Sledujte nás na YouTube

O OnePlus 2 je stejný zájem jako o jeho předchůdce: Výrobce již eviduje 1,5 milionu rezervací

Loňského zabijáka vlajkových lodí, telefon OnePlus One, si podle jeho čínského výrobce koupilo více než 1,5 milionů uživatelů. Prodej jeho nástupce opět brzdí pozvánkový systém, nicméně v oběhu by mělo být více pozvánek, než loni. Ti, kteří nemají šanci se k pozvánce dostat, mají možnost zapsat se do pořadníku na stránkách výrobce, jejich pozice ale rozhodně nebude jednoduchá – registrace v současnosti znamená postavit se do fronty za 1,5 milionu zájemců.

   

Za této matematiky má OnePlus 2 dobře našlápnuto, aby se vyrovnal svému předchůdci, ovšem musíme podotknout, že nezávazná rezervace automaticky neznamená koupě. Můžeme však počítat s tím, že tato cifra bude ještě narůstat – první milion byl dosažen po 72 hodinách, další půlmilion přibyl za pouhé dva dny.

  

Pozvánkový model má pro výrobce zásadní výhodu – má přesnou evidenci o počtu zájemců a na základě toho vyrobí potřebný počet kusů, nemusí se tak bát přeplněných skladů. Ačkoliv s 1,5 milionem rezervací má spíš OnePlus opačný problém – vyrobit dostatečný počet kusů dříve, než zájemci během dlouhého čekání utečou ke konkurenci.

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

7 komentářů

  1. kolemjdouci (neregistrovaný)

    Bohuzel jde jenom o rezervacni formular, bude zajimave sledovat, kolik z tech „zajemcu“ skutecne zaplati a vytvori tak realnou objednavku :)

  2. danri (neregistrovaný)

    Celkem přesně napsáno. Taky jsem někde v pořadníku na pozvánku a moc se mi nechce čekat. Tahle šaškárna s pozvánkami mne celkem odrazuje. Je to jako přespávání před elektrem a doufaní, že na mne vyjde lednička nebo televize… Takže nejspíše budu patřit k těm kterého nebaví čekat a uteče ke konkurenci.

    • Martin P. (neregistrovaný)

      Jenže přespávání před elektrem, mototechnou a tuzexem mělo aspoň tu výhodu že jste věděl kolik jim toho přišlo…

      Tady jste v pořadnímu a nevíte kolik už vyrobili a naskladnili. Zkušenosti s rezervacemi a předprodeji třeba u Xiaomi odhalili neskutečné rezervace pomocí webových robotů a následné šmelení s rezervací nebo už dodaným kusem. Proto byly třeba ty přístroje tak nedostatkové.

      V tomhle Apple s prodeji je krapet lepší , jedna platební karta = max dva přístroje. Žádné pozvánky přes web předem… …max lístek do pořadníku v prodejně.

  3. Dalibor (neregistrovaný)

    Já si to koupím až po té, co budu znát kvalitu natáčení přední kamery. Zatím jsem žádné záběry nenašel …

  4. woji (neregistrovaný)

    vidim dobre? oneplus 2 bez pozvanky?

    [odkaz]

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *