TOPlist

Microsoft chce masivní marketingovou kampaní zlepšit prodeje tabletů a přijetí Windows 8

Microsoft se chce více prosadit na trhu s mobilními zařízeními – chytrým telefonům chce pomoci nákupem divize výroby zařízení od Nokie a následnou vlastní kontrolou produkce telefonů Lumia. Prodejům tabletů Surface a ostatních výrobců má pomoci silná marketingová kampaň. Podle serveru WinSuperSite chce Microsoft letos prodat 16 milionů tabletů s Windows. Zároveň se chce soustředit na změnu mínění spotřebitelů o Windows 8, zvláště po vydání aktualizace Windows 8.1. Microsoft má údajně letos investovat do propagace Windows 405 milionů dolarů, což je velký nárůst z loňských 241 milionů dolarů.

  

Softwarový gigant chce také zvýšit popularitu dotykových PC, pro která je systém Windows 8 navržen, jelikož zatím po nich velká poptávka není. Ve Spojených státech dostane každý, kdo koupí dotykové PC s Windows 8 dárkovou kartu v hodnotě 25 dolarů. Zároveň chce společnost zaplavit obchody stánky, kde si zákazníci budou moci dobře prohlédnout nová zařízení a funkce systému. WinSuperSite zmiňuje jeden problém při prezentaci nových Windows 8,1, a sice že je bude mít přeinstalovaných pouze 20 % počítačů během letošní vánoční sezony. Přitom právě tuto verzi musí společnost ukázat, jelikož obsahuje viditelná zlepšení, převážně v dotekové části uživatelského rozhraní, dříve označované jako „Metro“. Zajímalo by nás, jak jste na tom vy? Plánujete nákup tabletu s Windows 8, nebo raději zvolíte tradiční bezdotykové PC a případně tablet s jiným systémem?

Autor článku David Podzimek
David Podzimek

Kapitoly článku