanete USB kabel, nabíječku, sluchátka s náhradními gumovými nástavci do uší a uživatelskou příručku (kterou jsem, přiznám se, ani jednou neotevřel). Nečekejte tedy nic navíc, zároveň vám však ani nic podstatného nebude chybět.

- - -

Součástí balení není ani microSD karta, což se již stalo standardem. Za prvé ceny těchto karet jsou na vcelku nízké úrovni, za druhé testovaný telefon disponuje 16 GB vnitřní paměti. 32 GB varianta by na náš trh měla dorazit v nejbližší době, ale zatím to nebylo potvrzeno.

SAMSUNG i9220 Galaxy Note lze pořídit v e-shopech za cenu od (Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>

Nemohu ale nezmínit speciální pouzdro Samsung Galaxy Note Flip Cover, o kterém píšu níže, které se běžně prodává za 690 Kč, ale Sunnysoft vám ho dá k telefonu zdarma (akce platí do odvolání). Pokud tedy nad Galaxy Note uvažujete, vězte, že toto pouzdro je k němu naprosto geniální a ve chvíli, kdy je součástí balení, dostává tato nabídka zcela jiný rozměr.

Komentáře

bkf1

19.01.2012 v 13:07 | Odpovědět
Hezka recenze ALE ten kousek ohledne vykonu je takovy nijaky... no inspiraci hledej treba u JIRIHO napr. v recenzi na SGS2 (hlavni jsou vysledky ze Smartbenche 2011; JIRI to v recenzi na novy Nexus myslel dobre, ze ukazal vysledky z posledni verze 2012, ale ta jednak neni jeste finalni a HLAVNE neni vubec rozsirena, takze vysledky jsou hodne spatne porovnatelne s ostatnimi zarizenimi).
 

Marek Hajn

19.01.2012 v 13:15 | Reagovat
Díky.
Nedostatku v části o výkonu jsem si vědom a benchmarky mi bohužel unikly a pak už to nešlo dodělat zpětně.
Příště to napravím ;)
 

bkf1

19.01.2012 v 13:35 | Reagovat
Marek Hajn: v pripade tohoto zarizeni by me napadlo treba i otestovani nejake hry, ktera by byla primo vhodna pro stylus (asi hlavne strategie a to napr. OpenTTD, ktery je navic zdarma).
 

Marek Hajn

19.01.2012 v 13:43 | Reagovat
bkf1: Jednoduchá hra tam je. Aspoň něco.
Příště budou tyto připomínky fajn před vydáním recenze. Např. v diskusi pod článkem s prvními dojmy ;)
Pak se lépe trefím do toho, co čtenáře zajímá a v recenzi by chtěli mít.
 

bkf1

19.01.2012 v 14:04 | Reagovat
Marek Hajn: jj ;) pravda ze po pozaru je kazdej hasic :D skoda ze uz neni zarizeni k dispozici, aby se dala recenze dopracovat :(
 

Blesk (neregistrovaný)

20.01.2012 v 8:57 | Reagovat
Moc pěkná recenze! Pár bodů mi tam chybí, ale jsou zanedbatelné :-) Jsem Šťastným majitelem, takže je opomíjím :-)
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 19:59 | Reagovat
Blesk (neregistrovaný): Pokud něco chybí, tak sem s tím. Klidně se ptejte, kritizujte ;)
Díky.
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 20:00 | Reagovat
bkf1: To tak bývá ;) Až bude článek s prvními dojmy z dalšího telefonu, tak se v diskusi určitě ozvěte ;)
 

YAMATO (neregistrovaný)

19.01.2012 v 14:14 | Odpovědět
Pro mě se toto zařízení stalo noční můrou...a to proto, že přesáhlo možnosti mé ruky. Je už moc velké. Boha, proč jen nemám větší ruce - je to nádherný, téměř dokonalý stroj! Stylus je velmi dobře použitelný - perfektní na náčrtky, zvýraznění a úpravy ve fotkách...a práce s textem je na úplně jiné úrovni! Prostě kéž by vyrobili i o trochu menšího bratříčka...i když možná raději ne, když mám 14 dní Galaxy Nexus, to už bych doma neobhájil a jen bych trpěl :-)
 

Hlavis (neregistrovaný)

19.01.2012 v 14:21 | Reagovat
Plně s tebou souhlasím. Taky byl na moje ruce moc velký (ikdyž já ho zkoušel až potom co jsem Galaxy Nexus měl). :) Je teď se mi s ním vyskytl problém, když by zaplej, nechtěl se nabíjet... Teď je na reklamaci a snad jí uznaj a budu moci využít právo na výměnu za nový...
 

uni

19.01.2012 v 15:18 | Reagovat
Hlavis (neregistrovaný): Žádné takové právo nemáš. Zařízení opraví, pokud je neopravitelná závada, budeš mít na výběr co dál. Musely bu buď prošvihnout 30 dní nebo by jsi musel 3x stejnou, 4x jinou závadu, pak chtěj nový nebo prachy, do tý doby, opravy, opravy, opravy, resp. jimi navržená řešení.
 

Hlavis (neregistrovaný)

19.01.2012 v 15:40 | Reagovat
uni: Díky bohu nemáš pravdu... [odkaz] § 616 (3 a 4). Má to ve svých podmínkách i Vodafone. Vzhledem k tomu, že telefon mám asi měsíc, tak se do půl roku v pohodě vejdu. Zde přikládám i reklamační podmínky Vodafonu: [odkaz] Když přijde, ze servisu, že má reklamace je oprávněná, mohu si vybrat mezi opravou a výměnou zboží.
 

imba (neregistrovaný)

19.01.2012 v 15:47 | Reagovat
Hlavis (neregistrovaný): ve Vodafone pracuji a bohužel ti musím říct že máš smůlu, protože jestli jsi požádal omylem o opravu výrobku a né o výměnu v 6 měsících hned na místě tak už se to nedá!!!
 

Hlavis (neregistrovaný)

19.01.2012 v 16:15 | Reagovat
imba (neregistrovaný): Já jsem trval na výměně okamžité (na lince mi řekli, že do měsíce to jde), ale byl jsem nucen ho poslat do servisu, tak doufám, že když jsem jim to tam dovolil poslat, že to nepochopili špatně a že už na výměně netrvám. Jenom opravený ho nechci.
 

uni

19.01.2012 v 16:29 | Reagovat
Hlavis (neregistrovaný): Aha, zajímavé, no vida. Tak odeslání do servisu je logické, prodejce není oprávněn posuzovat, zda je závada zapříčiněna nevhodným užíváním nebo za se jedná o vadu výrobku.
 

Hlavis (neregistrovaný)

19.01.2012 v 18:39 | Reagovat
uni: Ano s tím problém nemám, proto jsem je nechal, aby to do servisu poslali. Teď jenom doufám, že nedošlo v chybě při komunikaci. Ale jestli je pravda, že sám Samsung mění mobil za nový (když uzná, že vada byla před prodejem). Tak možná ani nebude potřeba využít této možnosti. Jelikož by mi mohl nový mobil poslat sám Samsung.
 

niky79

19.01.2012 v 23:33 | Reagovat
uni: " Žádné takové právo nemáš. "

Ale ma. V prvnich 6 mesicich se to bere jako "rozpor s kupni smlouvu"
 

Petr (neregistrovaný)

20.01.2012 v 8:59 | Reagovat
imba (neregistrovaný): Jsi z Vodafone? Já taky - Complaint team (reklamace), v takovém případě se musí telefon nejdříve odeslat do servisu a opravit, až potom se může provést SWAP (výměna).
 

Hlavis (neregistrovaný)

20.01.2012 v 10:52 | Reagovat
Petr (neregistrovaný): Díky, za odpověď někoho z Vodafone, kdo toto vyřizuje. Jsem rád, že je prozatimní provedený postup správný. Už je v Britexu (service) a čekám na vyjádření. Snad vše dobře dopadne. Jen mám dotas k záruce, když dojde k výměně (SWAPu), tak člověk dostane zase 24 měsíců záruku? Jako na nový produkt?
 

Blesk90

20.01.2012 v 12:24 | Reagovat
Hlavis (neregistrovaný): přesně tak. Petr.
 

TA

20.01.2012 v 14:45 | Reagovat
niky79: rozpor s kúpnou zmluvou ale neznamená, že kupec má právo na automatickú výmenu. V ktorom zákone to je uvedené? Odsek 3 § 16 Občianskeho zákonníka nehovorí jedine o výmene.
 

Hlavis (neregistrovaný)

20.01.2012 v 18:49 | Reagovat
TA: Nehovoří jen o výměně, ale hovoří o možnosti výběru. Tím kdo produkt koupil. Tudíž si mohu vybrat jestli opravit nebo vyměnit a já trvám na výměně.
 

pet (neregistrovaný)

21.01.2012 v 22:06 | Reagovat
pet (neregistrovaný): jasně hoši pokud máte závadu do 6 měsíců od data koupě máte nárok bud výměnu zboží a nebo vrácení peněz nebo standardně opravu, ale když máte tuto možnost oprava je nesmysl, ale musíš nahlásit u prodejce že dáváš rozpor s kupní smlouvou tím dávaš signál servisu, že udělaj pouze diagnostiku závad a na tobě záleží jestli vemeš peníze nebo nový zařízení. jo pozor ve Vodafone moc peníze dávat nechtěj a drzej prodejce říkal že to nemám právo sebral jsem se a šel jsem pryč nechci snimi mít už nic společnýho prevíti arogantní, vlastní zkušenost, ale už jsem měl 2 htc, které jse mi rozbilo do 6 měsíců. po pár dnech mě peníze nakonec dali.
 

mike (neregistrovaný)

22.01.2012 v 0:33 | Reagovat
Hlavis (neregistrovaný): Tak musim trosku poopravit. Taky pracuji pro Vodafone a reklamace vyrizuji denne. Pokud chces uplatnit rozpor s kupni smlouvou, tak to musis jasne uvest pri sepisovani reklamace. A muzes si vybrat jestli chces v ramci toho rozporu vymenu nebo opravu telefonu. Az pokud ta tvoje volba nebude z nejakeho duvodu mozna mas narok na odstoupeni od kupni smlouvy a tedy vraceni penez. Pokud jsi ale nerekl, ze chces tel. poslat do servisu jako rozpor do 6. mesicu a tel. se poslal jen na opravu, tak se ti vrati opraveny a uz ti ho bohuzel nikdo nevymeni.
 

Hlavis (neregistrovaný)

22.01.2012 v 18:59 | Reagovat
mike (neregistrovaný): Rozpor s kupní smlouvou jsem výslovně nevyslovil, ale trval jsem na výměně. A bylo mi řečeno, že to nejdřív musí na posouzení do servisu. Tak jsem je to do servisu nechal poslat. Snad to nepochopili špatně. O opravě jsem nemluvil. Jen o výměně.
 

Circus (neregistrovaný)

22.01.2012 v 23:12 | Reagovat
rozporů jsem dělal u Vodafone několik. ano, již při sepisování reklamace je potřeba sdělit, že telefon je v 6ti měsíční době pro uplatnění rozporu. nárokuješ buď výměnu (za stejný nebo můžeš chtít i jiný hardware) nebo vrácení peněz. vrácení peněz se nevyplatí pokud je telefon koupen s vyšší dotací, ale i z důvodu že později ti nárok na dotovaný telefon odepřou. pokud jde o telefon koupený za plnou cenu, vždy chci peníze zpět (nejlépe na účet. trvá to týden-14dní, rádi se ohánějí, že nemají v kase tolik peněz). pozor! i pokud se ti podařilo poslat telefon na opravu, na pozdější vrácení peněz máš stejně nárok. telefon putuje tak jako tak při posouzení zpět do servisu, kde je opraven. tímto se tyto dvě operace pouze prohodí. budou ti říkat všechno možný, jelikož mají na prodejně dost často nováčky, kteří se s rozporem za celý rok ještě nesetkali. potom taky mi ukaž prodejce který dělá rád reklamace, rozpory, vratky před samotným prodejem ;) hodně štěstí a pevný nervy s Vodafonem
 

Circus (neregistrovaný)

22.01.2012 v 23:23 | Reagovat
mike (neregistrovaný): to je přesně to, co popisuji v posledním příspěvku. je k pláči, když musíš prodejci ukazovat kde a co má v RTUR zakliknout a vyplnit. ono není důležité všechno vědět. rozhodující je si umět potřebné informace sehnat
 

Hlavis (neregistrovaný)

23.01.2012 v 20:25 | Reagovat
Circus (neregistrovaný): Díky za info. Ještě mám jednu otázku. Mohl by nastat problém, když je telefon kupovaný osobou s IČ? A díky subsidům mě vyšel jen na korunu?
 

uni

19.01.2012 v 15:07 | Odpovědět
Sekce o stylusu je vyloženě zklamáním. Jak se s ním pracuje v tabulce, v kalendáři, přesuny událostí, práce se soubory, psaní na klávesnici (ideálně Swipe apod.), atd. Recenze jen nudně kopíruje mizerný marketing Samsungu, matlání barviček do obrázku. Jak kreslení, tak barvičky nepotřebuji, potřebuji zefektivnit práci, zvláště, je-li přístroj na desce stolu. Kolik lidí maluje v telefonu?
 

marcelkorv

19.01.2012 v 15:55 | Reagovat
A přímo samsung má pro reklamaci takové podmínky, že pokud se závada vyskytla do půl roku, je to bráno tak, že tam už byla při prodeji a mění se za nový kus. Samozřejmě ale musí nejdřív na posouzení do britexu.
 

Hlavis (neregistrovaný)

19.01.2012 v 16:24 | Reagovat
marcelkorv: Mohl bych tě poprosit o zdroj, ze kterého jsi to zjistil? Moc děkuju
 

marcelkorv

19.01.2012 v 17:17 | Reagovat
Hlavis (neregistrovaný): bude to na jejich stránkách, jinak mám vlastní zkušenost, nebo Martin o tom psal tady [odkaz] , ale teď koukám, že je to trochu jinak, servis posoudí, jestli už závada byla při prodeji a pak ho vymení, ale mně se po téměř půl roce objevil pruh na displeji, tak že závada se objevila a nebyla tam při koupi a stejně mi dali fungl nový telefon.
 

Marek Hajn

19.01.2012 v 22:22 | Reagovat
Co k tomu říct. Je to stylus, takže se s ním pracuje jako se stylusem. Což je v době kapacitních displejů, které na prsty reagují lépe než na cokoli jiného, zvláště pak na takhle velkém displeji, lehce k prdu.
Stylus vám nezvýší efektivitu práce s telefonem. Ani omylem.
Je to příjemný doplněk. Na volovinky jako jsou hry, malování atp. Na práci to fakt není.
Platí, co jsem napsal. Nezvládne obsluhovat dotyková tlačítka. Nahrazující gesta jsou, ale ne komplet a musíte si je zapamtaovat. Což není easy, protože nejsou intuitivní.
Můj osobní názor je, že Samsung se snaží za každou cenu něčím odlišit, protože už SGS II není ničím výjimečný a Galaxy Note by byl jen zvětšený SGS II. Tak "vymysleli" stylus. A ještě museli na displej přidat další vrstvu. To je fakt několik kroků zpět a ještě k ničemu. Nehledě na to, že zjevně ani nedomysleli, k čemu by ten stylus měl být v telefonu dobrý.
 

YAMATO (neregistrovaný)

19.01.2012 v 23:47 | Reagovat
Marek Hajn: Promiň, ale tohle je názor "já to nevyužiji, takže je to na nic". Jestli mě z Note něco chybí, tak stylus. Já pro něj využití určitě mám, není to jen o "čmárání" (a to je samo o sobě pro mě hodně použitelná věc, kolikrát potřebuji udělat náčrtek a matlej prstem v SketchBooku), ale o podstatně lepší práci s textem, tabulkami či o lepší práci s webem.
 

Petr (neregistrovaný)

20.01.2012 v 9:02 | Reagovat
Marek Hajn: Osobně stylus používám dnes a denně a je pro mně neopomenutelnou pomůckou (excel, prezentace)
 

uni

20.01.2012 v 9:31 | Reagovat
Marek Hajn: No pokud chápu, tak má i nějaké tlačítko, tedy by mělo být schopno více úkonů, než jen na něco ukázat. Třeba vyvolávat kontextové menu, fungovat jako shift při označování textu, mazat v poznámkách, já nevím, prostě mám pocit, že to může významně zvýšit efektivitu, ale nic jsem se nedozvěděl nebo jsem úplně mimo záměry Samsungu...
 

Blesk90

20.01.2012 v 12:27 | Reagovat
uni: přesně tak, jak píšeš, nehledě na to, ze je čím dál víc app na marketu pro S-pen které rozšiřují jeho uplatnění v praktickém ovládání tel.
 

Mazec (neregistrovaný)

20.01.2012 v 18:41 | Reagovat
Marek Hajn: Pane Hajn nevím jestli jste z těch nejpovolanějších, kteří dělají recenze. Mám Note od Vánoc a jako obchodní zástupce ho využiji naplno i se Stylusem.
Není nad to, telefonovat přes sluchátko nebo přes hlasitý odposlech a psát si perem objednávku volajícího. Než bych si napsal poznámku na klávesnici - volající by asi dávno zavěsil.
Se Stylusem jde velice dobře psát, stejně jako na papír a to dokonce i malým písmem aby se do poznámky co nejvíce vlezlo.
PROČ S SEBOU NOSIT PAPÍROVÝ POZNÁMKOVÝ BLOK, KDYŽ MÁM V KAPSE TAKOVÉ ZAŘÍZENÍ.
Samsung má co nabídnout, dokonce bych řekl, že je momentálně nejlepší, včetně Stylusu. A je škoda odradit případné zájemce a pohřbít funkce Stylusu názorem jedince!
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 20:02 | Reagovat
YAMATO (neregistrovaný): Já to nevyužiju, takže podle mě a hlavně mně je to na nic.
Stylus na mě celou dobu působil, že nebyl úplně původně zamýšlen. Prostě není plnohodnotnou součástí systému. A pár aplikací, které Samsung přidal to fakt nezachrání.
Nehledě na to, že největší fail je jeho nepřesnost.
Takže ještě jednou. Podle mě je stylus obecně u dnešních moderních smartphonů k ničemu. Tím ale neříkám, že se nenajdou uživatelé, kteří ho k určitým úkonům ocení.
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 20:03 | Reagovat
uni: Stylus s tlačítkem má určitě potenciál. Ale nejdřív by se jeho využití v rámci systému muselo doladit.
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 20:12 | Reagovat
Mazec (neregistrovaný): Budeme se předhánět kdo dál dočůrá tím, kdo co dělá za povolání a kdo je větší profesionál? Měřeno tím, kdo jaké zařízení a řešení využívá? Vězte, že já se papírových poznámek zbavil už před lety a používám elektronické, synchronizované, strukturované dle projektů a řádně otagované. Trochu ubohé poměřování, nemyslíte? To, že jste obchodní zástupce nakonec taky nic neznamená. Mám kolem sebe opravdu hodně obchodních zástupců a každý má svůj unikátní způsob zapisování poznámek, práce s telefonem atp. Takže ubírat diskusi tudy mi přijde lehce mimo.
Stejně tak vůbec nic neznamená to, že máte Galaxy Note od Vánoc. Já ho měl ještě před Vánocemi.
Recenzent se málokdy ubrání subjektivním dojmům. Prostě se v recenzi objeví.
A nezlobte se na mě, ale celou dobu na mě stylus působil dost rozpačitým dojmem. Dojmem nedomyšlenosti a nedotaženosti. Můj subjektivní dojem. Máte s ním problém?
Stejně tak, jako vy si píšete poznámky během hovoru stylusem, já je psal na klávesnici. Prostě to je pro mě pohodlnější.
Každému co jeho jest. Tísíc lidí, tisíc názorů.
 

Mazec (neregistrovaný)

20.01.2012 v 22:15 | Reagovat
Marek Hajn: Můj příspěvěk se nazabýval způsobem výdělku pěněz, ale měl poukázat na využitelnost toho co vy jste odsoudil. Všechny Vaše poznámky o stylusu vnímám jako pravý opak. Vzhledem k tomu, že máte zřejmě špatnou obrazotvornost a vidím, že mě tento server nic nového nepřinese, nebudu se s Vámi dále zrdžovat.
 

Marek Hajn

21.01.2012 v 10:40 | Reagovat
Mazec (neregistrovaný): Můj příspěvek také ne. Jen jsem se zeptal, zdali se bude diskuse vyvíjet tímto směrem ;)
Moje poznámky o stylusu můžete vnímat jako pravý opak, stejně jako já ty vaše. To je normální.
Urážet se ale moc ne.
 

Hlavis (neregistrovaný)

19.01.2012 v 18:03 | Odpovědět
marcelkorv: A myslíš, že budou tyto podmínky stejné i při reklamaci přes Vodafone? Jestli to funguje takto, tak má u mě Samsung +
 

Hlavis (neregistrovaný)

19.01.2012 v 18:07 | Reagovat
Jinak v tom odkazu, který jsi sem přiložil čtu, že člověk musí dodat kompletní balení, což jsem udělal, ale paní na prodejně vyndala jen telefon a nabíječku. S tím, že zbytek si mám nechat. Doufám, že to na postupu nic nezmění.
 

marcelkorv

19.01.2012 v 18:09 | Reagovat
Nevim, ale mělo by to být stejný. vodafon je pouze prodejcem a posílá to taky do britexu a ten rozhoduje.
 

Hlavis (neregistrovaný)

19.01.2012 v 18:11 | Odpovědět
Moc ti děkuju za pozitivní zprávu, potěšilo mě to. :)
 

marcelkorv

19.01.2012 v 18:40 | Reagovat
To nevadí, balení si vemou až při případné výměně, jinak tady [odkaz] si můžeš zjistit co se s telefonem děje, jestli už u nich je, zadej do prvního políčka IMEI
 

Hlavis (neregistrovaný)

19.01.2012 v 18:48 | Reagovat
marcelkorv: Ještě jednou ti děkuju. Vím, že to bude znít asi divně. Ale co je prosímtě IMEI a kde ho najdu?
 

Hlavis (neregistrovaný)

19.01.2012 v 18:54 | Reagovat
Už jsem to zjistil. Prý se zpracovává.
 

marcelkorv

19.01.2012 v 19:12 | Reagovat
Tak to sleduj každý den, nakonec tam bude protokol, kde bude co opravili a nebo, že vrací zboží na prodejnu bez opravy k do řešení reklamace, což znamená výměnu.
 

Hlavis (neregistrovaný)

25.01.2012 v 17:39 | Reagovat
marcelkorv: Tak tam píšou, že to dnes bylo vyřešeno a že je to expedováno... Ale žádnej protokol tam neni :(
 

Balrog

19.01.2012 v 18:13 | Odpovědět
Skvělá recenze.Mám stejné pocity, jen ten stylus jsem použil asi 2x a obešel bych se bez něj.Doufám,že se to změní s příchodem Androidu 4?Jsem naprosto spokojený s výdrží baterie,jen poslední dva dny my něco vybíjí baterii a nevím co?V aktivních aplikacích mám 0
 

Marek Hajn

19.01.2012 v 22:23 | Reagovat
Děkuji.
Sdílím váš názor. Stylus je zde opravdu jen jako doplněk.
 

eis

19.01.2012 v 21:12 | Odpovědět
Dekuji za recenzi. To pomerne razatni samovypinani aplikaci jsem taky zaznamenal. Snazim se situaci resit externima killerama ale stejne neni pameti nazbyt! Je to muj prvni Samsung po rade modelu HTC. Zatim posledni model DHD mel pameti mene a i pres minimalne stejne narocne widgety nevypinal potrebne app automaticky tak casto. Note vlastnim od vanoc a jsem s nim spokojen. Jak je uvedeno v recenzi idealni mix tel a tabletu. Krom vykone herni sestavy uz doma neni potreba jine zarizeni:-).
plusy: zpracovani, velikost (pro me jen plus nemam ho primarne jako telefon), baterie, displej
minusy: malo pameti?!- dost me vytaci neustale vypinani FB a browseru ( casem ho asi vic vyladim ale stejne). Popravde ani nevim jestli mohu nastavit nevypinani zvolenych app ve vestavenem task m.
pres vykon drobne sekani v launcheru (zkuzte si vdalovat a priblizovat domaci obrazovky a to i v pripade ze je nemate precpany widgety) snad se system trochu vic optim. s ICS
 

Marek Hajn

19.01.2012 v 22:28 | Reagovat
To samovypínání apps je fakt děs. Podle mě je to vina TouchWiz, jeho přeplácanosti a neodladěnosti. Samsung už neví co by tam nacpal, místo toho, aby se zaměřil na to, aby to šlapalo bez problémů. Stejně tak ty záseky v launcheru.
Dám ruku do ohně za to, že čistý Android bude na Galaxy Note běhat jako z praku.
Není přeci normální, aby telefon s 1 GB RAM neustále vypínal aplikace, protože mu ta RAM nestačí.
Nechci být kacíř, ale tady asi opravdu platí, že Android potřebuje 4jádrový procesor a 2 GB RAM, aby běhal plynule. Což je dost tristní, ne?
 

eis

20.01.2012 v 8:44 | Reagovat
Marek Hajn: Neodladěný TW asi bude, jak říkám mám první Samsung ale dle mého názoru Sense při mnohem lepším looku šlapal lépe. Možná je na to má vliv taky veliost displeje, SII dle mých informací stejné problémy nemá. Uvidíme jak bude vypadat nadstavba v ICS ale nejspíš skončím u pure ICS.
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 20:13 | Reagovat
eis: Displej určitě hraje svoji roli, protože HW musí vykreslovat podstatně vyšší rozlišení. To se samozřejmě musí podepsat na rychlosti a baterii, pokud obě části nejdou dostatečně naddimenzovány. Baterie asi je, ale u HW si tím nejsem jist.
Sám jsem zvědav, jak bude Galaxy Note běhat s ICS. Věřím, že to bude výrazně lepší uživatelská zkušenost.
 

poterienko (neregistrovaný)

20.01.2012 v 21:19 | Reagovat
Marek Hajn: Já si dovolím reagovat na problémy s vypínáním aplikací a záseky. Myslím si, že problém vůbec není v Androidu. Problém je v optimalizaci systému.
Měl jsem HTC HD2 s naroubovaným MIUI. MIUI sice nemá v podstatě žádnou nadstavbu, ale zase HD2 má stařičký Snapdragon 1st gen. a asi 440MB RAM. Nikdy jsem se nesetkal s vypínáním používaných aplikací, pokud nebyla "přeházená" HD hrama a 20 app.
Dále tu mám denně na očích v rukách přítelkyně HTC Sensation XL. Má Snapdragon 2nd gen. (1.5Ghz- nativní frekvence CPU) a nějakých 760MB RAM, k tomu nenažrané Sense. HTC opravdu zapracovalo na optimalizaci, protože telefon je příjemně rychlý a nesetkal jsem se s nějakými záseky. Ani ty megahustopřísné animace při odemčení se nesekají, narozdíl od obyč. Sensationu s kterým jsem si hrál u Kyslíka.

A co z toho? Pokud si člověk naroubuje do Note ROMku z XDA, bude to mít asi rychlé jak Veyron, ale Samsung opět zklamal.
V létě jsem si hrál v prodejně Samsungu v Brněnské Olympii s SGSII. Vlezl jsem do kontaktů, stiskl tlačítko Home a...? Nic. Telefonu trvalo asi 2 vteřiny, než se vrátil na domovskou obrazovku. Nechápu, jak si Samsung mohl dovolit dát takto nevyladěný model na prezentaci na prodejnu.
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 22:12 | Reagovat
poterienko (neregistrovaný): Tak to bohužel je. Myslím si, že Samsung si s odladěním TouchWiz zrovna nedělá hlavu. Což fakt nechápu.
 

hoktar (neregistrovaný)

19.01.2012 v 22:19 | Odpovědět
Zdravim,
Hezka recenze, ikdyz bych mel nejake vitky. Ale nejde se zavdecit vsem ze?
Me by zajimalo to pouzdro a led. Co maji spolecneho?
Napada me jen to ze se nevejde do dirky na sluchatko. Ikdyz by sla zvetsit a led by mohla byt skryta pod sitkou repro (hd2).
Diky a oml se za natvrdllost.
 

Marek Hajn

19.01.2012 v 22:24 | Reagovat
Děkuji. Pokud vám v recenzi něco chybí, ptejte se, dokud mám telefon v hlavě.
Galaxy Note LED diodu nemá, takže nevím na co přesně se ptáte.
 

Jochen (neregistrovaný)

21.01.2012 v 13:40 | Reagovat
Vítky? Víííítkovice!
 

Balrog

19.01.2012 v 22:35 | Odpovědět
nechápu proč tam LED neni když u Nexusu to šlo?Jen se chci zeptat na to pouzdro: Když se zacvakává místo zadního krytu na pacičky neni možnost jejich vylomení při nešetrném zacházení?díky
 

Marek Hajn

19.01.2012 v 23:11 | Reagovat
Tezko rict, proc LED nedali.
Pacicky vylamete na zadni strane pouzdra stejne jako na standardnim krytu. Jen to chce hrubou silu.
 

zpev

19.01.2012 v 23:16 | Odpovědět
Zdravíčko,
povedená recenze, já jsem s Notem nadmíru spokojen využívám ho jak tablet dělám na něm objednávky a to pero je super. No ostatně kvůli němu jsem Nota pořídil.
 

Marek Hajn

19.01.2012 v 23:22 | Reagovat
Dekuji za pochvalu ;)
 

Hicks (neregistrovaný)

20.01.2012 v 0:45 | Odpovědět
Nechápu, proč ho ještě nedali do katalogu mobilů na Mobilmanii..
 

Jiří Hrma

20.01.2012 v 13:03 | Reagovat
To bohužel na SmartManii neovlivníme, fungujeme zcela samostatně a odděleně :)
 

poterienko (neregistrovaný)

20.01.2012 v 21:20 | Reagovat
Holt Note překonal jejich inteligenci :D. Nevědí, zda je to mobil nebo tablet....
 

Hicks (neregistrovaný)

22.01.2012 v 20:36 | Reagovat
Jiří Hrma: Mea Culpa, myslel jsem, že patříte pod Mobilmanii a s autorským týmem MM spolupracujete..
 

Hana Došková (neregistrovaný)

20.01.2012 v 1:40 | Odpovědět
Děkuji za recenzi. Moc přínosná pro mě nebyla, protože už mám bílého Nota doma asi 14 dní. Jsem s ním nadmíru spokojená. S jeho velikostí problémů nemám, vejde se všude kam potřebuji(většinou kapsy). V ruce z něj mám lepší dojem než např. z Galaxy S II nebo HTC Sensation. Na Nota se těším od doby co jsem dala pryč Dell Streak 5 a koupila jsem si Galaxy S II a později HTC Sensation. Na Notu mi asi nejvíce chybí spoušť fotoaparátu, protože mám malé dítě a tak fotím jako o závod. Fotím každou blbost. S fotkami jsem velmi spokojená a s videem také. Co mě štve, že se nedají senzorová tlačítka ovládat stylusem. To přehmatávání, když si kreslíte nebo děláte něco se stylusem je opravdu blbé. Dioda mi chybí, ale dá se to bez ní přežít. Multitasking moc nepoužívám, takže automatické ukončování aplikací nijak nevnímám. Ničeho jsem si zatím nevšimla. Koupila jsem si ten HDMI ocásek od Samsungu k TV (původně to je na Galaxy S II, ale funguje to i s Notem)a je to vcelku pohodlné. Jen mi vadí, že musí být připojena zároveň i nabíječka. Ta mě celkem limituje, že musím sedět blízko TV a koukejte nebo surfujte pohodlně asi metr a půl od TV(nevím jestli se dá koupit delší microUSB kabel k nabíjení). Co mi ještě chybí na Notu je poutko na zavěšení na šňůrku na zápěstí nebo na krk. Mám strach, že by mi Nota někdo mohl snadno vytrhnout z ruky v MHD nebo někde ve městě. Libuji si ve widgetech, takže mi jede Fancy widget s hodinami a počasím, ale nastavenými tak aby se mi aktualizovali jenom když odemču mobil, pak tam mám stejně jako fancy widget nastaven i Social Hub s Twittrem a Facebookem a taky jeden widget s kalendářem od samsungu. Hodně volám, cca. hodinu denně a napíšu tak 10 sms. Poslouchám hudbu před spaním asi hodinu a surfuju. Prolítnu tak 4x denně statusy twitru a facebooku a přečtu mobilmanii a jiné technické webíky s androidem a o dětech. Sem tam nějaká ta hra tak možná 10 minut denně. No vstávám kolem 8 hod. a mobil odpojuji od nabíječky a večer jdu spát kolem 2 hod. ranní další den. Ještě jsem zapoměla, že fotím i se zachytáváním polohy a to tak 35 fotek denně a sem tam nějaké to video většinou v HD, aby nebylo obrovské. Občas ještě upload těch nej fotek na FB. Přijde mi tak 10 e-mailů a odešlu tak 5 denně. Takže mobil vydrží celkem hodně. Pokud,ale jedeme k rodičům a já zapnu na hodinu GPS, musím na nabíječku mnohem dříve. Nabíječku do auta mám, ale vetšinou ji někde zapomeneme nebo ji má někdo půjčenou z rodiny. Líbí se mi, že dám s notem úplně s přehledem celý nabitý den. Jiné telefony vydržely půl dne a pak jsem letěla pro druhou baterii a střídala. Nota miluji a věřím, že jedině ten mě vyléčí z mého častého střídání mobilů.
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 20:28 | Reagovat
Já děkuji za názor dalšího uživatele. Je dobré vědět, jakým způsobem lidé telefony používají.
Důležité je, že jste s telefonem spokojená.
 

PEPE86CZ (neregistrovaný)

20.01.2012 v 2:38 | Odpovědět
Tak to je pěkná s prominutím volovina, že tužtička je na nic. Měl jsem půl roku S2, kterou mi ukradli. Tak jsem se rozhodoval mezi Notem, Nexusem. Vyhrál note a nelituju. Nejdřív, když to paní vyndala z krabice tak jsem myslel, že mě trefí z té velikosti. Už jsem si říkál, že si ho asi nevezmu, ale pak si říkám, že to přece jenom má něco do sebe a už ho mám 2. týden a maximální spokojenost. Ani ta velikost mi nepřijde tak hrozná, někdy mám pocit, že mám pořád S2. Jinak já tužtičku používám pořád, protože jsem obchodník s realitama. A vyfotím si třeba pozemky a napíšu s k něm čísla parcel a kam až co sahá, dále když potřebuju něco někomu vysvětlit tak mu to pošlu taky po zásahu stylusu. PAk například si vyfotím něco co potřebuju nechat změřit a rovnou si tam zapíšu míry. Dělat si poznámky je taky paráda. No prostě pro mě je Note nejlepší telefon. Nemusíte mít stejný názor, ale já si ho prostě zamiloval. Jinak jsem čekal na Galaxy 3 a tědka vím, že si pořídím nástupce Noteho.
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 20:16 | Reagovat
Já vám tohle samozřejmě neberu. Dovedu si představit, že jsou určité profese, kde se stylus může hodit. Ne, že ne.
Jediné co tvrdím je, že stylus v této podobě, resp. SW výbavě, kterou Galaxy Note disponuje, není zárukou kdoví jaké efektivnosti práce s telefonem.
Každý si najde tu svoji cestu.
Z mého pohledu je ale stylus jen doplněk, který určitým způsobem telefon dotváří, ale rozhodně si s ním Samsung mohl dát podstatně víc práce.
 

PEPE86CZ (neregistrovaný)

21.01.2012 v 2:08 | Reagovat
Marek Hajn: Ale mě nenapadá co ještě víc by tam Samsung mohl přidat se stylusem, mně přijde, že je všechno tak jak má být. Nebo co Vy myslíte, že postrádá?
 

Marek Hajn

21.01.2012 v 10:50 | Reagovat
PEPE86CZ (neregistrovaný): Budu se v podstatě opakovat, tak mě omluvte.
Stylus je zatím hodně nepřesný. Moje zkušenost je 0,5-1 mm. Někdo dokonce psal o 3 mm. To je docela tragédie a doufejme, že ICS tento nedostatek vyřeší.
Aplikace pro poznámky je hodně jednoduchá a nenabízí žádné pokročilejší funkce (třídění, tagy).
Málování je díky popsané nepřesnosti složité. Ale byl jsem nařčen, že lidi si na telefonu nemalují, takže to nebudu brát jako neduh :)
Není vyřešeno ovládání dotykových tlačítek, takže uživatel musí přehmatávat. To mi hodně vadilo.
Stylus sám o sobě a v kombinaci s tlačítkem umí gesta, ale nepřijdou mi intuitivní, takže si je uživatel musí zapamatovat a stejně si nezapamatuje všechny. A tady už se uživatel přizpůsobuje telefonu, a to mi vážně vadí. Hlavně u gest, které mám vážně rád, protože dokáže perfektně nahradit jakákoli tlačítka.
Až budeš app, která umožní definování vlastních gest, bude to super.
Všechny ostatní apps jsou stejné jako pro ovládání prsty a v tu chvíli nevidím přínos stylusu, protože ovládání prsty je prostě pohodlnější, zvlášť když jsou aplikace tak uzpůsobené.
Neříkám, že stylus je obecně špatný. Jen dle mého soudu vyžaduje bězší podporu a na něj více zaměřené aplikace. Chce to čas a pokud se tomu bude Samsung věnovat, mohlo by se z něj stát velmi užitečné a efektivní zařízení. Jenže jak už jsem psal, nevěřím, že se tomu bude Samsung dál věnovat. Z mého pohledu je stylus u Galaxy Note jen marketingová snaha jak telefon ještě více odlišit od SGS II.

Nicméně uvedené jsou moje subjektivní dojmy a nikde jsem nepsal, že je to takto dogmaticky dáno, jak si někteří vysvětlili a začali mi to vyčítat a optimálně se i urazili ;)
 

Bosto2 (neregistrovaný)

20.01.2012 v 7:08 | Odpovědět
Můj Note má jen 800MB ram, jak je to možné? Všude se píše že má 1GB ale mě to ukazuje jen 800MB.
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 20:17 | Reagovat
Těch 200 MB podlě me sžere OS. 800 MB je vyhrazeno je pro aplikace.
 

kome

20.01.2012 v 8:08 | Odpovědět
Tech 800 MB je volna pamet pro aplikace. Tech 200MB sezere samotny system a v task manageru se nezobrazuje
 

kome

20.01.2012 v 8:10 | Odpovědět
Ja pouzivam LPP a bzdy mam z tech 800MP jeste tak 300 volnych i pres to ,ze mi bezi nekolik aplikaci a presto mi to treba prohlizec po nejake dobe shodi.
 

pavel (neregistrovaný)

20.01.2012 v 8:55 | Odpovědět
Zatím je stylus nepoužitelný - "kreslí" klidně až 3 mm od hrotu, záleží na jeho náklonu. Na kreslení neexistuje rozumná aplikace, všechny stávající buď neumí přítlak, nebo jsou nepoužitelné ovládáním a navíc jsou nehorázně pomalé, čára má zpoždění, je kostrbatá apod. Kromě toho celý Note oproti S II docela často laguje. Snad se to zlepší s příchodem ICS.
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 20:18 | Reagovat
S tím co píšete musím souhlasit.
Stylus je nepřesný a aplikace s ním pracující jsou zatím pomalé.
 

Petr (neregistrovaný)

20.01.2012 v 9:04 | Odpovědět
Moc krásná recenze opravdu se mi líbila sám galaxy note vlastním někdy od poloviny prosince a zhruba poslední dva dny pozoruji nadměrné vybíjení baterie nechápu oč jde, telefon sem nabil ve středu večer do 100% a šel spát na mobilu byl zapnutý pouze budík a nic jiného všechny aplikace 0 jas na minimum wifi vypnuté prostě vše vypnuté ráno mě telefon vzbudí mrknu na něj a baterky je 89% před tím pár dní to bylo úplně stejně dal jsem ho nabíjet ráno měl vzbudil a někdy měl pořád 100% a minimálně se mi stalo 99% nebo 98% ale nikdy ne 89% stejně tak i dnes v noci měl 42% ráno se vzbudím a má 25%, ted sem v práci je 9:01 a mobil má 14% baterie. Jeho výdž v tuto chvíli je 1 den a 11 hodin.
Pro jistotu sem napíšu i využitá baterie: OS Android 84%, Displej 8%, V pohotovostním režimu 3%, Nečinný telefon 2% a Systém Android 2%.
Jediné co jsem si za ty dva dny nainstaloval, byly aplikace organizer widget a extended controls ani u jedné aplikace uživatelé nadměrné vybíjení nepíší, prosím o pomoc díky
 

marcelkorv

20.01.2012 v 9:49 | Reagovat
os android 84%, tam máš problém, já mám 9%. Co se s tim dá dělat ti musí poradit někdo jiný.
 

JIRKA (neregistrovaný)

20.01.2012 v 9:58 | Reagovat
Řešil jsem stejný problém, a pomohlo mi telefon po odpojení z nabíječky vypnout a zapnout. Spotřeba během noci se pak vrátila k cca 2% kapacity baterie (se zapnutým režimem letadlo).
 

Petr (neregistrovaný)

20.01.2012 v 10:05 | Reagovat
JIRKA (neregistrovaný): Dobře díky zkusím to, já třeba na noc nikdy režim letadlo neměl a mobil mi přes noc dejme tomu od 22:00 do 7:00 nesežral ani jedno procento, samozřejmě jak sem vypnul budík tak to spadlo o to jedno procento na 99% ale i tak sem tak ejště před týdnem měl naprosto úžasnou výdrž a ted je ze mě hromádka neštěstí potřebuju vyhmátnou tu aplikaci co tak žere protože ve spištěných službách prostě není a všechno mám na minimu, jas i wifi a 3g mám vypnuté, neporadíte nějakou app co by mi zjistila toho žrouta?
 

JIRKA (neregistrovaný)

20.01.2012 v 10:26 | Reagovat
Petr (neregistrovaný): No, aplikaci co by toho žrouta energie odhalila sice neporadím, ale s tím restartem po nabíjení bych to rozhodně zkusil. Note mi s mým způsobem používání vydrží téměř 5 dní, ale jak píšeš, časem začala spotřeba narůstat...za noc i s režimem letadlo ubylo třeba i 15%, a přes den jsem se nestačil divit, jak je telefon najednou nenažraný. Napadlo mě ale po nabití udělat restart - a paráda, spotřeba je přesně taková jaká bývala.
 

kome

20.01.2012 v 10:45 | Reagovat
marcelkorv: tahle informace je hodne zavisla na uzivani pristroje. 84% vypada na nekoho kdo napise par sms a obcas si zavola.
 

Petr (neregistrovaný)

20.01.2012 v 10:47 | Reagovat
kome: To je sice pravda ale i při tomhle stavu se mi přece mobil nevybije za 1 den 10 hodin když dřív mi vydržel i 4 dny i při vyšším využití
 

kome

20.01.2012 v 12:33 | Reagovat
Petr (neregistrovaný): To je opravdu malo, snad tomu pomuze to vypnuti a zapnuti po nabiti.
 

Pokinator (neregistrovaný)

20.01.2012 v 16:18 | Reagovat
kome: řeším stejný problém s výdrží, nyní sem nabil a zkusím provést restart a uvidíme. Už den si sepisuji, jak rychle mizí baterka, a jaké programy po určitou dobu používám + zapnutý juice defender ultimate, tak uvidím, jestli restart pomůže k lepším výsledkům...
 

Petr (neregistrovaný)

20.01.2012 v 17:57 | Reagovat
Pokinator (neregistrovaný): Kdyžtak mi sem prosím napiš čím to bylo abych věděl taky :-)
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 20:21 | Reagovat
2Petr: Děkuji za pochvalu.
To vybíjení je vážně zvláštní. Hlavne využití ze strany Androidu. Upřímně, pokud se to stalo z ničeho nic, já osobně bych volil hard reset, pokud nepomůže soft reset. Je to sice nepříjemné a nepopulární řešení, ale pokdu to pomůže, tak rozhodně lepší, než takhle rychlé vybíjení. Otázkou je, jestli to pomůže.
 

Pokinator (neregistrovaný)

21.01.2012 v 1:46 | Reagovat
Petr (neregistrovaný): Určitě dám vědět, a rovnou když vidím jak je tady aktivní vlákno, tak se zeptám, jestli někdo zakupoval mobil u Vodafone, a už se mu nabídla aktualizace firmware na KL7? díky!
 

Petr (neregistrovaný)

21.01.2012 v 10:11 | Reagovat
Marek Hajn: O téhle možnosti samozřejmě vím, ale rozhodně jí nejsem nakloněn, k čmu bych si kupoval mobil za 15 tyček a po měsíci jej musel takhle trápit resetama a podobně neexistuje špíš nějakej prográměk na zjištění toho co mi tak užírá baterku? Díky
 

Petr (neregistrovaný)

21.01.2012 v 10:12 | Reagovat
Pokinator (neregistrovaný): Já tedy mobil od vodafone nemám, kupoval sem ho od CZC, ale co mi přišlo opravdu zvláštní byla při prvním prohlížení internetu domovská stránka vodafone a aktualizaci sem ještě nedostal také
 

Petr (neregistrovaný)

21.01.2012 v 10:47 | Reagovat
Marek Hajn: Tak jsem zjistil že nějaká aplikace na pozadí mi při zamknutém telefonu ho probouzí a žere tu baterku, ted už jenom přijít na to která to je aplikace a zrušit jí to
 

Marek Hajn

21.01.2012 v 10:56 | Reagovat
Petr (neregistrovaný): Je to nepříjemné, to chápu. Ale on mohdy jeden HR vyřeší víc než zdlouhavé bádání kde je chybka. App na monitoring baterky a jejího využití jsem v nějakém Androidu měl, ale za bohu ji nemůžu nikde najít. Ještě budu hledat a dám vědět.
To by me zajímalo, která app vám v tom dělá takovej nepořádek.
 

Petr (neregistrovaný)

21.01.2012 v 11:20 | Reagovat
Marek Hajn: Tak začalo mi to dělat v poslední době z asi někdy ze začátku tohohle týdne a to sem nainstaloval pouze aplikace organizer widget a předevčírem extended controls, ale myslím si že ten extended controls to nebude protože už mi baterka blba při instalaci této aplikace. U organizer widgetu sem měl podezření na velmi častou synchronizaci widgetu s kalendářem hovory a smskami mám jich požehnaně tak sem myslel že kontroluje často jestli něco nepřišlo a pak to takhle probouzí systém z režimu spánku, odstranil sem widget ale nepomohlo to
 

Pokinator (neregistrovaný)

21.01.2012 v 19:04 | Reagovat
Petr (neregistrovaný): No co se týče domovské stránky vodafone, tu prej mají i Ti co kupovali tel u sunnysoftu, no nejspíš napíšu do VF, kdy se hodlají vypustit firware do světa, ostatní ho už mají( nejspíš dovoz z Německa?) jinak telefon po restartu se docela drží. Stále sepisuji průběh, od včerejšího nabití cca 26 hodin je baterka na 45 procentech, jen mě zaráží, že při prohlížení webu a poslání tří smsek mi za 35 min. užívání ubylo 15% baterky. Ještě jedna zajímavost proces Kernell mi užírá podle battery widgetu 30-40% ...
 

vlado (neregistrovaný)

21.01.2012 v 20:44 | Reagovat
Na sledovanie cinnosti systemu odporucam aplikaciu Betterbatterystats ODKAZ Na XDA sa da najst zadarmo...
Ja som s vydrzou mojho SGN maximalne spokojny.:D
ODKAZ
 

Petr (neregistrovaný)

22.01.2012 v 20:26 | Reagovat
Tak k dnešnímu dni jsem vyzkoušel radu nabít naplno a restartovat mobil tato možnost bohužel nezabrala, mrknul sem se tedy do spuštěných služeb a hledte co tam bylo služba organizer widgetu který na ploše už dávno nebyl, tento widget je zákeřný hnusák co vám probouzí systém i při vypnutém displeji pokud ho máte na mobilu ihned ho vymažte jakmile sem ho vymazal ve statystykách se mi android vždy probudil až při rožnutí displeje tyto dve linky souhlasily, ihned sem se šel podívat k tátovi na mobil on mi organizer widget totiž poradil a hleďte měl probuzený telefon i při vypnutém displeji jenomže jemu tu baterku neužíral tolik protože si smsky pečlivě maže :-) tudíž mu widget nesynchronizoval nic to je co? Organizer widget je fuj fuj fuj až na to že je velmi krásný je naprosto k ničemu, děkuji všem za pomoc
 

Pokinator (neregistrovaný)

23.01.2012 v 0:55 | Reagovat
Petr (neregistrovaný): Takže problém vyřešen? Já musím říct, že při normálním užívání se dostanu max na dva dny při zapnutém juice defendru, teď zkouším telefon když je juice vyplej a baterka mizí rychleji...:/ PS. je normální aby za 30 minut když si s mobilem hraju, (FB messenger, facebook, dolphin browser) ubylo 8-12% baterie?
 

Petr (neregistrovaný)

23.01.2012 v 8:50 | Reagovat
Pokinator (neregistrovaný): Ano u mě problém vyřešen, když sem šel dnes večer kolem 11 spát tak měl mobil 80% baterky, ráno v 6:30 měl 76% takže pohoda. Jinak mě by mobil při naprostém nepoužívání občasných smskách a raním buzení vydržel klidně i týden si troufám tvrdit, jenže k čemu by mi pak byl takový mobil za 15 kdybych ho nevyužil při časném používání se taky dostávám něco kolem dvou dnů a kousek a juice defender tedy nepoužívám ani jiné úsporné režimy. Já si myslím že pokud nečistíte běžící programy jas je na jiné úrovni než na minimu tak určitě těch 8-12% není problém včera sem hrál hru sprinkle a asi za 20 - 30 minut nejsem si jistý mi zmizela baterka o 10% takže žádný strach a jas sem měl přitom na minimu
 

Pokinator (neregistrovaný)

23.01.2012 v 14:34 | Reagovat
Petr (neregistrovaný): Dobře, tak budu doufat, že výdrž je ok, při normální používání tel vydrží cca 28 hodin, se zapnutým defenderem cca 45 hodin, víc ani prd, při 10% nabíjím...chtěl bych se dostat aspoň na tři dny, ale je pravda, že člověk si s telefonem furt hraje, takže to je nemožné :) Aspoň, že Váš problém je vyřešen, teď vím co určitě neinstalovat :))
 

Petr (neregistrovaný)

23.01.2012 v 20:51 | Reagovat
Pokinator (neregistrovaný): Tak s tou výdrží pokud na mobilu pořád něco děláte vůbec nemějte starost. Já se dostal nejvíc na 4 dny a to sem omezil používání opravdu hodně a už mě svrběly ruce, při naprostém nepoužívání jen občas nějaký hovor nebo sms si troufám tvrdit že mobil vydrží i týden bez nabití ale k čemu potom takový mobil že
 

bejbif (neregistrovaný)

20.01.2012 v 13:43 | Odpovědět
Pozde, ale prece ... zarizeni typu Samsung Galaxy Not mam doma kousek pres rok. Jmenuje se Dell Streak a jedine, co mu chybi, je touch-pen.
Nejak nerozumim tomu nadseni nad zarizenim s takovym spozdenim ...
 

kome

20.01.2012 v 14:02 | Reagovat
Streak byl zabit samotnym Dellem,
 

bejbif (neregistrovaný)

20.01.2012 v 14:09 | Reagovat
Smim se zeptat proc? Ten muj tak nevypada docela zive :-D
 

uni

20.01.2012 v 15:01 | Reagovat
bejbif (neregistrovaný): Tak Note dává smysl více s aktualizací ICS, kdy dojde k několika významných posunům, nikoli jako nyní jak říkáš, prakticky jen rozlišení.
 

bejbif (neregistrovaný)

20.01.2012 v 15:35 | Reagovat
... spis ne, kazda aktualizace je desnej opruz. Znova root, znova odinstalovat nesmysly (Gmail, Google maps, FaceBook, Twitter), pulka Widgetu prestane fungovat, nainstalovat Total Commandera, zbavit se novyho Marketu a ladit ... ladit ... ladit
 

uni

20.01.2012 v 15:45 | Reagovat
bejbif (neregistrovaný): Tak já mluvím o oficiálních distribucích, rootování je sice fajn, ale na tom se nedá stavět diskuse kolem platformy Android, to je přeci jen velice minoritní záležitost. Jinak ano, přesně jak píšeš. Ale dvojjádro, akcelerace pomocí GPU, fullHD video, schopnější základní widgety/plocha, to už jsou hmatatelná upgrade ze staršího železa.
 

bejbif (neregistrovaný)

20.01.2012 v 16:23 | Reagovat
Telefon pro lamy, je starej par let ... jmenuje se iPhone.
 

uni

20.01.2012 v 16:25 | Reagovat
bejbif (neregistrovaný): Reakce na?
 

kome

20.01.2012 v 18:57 | Reagovat
bejbif (neregistrovaný): Tim jak se měl zpočátku k aktualizacim, Stage UI, které bylo zoufale pomalé a taky samotnou propagaci streaka, která nebyla vlastně žádná. Meho streaka nini s radostí používá muj bratr, byl jsem s ním spokojený, ale note nabízí víc.
 

bejbif (neregistrovaný)

21.01.2012 v 17:57 | Reagovat
Pri srovnani device a jeho softwarove vybavy se dostavame na pole iPhone. Android je vzdy pain, takze je treba vybirat device, tak jako u PC ...

Ano, tady ma Touch velikosti displeje, rozlisenim, baterkou a predevsim perem (ktere ho dostava do jine dimeze), navrch.

Ovsem nic noveho pod sluncem ... prekvapeni neni na miste! koncept stary pres rok.
Samsung zde rozhodne neni prukopnik!, spis prebira jiz davno objevene (a pouzivane) a dotahuje, vylepsuje na dnesni moznosti ... coz je skvele (ne novatorske).
 

PM (neregistrovaný)

20.01.2012 v 13:56 | Odpovědět
Zdravím, mám ho objednaný, dotaz na 2 věci. Galaxy S i9000 mám necelý rok, loupe se rámeček, imitace kovu (telefon mi neupad, není mechanicky poškozený), je zde nárok na reklamaci? V tomhle stavu je neprodejný. Jak je to s kvalitou Notu? Stejný rámeček, zadní kryt mě taky děsí
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 20:23 | Reagovat
Reklamaci bych zkusil, ale nedělal bych si žádné větší nadějě.
Galaxy Note je opravdu příkladně zpracovaný a troufám si tvrdit, že rámeček vydrží.
Zadní kryt, ač nevypadá nijak bytelně, na svém místě drží opravdu pevně a zvládné i hrubší zacházení. Nemusíte se bát.
 

bejbif (neregistrovaný)

21.01.2012 v 17:56 | Reagovat
Pri srovnani device a jeho softwarove vybavy se dostavame na pole iPhone. Android je vzdy pain, takze je treba vybirat device, tak jako u PC ...

Ano, tady ma Touch velikosti displeje, rozlisenim, baterkou a predevsim perem (ktere ho dostava do jine dimeze), navrch.

Ovsem nic noveho pod sluncem ... prekvapeni neni na miste! koncept stary pres rok.
Samsung zde rozhodne neni prukopnik!, spis prebira jiz davno objevene (a pouzivane) a dotahuje, vylepsuje na dnesni moznosti ... coz je skvele (ne novatorske).
 

hipisko

20.01.2012 v 16:02 | Odpovědět
taka zaujimavost,,,,,,ked chcete urobit screenshot, tak nemusite vytahovat stylus, staci ked bokom ruky prejdete po obrazovke zlava doprava (alebo naopak), rovnako, ako keby ste chceli z telefonu zhrnut omrvinky. Je to jednoduche a rychle riesenie.
 

uni

20.01.2012 v 16:12 | Reagovat
Zajímavé, bylo by možné, než "bok ruky" určit, kolikomultitouch je na to potřeba? Tipuji, že 3 prsty by měli stačit.
 

marcelkorv

20.01.2012 v 17:01 | Reagovat
uni: Tak to je hustý, na to bych ani nepřišel, jde to pouze bokem ruky, ani 3,4,5 prstů na to nestačí.
 

Marek Hajn

20.01.2012 v 20:23 | Reagovat
Paráda. Díky za tip. O tomhle jsem nevěděl a nikde jsem nenašel žádnou zmínku.
 

kome

20.01.2012 v 21:51 | Reagovat
Marek Hajn: Tahle informace je v nahoru napsána
 

kome

20.01.2012 v 22:05 | Reagovat
v návodu :-)
 

sam (neregistrovaný)

21.01.2012 v 9:35 | Odpovědět
Může mi někdo z majitelů či recenzent sdělit, jestli jde stylusem udělat tečka? Např. na i, j, nebo čerchovaná čára? Ale opravdu tečka, ne malinkaté kolečko nebo čárečka! Až to bude nějaký android umět, hned ho koupím :-).
 

kejvacipes (neregistrovaný)

21.01.2012 v 10:55 | Odpovědět
Pane Hajne, recenze je pěkná, ale v reakci na (trošku útočnějšího) Mazce jste se projevil poněkud nervózně. Zbytečně.
Jsem uživatel Nokie E90 a přemýšlím o koupi Notu, hodně se mi líbí, mám tyto otázky na kolegy:
- jak je to s češtinou? je zcela bez omezení?
- lze Note použít jako modem? (přes jeho připojení se s notebookem dostat třeba do internetového bankovnictví? radši bych samozřejmě šel do internetového bankivnictví přímo s Notem, ale některé banky např. Android do svého internetového bankovnictví napřímo zatím nepouštějí)
- navigace: je možná jen asistovaná GPS? navigace mimo ČR by se tak dost prodražila, ne?
Díky
 

Marek Hajn

21.01.2012 v 11:03 | Reagovat
Občas se nechám trochu vyprovokovat. Jsem od přírody cholerik. Ostatním se omlouvám.

Ad čeština: V celém Galaxy Note je bez omezení. Nemluvím o kvalitě lokalizace. Občas se najdou chybky nebo špatně přeložené výrazy.
Jen app na hlasové ovládání od Googlu je anglicky a češtinu nepodporuje.
Ad modem: Galaxy Note umí tethering, takže ho lze použít jako přístupový bod k netu pro jiná zařízení.
Ad navigace: Jestli lze A-GPS vypnout, se přiznám nevím. Nezkoumal jsem to v nastavení, ale pravdou je, že v zahraničí to při absenci datového roamingu může být problém. Zkusím to ještě zjistit.
 

kome

21.01.2012 v 11:50 | Odpovědět
A-gps je možné vypnout. Ja se na note pres operu dostanu do internetového bankovnictví české spořitelny ,unicredit bank a mbank.
 

sam (neregistrovaný)

21.01.2012 v 12:22 | Odpovědět
Pane Hajne, prosím pěkně, jde udělat ta tečka? Opravdu mě to zajímá, na SGS2 ani SGT to opravdu nejde a řeknu vám moc mily to vadí. Děkuji.
 

Marek Hajn

21.01.2012 v 13:14 | Reagovat
Mohu vědět, o jaké tečce je řeč? Jsem trochu mimo obraz. Díky.
 

Jochen (neregistrovaný)

21.01.2012 v 13:44 | Reagovat
Marek Hajn: Namalovat tecka stylusem. Nikoli carecka, ale skutecne tecka teckata. Uprimne by me to take zajimalo.
 

marcelkorv

21.01.2012 v 17:25 | Reagovat
Jochen (neregistrovaný): Tak tečka normálně udělat jde, speciálně pro vás jsem natočil video, ta první se mi smekla, reaguje to i na tlak, čím silněji ťuknete, tím je tečka výraznější. Zde je video [odkaz]
 

Jochen (neregistrovaný)

24.01.2012 v 14:20 | Reagovat
marcelkorv: Super. Díky moc.
 

sam (neregistrovaný)

21.01.2012 v 22:00 | Odpovědět
Díky moc, video je fakt přesvědčivé. Na SGTablet ji neudělám, kdybych se zbláznil. Vidím v tom hlavní přínos Note. Při kreslení různých technických náčrtů to jinak totiž dost chybí. Ještě jednou díky.
 

marcelkorv

21.01.2012 v 22:26 | Reagovat
Není vůbec zač, jak je možný, že jí na tom tabletu neuděláš, mně to jde v pohodě, ale ten stylus z nota na tom nefunguje, tak že ukázka prstem, VIDEO [odkaz]
 

dim (neregistrovaný)

22.01.2012 v 7:49 | Odpovědět
a to je na tabletu? Myslím, že se právě tím Note liší, že umí i tečku. Anebo jsem blbej a dělám něco špatně. V jakým prg to maluješ? Já to zkouším např. v "PencilBox", ale nejde to i jinde. Mám Samsung Galaxy tab, zkouším to stylusem Samsung i prstem a nic NIC.
 

marcelkorv

22.01.2012 v 9:08 | Odpovědět
V tom programu, co je tam od samsungu, jmenuje se PEN memo, mám galaxy tab 10.1 wifiV
 

marcelkorv

22.01.2012 v 9:14 | Odpovědět
Aha, teď jsem stáhl ten pencil box a tam to fakt nejde.
 

marcelkorv

22.01.2012 v 9:17 | Odpovědět
Stáhl jsem pencil box i do noteho a tam ta tečka prstem taky nejde, ale stylusem jo.W
 

Daniel (neregistrovaný)

22.01.2012 v 15:08 | Odpovědět
Jak je to prosim s aplikaci Deník. Tedy přesněji - lze záznamy z ní exportovat? A pokud ano - v jakem formátu? Děkuji.
 

Mifi

24.01.2012 v 0:42 | Odpovědět
Pravda..v Androidech se moc neorientuji, ale zdá se mě to dost peněz? není lepší podstatně levnější galaxy tab. plus?? Přiznám se, že to tom tabletu přemýšlím, jako po první Androidu..potřebuji volat, připojit se i na cestách alespoň přes EDGE (nejenom být odkázaný na Wifi)a tím pádem velký dispej.Note má sice už slušný, ale 7" je 7" :-)Je mezi těmito přístroji nějaký větší rozdíl? dík za radu..MifiKladno@seznam.cz
 

kome

24.01.2012 v 9:10 | Odpovědět
Hlavní rozdíl je velikost, 7 palců je prostě pohodlnejsich. Ale do kapsy to dat nejde ,kdežto note ano. Note se da používat jako primární zařízení na volání. Tab je zase lepší na mail a prohlížení. Samsung mohl u note trochu víc přizpůsobit aplikace rozlišení a velikosti dispeje, podle me se u nej hodně plitva místem.
 

Deivo (neregistrovaný)

6.02.2012 v 23:45 | Odpovědět
Note mam od Vianoc. Prechadzal som z WM, takze musim povedat ze spokojnost. Je to moj prvy Android. Co mi zatial vadi:
1. Raz za cas prestanu uplne reagovat senzorove tlacitka. Pomoze len vypnut/zapnut cely NOTE. Skusal som vypozorovat ci nerobi problem nejaka aplikacia. Vypozoroval som, ze sa to stava ked sa v tom informacnom okne co sa stahuje dole (roletka) objavi nejake reklamne info z marketu alebo take nieco...
2. Dielenske spracovanie - mam ho ako pracovny nastroj a nesetrim ho. Mam dojem ze sa "kruti" do stran. Pri premackani vrze. Nieje uplne pevny a nosenie v kapse nohavic tomu nepomaha. Ciastocne vyriesene silikonovym puzdrom...
 

VALDA (neregistrovaný)

21.02.2012 v 10:59 | Odpovědět
Můžete mi prosím někdo poradit jakým postupem lze nahrát cca 8 GB souborů xls, doc, pdf a jpg z PC na sd kartu?
Skro mám zatim chuť konstatova zlatá, zdvořilá Mlokia N90
 

lafi (neregistrovaný)

22.02.2012 v 10:11 | Odpovědět
Zdravim. Nota mam cca tyden a musim rict, ze velikost zarizeni se velice rychle vzila a telefon uz mi nejak vyrazne velky neprijde. Velice chvalim klavesnici, protoze velikostne je to konecne me vyhovujici narozdil treba od nexusu s. Telefon mam tak z 80 jako zarizeni na net, text komunikaci atd. Volani je spise okrajove. Proto jsem note bral a nemuzu si ho vynachvalit. Pokud bych s pristrojem 80% casu volal, asi bych hledal neco jineho. Tot je spis komunikator nez telefon.
 

TomasM

7.03.2012 v 12:35 | Odpovědět
Zdravim, Nota pouzivam asi tyden, na velikost si asi zvyknu ale trapi me caste vypadavani Bluetooth spojeni s handsfree, temer vzdy, kdyz mi vola nekdo dalsi tak spojeni spadne, da se behem hovoru opet nahodit ale je trochu vopruz ... taky ne vzdy funguje automaticke propojeni zarizeni, restart headsetu to vetsinou napravi ... mam Jabra BT530 - u HTC Sensation funguje vse zcela bez problemu, zarizeni se okamzite najdou a pripoji, pri volani dalsiho je v BT slyset oznameni cekajiciho hovoru, vse jak ma byt - ma nekdo podobny pronlem? existuje nejaky patch / upgarde na jedno nebo druhe?
 

Mifi

25.04.2012 v 0:11 | Reagovat
Tak to vypadá na chybu Tvého Nota, já ho mám cca někdy od února, bluetooth používám od začátku každý a celý den a ani jednou se nestalo, že by spadlo.Používám nokiácké BH-217, které má obrovskou vyhodu, že je v doku a spojí se až po vytažení, ve spojitosti s aplikací kterou jsem nedávno objevil na marketu se Bluetooth aktivuje až při volání, takže docela ůspora na baterce..mohu jenom doporučit..
 

David (neregistrovaný)

21.05.2012 v 22:36 | Odpovědět
Tak sem do sveho Gala´xy Note bez problemu dal 64GB MicroSDXC kartu . už aby byly 128GB
 
Jméno
E-mail (neveřejný)