TOPlist

Nepovedená reklamní kampaň na LG G2 v Koreji vedla ke dvaceti zraněným

LG minulý týden představilo vlajkový model G2 a připravuje globální reklamní kampaň, která začíná na domácím korejském trhu. Tam LG sezvalo řadu lidí do parku se slibem nového telefonu zadarmo. Jediné, co museli účastníci udělat, bylo chytit některý z kuponů, které byly umístěny v balóncích nafouknutých héliem. Některé účastníky akce napadlo vzít si s sebou vzduchové pistole a sestřelit balónky dolů, jedna z účastnic dokonce měla ve výbavě malé kopí. To vedlo ke dvaceti zraněným.

 

LG chtělo podobnou akci pořádat ve více korejských městech, ale plány změnilo. Všichni zranění dostali včas lékařské ošetření a kompenzaci od společnosti. Nejedná se o nejhorší podobnou událost. Když Wallmart nabízel slevu na 32″ HD televizor, došlo dokonce k úmrtí jednoho ze zaměstnanců. LG G2 je sice jeden z technologicky nejvyspělejších modelů na trhu, ale za zranění ostatních jistě nestojí.

Autor článku David Podzimek
David Podzimek

Kapitoly článku