Recenze HTC Titan: Nejlépe vybavený bojovník s WP

HTC Titan je jedním z prvních „Mango“ telefonů, který se navíc může pochlubit 1,5GHz procesorem a velkým displejem. Čím nás zaujal a kde má své mezery? Odpovědi najdete v recenzi.

Společnost HTC představila 1. září na tiskové konferenci v Londýně dva nové telefony se systémem Windows Phone 7.5 „Mango“ (byli jsme u toho). V dnešní recenzi se podíváme na model s označením Titan, který je v současné době vůbec nejlépe vybaveným telefonem s mobilními Windows. Do vínku dostal jednojádrový procesor s taktem 1,5 GHz, velký WVGA displej s úhlopříčkou 4,7" a 8Mpx fotoaparát, kterým si HTC konečně vylepšilo pošramocenou pověst, protože předchozí telefony měly s kvalitou fotografií problémy. 

Klady

- velký displej
- 1,5GHz procesor
- Windows Phone 7.5
- bleskové reakce
- kvalitní fotografie
- bonusový software
- výdrž 

Zápory

- WVGA rozlišení displeje
- neumí nahrávat fullHD video
- absence slotu pro pam. kartu
- prohlížeč nepodporuje Flash

 - - -

Operačnímu systému Windows Phone byla vyčítána příliš velká omezenost, nicméně po vydání Mango aktualizace se Microsoftu podařilo většinu nejčastěji kritizovaných neduhů odstranit a současná verze Windows Phone 7.5 už se může směle srovnávat s konkurenčními platformami. Systém nás příjemně překvapil svou stabilitou a především extrémní rychlostí; spouštění her, přepínání mezi aplikacemi či prohlížení webových stránek je bleskové a ve srovnání s HTC HD7 je zde vidět obrovský  posun kupředu. Svůj podíl na svižnosti má i 1,5GHz procesor, který umí být úsporný a nemusíte se tedy obávat, že by se baterie rychle vybíjela. 

Obsah balení

Od českého zastoupení společnosti HTC jsme bohužel nedostali kompletní prodejní balení, ale pouze bílou krabičku, která obsahovala telefon, akumulátor, USB kabel a cestovní adaptér. Sluchátka a textové příručky součástí nebyly. Sluchátka dodávaná v prodejním balení jsou stejná jako u starších modelů, což v praxi znamená, že při poslechu hudby hrají spíše průměrně. Použít je můžete také pro telefonování, protože na kablíku se nachází plastové ovládací centrum s mikrofonem. Díky 3,5mm výstupu naštěstí není problém připojit libovolná jiná sluchátka.

- - -

Skrze dodávaný USB - microUSB kabel můžete telefon nejen dobíjet, ale také synchronizovat multimediální obsah v aplikaci Zune Software (Windows). Pro uživatele Macu je připraven nástroj s názvem Windows Phone Connector, který až na několik drobností umí to samé a je skrze něj možné i aktualizovat software, což ale současní majitelé Titana nebudou muset nějaký čas řešit, protože v dohledné době se pro Windows Phone žádné nové aktualizace nechystají, dočkáme se až v průběhu příštího roku. V prodejním balení kromě příručky pro rychlý start najdete i speciální kartičku se sériovým číslem, která se dodává ke všem Windows Phone telefonům.

Technické parametry HTC Titan

Operační systém: Windows Phone 7.5
Čipová sada a procesor: Qualcomm Snapdragon MSM8255 1,5 GHz
Displej: 4,7", Super LCD, kapacitní, 16 milionů barev
Paměť: 512 MB RAM , 16 GB ROM , pam. karta: ne
Podporované sítě: GSM: 850/900/1800/1900 MHz, EDGE, GPRS
3G: 900/2100 MHz, HSDPA, HSUPA, HSPA+
Konektivita: Wi-Fi: 802.11b/g/n, Bluetooth: 2.1, microUSB, USB 2.0
GPS: ano, A-GPS, digitální kompas
Fotoaparát: 8 Mpx, duální LED, autofocus, HD video (720p), 1,3Mpx kamerka pro videohovory
Rozměry: 131,5 x 70,7 x 9,9 milimetrů
Hmotnost: 160 gramů
Baterie: Li-ion, 1600 mAh

Komentáře

zbynda01 (Vývojář)

8.11.2011 v 7:17 | Odpovědět
Na úhlopříčce 4.7 je to WVGA už na nic. Chce to 1280x720. Mám displej s úhlopříčkou 4.1 a i tam to WVGA vypadá už hnusně ve srovnání s Retinou. Jinak to nevypadá na špatný stroj, ale pro majitele první generace WP telefonů asi nic moc nového.
 

janac_marek

8.11.2011 v 11:05 | Reagovat
Tiež sa obávam, že je to moc. Mám 4.3" a je to oproti Retine už nič moc.
Ale tak kde sú časy WVGA? :-D
 

mimonaut

8.11.2011 v 8:39 | Odpovědět
moc velký.. mně připadá moje omnia7 tak na akorát na hraně..
 

Jonage (neregistrovaný)

8.11.2011 v 9:11 | Odpovědět
To je Sensation XL, jen s Windows Phone s trošku jiným vzhledem...
 

TomasSX1

8.11.2011 v 9:19 | Reagovat
To je naopak...Titan bol skor akor Sensation XL ;)
 

Jiří Hrma

9.11.2011 v 3:06 | Reagovat
Přesně tak, Titan byl představený zhruba 3 týdny před Sensation XL :)
 

LonDat

8.11.2011 v 9:18 | Odpovědět
Koupil jsem si ho před 14 dny. Velikosti jsem se docela bál, ale ve srovnání s Samsung Galaxy S2 to není až tak velký rozdíl, protože rámeček okolo displaye je opravdu malý. Rychlost je skvělá, používám to hodně do práce a kolikrát jsem se přistihl, že dokumenty si čtu na telefonu (teda když v něm nejsou tabulky...ty neumí zarovnat na šířku displaye), protože mi mail přijde dřív na něj než do outlooku. Klávesnice na šířku je boží (překlápění displaye je prakticky okamžité), je dost citlivá a fakt VELKÁ, ale nemá vybrační odezvu :(
Slovník mi hodně chybí, ale pomalu si zvykám. Už jen aby byl k sehnání nějaký kryt, protože v aktuální chvíli nemůžu žádný pořádný sehnat :( Super stroj, jsem za něj rád.
 

LonDat

8.11.2011 v 9:23 | Reagovat
PS: hodně chválím výdrž baterie...jsem online na msn+facebook, zároveň mám nastaveno push na firemní exchange+hotmail a baterka mi v klidu vydrží 2 dny (denně 30min volání, pár sms, chat, přečíst noviny + maily + nějakých 20min hraní)...to mě hodně překvapilo.
 

Jiří Hrma

9.11.2011 v 3:07 | Reagovat
LonDat: souhlas, ta výdrž mě u Titana překvapila. A konečně se HTC trochu pochlapilo s fotoaparátem.
 

pospa (neregistrovaný)

5.04.2012 v 10:21 | Reagovat
Souhlasím - výdrž baterie skvělá! V porovnání s Android stroji naprosto někde jinde!
 

htcjirka

8.11.2011 v 9:28 | Odpovědět
Jak nemusim WP7 tak Titan jako takovy je velice pekny a navykovy a WVGA rozhodne displej o velikosti 4.7 palcu nijak nedegraduje a rastr videt neni.Full HD nenataci proto ze to nepodporuje OS WP7 jako takovy.A jak je napsano v recenzi je to konecne prvni HTC ktere obstojne foti.Urcite by mel byt jeste 32GB varianta.
 

janac_marek

8.11.2011 v 11:10 | Reagovat
Rastr je vidieť už na mojom 4.3" . Nieto na 4.7".

 

TomasSX1

8.11.2011 v 11:20 | Reagovat
janac_marek: Ano, je vidiet raster. Ale taky display sa nepozeras z makro blizkosti..ja napr drzim telefon min. 30cm od oka. Kde uz raster rozhodne vidiet nie je. To iPhone napr. potrebuje retina display lebo ho drzis min. 10-15cm od oka aby si daco aj videl na tom malom displayi :D
 

TomasSX1

8.11.2011 v 11:21 | Reagovat
PS: ale je to v pohode aj z tych 10cm (prave som skusal :D )
 

janac_marek

8.11.2011 v 14:46 | Reagovat
TomasSX1: No ono je to najhoršie pri náhľade webstránky ;)
 

uni

8.11.2011 v 10:35 | Odpovědět
Je neskutečně smutné, že nejmladší OS umí tak neuvěřitelně zaostávat za aktuálním HW. Chápal bych to u iOS nebo Androidu (kde tomu tak není), ale WP7 má být štika, no je to spíše takový kapřík no.
 

gulii

8.11.2011 v 10:49 | Reagovat
jenže WP je jako OS naprosto nejsvižnější štika. Která nepotřebuje 2jádra. /ona je teda ani nepodporuje.../
 

uni

8.11.2011 v 10:52 | Reagovat
gulii: Tak samozřejmě, že nepotřebuje 2jádra, když neumí vyšší než WVGA rozlišení nebo záznam 1080p, což nepodporuje protože neumí 2jádra... Trochu začarovaný kruh;-) Nicméně, konkurence nečeká a valí se dál.
 

TomasSX1

8.11.2011 v 11:02 | Reagovat
uni: 1080p nepotrebuje dve jadra. V pohode to zvladne aj CPU co je v Titane. Len ho WP este nepodporuje. A vlastne naco ti je vobec to 1080p? Lebo by sa bolo cim chvalit? A to valenie vecsini ala Android je tiez na tri veci..dosahuju tym ze Adroid seka aj na dvoj jadre a telefony stracaju hodnotu a podporu pehom pol roka alebo mesiacov.
 

janac_marek

8.11.2011 v 11:13 | Reagovat
uni: Ach bože. Načo sú mi dve jadrá, keď to aj tak seká? Chcem dve jadrá, vážne chcem. Ale až keď to bude vyľadené a napríklad switching s NAVI pôjde kvôli tomu rýchlejšie.
A 1080p? Bože. Rozlíšenie a megapixely nie su dôležité. Radšej 720p a stabilizátor (kde by sa to druhé jadro už naozaj hodilo, pretože HW stabilizátor v tak malej čočke asi nebude, ale dalo by sa to čiastočne riešiť SW).
 

Standa

8.11.2011 v 11:34 | Reagovat
uni: 1080p na mobilní čočce je pro fríkulíny jako ty :-) WP je rychlejší, stabilnější a ergonomičtější než iOS, plus nabízí lepší cloudové služby. A to nepočítám vzhled UI, další výhoda oproti omalovánkovému iOS. Ne pro všechy ovšem - někdo má jablečné omalovánky rád, záleži na vkusu. To jsou věci, které jsou důležité, ne 1080p. Ale jasný, čím víc proužků, tím víc Adidas, že :-)
 

uni

8.11.2011 v 11:43 | Odpovědět
Heh, nevím kde jste vzali, že potřebuji 1080p nebo jej dokonce používám. Já, co jsem foťákem v telefonu udělal za celý život 20 fotek a jedno MMS video:-D
Dvě jádra proti jednomu nataktovanému chci proto, že se s tím lépe dělá power management a protože paralerismus výrazně přispívá k plynulosti (to víme už od dob Amigy, že...).
No jinak k čemu 1080p, možná Vás to překvapí, ale nějaké HD ready, PAL apod. už dnes prostě nikoho nezajímá. Máme velké televizory, HD projektory, terabytové disky (dnes za cenu zlata:-) )...pixely dnes nikoho nezajímají.
 

uni

8.11.2011 v 12:20 | Reagovat
Navíc si tady asi někteří neuvědomují, co 2jádro apod. přináší. S 2jádrem přijde i nový chipset, zrychlení GPU, paměťového subsystému, komunikačního rozhraní apod. Tedy věci, které jsou potřeba při vyšších rozlišeních. Honit se za Mhz je nesmysl (jak na to již před lety přišli AMD i Intel).
Tyhle pokroky se pak marketingově schovávají za HD a megapixely u fotoaparátů, ale ten skutečný význam je někde jinde;-)
 

Standa

8.11.2011 v 12:50 | Reagovat
uni: no nás nepoučuj, tys ses tu oháněl marketingovýma vějičkama, ne my ;)
 

uni

8.11.2011 v 13:25 | Reagovat
Standa: Tak pro příště chápej, že xjádrem je myšleno "next generation":-) Ale je jasné, že na WVGA/HD ready apod. Tato generace zkrátka stačí (pro OS).
 

Standa

8.11.2011 v 13:57 | Reagovat
uni: Prostě se smiř s tím, že jsi vyplodil hloupost - příště si načti informace dopředu, abys to tu pak nemusel zoufale zdůvodňovat :-) Toť vše.
 

uni

8.11.2011 v 14:42 | Reagovat
Které informace máš na mysli?
 

janac_marek

8.11.2011 v 16:14 | Reagovat
uni: Píšeš, že máme veľké televízory a HD ready nikoho nezaujíma. Z toho usudzujem, že každý potrebuje Full HD. Ja sa s tebou nehádam. Full HD je lepšie. Ale poukazujem na fakt, že u mobilu je to marketing a nič iné.
Pretože 720p môźe byť lepśie ako 1080p, pretože resolution nie je všetko a okrem kvality treba aj nejaký stabilizátor. Ten je dôležitejśí podľa mňa viac a tam sa to druhé jadro už naozaj hodí.
 

uni

8.11.2011 v 17:37 | Reagovat
janac_marek: Já myslím, že tím, jak trh (resp. uživatelé) velice snadno přehlédli "potřebnost" HD ready u televizí, vysílání apod. nemá smysl v nějaké jiné kategorií zařízení z toho dělat výhodu. To je nesmysl. Nedostupnost Full HD je pro to nebo to prostě dnes hendikep. Samozřejmě, nebavíme se o ping pong kamerkách apod., ale o telefonech za 10 litrů apod.
Ono to celé je prostě dost směšné, ti lidi, co komentovali iPhone jako po HW stránce outsider jsou nadšeni z WP7 telefonů, které jako MAX specifikace mají...outsider HW. Displeje, CPU, GPU, kapacity, I/O, to vše je dnes prostě dál. Ale samozřejmě, tak jako se tvářili uraženě iPhonisti, se dnes tváří WP7káři. OK, vývoj je prostě v kruzích, to je jasné:-).
 

Robert Varga

9.11.2011 v 7:39 | Reagovat
uni: Promiň, ale co vím, tak iPhone většina lidí shazovala spíš kvůli SW stránce. Navíc pochybuju, že si seznam těch lidí pamatuješ. To dělá celé tvé zdejší diskutování naprosto irelevantní... Pamatuj si, že pravdu nemá ten co řve nejvíc. On si to myslí (jako ty teď), ale pamatuj, že moudřejší ustoupí, a to udělali ostatní. Také tě bechám topit se ve své pravdě: UNI, vidím že ti to udělá radost, tak "máš pravdu." :-)
 

uni

9.11.2011 v 9:34 | Reagovat
Robert Varga: Děkuji:-) Ono je to o tech. specifikacích, než o tom, co se vnímá jako pravda...
 

muk (neregistrovaný)

10.11.2011 v 9:25 | Reagovat
janac_marek: "Pretože 720p môźe byť lepśie ako 1080p, pretože resolution nie je všetko a okrem kvality treba aj nejaký stabilizátor"

To je prispevek jak noha. Samozrejme, ze muze byt lepsi. Stejne jako 1080p se stabilizatorem muze byt lepsi nez 720p bez stabilizatoru.
 

M2 (neregistrovaný)

10.11.2011 v 12:48 | Reagovat
janac_marek: aj to otazka, ci to je SKUTOCNE 1080p a nie nahodou 1080i na mobiloch :)
 

htcjirka

8.11.2011 v 12:43 | Odpovědět
Vsichni vi ze WP7 nemusim,ale musim se zastat argumentu ala "dvoujadro"
WP7 bezi i na nejstarsim 1GHz s Andreno 200 jak zadny OS na dnesnim trhu.Dvoujadro je pro WP7 zbytecnost,jen zblblost uzivatelu mit nejradsi ctyrjadro,16Mpx a pod hovadiny ,ktere jsou vicemene marketingovym tahem.U WP7 nema dvoujadro opodstatneni,rychlost i spotreba vyhrava nad ostatnimi OS.
 

Standa

8.11.2011 v 14:00 | Reagovat
Přesně tak, všechno je třeba posuzovat z více hledisek. HTC Títan je perfektní (jak dlouho jsem čekal až toto budu moct říct o HTC?), což kupodivu stále některým nejde přes mozeček :-)
 

janac_marek

8.11.2011 v 16:16 | Reagovat
Toto je pravda, sám to tvrdím. Ale ešte nemám navigáciu. Ja dvojjadro chcem, nech ma nikto nechápe zle. Len nepatrím k tým, ktorí dajú na marketingové rečičky typu dvojjadro, fullHD, atď...

V dnešnej podobe je pre WP dvojjadro asi na nič. Keby to s navigáciou seká, alebo MS pridá nové features, tak sa dvojjadro zíde a verím, že MS tie features pridá :)
 

OndraSter (neregistrovaný)

8.11.2011 v 14:37 | Odpovědět
Dualcore neznamena lepsi vykon v multitaskingu. 1.5GHz singlecore dokaze byt rychlejsi nez 1GHz singlecore. Zvlast, kdyz tam bezi GUI kreslene na GPU a ne na CPU. GPU > dualcore CPU.

Na druhou stranu.. Dualcore + super gpu = win. Marketingove hledisko predevsim. Microsoft umi optimalizovat wp7 a ovladace brutalne. Nebylo by tezke vypinat druhe jadro a zapinat jen a pouze v narocnych hrach. Umoznilo by to vyvoj vykonnych a narocnych aplikaci. A kdyz by nebylo treba, jelo by se na podtaktovanem jednojadru a podtaktovanem gpu.
 

jk001

8.11.2011 v 14:43 | Odpovědět
čo sa týka rýchlosti a stability WP7
kolega má galaxy SII občas po víkende si ukazuje me foto čo sme nafotili
ja mám omniu 7 doteraz ťažko predýchava že galaxy je pri otváraní galeriia albumov a prezerení foto pomalší ako omnia 7
 

janac_marek

8.11.2011 v 16:19 | Reagovat
A v čom je vôbec Galaxy SII rýchlejší? Akurát tak v hrách, kde MS zaostáva kvôli podpore nového HW.

Len ja si myslím, źe Microsoft neupdatne HW až do vydania WP8. Jednoduchý dôvod. Ako potom rozdelí hry, že ktorá kde ide a kde nie? MS to nechce mať ako na Androide, kde si stiahneš niečo a pôjde ti to asi tak s 50% pravdepodobnosťou, či už je to app alebo hra.
MS to chce ako iOS, proste stiahneš a musí ti to ísť. Ak bude nejaká hra pre WP8 only, na WP7 nepôjde stiahnuť.
 

Bartyx

8.11.2011 v 19:37 | Odpovědět
Pořád marně hledám nějakou fotku, nebo video, kde bych viděl, jak vypadá telefoní aplikace při příchozím hovoru. Nemohl by mi to někdo vyfotit, nebo nahodit odkaz na nějaký video nebo fotku, kde to je?
 

mmajo (neregistrovaný)

8.11.2011 v 20:37 | Reagovat
 

zahycz

8.11.2011 v 20:51 | Reagovat
 

Dano (neregistrovaný)

8.11.2011 v 21:21 | Reagovat
Skvele odkazy pani. Dakujem,tiez som to este nikde takto nevidel.
Mimochodom nikde som tusim ani necital ci WP Mango podporuje spracovanie RAR a ZIP suborov.Ako to tam funguje? Ani v Markete som nejak nato aplikaciu nevidel.Niektore subory mi v mailoch chodia v ZIP-e...
 

Kulík

8.11.2011 v 23:44 | Reagovat
Dano (neregistrovaný): Se zipem pracuje jako velké Windows, tváří se jako složka. RAR jsem nezkoušel.

Jinak Titan je skvělý, svižný, velká výdrž, výborný fotoaparát, SGSII je proti němu líná lemra :-).
 

Bartyx

9.11.2011 v 10:48 | Odpovědět
Díky moc. Pěkně to tam poskakuje ta fotka, ale docela škoda, že je třeba provést dvě operace, abych hovor zvedl.
 

htcjirka

9.11.2011 v 11:03 | Odpovědět
To je snad jasne kdyz je telefon zamceny,na tom neni nic divneho..kdyby tomu tak nebylo,uzivatel by si mohl hovor prijmout vytahovanim z kapsy..nebo naopak polozit.
 

TomasSX1

9.11.2011 v 11:08 | Reagovat
Presne tak. Mne sa tato funkcia alebo skor typ dvihania a odmietnutia hovorov paci ovela viac ako na inich OS
 

htcjirka

9.11.2011 v 11:48 | Reagovat
TomasSX1: Přesně tak.Jednoduseji uz to vyresit ani nejde..
 

janac_marek

9.11.2011 v 13:44 | Reagovat
htcjirka: Ale ide :)
Ak máš doma device v kolíske, senzor priblíženia vie, že nie je vo vačku, reskeptíve že je pre dním voľný priestor a unlock by ponúkať nemusel :)
 

Pavel Štrobl

9.11.2011 v 17:38 | Reagovat
janac_marek: To asi jo, ale myslím si že by to bylo mnohem složitější co se týče programování, ale nevím nejsem programátor.
 

Renda (neregistrovaný)

9.11.2011 v 20:03 | Odpovědět
Mam ho druhej den a fakt je super...:)mohu jen doporucit.....!!!
 

dejvid30 (neregistrovaný)

10.11.2011 v 8:02 | Odpovědět
Není to k věci,ale mám menšího bratříčka HTC RADAR,a můžu potvrdit že OS WP7 oproti Androidu je svižnější,byť nemá veškeré vychytávky jako Android...Přešel jsem ze Samsungu Galaxy S ... Pisnul jsem jen svuj postřech,když jsem si tuto diskuzi přečetl...
 

thonyk

10.11.2011 v 8:35 | Odpovědět
Nemůžete probrat vždy možnosti synchronizace kancelářských dat??
Jde mi konkrétně o kontakty a kalendář s Exchange, Outlook, Gmail..

Koupil jsem si Android a naštvaný zjistil že sice umí synchronizovat kontakty a kalendář s Exchange což je pro mne zásadní funkce ale neumí rozlišit kategorie, bez čehož je pro mne telefon nepoužitelný..

Netušíte někdo jestli tuhle funkci umí vůbec Mango?? Nikde není šance to najít.
 

steelspace

11.11.2011 v 13:20 | Reagovat
Exchnage a Gmail umí, kategorie ne (pokud vím, neumí to nikdo). Co takhle zkusit řazení do složek?
 

b.o.i

10.11.2011 v 9:20 | Odpovědět
dneska mi doraziii :-) presedlavam z HTC Desire Z, tak jsem zvedavy
 

Jirka (neregistrovaný)

11.11.2011 v 1:28 | Odpovědět
Jen se zeptam, kdyz je tak uzasnej... Taky mate tu prodlevu pri zvednuti hovoru a prosvitajici senzorova tlacitka mezi ramem a sklem? A jeste se zeptam, taky vam spatne pasuje v zadnim krytu?
 

htcjirka

11.11.2011 v 20:42 | Reagovat
Me pasuje v krytu perfektne,senzorova tlacitka neprosvitaji,prodlevu resi novy firmware 1.09
 

notoryk (neregistrovaný)

11.11.2011 v 1:32 | Odpovědět
Sem měl antrojda. Nebil špatnej, mělo to hafec fýčur. Ale dyž sem měl tak kolem dvou promyle, tak sem nebil schopnej ani tágo si zavolat. Strašne moc hejblátek to mělo. Tak sem si řekl, že jako pješky už z knajpi chodit nebudu a koupil jsem si foun s těma novejma voknama. Franta, co kydá hnuj v prasečáku to má a řikal že hustý a za pár kaček, k sem ho poslech. A fakt nekecal. Můžu bejt sťatej jak p...e, ale Vénovi z Planý co dročkaří se dycky dovolam. Normálně i zvládnu starý napsat esemesku ať de vodemknout :-). No a co je taky dobrý, že nemusim sebou tahat nabyječku. Normálně můžu kalyt až do rána a nevibije se to. Aspoň se mi kucí už nesmějou, že vypadam jak ňákej ten gýk... Co ale my trochu vadí, že sou ty vokna takový až moc richlý. Občas jako nestíham jak to fedrujou. F tom bil antrojd lepčí. Tam sem dycky šmátnul prstem po obrazofce a mněl sem eště krapet času si rozmislet co udělat na další vobrazovce, než tam skočila... Ale jooo. Jináč sem s timhle founem fakt spokojenej....
 

TomasSX1

11.11.2011 v 6:53 | Reagovat
Tak toto mi dalo riadne zabrat kym som to precital :D Ale akoze fajne postrehy :D :D
 

NOTORYK (neregistrovaný)

11.11.2011 v 10:30 | Reagovat
TomasSX1: Omlouvám se za psaný projev. Elaborát jsem psal v těžce podroušeném stavu, vracejíc se z mé oblíbené restaurace (na taxi dnes nevyzbylo). Android se tou dobou většinou již bezmocně nesl vybitý v kapse...
 

TomasSX1

11.11.2011 v 11:38 | Reagovat
NOTORYK (neregistrovaný): Memusis sa ospravedlnovat :) Tvoj prispevok ma velmi pobavil :D A aj styl akym bol bysani je perfektny :D
 

b.o.i

11.11.2011 v 14:17 | Reagovat
tak vtipny prispevek by si ve strizlivem stavu nikdy nenapsal ... pobavil jsem se :)
 

rew23 (neregistrovaný)

12.11.2011 v 9:05 | Reagovat
Hehe, krasa, jedna z nejlepsich recenzi, kterou jsem kdy cetl (uprimne!)... :P
 

b.o.i

11.11.2011 v 14:18 | Odpovědět
nevite nekdo o nejake aplikaci, co bude dle hodin nastavovat hlasitost telefonu ... cili zmenu profilu ?
 

Jiří Hrma

13.11.2011 v 12:17 | Reagovat
Mám pocit, že nic takového pro WP zatím není.
 

Tony (neregistrovaný)

6.12.2011 v 0:43 | Odpovědět
Zdravím Pánové,prosím o srovnání HTC Titan oproti HTC Radar. Vlastním Desire Z a chci utéct od androidu... Přiznám se, že cena a velikost HTC Radar je mi příjemnější. Nebo mám raději zvolit Titan? Děkuji Tony
 

lukybond (neregistrovaný)

27.12.2011 v 12:56 | Odpovědět
Můžete my někdo poradit?? Chci HTC TItan a strávil sjem dlouhou dobu v obchodě ,ale nepřišel jsem na to jak v mapach si zadat adresu.. , najde my to jen místo kde se nalézám ,ale např. Iphone tam napíšu ulici včětně čísla domu a nejde my to , umí to ? WP7 ? Jak to udělám? Děkuji za info
 

htcjirka

27.12.2011 v 19:05 | Odpovědět
Mapy ve WP7 jsou temer k nicemu,luxusne je nahrazuje v Marketplace Mapy.cz od seznamu,je to tez free a vcetne cisel popisnych..takze toto mas vyreseno.
 

Mifi

10.01.2012 v 21:33 | Odpovědět
Není zde někdo z kladenska, nebo Prahy 5-6 chystám se Titan koupit, chtěl by jsem ho napřed vidět v chodu na vlastní oči :-) díky MifiKladno@seznam.cz
 

Jiří Hrma

11.01.2012 v 0:38 | Reagovat
Zkuste se s tímhle dotazem obrátit spíše do fóra, kde má Titan vlastní sekci. Tam je více uživatelů, kteří jej mají a třeba budete mít štěstí :)
 

josef_27 (neregistrovaný)

19.02.2012 v 11:17 | Odpovědět
zdravím, rozhoduju se mezi HTC titan a iphone 4s :) neporadil by jste někdo? láká mě zkusit to windows phone, ale zase když jsem četl některý komentáře, tak nevím jestli to je tak dobrý..no a apple je prostě apple :D fakt nevím
 

htcjirka

19.02.2012 v 11:50 | Reagovat
U Titanu musis zkousnout akorat velikost.Jinak jak iOS ,tak WP jsou podobne omezene a i ja odpurce WP ti je mohu doporucit,protoze pokud se rozhodujes prave mezi temito systemy s WP budes maximalne spokojeny.Takovou rychlost a stabilitu ti nenabidne zadny OS..iOS je samozrejme v tesnem zavesu za WP budeme-li nahlizet prave na rychlost a stabilitu.
 
Jméno
E-mail (neveřejný)