TOPlist

Příjmy z mobilní reklamy rostly v loňském roce o stovky procent

Stále častěji se objevuje názor, že bude budoucnost informačních technologií patřit mobilním zařízením, která se klasickým PC neustále přibližují a pro některé činnosti jsou dokonce vhodnější. Na číslech o reklamě vidíme, jak ohromný je nárůst užívání. Hodnoty v přiložené infografice ukazují změnu od Mobile World Congressu v roce 2011, až do letošní konference.

Data jsou sbírána společností Inner-active, která se specializuje na mobilní reklamu, inzeruje na všech hlavních platformách. Statistiky byly vytvořeny na základě dat uvnitř společnosti. Růst je vidět na všech platformách a ve všech regionech. Dobře to znázorňuje celkovou situaci na trhu. Protože reklamy jsou na všech platformách velmi dobře analyzovány. 

Objem reklamy na iOS rostl o ohromných 981 % a na Androidu o 759 %. Největší skok zaznamenala Severní Amerika, Evropa byla na druhém místě, Afrika překvapivě na čtvrtém, ale když se podíváme na popularitu SMS, mobilních plateb a způsob užívání telefonů v Africe, mohla by být i na vyšší příčce.

O trvajícím růstu tohoto segmentu se všeobecně dobře ví, ale takovýto skok je zcela bezprecedentní. Potvrzuje to, že uživatelé tráví stále více času před obrazovkou telefonu nebo tabletu.

 

Autor článku David Podzimek
David Podzimek

Kapitoly článku