Sledujte nás na YouTube

Nový HTC One (M8) má velmi pevnou konstrukci, demontáž zařízení je obtížná

V minulé bleskovce jsme zaspekulovali nad tím, zdali nová vlajková loď HTC pro letošní rok nenabízí odolnost proti vodě nebo se jedná pouze o velice kvalitní zpracování šasi přístroje. Server iFixit odhalil, že správně je zřejmě druhá možnost, neboť jejich specialisté na opravy vyhodnotili přístup k součástkám tohoto zařízení za velice obtížný díky hliníkové unibody konstrukci a velkému množství lepidla. Díky nim je prý nemožné vyměnit některé komponenty bez poškození krytu.

 

Server iFixit udělil HTC One M8 kladné body za kvalitní konstrukci s tím, že by měla vydržet i v průběhu času. Fotogalerii z rozebírání nového HTC One si můžete prohlédnout na následujícím odkazu.

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

10 komentářů

  1. uni (neregistrovaný)

    Přemýšlím, na kolik je přínosem konstrukce, která přežije životnost akumulátoru, ale nikoli jeho výměnu…

    • Pipa (neregistrovaný)

      taky to nechápu, proč docela dobrej výrobek vždy musej něčím zazdít

    • loko (neregistrovaný)

      chlapi, přesně moje řeč…Je to ale škoda.

      No, jsem jinak zvědavý na čínskou verzi. Žeby dualsim, sundatelný kryt, a v ideálním případě i vyměnitelná baterie? To by šlo ;)

    • spree (neregistrovaný)

      Moja rec.

      Rozmyslal som nad HTC One M8, ale ta prakticka nemoznost vymeny baterie je strasna.

      Naco to zariadenie robia take zlozite?

      Aby sa v pripade potreby vymeny baterie muselo kupit nove?

      Klobuk dole Samsungu, ze ma normalne odnimatelny zadny kryt.

      Co je na tom take strasne, ze One M8 nema odnimatelny zadny kryt?

  2. Geary (neregistrovaný)

    Pokud vím, tak přesně tohle psali před rokem o první verzi. A žádný vypáčený zkroucený kryty se zákazníkům ze servisu nevracejí.

    • uni (neregistrovaný)

      A) Je konstrukce shodná? B) Nemění servis při servisním zásahu kryt? Při poškození bych to očekával jako samozřejmost.

      Každopádně, jestli je při servisním zásahu měněn kryt nebo je potřeba kdo ví jaké mašiny, nebude to zrovna levná záležitost. Ale asi ani draží oproti výměny kus za kus u Apple:)

    • Geary (neregistrovaný)

      Ani A ani B mě jako zákazníka moc nezajímá, ale i u první verze psali, že se do toho nedá dostat bez poškození. Důležitý je , aby se telefon vrátil ve stavu, v jakým jsem ho do servisu dal, což je vždycky detailně zapsáno v protokolu. Tady jde spíš o to, že je to složitý v domácích podmínkách.

    • maxxz (neregistrovaný)

      Samozřejmě servis má solution na to jak telefon rozdělat a nejspíš i speciální nástroje (VSP_data) třeba ze začátku zařízení HTC One přeposílala kamsi do Polska na opravy, kde asi nějaké solution na opravu/rozdělání měli.

      Nicméně si myslím, že to není naše starost jak se telefon rozdělává apod. z pohledu zákazníka je to jedno (v záruce). Je to možná ale velký výdaj pro servis a následně pro HTC, kterému to je vše fakturováno. Což ale opět není starostí zákazníka. Navíc teď snad do půl roku v US bude HTC u modelů One měnit i prasklé displeje na záruku, když na to mají prostředky, proč ne, že ? :-))

    • Karel (neregistrovaný)

      Vzhledem k tomu, že nejen mě ale i lidem z mého okolí se ze servisu VSP data vrátil telefon s původním krytem tak na to je 100% postup či nástroj, které minimalizuje možné poškození.

      Ruku na srdce, určitě to má HTC ošetřené tak aby nemuselo doplácet na danou konstrukci.

      Co se týče článku, tak ano. Pokud pánové z iFixit nemají nástroje a neznají postupy (což předpokládám že tak je), bude rozebrání telefonu dozajista složité a bude velká šance že se něco poškodí.

      Ale jak bylo již řečeno. V záruce mě jako zákazníka to nezajímá a v pozáruce taktéž. POkud servis něco poškodí, musí to uhradit servis a ne zákazník

    • uni (neregistrovaný)

      Tak pokud se budeme bavit o nezáručním zásahu (výměna baterie, displeje, zákl. desky….) a paušálně si k tomu připlatíš nový kryt, začne tě to zajímat poměrně rychle:)

      Ale samozřejmě, to člověka nezajímá dokud…., to je lidská povaha. Úplně stejně je to např. se zálohami. Zbytečné, dokud…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *