Sledujte nás na YouTube

O2 vám nově pojistí telefon či tablet proti poškození a krádeži. Již od 49 Kč/měsíčně

Operátor O2 od dnešního dne nabízí možnost pojistit nový telefon nebo tablet pořízený ve kterékoli z O2 Prodejen. „S Pojistkou na mobil se zákazníci nemusí bát toho, že se jim nový telefon rozbije při pádu na chodník, nebo jim při chvíli nepozornosti zmizí z kapsy. Naše pojištění tyto nepříjemné události totiž pomůže vyřešit,“ popisuje Jindřich Fremuth, ředitel divize Rezidentní zákazníci v O2.

Pojistka na mobil a tablet se vztahuje:

Nahodilá poškození

  • mechanické poškození (pád, náraz, vnější mechanické působení, živel apod.)
  • působení vody nebo vlhkosti
  • poškození elektrickým proudem

Pojištění krádeže

  • prostá nebo kapesní krádež (kapesní krádež v metru nebo v nákupním centru…)
  • krádeže po překonání překážek/loupež (vykradená kancelář nebo byt …)


Ceník pojistného

Pokud je škoda totální a mobil nebo tablet nelze opravit, nebo se oprava nevyplatí, zákazník dostane slevu na nový přístroj ve stejné hodnotě, jako byla hodnota pojištěného přístroje v době poškození nebo krádeže. Pokud bude nově vybraný přístroj dražší než poskytnutá sleva, může si doplatit rozdíl. Obě varianty jsou s nulovou spoluúčastí zákazníka.

Pojištění si může zákazník jednoduše sjednat na 12 nebo 24 měsíců na kterékoli ze 146 O2 Prodejen v okamžiku nákupu nového zařízení – ať už si jej od O2 pořizuje za plnou cenu, nebo na splátky bez navýšení. Cena za pojištění je poté zahrnuta do pravidelného vyúčtování služeb. Pojištění O2 nabízí jak rezidentním zákazníkům, tak drobným podnikatelům. Pokud se zákazník rozhodne, že pojištění přestane využívat, může službu kdykoliv zrušit bez sankce.

Michal Javůrek

Nadšený fanoušek chytrých telefonů, počítačů a automobilů. Lyžař, běžec, plavec a náruživý biker, za každého počasí. Fanoušek metalu, který nepohrdne sklenkou dobrého vína u kvalitního filmu.

9 komentářů

  1. p.a.Ť.o (neregistrovaný)

    Ještě by chtělo uvést tabulkové částky hodnoty přístroje klesající v čase, aby bylo jasné, jestli to má vůbec smysl…

    • krux (neregistrovaný)

      no jasně, že to nemá smysl:D vyhodit např. 2,5k rocen za posjisteni telefonu, ktery za ten rok ztrati klidne pulku ceny…:D

      Navic v případě pojistne udalosti misto penez dostaneš slevu a ne prachy…:D Proste koupis si telefon za 10k utratis za rok 2,5k na pojisteni pak ti rachne a dostanes od nich slevu 4k na jinej telefon…:D Popř. ti behem likvidace skody reknou, že sic si měl telefon funkční atd, ale byl poskrabanej zlepenej a proto jeho zbytková hodnota byla jen 2k…

    • p.a.Ť.o (neregistrovaný)

      Pojištění smysl má- uvažuji o koupi iphone, a to bych už nějaké pojištění telefonu klidně dokoupil. Ale platit 3 kila měsíčně se mi nechce- myslím, že pojistka vyjde ročně i levněji. Ale spíš mi jde o to, kolik bude reálná cena toho koupeného (předraženého) mobilu třebas po půl/roce/a půl. No, uvidíme, co se z toho vyklube :-)

  2. p.a.Ť.o (neregistrovaný)

    Upřesnění podmínek:

    •Zařízení jde opravit – pojišťovna zaplatí veškeré opravy. V rámci pojištění máte nárok až na 2 opravy za 12 měsíců.

    •Zařízení nejde opravit nebo vám ho ukradli – Z nabídky telefonů O2 si můžete vybrat nový, a to až do výše tzv. časové ceny. To je hodnota, kterou měl váš telefon v době rozbití / krádeže. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý měsíc odečtete 3 %. Když se vám při výběru zalíbí dražší telefon nebo tablet, stačí jen doplatit rozdíl v ceně a je váš.

  3. Davedroid (neregistrovaný)

    Kdepak nový majitel O2 dokáže vydělávat. U telefonu za 17.001 je to roční pojistné 3.108,- (tj. ročně +18,3% ceny telefonu jen za pojistku). To je sakra dost. Teoreticky by to mohli prodávat již za 8,73 KČ denně:-)

  4. Mafoš (neregistrovaný)

    Mě by spíše zajímalo jak mají ošetřený to, že mi mobil někdo ukradne jen na oko a poté ho dám do zastavárny, budu dál používat etc…? To budu tu krádež nějak dokazovat nebo co? Také může být velmi tenká hranice mezi krádeží a ztrátou… No nevím, docela by mě to zajimalo :D

    • Vindis (neregistrovaný)

      Je to uvedeno na jejich stránce.

      „V případě, že vám zařízení někdo ukradl, nahlásíte pojišťovně krádež pomocí formuláře v Moje O2. Pro jeho vyplnění si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži. V případě, že bylo do ukradeného přístroje možné vložit SIM kartu, budete ještě potřebovat naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení.“

      Takže, aby mohla být pojistka akceptována, tak musíte na policii sepsat protokol a zablokovat mobil. Takže na oko to nepůjde. A obyčejná ztráta bez nahlášení také není akceptována.

  5. Davedroid (neregistrovaný)

    Většinou u těchto pojistek bývá krádež řešena tak, že se musí podat na policii. Policie pár měsíců má otevřené a hledá zloděje, až po té, co dostaneš potvrzení, že je šetřeno uzavřeno a pachatel neznámý, tak můžeš uplatnit pojistnou událost. To už je lepší když se ti rozbije, ale musí to být komplet, jinak ti ho opraví. No nevim za 18,3% ceny… :-/ Ale jak říkám, některé věci mě u „nového“ O2 nepřekvapují. Daly se očekávat.

    • malejpardal (neregistrovaný)

      Stačí jen protokol od policie a potvrzení o blokaci, což Vám vystaví na počkání při hlášení krádeže.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *