Sledujte nás na YouTube

Lenovo představilo nové logo. Jak se vám líbí

Společnost Lenovo si vybrala svou první technologickou konferenci Lenovo Tech World jako událost, na které představila své nové logo. Nové logo bylo navrženo s důrazem na vysokou adaptabilitu napříč všemi segmenty společnosti Lenovo, jako jsou osobní počítače, mobilní telefony či firemní zařízení.


Nové logo společnosti na různých barevných podkladech

Nové logo je podle společnosti úzce spojeno s pohybem a energií, které jsou součástí osobnosti značky Lenovo a reflektují novou filozofii značky jako takové. Do budoucna si společnost Lenovo klade za cíl především rozvíjet vztahy se svými zákazníky napříč mnoha komunikačními kanály.

Nové logo a vizuální podoba společnosti Lenovo přichází v důležitém momentu. Svět technologií se neustále mění a jako světový lídr musíme udržet náskok před evolucí. Strategickým základem pro naši novou vizuální identitu je přesvědčení, že život odměňuje ty, kteří se na cestě za svými sny nebojí překonávat hranice, jsou neustále v pohybu a přitom se snaží zdokonalovat sebe sama. Tato filozofie shrnutá do motta „Never Stand Still“ nám pomáhá definovat nejen vizuální stránku nového loga společnosti Lenovo, ale také její další směřování do budoucna,“ říká Lucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.

Společnost Lenovo v nedávné době oslavila 10leté výročí své akvizice počítačové divize společnosti IBM. Tato počáteční akvizice pomohla společnosti Lenovo stát se technologickým lídrem s obratem 46 miliard dolarů ročně. Zároveň se stala pobídkou k rozvíjení nových podniků a zařízení, včetně divize chytrých telefonů a serverů podpořených akvizicemi společnosti Motorola Mobility a divize serverů x86 od IBM v roce 2014.

Na českém trhu drží společnost Lenovo pozici jedničky, na konci roku 2014 byla největším dodavatelem osobních počítačů v České republice. Silné postavení potvrzuje také na poli notebooků a tabletů, kde patří mezi tři nejpoužívanější značky na našem trhu. V loňském roce Lenovo také oficiálně uvedlo na český trh své portfolio chytrých telefonů a zároveň stabilně rozšiřuje svou nabídku serverů, síťových řešení a úložišť pro firemní i domácí využití.

Michal Javůrek

Nadšený fanoušek chytrých telefonů, počítačů a automobilů. Lyžař, běžec, plavec a náruživý biker, za každého počasí. Fanoušek metalu, který nepohrdne sklenkou dobrého vína u kvalitního filmu.

11 komentářů

  1. kraken (neregistrovaný)

    Staré bolo krajšie.

  2. uni (neregistrovaný)

    Hehe, MS pustil své E (resp. evoluce v Edge), tak po něm sáhlo Lenovo, to se mi zdá:) (no dobře, ten ocásek….).

    Nicméně, nelíbí, také se mi zdá starší hezčí.

  3. zbynda01 (neregistrovaný)

    Možná by nebylo špatné do článku přidat rovnou i to staré logo – ne že bych si ho nenašel, ale přeci jen by to bylo rovnou na jednom místě.

  4. Zmije (neregistrovaný)

    Staré vs nové logo :

    [odkaz]

  5. bkf1 (neregistrovaný)

    Stare vice pusobilo jako znacka elektroniky. Nove je jak znacka na riflich :D

  6. TomasSX1 (neregistrovaný)

    Stare sa mi pacilo viac :)

  7. yuri609 (neregistrovaný)

    Tak to pootočené E obšlehli od DELL. Zoufalci…

  8. Peter (neregistrovaný)

    Staré logo malo niečo viac do seba zdá sa akoby sa inšpirovali hranatými tvarmi od Microsoftu.

  9. KoumiCZ (neregistrovaný)

    Též se mi více líbí to staré.

  10. Samone (neregistrovaný)

    To jsou tupani…takový měly krásný logo a takhle to do.erou… proč proboha?

  11. lerion (neregistrovaný)

    Půvudní lenovo logo bylo dost staré a přesto pěkné a stále moderní. Nebyl vůbec důvod ho měnit.

    Dřív jsem byl velký fanda ThinkPadů, pak jsem musel chtě nechtě přejít na lenova a teď už se budu dívat po jiném HW…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *