TOPlist

O OnePlus 2 je stejný zájem jako o jeho předchůdce: Výrobce již eviduje 1,5 milionu rezervací

Loňského zabijáka vlajkových lodí, telefon OnePlus One, si podle jeho čínského výrobce koupilo více než 1,5 milionů uživatelů. Prodej jeho nástupce opět brzdí pozvánkový systém, nicméně v oběhu by mělo být více pozvánek, než loni. Ti, kteří nemají šanci se k pozvánce dostat, mají možnost zapsat se do pořadníku na stránkách výrobce, jejich pozice ale rozhodně nebude jednoduchá – registrace v současnosti znamená postavit se do fronty za 1,5 milionu zájemců.

   

Za této matematiky má OnePlus 2 dobře našlápnuto, aby se vyrovnal svému předchůdci, ovšem musíme podotknout, že nezávazná rezervace automaticky neznamená koupě. Můžeme však počítat s tím, že tato cifra bude ještě narůstat – první milion byl dosažen po 72 hodinách, další půlmilion přibyl za pouhé dva dny.

  

Pozvánkový model má pro výrobce zásadní výhodu – má přesnou evidenci o počtu zájemců a na základě toho vyrobí potřebný počet kusů, nemusí se tak bát přeplněných skladů. Ačkoliv s 1,5 milionem rezervací má spíš OnePlus opačný problém – vyrobit dostatečný počet kusů dříve, než zájemci během dlouhého čekání utečou ke konkurenci.

Autor článku Jakub Karásek
Jakub Karásek
Příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých smartphonů.

Kapitoly článku