TOPlist

O2 Guru naučí nezkušené uživatele používat smartphony a tablety

Moderní technologie nabízí mnoho možností, ale rozvíjí se tak rychle, že může být náročné s nimi udržet krok. Telefónica od dubna zavádí na O2 prodejny zaměstnance nazývané O2 Guru. Jejich úkolem bude pomáhat a nadchnout lidi pro nové technologie. Předností O2 Guru je, že nemluví technickým jazykem a jsou schopni poradit opravdu každému. Zájemcům na praktických příkladech ukazují, jak nové technologie mohou ulehčit život nebo jim přinést zajímavé výhody. Poskytnout radu však není jedinou úlohou O2 Guru. Všichni O2 Guru byli mimo jiné vyškoleni pro práci s handicapovanými zákazníky. Jsou připraveni jim pomoci najít takové nastavení mobilního telefonu, jež umožní, aby výhody nových technologií mohli vyzkoušet skutečně všichni.

Proč právě O2 Guru?

Jak ukázal aktuální průzkum společnosti Datank, pouze pětina českých uživatelů využívá všech možností, které jim přístroje a aplikace nabízejí. Přitom téměř 40 procent dotázaných uvedlo, že již nyní používají chytré telefony, ale nejčastěji jen k telefonování či posílání SMS zpráv. Prodeje chytrých telefonů stále rostou, O2 očekává, že v roce 2012 budou tvořit až 75 % všech prodejů všech mobilních telefonů v České republice.

Tomuto trendu odpovídá i skladba dotazů, s nimiž se zákazníci obracejí na operátory. ” Během posledního roku došlo k zdesetinásobení počtu dotazů v našich call centrech, jež se týkají chytrých telefonů, zejména nastavení internetu v mobilu či konfigurace MMS. Nejen to nás vedlo ke zjištění, že na českém trhu stále chybí odborníci, kteří by lidem pomohli a zároveň je inspirovali k využívání nových technologií. Chceme veřejnost přesvědčit, že O2 prodejny jsou jedinečným místem, kam si lidé mohou zajít pro radu nebo pomoc s nastavením přístroje nebo aplikace, kterou právě využívají,” uvedl Jiří Dvorjančanský, ředitel Divize marketing společnosti Telefónica Czech Republic.

 

Právě proto se Telefónica Czech Republic rozhodla nabídnout O2 Guru na prodejnách. Společnost již nabízí O2 Guru na sociálních sítích, kde odpovídají na dotazy uživatelů Facebooku a Twitteru. Vedle toho existují O2 Guru videa, na kterých O2 Guru přehledně ukazují, jak nastavit nejpoužívanější služby mobilních technologií. Videa O2 Guru od loňského srpna již shlédlo přes 300 000 uživatelů a O2 Guru na sociálních sítích již zodpověděli přes 25 tisíc dotazů.

Domluvte si schůzku s O2 Guru

Zájemci o radu si mohou termín schůzky s O2 Guru v nejbližší prodejně předem rezervovat přes internet na webové stránce www.o2.cz/guru. Rezervace však nejsou povinné, stačí na prodejnu přijít a domluvit se rovnou na místě.

Všichni O2 Guru prošli náročným výběrovým řízením a důkladným školením. Dosavadní pozitivní reakce zákazníků z pilotního projektu nás ujistily, že s touto službou přicházíme v pravý čas,” vysvětlil Jan Karas, ředitel pro retailové prodejní kanály společnosti Telefónica Czech Republic.

 

O2 Guru jsou již od začátku dubna k dispozici na třiačtyřiceti O2 prodejnách v celé České republice. Na začátku května přibude dalších osmdesát O2 Guru ve všech značkových a ve vybraných franšízových O2 prodejnách. Celkem jich tedy bude k dispozici 123.

Autor článku Michal Javůrek
Michal Javůrek
Nadšenec do mobilních technologií, vášnivý fotograf, cyklista a sběratel starých telefonů. Pokud zrovna nesedím u počítače, najdete mě v přírodě s fotoaparátem přes rameno, nebo v sedle na kole.

Kapitoly článku