Microsoft dnes začal s celosvětovým uváděním Office 2016. Nový Office přináší nové verze desktopových aplikací Office pro platformu Windows, jako je Word, PowerPoint, Excel, Outlook, OneNote, Project, Visio a Access v kombinaci se sadou spotřebitelských a komerčních služeb, jako je například online úložiště OneDrive, Skype pro firmy, Delve, Yammer, Sway a další firemní bezpečnostní funkce.
Součástí desktopových aplikací Word, PowerPoint a OneNote je funkce Co-authoring. Ta je stvořena pro týmovou spolupráci, zahrnující psaní v reálném čase v aplikaci Word 2016 a umožňuje ihned vidět změny provedené ostatními.
Excel 2016 nyní obsahuje integrované publikování do Power BI a nové moderní typy grafů, které umožňují dostat z vašich dat maximum.
Outlook 2016 poskytuje ještě více vylepšenou složku Doručená pošta s možností bleskového vyhledávání a automatického filtrování e-mailů s nízkou prioritou. Každý v položce „Komu:“ má přímý přístup k dokumentům uloženým na vašem cloudovém úložišti.
Přímo do Office aplikací je integrován Skype, který umožňuje psát rychlé zprávy (IM), sdílet obrazovku, začít hovor či video chat přímo z otevřeného dokumentu.
Funkce Tell Me umožňuje rychle vyhledat tu správnou funkci či příkaz v Office, a funkce Smart Lookup vyhledá automaticky související výrazy s obsahem ve vašem dokumentu na internetu.
Díky seznamu naposledy používaných dokumentů lze navázat tam, kde jste naposledy skončili, a to napříč všemi zařízeními, které využíváte. Bez ohledu na to zda pracujete v Office Online, v aplikacích Office Mobilie či v desktopových aplikacích Office 2016. Office také přináší lepší možnosti zabezpečení, zejména ve firemním prostředí.
Office 2016 je nyní k dispozici v rámci předplatného Office 365, později bude k dispozici i samostatná licence. Office 2016 funguje na Windows 7 a vyšších.