Společnost Unibail-Rodamco uzavřela partnerství s Niantic Labs – divizí společnosti Google. Výsledkem kooperace je integrace hry Ingress (recenze), do evropských nákupních center, které patří právě pod Unibail-Rodamco. Vůbec poprvé v Evropě se tak nákupní prostory integrují do mobilní hry a stávají se platformou pro zcela nové možnosti hraní v podobě rozšířené reality.
Ingress se stala vůbec první populární mobilní hrou pro více hráčů s rozšířenou realitou. Oslovuje neomezeně početnou komunitu hráčů svým interaktivním příběhem, v němž se celý svět stává „hracím polem“. Díky digitálním nástrojům získala hra nyní nový rozměr a hráči si ji mohou ve virtuálním světě přizpůsobovat podle svých potřeb.
S pomocí Google Maps a technologie GPS se hráči ve virtuálním světě pohybují, prozkoumávají ho a hledají fiktivní energii XM (zkratka pro Exotic Matter), jež se nachází v tzv. „Portálech“. Portály byly doposud tvořeny například reálnými uměleckými díly nebo historickými památkami – a nyní je hráči najdou i v nákupních centrech Unibail-Rodamco.
Hráči Ingress a návštěvníci center nově nyní interaktivně využívat Portály, jež mají obvykle podobu reálně existujících architektonických či uměleckých děl, přímo uprostřed nákupních center. Portály budou umístěny také v prodejnách vybraných značek: MUJI, Thomas Sabo, Kusmi Tea či Izac.
Od začátku června je tento společný projekt uveden v šesti evropských zemích:
- Francie: Aéroville, Carré Sénart, Confluence, La Part Dieu, Les 4 Temps, Parly 2, Vélizy 2, So Ouest, Forum des Halles, Alma à Rennes, Toison d’Or à Dijon
- Polsko: Arkadia, Galeria Mokotow
- Česká republika: Centrum Chodov, Centrum Černý Most
- Rakousko: Donauzentrum
- Dánsko: Fisketorvet
- Švédsko: Taby Centrum