Sledujte nás na YouTube

Terry Myerson z Microsoftu: Mobilní Windows letos nejsou na pořadu dne

Microsoft včera úvodní přednášce vývojářské konference Build hovořil o umělé inteligenci a systému Widnows, jeho mobilní odnož však nebyla zmíněna prakticky vůbec a Lumie se objevily pouze při demonstraci novinek v aplikaci Skype. Windows 10 Mobile před sebou zřejmě nemají jednoduchý rok. Nejen, že smartphonů s Windows je jako šafránu, ale zdá se, že Microsoft od tohoto systému částečně odvrátil zrak. Minimálně tedy pro tento rok.

terry

Vedoucí divize Windows a zařízení Terry Myerson prozradil po přednášce serveru The Verge, že Microsoft je nadále odhodlaný věnovat se zařízením s úhlopříčkou okolo 4 palců, avšak ta v současné době nejsou klíčová. Podle Myersona není mobilní platforma Windows cestou k velkému množství zákazníků mobilních telefonů, avšak nadále považuje platformu Windows Mobile za velmi důležitou. Myerson doufá, že současné kroky Microsoftu vzbudí zájem vývojářů v průběhu příštího roku. V Redmondu podle něj tvoří nějaké „cool“ věci s telefony, avšak tento rok budou smartphony pouze součástí Windows rodiny, a nikoliv špičkou oštěpu.

Lumie zřejmě nebyly vidět ani mezi účastníky konference Build

Byznys se smartphony zkrátka Microsoftu nepřináší kýžený úspěch, a tak se soustředí na další oblasti. Myerson tvrdí, že se aktuálně soustředí v oblasti zařízení s 9 – 30“ displeji a na vzrušující věci, které poskytnou Xbox a HoloLens.

Jakub Karásek

Redaktor serveru SMARTMania.cz, příznivec mobilních technologií, konvertibilních zařízení a bezdrátového nabíjení, fanoušek tvrdé hudby a milovník rychlé jízdy v motokárách, na kole a na lyžích. Odpůrce FUPu, pomalého internetu a přerostlých tabletofonů.

128 komentářů

  1. SLOVovca (neregistrovaný)

    Pokud se nebude Windows mobile nadále vyvíjet, tak to bude vadit maximálně pár zoufalcům (asi 0.1%) co mají Lumii.
    V mobilním světě je místo pouze pro dva systémy: iOS a AOS, pro čekanku od MS není prostě místo.

    • Ešteže sa Windows Mobile stále vyvíja :)

      • SLOVovca (neregistrovaný)

        Jenže pro koho ? Vždyť ty telefony nikoho nezajímá, jen chudou část obyvatelstva východní evropy (slovensko-maďarská republika, ukrajina) + česko. Všude jinde to je propadák.

      • SLOVovca: A ty žiješ kde? V Maďarsku alebo na Ukrajine? Tvoj písaný prejav tomu nasvedčuje. Keď k tomu pripočítam tvoj neutíchajúci záujem o túto platformu, je to takmer isté. Je to v tých imigrantských táboroch fakt také zlé?

    • 211 (neregistrovaný)

      Umis se trochu chovat nebo se tu tak uazujes jak nicemu nerozumis umyslne??
      To jako nekdo nema mobilni Win I kvuli synchronizaci? To je ta vec co u Andoroidu neznate.

    • Petr (neregistrovaný)

      Nechápu, proč by měl být uživatel systému WP zoufalec…

      • Bublina (neregistrovaný)

        Petr: Taky ty plky nechápu. Měl jsem Symbian, Android, zkouel jsem iOS a nakonec zakotvil u WP a na rozdíl od toho trollícího kokota zoufalec fakt nejsem. Ano, mohl bych si pořídit i iPhone, ale proč bych to dělal, když Lumie jede perfektně a dělá přesně to, co má.

      • A proc se nechat tak vytocit, ze se snizis k nadavani, kdyz nejsi zoufalec? :-)

  2. Petr (neregistrovaný)

    Tak jo, stravil jsem s WP dlouhe 2 a pul roly a dosla mi trpelivost. Az ma skoro dva roky stara Lumia 930 kde furt jedu na WP 8,1 zacne tase blbnout kupuji iPhone SE. MS neopoustim, necham si konvertible a laptop, ale telefony nebo male tablety uz u me pujdou mimo ne, nema to smysl kdyz nevidim snahu ze strany vyrobce.

    • 211 (neregistrovaný)

      SKoda te synchronizace ktera tam takova neni

      • Petr (neregistrovaný)

        Ano toho se bojim. Nevim jestli je mozne proste iPhone pripojit k PC pres USB kabel a nahrat fotky a videa, to musim zjistit, tohle bylo na WP suprové. OneNote je i na iOS takže poznamky jsou v suchu.

      • chmeldas (neregistrovaný)

        Klid, iPhone k PC připojit normálně jde.

      • MarekH (neregistrovaný)

        Petr – ano lze přes jejich program iTunes, což je ale bohužel nejtragičtější SW pro správu telefonu jaký jsem měl tu čest používat. Ze začátku si budeš rvát vlasy, co že je to za SW paskvil, ale pak si zvykneš :-D

      • MarekH (neregistrovaný): Tak to jsi toho mnoho neviděl. Pac takový Zune, to od Samsungu nebo HTC…. A kdo to tedy vlastně má super?
        Já jen, že od dob ActiveSync resp. PalmSync jsem byl s iTunes nejspokojenější.

      • UNI: Zune je už veeeeľmi dlho minulosťou. Inak ten program som mal rád, oproti iTunes bol intuitívny. Zrejme sa už iTunes odvtedy zmenili, musím znova vyhrabať iPod, že čo sa zmenilo :)

      • johny (neregistrovaný)

        nezměnilo se nic, krom toho že zařízení můžeš syncniut s asi 5ti pocitaci misto jednoho a muzes z toho dosravat i jina data nez hudbu. Jinak ale iTunes je svinstvo desny! :D

    • Matěj (neregistrovaný)

      iPhone jde úplně v pohodě spojit s PC, pro mě líp než když jsem měl Lumii.. Stačí si stáhnout iTunes ☺️😉

  3. To je asi osud. Pod stolem mi leží Playbook, který výrobce opustil. Za chvíli tam odložím Lumii 1320, podobný sirotek.

  4. Mr. Arakin (neregistrovaný)

    Myslim, ze mobilni Windows muzeme nyni oficialne prohlasit za mrtve. Vsimli si to uz dokonce i MS positive servery:
    http://mspoweruser.com/microsoft-mentioned-ios-android-times-windows-phone-windows-developer-conference/

    • Katastrofální čeština, katastrofální angličtina. Pokud vůbec a „nehoníš“ to přes překladač. Myerson Warrenovi jasně odpověděl, že /Windows 10 Mobile/ nekončí. Tolik k tvému /haha/ oficiálnímu prohlášení.

      • Mr. Arakin (neregistrovaný)

        Mas zrejme problemy s chapanim psaneho textu. Ja nikde netvrdim, ze to rekl Myerson. Priste nejdriv premyslej, pak teprve pis. Co jeho prohlaseni znamena si kazdy prumerne inteligentni jedinec domysli sam. Ty si to nech od nekoho vysvetlit, nejlepe s obrazkama ;-)

      • 2 Arakain /multinick, multiserver/:

        problemy s chapanim psaneho textu
        prumerne inteligentni jedinec domysli
        od nekoho vysvetlit

        Pokud už obrážíš české servery pod různými nicky /ten na K. převládá/, tak se alespoň snaž maskovat svoji internetovou machu. Tvůj sloh je průhlednější, než čerstvě umytá okna.

      • ciciak (neregistrovaný)

        Arakina si nevsimaj, je to chuj

      • „Co jeho prohlaseni znamena si kazdy prumerne inteligentni jedinec domysli sam“ – znamená to, že teď nic převratného pro mobily není. No a? Co jsi čekal? Vývoj Windows 10 je jasný.

      • steelspace – lžeš si sám do kapsy. Ne, že není nic převratného, ale že nejsou na pořadu dne. A to je sakra rozdíl.

      • No na poradu dne nie su, lebo sa vyvyjaju sucasne s W10. Buildy uz teraz vychadzaju sucasne ako na PC tak aj na mobily keby si si to bol nevsimol, dokonca aj cisla verzii su zhodne.

      • Stejna cisla verzi, tak to je spravne, tak to ma byt, kazen musi byt :-D

      • Arakin: ,, si kazdy prumerne inteligentni jedinec domysli sam“ Tak ty si domýšlaš už niekoľko rokov, to je fakt, no napriek tomu tu asi nikomu nepripadáš ani len ako priemerne inteligentný.

      • Aaron: mas s tym nejaky problem? Asi o vyvoji SW/OS nevies nic. Tak ale co od arakinfanboy cakat vsak?

      • Johny (neregistrovaný)

        Aaron: jo, laskavě si to nech vysvětlit od Tomáše :D

      • TomasSX1: Kdybys neco vedel o vyvoji, nemyslel by sis, ze stejna cisla verzi a vydani ve stejny cas znamena, ze se na nich pracuje. W10M uz odepsali, nejsou pro ne prioritou.

    • Jiří (neregistrovaný)

      Všem hrobaříkům co už tu víc jak dva roky pohřbívají Microsoft, windows, windows mobile. Pamatujete si své „sybilovské“ katastrofální předpovědi? Ani jedna Van nevyšla. Proc? Protože místo pochopeni a analýzy tu tupě papouškujete názory jiných a ještě. K tomu vytržené z kontextu. Pokud vaše osobní antipatie a zášť k tomuto systému jsou tak silné proč si drásáte nervy a píšete o něm a nepíšete o svem osobním favoritovi. Osobně používám dva systémy a i Androidní zkušenost mám za sebou. Každý ze systémů si najde svého uživatele. Jde jen o preference uživatelů. Ti kdo to nepochopili maji asi velký problém. Ale dá se to léčit( vzdělávat se a zaciť místo emoční části mozku tu co využívá inteligenční potenciál).

    • Windows jsou prostě Windows, není tu žádná roztříštěnost na telefonní, tabletový a desktopový systém jako u Applu nebo Googlu. Vše, co bylo řečeno o Windows 10 platí i pro mobily.
      Apple teď honí kde se dá, vymýšlí paskvily iPad Pro a nic lepšího na to nemají než Office.

      • Johny (neregistrovaný)

        2/10

      • SLOVovca (neregistrovaný)

        Těch 0.1% uživatelů to jistě ocení.

      • 211 (neregistrovaný)

        BAcha mnekdo tu ukazal neco, co je skutecnost a je to chvaleni Windows. Honnem zautocit.. Jak mali. Obcas se clovek zasmeje nad nekterymi. :D

      • steelspace – To není pravda. Protože to není to samé, i MS to označuje jako Windows 10 Mobile. To, co je jediné stejné, jsou Univerzální aplikace, jinak je to něco jiného. Akorát se snažíš vylhat z totálního propadáku mobilního odvětví v podání MS, nic víc, nic míň. A iPad Pro je jen přerostlý iPad, na kterém běží telefonní OS. Jenže i právě tenhle telefonní OS má daleko víc a daleko kvalitnější aplikace, než telefonní OS od MS.

      • 211 (neregistrovaný)

        stejne jadro I casti system a jejich stejny kod to nic?

      • Jak řikám, že to jen mistrná výmluva na vzniklý stav, radši tomu budem řikat kolektivně Windows, než přijmout ten fail, co se WP/WM týče. A pořád to budou Windows 10 Mobile, které budou mít minimální podíl na trhu. MS se na ně logicky nesoustředí, drahý vývoj, který nikdo neocení.

      • MS se bude soustredit na Android a iOS, jak z mnoha akvizic z posledni doby jasne vyplyva. Jsem zvedavej, co bude delat Joe Belfiore az se po rocni dovolene vrati na puvodni pozici. Bude sefovat sam sobe :-)

      • Menty – z hlediska aplikaci je to naprosto stejne. A stale vice se smazavaji rozdily mezi ruznymi typy zarizeni (phablet, convertible atd.) a Windows 10 je jediny system, ktery to vse zvladne najednou. Snaha o okna v Androidu a iPad Pro tento trend jasne potvrzuji.

      • Bublina (neregistrovaný)

        steelspace: Souhlasím. Celé to na mě dělá dojem, že MS bude pokud možno nenákladně pokračovat s W10M, zatímco připravuje SurfacePhone, na kterém pojedou klasické W10, jako na PC a tabletu. Ten se stane vlajkovou lodí a Lumie pojedou dál s W10M a možná se časem také dočkají W10 s postupným nárůstem výkonu HW. Ale v žádném případě se nedá hovořit o naprostém zrušení mobilní divize MS. To by byli magoři. Ledaže by to přenechávali dalším výrobcům, kteří nová zařízení s W10M nyní představují.

      • Bublina: Mobilni divize vyrabi mobily a chytre telefony a tu uz prakticky zrusili a vyvoj W10M uz zcela ustrnul v polofunkcni bete.

      • „Satya said that they don’t think of Windows for mobile differently than Windows for HoloLens, or Windows for Xbox now. They have only one Windows and don’t have multiple Windows.“

        Takze ziadny W10M, uz iba W10.

    • Bublina (neregistrovaný)

      No, jestli se bavíme o Tomu Warrenovi, tak ten při návštěvě MWC v Barceloně prohlásil, že bude muset svou předpověď předělat, protože nebral v potaz Evropu, kde je podstatně víc WP zařízení, než čekal. Což mu ostatně potvrzovala hromada tweetujících ze všech evropských zemí, kde se podíl Windows devices stále pohybuje okolo 10% a to přesto, že není z čeho vybírat. Paradoxně to tak svědčí o kvalitě a oblibě WP OS, jehož se lidé odmítají vzdát, přestože na ně MS poslední dobou drobátko kašle.
      Taky na tom pojedu, dokud bude Lumia fungovat, případně bude-li co koupit. K horšímu se už vracet nechci. Komu by se taky chtělo.

  5. GDT (neregistrovaný)

    Pred dvema tydny jsem potkal nekolik lidi z ceskeho vedeni MS. Prezentovali jsme jim nasi aplikaci pro virtualni realitu. Byli nadseni, kdyz jeden z nich smutne rekl „Skoda, ze to mate jenom pro Android“, nacez jsme jim sdelili, ze mame verzi pro OBA systemy. „Skvele“, znela prekvapiva odpoved, zatimco z kapes vsichni svorne vytahli iPhony.

  6. A máme tu další „konec mobilních Windows“.

    • Hezky kolem sebe kopes :-D Alespon sis vydelal 5000$, kdyz jsi mel nulove naklady ;-)

      • Proc bych kopal, kdyz nebudou mobilni Windows, muzu psat aplikace pro Android nebo iOS. Ostatnim zustane mene konkurencni prostredi s vyssimi cenami a mene inovacemi. Ale to uz je asi nad tve chapani.

      • Konkurence je dulezita a slabe kusy casem odpadnou. MS s W10M takovym slabym kusem byl a popravu dopadli jak dopadli.

  7. Martin Alexandr

    Stále mě udivuje, jak někdo může tvrdit že mobilni Windows končí, a furt to opakuje dokola jak papoušek, ono jsem čekal od zdejších uživatelů více rozumu a né jen hádky, dohadování a další… To je na stranu všech jak iOS, WP, android uživatelů. To se tu nejde bavit normálně ? Bez posměšků a dalších ?

    • Myslel som ze arakinko johny a dalsie alternicky sa chytaju hlavne na mna – ale uz par diskusii som sem ani nevliezol (hlavne kvoli neprijemnemu sa navazaniu hlavne do slovakov a spol) ale vidim ze diskusia je ziva aj bez uzivatelov WP vystaci si sam arakin a johny – bohuzial na konkurencnych serveroch vladne rapidne inteligentnejsia a fakticka debata…

      • Imperator: vidim to tak isto.

      • MK (neregistrovaný)

        Ano, jinde jsou mnohem inteligentnější, nelžou si do kapsy nazývají věci pravým jménem
        http://mobilizujeme.cz/clanky/microsoft-na-mobilni-windows-se-letos-zamerovat-nebudeme/#comments

      • SLOVovca (neregistrovaný)

        imperator si myslí že je střed světa :DDD

      • hovorim… preto to uz moc nechodim (nepisem)… chcel som len vediet ci sa nieco nezmenilo :)

      • johny (neregistrovaný)

        No tak si nam přišel říct, že už sem nechodíš :D to je super, děkujem za informaci a shrnutí situace, na to jsme tu všichni čekali :D arakin a johny jsou zlí!!!! :D

      • SLOVovca (neregistrovaný)

        Díky že jsi přišel a že už nepřijdeš.

      • Ja doufam, ze se tu budes, imperatore, objevovat i nadale. Rad si prectu dalsi krecovite snahy o prevraceni negativnich zprav, vztahujicich se na mobilni Windows, na pozitivni. Jsi snad srdcar a ted to nevzdas ;-)

      • 33 (neregistrovaný)

        tvl co to je za lidi tady? Vam neco v zivote schazi?

      • 33: Tak vieš, nie každý je v živote šťastný a naplnený, či už pracovne alebo sexuálne. Potom sa ten pretlak emócií a frustrácie musí prejaviť.

      • Nebo se tim proste bavime, kdyz mame cas. Kdyz mam cas, dam se do reci i s Jehovistama a nadhodim evolucni teorii a prirodni vyber :-)

  8. Nie len tento rok….

  9. mino (neregistrovaný)

    No je fakt, že keby ich MS tak štedro nedodotval, tak sú dávno mrtvé akotie systemy od Nokie a Blackberry už neviem ani ako sa volali…

    • Kdyby MS „nezadotoval“ Nokii, mohla tu s nami byt s MeeGo Lumiemi.

      • 33 (neregistrovaný)

        CHA

      • Samozřejmě, že jsi předpovídal, že je Microsoft zlej a s Nokií to nedopadne dobře. Měls zasáhnout a Nokii zachánit. Měli bysme Meego. Jenže tys jenom kecal, stejně jako teď.

      • Ze nekdo v roce 2016 vytahne MeeGo uz je tak trochu na prasky :0

      • Lister0 (neregistrovaný)

        MeeGo byl solidní neintuitivní shit i na tehdejší dobu. Nikdo o nic nepřišel.

      • Panove, on „mino“ zacal o dotovacich manyrech MS, ktere zacly v dobe, kdy se na trh chystala N8 s MeeGo a kdy na trhu uz byla povedena N900. Tehdy doslo k chybam ve vedeni Nokie, na ktere jasne zareagovala cena akcii. A Nokia dopadla tak, jak po paktovani s MS dopadnou musela.

  10. petr (neregistrovaný)

    Arakin – běž už prosím s těma svýma názory do hajzlu…

  11. lerion (neregistrovaný)

    Nadpis opet bulvar nad bulvary… Koneckoncu je to psane panem Karaskem, takze se neni cemu divit.

    Samozrejme, ze mobilni telefony nejsou pro MS aktualne klicove. Maji naprosto s prehledem vetsinovy podil ve svete desktopovych operacnich systemu. Potrebuji ale tlacit WIndows 10. Take potrebuji tlacit Office, svoje cloudove sluzby, Azure a Xbox. To jsou veci, ktere jim vydelavaji a ze kterych MS zije. Pak tu mame produkty jako Hololens a Cortana – tedy produkty ktere jsou technologicky uplne jinde nez jakakoli konkurence.

    Tohle vsechno jsou produkty na kterych MS stoji a toci sek olem nich jejich byznys.

    Je celkem pochopitelne, ze telefony, kam se jim nedari ani poradne dodelat OS, nemaji tak vyznamnou ulohu v jejich strategii. Proc v tuto chvili bojovat na trhu, kde ma konkurence navrch, kdyz jim to stejne neprinese tolik, jako jejich jine projekty.

    Ten titulek neni na miste. Je to akorat zbytecny bulvar, ktery se tvari, jako kdyby proste letos nikdo na WP ani nesahnul. Jiste i autor clanku uzna, ze to neni pravda.

    • Johny (neregistrovaný)

      Já kupodivu jsem rád, že nejsou na pořadu dne. Ne kvůli tomu, že skončí, ale že se konečně začne stavět systém od základů a ne od střechy.

      • Tvoje prispevky nedavaji zadny smysl.

      • Johny (neregistrovaný)

        Někdy mam problém dorozumět se s někym, kdo má blíž hodnotou IQ k opici než ke mě, to je fakt. Tak abys to pochopil – system se má stavět od hlavních zařízení, na které směřuje, ne od těch, na které se má rozšiřovat. Inteligentní postup je udělat system tak aby PC system fungoval i na telefonech, ne aby system pro telefony fungoval i na PC. Už to chápeš?

      • Jak velkou mas zkusenost s vyvojem operacnich systemu nebo aspon aplikaci? Ja 25 let, v MS 40 let a ty 0.
        Samozrejme, pokud mas IQ prvoka a nekdo jiny opice, tak to nemuzes pochopit ;)

      • Johny (neregistrovaný)

        Prej 25 let :DDD Fakt nechápu, na co si tady hrajete… Bože ty si fakt k smíchu. Cringe lvl 100.

      • Johny (neregistrovaný)

        Steelspace – nejznámější tvář českého SW :D

      • K smichu jsi jen ty, protoze ja neco umim, dobre me to uz 25 let zivi a ty neumis nic. Tvoje prezentace na webu (pry design) je naprosto uboha. A k tomu Johny s jednim ‚n‘ :)))

      • Johny (neregistrovaný)

        Možná tě to překvapí, ale Johny s jedním N je naprosto normální ;-) https://en.wikipedia.org/wiki/Johny

        Nic z grafiky co dělám jsi neviděl :D Pokud ano, hoď link ;D A rovnou přidej link na tvoje práce, jistě se rádi všichni pokochaj, když už máš potřebu měřit si tu pindíky :DDD

      • Johny (neregistrovaný)

        Třeba když si tak dobrej, tak ti dohodim i nějakej job :D Ale pochybuju, že tak dobrej si, protože to bys tu furt nepíčoval o cenách toho či onoho zboží :DDD

      • SLOVovca (neregistrovaný)

        steelspace – 25 let zkušeností s vývojem SW ve věku 15ti let :D :D :D

      • Johny (neregistrovaný)

        SLOVovca: tak on programoval z fotrova pytlíku zatimco měl rozloženej NEJ Report na klávesnici se zapnutym T602 :D Možná se ještě někde omylem otřel o děrnej štítek :DDD Steelspace to ale pokládá za počátek životní kariéry :D

      • Asi tak ako ty s tym designom. Ty si taky isty grafik ako steelspace programator. Aj ked jemu to viacej verim ako tebe :)

      • Johny (neregistrovaný)

        TomasSX1: dobrý, tak si zopakoval to co řek ten ťulpas nahoře a řek si nám, čemu víc věříš :D Dík tyvole, si zas jednou užitečnej :D

      • Johny: mas aj nieco vecne k teme? Alebo sa hras na chytreho ktory do preblematiky vobec nevidi?! Tvoje keci su tiez velmi uzitocne :)

      • Johny (neregistrovaný)

        Ne a ty, že se tu sereš z bůhdarma do konverzace? :D Jako myslíš, že tu na tebe čekam až se objevíš a budeš si semnou povídat? :D

      • Problem je v tom ze sa na nieco hrajes (rozhadzujes rucickami a kopes okolo seba) na co nemas. Raz si designer a raz vyvojar. Popritom nie si ani jedno. Je to vidno z tvojich komentov, ako sa vyjdrujes a spravas.

        Cize tvoje vyplody maju hodnotu toho IQ co si hore spominal :)

      • Johny (neregistrovaný)

        TomasSX1: Díky za rozbor :D A teď šup šup malovat vařečky zpátky do chráněný dílny :D „Cize tvoje vyplody maju hodnotu toho IQ co si hore spominal :)“ :DDDD Nejvíc :D

        Johnyho výplod = číslo 1 až nekonečno :D

        Bravooo: http://vignette1.wikia.nocookie.net/meme/images/8/81/Genius-meme.png/revision/latest?cb=20140626182735

      • Johny (neregistrovaný)

        Aha, takže si měl zas něco namysli, ale napsal si vlastně něco jinýho :D Nojo, máš to těžký :D Krom toho, že teda nejsi zrovna případ pro Mensu, tak tvoje matika stojí dost zahovno :D

      • Zas tu je mensi problem, nechapes pisanemu textu :) To nevadi, da sa to doucit, aj ked v tvojom pripade to bude asi o nieco zlozitejsie :)

      • steelspace: zu len ten jeho email poukazuje na vysoke IQ a profesionalnost :D

      • Johny (neregistrovaný)

        Ahahaha :D A jak si jako přišel na to, že to sem já? :D No lol, tak to sorry, ale to fakt nejsem já :DDD Jako že vystupuju jako Johny i jako grafik :D „Dobrý den, já jsem Johny, nepotřebujete odemě UI?“ :D No LOL, tak aspoň si pobavil :DDD

      • Ze by u nas byli tri kluci, kteri si rikaji Johny s jednim N a vydavaji se za grafiky, to je velmi, velmi nepravdepodobne ;)

      • Johny (neregistrovaný)

        „Cena loga 70Kč – nezáleží na velikosti“ :D To bych asi moc dlouho nepodnikal s předplacenym CC ( http://i.imgur.com/fSmi3R3.png ) :D Navíc informace, že u ceny loga nezáleží na velikosti je sama o sobě dost zábavná :D No pičo, si hacker děsnej, steelspace, naprosto si odhalil teď mojí identitu :DDD

        GOOGLE keywords => johny design

        Je vidět, že ve světě počítačů se fakt vyznáš a umíš :DDD

      • Kazdy nejak zacinal. Za to se stydet nemusis.

      • Johny (neregistrovaný)

        Steelspace: Já vim, že to je těžký pro tebe pochopit, že lidi nepodnikaj pod přezdívkama, Petře :DDD

      • Johny (neregistrovaný)

        steelspace: Máš pravdu, každej nějak začínal :D http://steelspace.deviantart.com/

      • Ja tomu rozumim, zacinas, zatim delas navstivenky zivnostnikum, ale treba za par let, kdo vy, budes druhy Najbrt ;).

      • Johny (neregistrovaný)

        Steelspace: 25 let praxe ve vývoji operačních systémů!!!
        Rok 12: http://i.imgur.com/il2ykZ7.png

      • Toto je z roku 2002 a ne 2012 a konkretne tento skin delal kamarad, ja delal ty ostatni ;)

      • Johny (neregistrovaný)

        Steelspace: Když už si chceš někoho zjišťovat, měl by ses ujistit, že na netu nejsi jak nahej v trní :D Ty anegdoto :D

      • Johny (neregistrovaný)

        Steelspace: sorry, myslel sem, že z roku 2013
        25 let
        2016-25=1991
        2013-1991=12
        rok 12

        Jasně :D „To dělal kamarád“ :DDDD

      • Moje prace je dobre znama, nevim pred cim bych se mel schovavat. V roce 2002 jsem mel skinovatelny audio/video prehravac s kvalitnimy skiny. Ty delas v roce 2016 navstivenky.

      • Johny (neregistrovaný)

        *2003

      • No a, to neznamena, ze jsem v roce 2002 zacinal ;)

      • Máš recht :D No nic, musim jít, nemam celej den na to si s tebou hrát :D

      • Jiste, mysql web pro trafiku nepocka.

      • SLOVovca (neregistrovaný)

        mysql není web …. stejně jako ty nejsi žádný SW vývojář …

      • Steelspace byl konzutant v MS, tak musi byt odbornik na vsechno :-) A dokonce i v Basicu umi :-D http://data3s.com/cs/content/petr-valach

      • A co z toho umis ty :)

    • OQr (neregistrovaný)

      LOGICKY mysli web uzivajici MySQL.

  12. kaezasch (neregistrovaný)

    Tak že telefony nejsou na pořadu dne je celkem logické hned z několika důvodů.
    1) W10M jsou v dobrém stavu, přičemž se stále pracuje na věcech již slíbených > nemá smysl tlačit za každou cenu něco dalšího
    2) W10M z velké části těží z toho co umí Cortana ač (u nás bohužel ne :( ) a Cortana se rozvíjí > s čímž se pochopitelně rozvíjí i W10M
    3) W10M má mimo jiné těžit z univerzálních aplikací pro které je na rozdíl od Xboxu již připraven > je třeba do stejné fáze dotlačit Xbox a nástroje pro vývoj UWA a budou z toho opět těžit i W10M
    4) Sami výrobci čím dál více sami přichází se zájmem vyrábět W10M telefony > MS nepotřebuje nutně tlačit vlastní zařízení

    Tedy, pro W10M jsou úkoly jasně dané, není třeba je teď řešit, vše jede v setrvačnosti. Je třeba se nyní soustředit na další části celého ekosystému, jelikož telefon, tablet, pc a konzole nemají fungovat jako samostatné zařízení ale jako části velkého celku a mobilní win jsou aktuálně dál než jiné části.

    • MS nema jen reklamu a Android – priorita nemuze byt vsechno.

    • W10M jsou v katastrofálním stavu, vždyť obsahují tolik chyb, že to nemělo ještě min. rok spatřit světlo světa

      • kazeasch (neregistrovaný)

        bigt: Můžeš být konkrétnější? W10M používám už něco přes rok, a z toho min půl roku zásadnější chyby nepozoruju.

      • q (neregistrovaný)

        myslis si insider verzie s produkcnymi

  13. První věc, používám je od července na L830, protože v té době začaly být použitelné. Systém je pomalejší jak 8.1, to bezesporu. Baterie, den ber max 18h a konec. S 8.1 byla výdrž tak den a půl při stejném použití.
    Od toho července jsem zažil několik buildů, kdy se telefon sekal jako by měl Android :-) (a ano, dělal jsem HR). Doteď nebyla optimalizována rychlost ani spotřeba, to jsou jedny ze zásadních problémů. Další věc jsou aplikace, Lumia kamera konec, nový „fotoaparát“ produkuje o dost horší fotky. Onedrive neuploaduje fotky po příchodu na wifi. v nastavení chybí položky, například glancescreen. Oznámení fungují jen když chtějí, no je toho dost, proč jsem zase z5 na 8.1

    • kazeasch (neregistrovaný)

      Zajímavý. Taky mám 830 a na baterku v poslední době s přehledem přežiju víkend. Sekání neznám min od prázdnin (HR jsem nikdy nedělal. Vždy jen update). Vše co uměla Lumia kamera, teď umí ta normální kamera, nižší kvality jsem si fakt nevšilml (možná je to tím že všechno fotím do RAWu). OneDrive mi bez problémů uploaduje všechno. Glancescreen v nastavení je (Obrazovka rychlého přehledu). Tomu bych vytknul jen to, že neumí „widget“ na počasí jako v 8.1. S oznámeníma nemám sebemenší problém (vyjma notifikace pro SMS, kdy se po tapnutí nespustí aplikace na zprávy :( )

      Každopádně nezaznamenávám nic, co by jakkoli bránilo používání, a to včetně toho, že mi prakticky nechybí aplikace na cokoli (Výjimkou je ingress. Ten mě nutí s sebou tahat ještě Nexuse :-/ )

      • kazeasch (neregistrovaný)

        btw: V dobrým stavu jsem myslel po stránce toho co nabízí, ve smyslu že nepotřebují momentálně oznamování a vývoj nových funkcí. Teď je potřeba dotáhnout aktuální stav, tzn. ladit, odstraňovat chyby a dokončit již oznámené.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *