Loňského zabijáka vlajkových lodí, telefon OnePlus One, si podle jeho čínského výrobce koupilo více než 1,5 milionů uživatelů. Prodej jeho nástupce opět brzdí pozvánkový systém, nicméně v oběhu by mělo být více pozvánek, než loni. Ti, kteří nemají šanci se k pozvánce dostat, mají možnost zapsat se do pořadníku na stránkách výrobce, jejich pozice ale rozhodně nebude jednoduchá – registrace v současnosti znamená postavit se do fronty za 1,5 milionu zájemců.
Za této matematiky má OnePlus 2 dobře našlápnuto, aby se vyrovnal svému předchůdci, ovšem musíme podotknout, že nezávazná rezervace automaticky neznamená koupě. Můžeme však počítat s tím, že tato cifra bude ještě narůstat – první milion byl dosažen po 72 hodinách, další půlmilion přibyl za pouhé dva dny.
Pozvánkový model má pro výrobce zásadní výhodu – má přesnou evidenci o počtu zájemců a na základě toho vyrobí potřebný počet kusů, nemusí se tak bát přeplněných skladů. Ačkoliv s 1,5 milionem rezervací má spíš OnePlus opačný problém – vyrobit dostatečný počet kusů dříve, než zájemci během dlouhého čekání utečou ke konkurenci.