Sledujte nás na YouTube

Prohlédněte si novou vánoční reklamu Applu, je plná emocí

Apple opět dodržel svoji tradici z posledních let a před vánočními svátky vydal nejočekávanější reklamu tohoto roku. Nový klip s názvem „The Song“ se točí kolem mladé dívky, která narazí na starou gramofonovou desku. Ta zřejmě měla být určená jako dar od babičky pro jejího dědečka. Po nalezení staré gramofonové desky s nahranou písní „Love Is Here to Stay“, se ji dívka snaží potají naučit a vytvořit k ní svůj vlastní doprovod.

Po dokončení nahrávky ji dívka vloží na svůj iPad Mini a dá ho své babičce s poznámkou: „Duet, Press Play“. To její babičku pochopitelně dojalo k slzám.

Klip jako celek v divácích rozhodně vzbudí emoce, ale přesto je děj poměrně dost předvídatelný a loňskou povedenou reklamu „Misunderstood“ rozhodně překonat nedokázal.

Loňská vánoční reklama Applu se nám líbila více

Zdeněk Koutský

21 komentářů

  1. Stick (neregistrovaný)

    Tak jako normalni americka reklama, americani jsou lehce ovlivneny obzvlaste kdyz se hraje na city a rodinu nad tim je pro ne uz jenom buh a Apple. Jestli nekdo nevi kde je chyba v lonskem spotu tak doporucuju nasledne kouknout na tohle [odkaz]

    • Royce (neregistrovaný)

      jsem čekal kdo to tu dá :-D

    • uni (neregistrovaný)

      Myslíš že se ta chyba dotkla třeba nějaké národnosti?:)

    • McJobs (neregistrovaný)

      radsej si pozriem takuto reklamu, ako to co nam uz dlhodobo serviruje marketingove oddelenie MS / Samsung, t.j. porovnavaci a osočovací styl

    • wtf (neregistrovaný)

      [odkaz] ved to robi aj apple, tak očom rozpravaš

    • wtf (neregistrovaný)

      ten odkaz si vevšimaj (malo tam byt tvoje meno, dajako to nezkopirovalo

    • uni (neregistrovaný)

      wtf (neregistrovaný): to co napsal MCJOBS ale i tak plně platí. Ani neřekl, že to třeba občas Apple neudělá (jestli máš na mysli reklamu na první Mac, kdy se „osočili“ do tehdejších jiných?) No dobře no… Nebo Think Diffreent? Ta už pár let není aktuální… (ne že by ta první na Mac byla:) ).

    • McJobs (neregistrovaný)

      hod sem nejaky priklad kedze o ziadnej takej reklame z poslednej doby neviem.

    • wtf (neregistrovaný)

      Mac vs PC ti nič nehovori ?

    • Stick (neregistrovaný)

      UNI myslim ze vime o kterem state tu je rec, jeho narod bavi cely svet od doby co pred par lety objevili internet.

    • uni (neregistrovaný)

      wtf (neregistrovaný): A to PC, co je to za společnost?:)

    • wtf (neregistrovaný)

      Vo väcsine tych reklam bolo viac nez viditelne to ze je to pc boli pc s Windows.

    • McJobs (neregistrovaný)

      Mac vs. PC boli aspon vtipné a kreatívne, vtedy Apple, maly chlapik si robil srandu z velkeho Microsoftu aj ked nepriamym sposobom, preto boli vo svete aj take popularne. Ale tie reklamy kde na jednu stranu postavia Surface 3 a na druhu MBA mi pridu nanajvys detinské.

    • uni (neregistrovaný)

      wtf (neregistrovaný): Tak máš na mysli Think Different, uf to je komunikace:) No to je dost stará reklamní kampaň…

  2. lerion (neregistrovaný)

    Takže iPad je na to, aby si člověk na něj nahrál písničku a pak ji pustil babičce?

    • uni (neregistrovaný)

      Proč ne? Pokud ten reprák není chrastítko jako má většina telefonů, bude na to iPad vhodnější. Ty by jsi na něm chtěl modelova v CADu?

    • lerion (neregistrovaný)

      Za ty peníze? Určitě! Nebo by mi mohl alespoň vařit kafe…

  3. Vojta (neregistrovaný)

    Naprosto odlišná a tisíckrát lepší, než reklamy co chrlí Microsoft (všechny, kde jen porovnává s konkurencí – takže všechny)

    • l0lz (neregistrovaný)

      Nemas pravdu. tieto reklamy pouziva len ked porovnava dva produkty. Skus si pozret reklamu na office, alebo jeho aplikacie. či windows store.

  4. spellshaper (neregistrovaný)

    Proti reklamě nic nemám, je fajn a k Vánocům se hodí a navíc tam není Santa.

    Na druhou stranu bych z toho nedělal žádné božské dílo, jako se dělá z každého prdu od Apple. Už autor článku navnadil kult nakousnutého jablka tím, že jde o nejočekávanější reklamu roku a fanatici v diskuzi vesele přitakávají… To je příklad toho, jak se prodávají výrobky Apple, přes fanatický kult obdivovatelů, a mě je z toho upřímně zle.

    • jkochlan (neregistrovaný)

      Mne je zase zle z toho, ze za vsetkym okolo Applu sa hlada fanatizmus. Ziadne fanaticke pritakavanie tu nevidim. Ludia akurat tvrdia, ze sa na to pozera lepsie ako na reklamy kde spolocnost ktora preda 3-4 telefony rocne ukazuje ako je konkurencia pozadu. Ja s tym suhlasim.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *