TOPlist

LG oslavuje: Chytrých telefonů řady L-Style se prodalo přes 10 milionů

Řada L-Style jihokorejského výrobce LG nebyla přijata s kdovíjakým nadšením. Specifikacemi žádný z prvních modelů představených na letošním MWC neohromil a jediné, čím mohly všechny zaujmout, byl design. Nutno však říci, že ten opravdu je světlou stránkou telefonu, ostře řezané tvary a jednoduché křivky dohromady tvoří velmi zajímavě vypadající celek a rozhodnutí mnoha kupců pravděpodobně vzniklo právě na základě vzezření. Zajímavějším po stránce výbavy a poměru cena/výkon se stal až model L9 s obřím 4,7palcovým displejem, na který můžeme zaregistrovat vcelku pozitivní ohlasy. Jihokorejská společnost nyní s přístroji této řady překročil magickou hranici deseti milionů prodaných kusů, což sice není tolik jako třeba u konkurenčního Samsungu, na poměry LG se však stále jedná o slušnou hodnotu. 

CEO společnosti Dr. Jong-seok Park prohlásil: „Tento mezník je jasným důkazem potřeby výroby smartphonů s neotřelým stylovým vzhledem, rozličnými velikostmi displeje a pokročilým uživatelským prostředím. Zatímco ostatní výrobci sází všechno na model, kdy jedna velikost displeje je ideální pro všechny, my se snažíme přizpůsobit životnímu stylu a potřebám každého z našich zákazníků.” Ponechme stranou, jaká část této řeči má co do činění s realitou a jaká část  je pouze PR záležitostí samotného výrobce, nám hlavně nezbývá než doufat, že LG jednou také pohne se softwarovou podporou svých přístrojů (vydání ICS pro LG Optimus 2X v těchto dnech působí jako hodně špatný vtip) a dočkáme se opět tak kvalitního přístroje, jakým ve své době byl LG Optimus One.

Zdroj

Autor článku Martin Pavlović
Martin Pavlović
O technologie se zajímám odjakživa. Kromě nich mě baví také urbanismus a městská mobilita, hudba a společenská témata. Nejraději trávím čas v sedle kola, na kulturních akcích, s analogem v ruce nebo doma u knih, filmů i videoher.

Kapitoly článku