TOPlist

Představitel Samsungu: Dělání si legrace z fanoušků Applu se vyplatilo

Samsung v Austrálii v roce 2011 vedl reklamní kampaň, kde si dělal legraci z fanoušků značky Apple. Narážel na to, že mají rádi svůj iPhone bez jakékoliv pochybnosti. V rozhovoru pro server AdNews se vyjádřil australský šéf marketingu v Samsungu Arno Lenior, že kampaň byla zábava a zároveň se vyplatila. Podle něj pomohla růstu značky Samsung na další úroveň. Přesněji prohlásil: „Byl to pro nás zlomový bod celosvětově. Dokázali jsme říci drzý příběh – když se nad tím zamyslíte, byli jsme korejská společnost, která začala třást zaběhnutým řádem.“


Původní reklama z roku 2011, která byla součástí kampaně

Problémem Samsungu dnes je, že díky svému úspěchu se stal větším cílem pro podobný druh reklamy. Arno Lenior prohlásil, že společnost se stále cítí být podceňovaným hráčem, který musí mobilním trhu něco prokazovat. „Nemyslím, že nás veřejnost vidí jako lídra trhu, a to mám celkem rád. Líbí se mi pozice značky, která je vyzyvatelem – I když budeme ve většině segmentech trhu lídrem, budeme se chovat jako vyzyvatel,“ dodal.

Autor článku David Podzimek
David Podzimek

Kapitoly článku